Buhalterinės apskaitos perėmimas

Devi Devi 1511
2003-09-04 16:29 Devi
Artimiausiu metu pereisiu dirbti į vyr. buhalteres. Kaip teisingiausiai ir naudingiausiai sau perimti buhalterinę apskaitą? Gal turite perėmimo akto pavyzdį ar ką nors panašaus? Į ką labiausiai atkreipti dėmesį? Nesinori perimti kito klaidas ir "kliurkas"...
T
TYTE 1629
2003-09-04 16:32 TYTE
O teks smile
Devi Devi 1511
2003-09-04 16:34 Devi
O kaip dėl to akto?
Tiesi Tiesi 4035
2003-09-04 16:53 Tiesi
Kam pavyzdys? Perimi pagal faktą: tokius tai popierius, tiek segtuvų su tokiais pavadinimais, lapų skaičius toks. Būtinai aktuoji likučius. Iš praktinės pusės - dar paprašyčiau paaiškinti bendrą tvarką (ką kaip darė, ką kur galima surasti)
Loreta Loreta 28574
2003-09-04 17:15 Loreta
Šiek tiek gali pasiskaityti čia apie dokų perėmimą

tax.lt/postt1501.html
J
jurgele 654
2003-09-04 18:31 jurgele
Kurgi ne. Taip ir perduoda tau sunumeruotus segtuvėlius. Kiekvieną kartą aš sau pasižadu, kad pradėsiu dirbti naujame darbe tik tvarkingai perėmus dokumentus. Nei karto taip nepavyko. Tai buhalterė suserga - ką išreikalausi? Dažnai direktoriai pradeda ieškoti naujo žmogaus, kai senojo buhalterio nė kvapo nelikę. Ką - suieškosi ir liepsi jam numeruoti? Cha...
Tiesi Tiesi 4035
2003-09-04 19:33 Tiesi 2011-09-11 03-13
Užtat ir sakau - pagal faktą :) Visaip būna. Nors net jei buhalterio ir seniai nebėr, turbūt būtų protingiausia bent bylų apyrašą savarankiškai padaryt ir iš direktoriaus perimt. Žinoma nuo paties darbdavio labai priklauso :) Vis vien jaučiasi kiek reikalaus ir kiek kabinėsis, taigi apsidraudimui..


jurgele rašė: Kurgi ne. Taip ir perduoda tau sunumeruotus segtuvėlius. Kiekvieną kartą aš sau pasižadu, kad pradėsiu dirbti naujame darbe tik tvarkingai perėmus dokumentus. Nei karto taip nepavyko. Tai buhalterė suserga - ką išreikalausi? Dažnai direktoriai pradeda ieškoti naujo žmogaus, kai senojo buhalterio nė kvapo nelikę. Ką - suieškosi ir liepsi jam numeruoti? Cha...
D
danguolep 1478
2003-09-05 08:34 danguolep
Mano perėmimas buvo toks: atėjau radau krūva dokumentų (tiesa susegti) kasos dėžutė,rakteliai.Žiniaraščiai užpildyti DAR ant tarybinių blankų.Buvęs buhas buvo už 6 metrų ,bet jau paklausti nieko negalėjau.Viską nutrenkusi sėdėjo nepatenkinta.Jokios sistemos.O ir mano patirtis tuomet nebuvo didelė.
R
Rasida 2977
2003-09-05 08:42 Rasida 2011-09-11 03-13
Dar patarčiau perimant dokumentus atlikti inventorizaciją, bent jau blankų, kasos likučio ir pan. Tau geriausia būtų, jei senasis vyr. buhas dokumentus perduotų vadovui, kad kada nors pačiai keliant sparnus nereikėtų tų senų bylų kažkam perdavinėti, o rūpintumeisi savo laikotarpiu. Peržiūrėk, kokie yra dokumentai, reglamentuojantys apskaitą įmonėje, būtų puiku, jei turėtum juos, tada iškilus neaiškumams, rastum sau pateisinimą, kodėl daryta vienaip, ar kitaip.
Iš tiesų reikėtų būti priekabiam, bet praktikoje dažniausiai tenka džiaugtis tuo, kad dar kažką randi teisingo smile
Tiesi Tiesi 4035
2003-09-05 10:41 Tiesi 2011-09-11 03-13
Dėl įsakymu ir aktu neperduoti buhalteriui ar kam kitam, tai yra direktoriaus problema :)


[quote=Rasida]Dar patarčiau perimant dokumentus atlikti inventorizaciją, bent jau
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-09-05 10:46 nieko_sau 2011-09-11 03-13
Aš aplamai manau, kad tam naujam buhalteriui neatsiranda atsakomybė net jei jis ir neperima nieko pagal aktą, čia labiau turi būti suinteresuotas perduodantis buhalteris. Kodėl aš naujai atėjusi turiu būti atsakinga už ne savo laikotarpį-ant ko nepasirašau-už tą ir neatsakau. Jei įmonėje yra įsakymas, kad už blankus konkrečiai yra atskingas vyr.buhas ir aš jį pasirašau-tai ir priimsiu juos tik pagal aktą.
R
Rasida 2977
2003-09-05 11:08 Rasida 2011-09-11 03-13

Tiesi rašė: Dėl įsakymu ir aktu neperduoti buhalteriui ar kam kitam, tai yra direktoriaus problema :)



Tiesi, o kas rašo, kad reikia perimti ar kasos likutį? Tiesiog reikia juos inventorizuoti, nes paskui ir buhui bus nemalonu, kai paaiškės, kad, tarkime, yra dingusių PVM s/f.
R
Rasida 2977
2003-09-05 11:11 Rasida
To nieko_sau: taip, atsakomybė neatsiranda, bet jau geriau, kai viskas sutvarkyta, suarchyvuota, nes jei koks patikrinimas ir popieriai seni sumesti bet kaip, niekur nesidėsi, teks tinkamai juos VMI perduoti ir gaišti savo laiką, nes jei perėmei netvarkingus, tavo problemos dabar. Todėl siūlau, kad vadovui perduotų.
E
Emma 1993
2003-09-05 11:25 Emma
Perimti galima visaip. Netvarkingus vis tik geriau perimti, jei direktorius nuoširdžiai supranta, kad jie netvarkingi, ir nuoširdžiai nori, kad ateityje jie (dokumentai) būtų tvarkingi ir teisingi. Jei pasakymą, kad apskaita labai apleista, dokumentai netvarkingi, priima kaip asmeninį įžeidimą, geriau iš vis su juo (direktoriumi) nedirbti - sveikiau bus:).
artas71 artas71 12028
2005-02-19 15:35 artas71 2011-09-11 03-38

Odetukas rašė: Noriu paklausti, jeigu individuali imone (ne PVM moketoja) nepristatinejo jokiu deklaraciju, nepilde kasos knygos, bet gaudavo pajamas i menesi viena karta, teikdama paslaugas, ir vis tai nedaryta uz 2003, 2004 metus ir iki siol, ka man tokiu atveju reikia daryti, ar pradeti vesti apskaita nuo sios dienos, ar galima tvarkyti atbuline data? imoneje yra tik savininkas,buhalteriai neoficialus :))


Gaila, kad nėra iš ko perimti apskaitos tvarkymą.Tačiau nematau didelės tragedijos tau..Kaip su savininku- hmmm..
Jei nėra kasos - padaryti pagal turimus dokus už tiek kiek reikia.Ne PVM mokėtojai -tai pliusas.Jei nebuvo samdomų darbuotojų - irgi gerai.
Deklaracijų pateikimo dažnumas nepriklauso nuo pajamų gavimo dažnumo
Už 2003 , 2004 kelių mokesčio deklaracijas, FR0471 jei buvo išėmimų, už 2003 FR0475A - jei nebuvo,vis tiek reikės pristayti.Kas gali būti- gaus savininkas baudą.Nedėk už senus laikus parašų.
F
fantute 1373
2005-02-25 12:19 fantute
svweiki, gal kas galite padeti? smile gal kas turite bylų nomenkaltūros pavyzduka? kada ji reikia sudaryti? ar jis butinas? labai aciu uz pagalba smile
K
krum 833
2005-02-25 15:12 krum
Teko priduoti, teko priimti.
Priimant man pagrindas - likučiai datai. Ir analitika-iš ko jie susidaro.Segtuvus ar net lapus tikrinti-prasikeiksi. Gerai, jei jų nedaug. O jei vien pirkimų per mėnesį kokie 4 stori segtuvai? Kitas momentas-viskas gali būti susegta ir sunumeruota, bet prieš tai išimtos(tyčia ar netyčia) kelios faktūros. Norint išsamiai partikrinti gali mėnesio neužtekt.
Iš kitos pusės tvarka buhalterijoje matosi ir taip. Bet ir pas tvarkingiausią žmogų, kur viskas buvo susegta ir sunumeruota galima surasti kokią klaidą. smile
Z
zaika 3663
2010-07-08 12:51 zaika
Perėmiau buhalteriją iš buhalterinių paslaugų įmonės ir dabar pastebėjau klaidų, neįvestų sąskaitų faktūrų ir kitų dokumentų, kaip suprantu, privalau taisyti. Ar bus kokia atsakomybė man, jei tų klaidų netaisysiu?
L
laura9 10602
2010-07-08 12:58 laura9 2011-09-11 06-52

zaika rašė: Perėmiau buhalteriją iš buhalterinių paslaugų įmonės ir dabar pastebėjau klaidų, neįvestų sąskaitų faktūrų ir kitų dokumentų, kaip suprantu, privalau taisyti. Ar bus kokia atsakomybė man, jei tų klaidų netaisysiu?

Bet jei netaisysite, jums pačiai dirbant nesueis galai. Nors šiaip, aišku, atsakote tik už savo laikotarpį.
holdingas holdingas 6996
2010-07-08 12:58 holdingas
Taigi buhalterinės apskaitos bendrovės deklaruoja nepreikaštingą darbą ir visišką atsakomybę. Iš kur radai tų klaidų?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui