Tax.lt narys Eval2ks

Eval2ks
Tax.lt narys nuo
2014-08-08
Eval2ks
forume parašė 22 žinučių

Naujausios žinutės:

2019-01-24 15:56 Bendra » Mažoji bendrija » #1407727

virbuh rašė:

Eval2ks rašė:

Mano supratimu tai irgi visa suma turėtų būtio leidžiami atskaitymai.
Ištrauka iš PMI, V.17.1:
Leidžiamiems atskaitymams taip pat priskiriamos visos išlaidos darbuotojų naudai, jeigu ši darbuotojų gauta nauda pagal Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nuostatas yra gyventojų pajamų mokesčio objektas.

Kadangi visa išmokėta suma yra apmokestinama GPM, tai manuo nuomone visa suma ir yra leidžiami atskaitymai.

Šis punktas netinka visai, ne MB nariam yra kita sąlyga: turi būt apmokestinta sodra, tam kad būt leidžiami atskaitymai.


Iš kitos pusės netinka dar ir dėl to, kad MB narys nėra darbuotojas...
2019-01-24 15:27 Bendra » Mažoji bendrija » #1407713

tomukas rašė:

Šiaip šita norma labai kontraversiška, nes pelno mokesčio įstatyme nustatyta, kad leidžiami atskaitymai tai visos įmonės naudai patirtos sąnaudos, jei šis įstatymas nenustato ką kitą.

Paskui eina sakinys apie Mb leidžiamus atskaitymus, kuris prasideda "Vieneto leidžiamiems atskaitymams taip pat priskiriama suma", t.y. šis sakinys tik išplečia leidžiamų atskaitymų sąvoką, o ne riboja, nes rašoma "taip pat". MB nario išsimokamos sumos de facto jo atlyginimas už darbą yra būtinos sąnaudos įmonei egzistuoti, todėl jos pilnai turi būti pripažįstamos leidžiamais atskaitymams be jokių apribojimų pagal pirmą sakinį.

Bet čia gali šakotis, jei nori teismuose su VMI kovoti, kitu atveju tai turi nulenkt galvą ir didint pelno mokestį.



Mano supratimu tai irgi visa suma turėtų būtio leidžiami atskaitymai.
Ištrauka iš PMI, V.17.1:
Leidžiamiems atskaitymams taip pat priskiriamos visos išlaidos darbuotojų naudai, jeigu ši darbuotojų gauta nauda pagal Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nuostatas yra gyventojų pajamų mokesčio objektas.

Kadangi visa išmokėta suma yra apmokestinama GPM, tai manuo nuomone visa suma ir yra leidžiami atskaitymai.
2018-04-04 19:16 Programinė įranga » Nemokama apskaitos programa » #1388480

Niemand rašė:

Eval2ks rašė:
Ieškojau informacijos apie duomenų perkėlimą, bet nieko neradau, tad paklausiu čia.
Ar yra galimybė duomenis iš kitos sistemos (Rivilė) perkelti į Apskaita5?

Ar tiktai rankiniu būdu, pasileidus abi sistemas viską sukopijuoti? :) Kelių metų aspkaitą perkelti pakankamai užtruktų...


Bendrų duomenų standartų neegzistuoja, taigi bet kokia duomenų migracija tarp sistemų būna išskirtinai individuali. Kiek man žinoma, gatavų sprendimų nėra, tobiš brungu, geriausiu atveju pora savaičių programuotojo darbo, kol išsiaiškins duomenų tarpusavio ryšius tarp sistemų.
Dėl tos priežasties apskaitoje paprastai perkeliami ne visi duomenys, o tik likučiai. Likučių perkėlimas su copy/paste gana greitas, aprašyta vartotojo vadove.


Ačiū už atsakymus!
2018-03-28 17:55 Programinė įranga » Rivilė » #1388047
Sveiki,
iki šiol buhalterija buvo vedama Rivilėje, tačiau keičiasi buhalterė (3d party).
Ar įmanoma iš Rivilės nesunkiai migruoti į kitą programą, išeksportuoti duomensi universaliu formatu?
Jeigu ne, tai ar įmanoma iš Rivilės perkelti į Rivilę kitame kompiuteryje, tačiau iškelti tik vienos įmonės duomenis?
2018-03-28 17:30 Programinė įranga » Nemokama apskaitos programa » #1388045
Ieškojau informacijos apie duomenų perkėlimą, bet nieko neradau, tad paklausiu čia.
Ar yra galimybė duomenis iš kitos sistemos (Rivilė) perkelti į Apskaita5?

Ar tiktai rankiniu būdu, pasileidus abi sistemas viską sukopijuoti? :) Kelių metų aspkaitą perkelti pakankamai užtruktų...
2018-03-27 23:29 Programinė įranga » Nemokama apskaitos programa » #1387915
Niemand, kokioje stadijoje Apskaita5next? :)
Kaip suprantu dabar apskaitai reikėtų naudoti senesnę versiją, bet ar tada bus galimybė migruoti į naująją?
2014-12-16 15:56 Bendra » Mažoji bendrija » #1251748

virbuh rašė:

Eval2ks rašė:

Neišsiimant pinigų asmeniniams poreikiams VSD mokėti nereikia.
Vaikų auginimas pasibaigus motinystės atostogoms neatleidžia nuo prievolės mokėti PSD, tad PSD reikia mokėti.
Mokama suma - 90lt / mėn už sausį-rugsėjį, nuo spalio - 93lt.


Vaikus auginant iki 8metų, esi draustas ir PSD mokėti nereikia


Tada atsiprašau už klaidingą informaciją :)
2014-12-16 15:24 Bendra » Mažoji bendrija » #1251729

inocka3 rašė:
Sveiki, gal jau kazkas cia rase, bet dabar greitai nerandu, jei vienintelis MB narys nedirba niekur kitur, bet dabar augina vaikus, bet jau nera motinystes atostogose, neima pinigu asmeniniams poreikiams, bet tik issimoka pelna, tai ar reikia moketi PSD ir VSD uz 2014 metus, ir jei taip kokias sumas. Nes kaip suprantu nuo 2015 metu tai bus privaloma daryti.


Neišsiimant pinigų asmeniniams poreikiams VSD mokėti nereikia.
Vaikų auginimas pasibaigus motinystės atostogoms neatleidžia nuo prievolės mokėti PSD, tad PSD reikia mokėti.
Mokama suma - 90lt / mėn už sausį-rugsėjį, nuo spalio - 93lt.
2014-11-25 15:00 Bendra » Mažoji bendrija » #1249246
Luka, dėkoju už greitą atsakymą!
2014-11-25 14:28 Bendra » Mažoji bendrija » #1249239
Sveiki.

Klausimėlis dėl SAV pranešimo iškilo.
MB narys vadovas, dirba pagal civilinę sutartį.
Kas mėnesį gauna sutartyje nurodytą atlyginimą. Ar reikia sekančio mėnesio pradžioje pateikti SAV pranešimą su gauta suma, ar pranešimas teikiamas tik tuo atveju, jeigu išsiimi pinigų savo reikmėms (su darbo santykiais susijusios pajamos).

Kitas klausimėlis: jeigu tą patį mėnesį vadovas gauna ir atlyginimą pagal civilinę sutartį, ir išsiima pinigų savo reikmėms, ar galima visą sumą vienu pavedimu pervesti, ar reikia būtinai 2 pavedimus daryti?
2014-10-10 11:57 Bendra » Mažoji bendrija » #1244533

tomukas rašė:

Gal paskolink tai MB 100 lt arba grynais kaip nors sumokėk PSD už MB ir atsiimsi pinigus per avansinę apyskaitą. Bus mažiau popierizmo dėl nieko.

Manau draugas turės surašyti kažkokį pardavimo dokumentą, nes pirksi bilietą jau iš jo, o ne organizatoriaus.


Dėkui, Tomai!
2014-10-10 11:11 Bendra » Mažoji bendrija » #1244518
Sveiki dar kartelį.

Įkūriau MB šio mėnesio pradžioje, bet MB pajamas gaus tik sekantį mėnesį.
Steigimo akte nurodžiau, kad įnešiu 10lt.

Kadangi MB turi sumokėti 93lt PSD iki spalio pabaigos, kasoje tokių pinigų nebus.

Kaip man geriau apiforminti? Įnešti 100lt ir ir parašyti MB narių nutarimą, kad įnešamas 10lt pradinis įnašas ir 90lt papildomas ar įnešti 10lt ir papildomai 100lt ir apiforminti kaip trumpalaikę paskolą, kurią paskui MB grąžintų sekantį mėnesį, kai jau bus pajamų?


Kitas klausimas.
Einu į verslo konferenciją ir norėčiau bilieto kainą įtraukti prie išlaidų.
Nežinau, kaip tai apiforminti, nes man bilietą pirko draugas. Ar galima tiesiog iš MB pervesti pinigus draugui ir į apskaitą įtraukti sąskaitą-faktūrą, kur mokėtojas yra kitas asmuo? Ar paprašyti kad išrašytų papildomai sąskaitą man?
2014-09-08 17:46 Bendra » Mažoji bendrija » #1239630

virbuh rašė:
Jei tikrai būsit vienas MB narys, tai labai teisingai galvojat. Sėkmės darbe.


Virbuh, dėkoju.
dabar teliko įkurti MB ir kibti į darbus :)
2014-09-08 16:06 Bendra » Mažoji bendrija » #1239620
Virbuh,

dėkui už atsakymą.
Gal man išvis tada neverta nepiniginio įnašo daryti? Tiesiog sudaryti panaudos sutartį kompiuteriui ir spausdintuvui, o baldus tiesiog naudoti ir tiek.
Su tuo ilgalaikiu turtu tik administracijos padaugėja, o kai įsigijimo popierių nėra, tai naudos juos įnešinėti matyt irgi nelabai yra.

Vėliau, kaip bus pakankamai pelno, MB galės įsigyti ką reikės ir pridėti prie išlaidų.

Beje, MB būčiau vienas narys (bent iš pradžių), tad prieštaraujančių kompensuoti manau nebūtų :)
2014-09-06 19:26 Bendra » Mažoji bendrija » #1239472
Sveiki.
Klausimėlis dėl nario įnašo.

Pagal MB įstatymo 19 straipsnį nepiniginių įnašų vertę nustato MB narių susirinkimas.
Planuoju kaip pradinį įnašą MB perleisti biuro baldų, elektronikos įrenginių (kompiuteris, spausdintuvas ir t.t.).
Steigimo akte reikia nurodyti narių įnašų dydį, bet kol nėra MB tai negalima ir susirinkimo sušaukti.

1) Ar galima būtų steigimo akte nurodyti apibendrintai, pvz. Įnašas - biuro baldai už 4000 lt, o po įkūrimo surašyti MB narių susirinkimą ir ten detaliau išdėstyti kokie baldai yra įnešami ir kokia yra jų vertė?
2) Baldai dėvėti, pirkimo dokumentų neturiu. Vertę galvoju rašyti 70% nuo naujų baldų kainos. Kaip manot, tai yra normali kaina ar geriau pasiieškot skelbimuose dėvėtų panašių baldų ir pagal tai įvertinti? Manau užtruktų šiek tiek laiko susirankiot viską.
3) Kadangi baldai bus įnešti be pirkimo dokumentų, tai kaip suprantu nusidėvėjimas nepriskiriamas leidžiamiems atskaitymams. Kaip tada bus, jeigu tarkim kėdė sulūžta? Kėdę nurašau ir išmetu, bet kaip tada su jos verte? Ar verta išvis tokiu atveju įnešinėti baldus? Gal tiesiog naudoti savo baldus ir tiek?
4) Tarkim aš įnešu turto už 5000 lt. Narys įnašo atsiimti negali, bet gali jį susimažinti/pasikeisti. Tai kaip suprantu aš po to galėčiau savo įnašą susimažinti tarkim iki 1000 lt atsiimdamas 4000 lt iš pelno. Ar tai būtų neapmokestinamos pajamos ir MB tai būtų kaip išlaidos?
2014-08-20 01:14 Bendra » Kiek gauna buhalteris už darbą? » #1237118

Dorota1 rašė:
spausdinti, bandžiau nuskenuoti ir konvertuoti su tokia programėlę bet čia neleidžia skanuotų turbut
convertonlinefree.com/PDFToWORDEN.aspx

o gal galit nuoroda duoti o OCR kokia nors programa



Matyt leis konvertuot, bet teksto neatpažins.
Jeigu dokumentai skenuoti kaip paveiksliukai, be teksto atpažinimo, tai ir perkonvertavus į word formatą paveiksliukai liks.

Norint redaguot tekstą reikia programos, kuri iš paveiksliuko bando atpažinti tekstą.

Norit nemokamos - bandykit šitą: http://www.paperfile.net/download.html.
Arba šitą: www.filesriver.com/app/107/openocr

Viena iš geriausių OCR programų - ABBYY FineReader 11, tačiau ir kaina atitinkama :)
2014-08-15 17:31 Bendra » Kiek gauna buhalteris už darbą? » #1236656

Dorota1 rašė:
gall kas gali patarti kiek gali kainuoti teksto surinkimas. na pvz kiek mokėti už lapą A4 formato teksto surinkimą

Situacija tokia turiu darbo saugos ivairus aktus, įsakymus, ir t.t, reikai man kad kas surinktu naujai man worde tokius dokumentus. kiek maždaug gali už 1 lapą kainuoti/


Dabartiniai failai ranka rašyti, ar spausdinti?
Jeigu spausdinti, pabandyk nuskenuoti ir naudoti kokią nors OCR (teksto atpažinimo) programą.
Kai kurios iš jų ir ranka rašytus tekstus atpažįsta, bet su lietuviškais rašmenims gali kilti problemų.

Jeigu ieškot, kad kas surinktų, kaina bus 2-5 lt už A4 lapą, priklausomai kas rinks.
Kokiems moksleiviams gali būti neblogas būdas šiek tiek užsidirbti vakarais ar savaitgaliais :)
2014-08-14 12:39 Bendra » Mažoji bendrija » #1236464

Grazka rašė:
Ar galima pvz. sudaryti narių sprendimą ir ten nurodyti, kad pelnas bus skirstomas po lygiai, į 3 dalis (po 666 lt kiekvien)? Ar tai tai būtų nusižengimas? MB nuostatose nieko apie tai nėra. O gal reikia tiems 2 nariams padidint savo įnašus? Td ir vėl neaišku, kam reikia pranešti ir ką keisti ir apskritai ar galima didint įnašus. Apie įnašų dydžius yra info MB steigimo sut. ir buvo pranešta VMI-FR0438.


MB Įstatyme parašyta, kad galima, tik reikia MB nuostatuose aprašyti.

26 straipsnio 4 dalis:
Mažosios bendrijos pelno dalis, skirta mažosios bendrijos nariams, paskirstoma kiekvienam nariui proporcingai jo įnašo dydžiui. Mažosios bendrijos nuostatuose gali būti nustatyta kitokia pelno paskirstymo mažosios bendrijos nariams tvarka.
2014-08-11 11:19 Bendra » Mažoji bendrija » #1235996

luna9 rašė:

julijana7 rašė:
Geriau jus samdo kaip darbuotoją.


Nes man kaip nariui vistiek neiseis dirbti pagal paslaugu sutarti su normaliu menesiniu atlyginimu?


Pagal paslaugų sutartį nėra įmokų Sodrai, tik 15% GPM, todėl pinigai nedarbingumui, pensijoms, motinystės atostogoms nesikaupia.
Pagal darbo sutartį yra mokami visi mokesčiai, todėl ir suteikiamos viso garantijos.
2014-08-08 13:29 Bendra » Mažoji bendrija » #1235847
Tomai, ačiū už atsakymą.
Dėl ribos tai teisingai sakai, geriau tada matyt kokia 12k pagal civilinę sutartį išsimokėt, tai bus apie 144k per metus, tai apie 10 tūkstančių iki ribos.
Beje, kokios galėtų būti tos papildomos pajamos?
Kaip suprantu PVM apmokestinama yra prekės ir paslaugos.
Vienintelės paslaugos kurias planuoju tiekti bus MB vadovas. Prekyba pats neužsiimsiu. Mašinos ar buto pardavimas ir panašiai taip pat neįtraukiami į PVM, nes tai būtų atsitiktinio pobūdžio ir nesusiję su mano veikla.
2014-08-08 11:40 PVM » ES šalis - ne ES šalis ir PVM » #1235835
Sveiki.

Įmonė teikia paslaugas užsienio (ES) šalims.
Metinė apyvarta virš 155k, tačiau visos gaunamos pajamos yra iš ES šalių.

Remiantis VMI informacija, pateikta šioje nuorodoje, įmonei registruotis PVM mokėtoju nėra privaloma, taip?


VMI rašė: Į kokį atlygį nėra atsižvelgiama apskaičiuojant 155 000 Lt (iki 2011-12-31 – 100 000 Lt) sumą?
Registracijos Nr. KD-4107 2011-12-29

Į apskaičiuojamą iš ekonominės veiklos šalies teritorijoje gautą 155 000 Lt sumą asmuo neturi įtraukti:

- atlygio gauto tiekiant prekes (teikiant paslaugas) už šalies teritorijos ribų (nuo 2012-01-01);
2014-08-08 11:32 Bendra » Mažoji bendrija » #1235834
Sveiki.
Planuoju įkurti MB ir norėjau pasitikslinti dėl mokesčių.
MB bus vienas narys/vadovas su civiline sutartimi.

Planuojamas pelnas per metus turėtų būti virš 155k lt.

Jeigu visą pelną vadovas gautų pagal civilinę sutartį, tai jam tada tektų registruotis PVM mokėtoju ir išrašinėti PVM sąskaitas bendrijai. Jeigu bendrija PVM mokėtoja tai bendrijai didelio skirtumo nėra, tačiau vadovui būtų daugiau administracijos.

Kad išvengti dvigubos PVM administracijos sugalvojau tokį išmokų planą:
1) vadovui pagal civilinę sutartį kas mėnesį išmokėti 12500 lt (viso 150 000 lt). Vadovas susimoka 15% GPM.
2) vadovui (kaip MB nariui) kas mėnesį išsiimti 1000 lt savo reikmėms. MB sumoka 90 lt PSD ir 263 lt VSD už narį, narys susimoka 15% GPM
3) nuo likusio pelno (Viso pelnas - (12500 + 1000 + 90 + 263) MB sumoka 5% PM ir išmoka nariui. Nuo išmokėtos sumos narys susimoka 15% GPM

Skaičiau, žiūrėjau, skaičiavau ir sumąsčiau, kad toks sprendimas būtų geriausias.
Kaip manot jūs? Ir ar viskas teisingai čia, neprikibs Sodra ar VMI?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui