Pelno (nuostolių) ataskaita

Rainis Rainis 15057
2013-01-06 17:38 Rainis

dontcha rašė:

o tai gal galite pateikti pvz kas gali buti netipine veikla?
ar teisingai suprantu jei imone uzsiima rangos paslaugomis ir projektavimu,cia pagrindine veiklos,o retkarciais parduoda prekes savo rangovui

Pagrindinė veikla - projektavimas. Iš jos gaunate daugiausiai pajamų, ir tiek.
Kita veikla (netipinė, jei taip jums patinka, nors tokios eilutės P/n ataskaitoje nėra) - tai sakykime kokio veikloje naudoto turto perleidimas.
Jūsų atveju tai gali būti ir kažkokių prekių pardavimas, nors nieko "netipinio" tame neįžiūriu.
Tikrai nematau problemos, į kurią eilutę tuos pardavimus įrašysite, nors pagal ekonominę prasmę jie labai tinka prie pagrindinės veiklos - juk yra eilutė "Pardavimo savikaina".
Bet nuo to niekas nesikeičia - pelnas tas pats.
dontcha dontcha 2731
2013-01-06 18:40 dontcha

Rainis rašė:

dontcha rašė:

o tai gal galite pateikti pvz kas gali buti netipine veikla?
ar teisingai suprantu jei imone uzsiima rangos paslaugomis ir projektavimu,cia pagrindine veiklos,o retkarciais parduoda prekes savo rangovui

Pagrindinė veikla - projektavimas. Iš jos gaunate daugiausiai pajamų, ir tiek.
Kita veikla (netipinė, jei taip jums patinka, nors tokios eilutės P/n ataskaitoje nėra) - tai sakykime kokio veikloje naudoto turto perleidimas.
Jūsų atveju tai gali būti ir kažkokių prekių pardavimas, nors nieko "netipinio" tame neįžiūriu.
Tikrai nematau problemos, į kurią eilutę tuos pardavimus įrašysite, nors pagal ekonominę prasmę jie labai tinka prie pagrindinės veiklos - juk yra eilutė "Pardavimo savikaina".
Bet nuo to niekas nesikeičia - pelnas tas pats.

Ačiu uz komentara smile
ddddaiva ddddaiva 1420
2013-02-18 14:57 ddddaiva
Sveiki, 2012m. UAB nevykde jokios veiklos, tai pelno (nuostolių) ataskaitoje rasyti nulius? Prieš tai 2011m. buvo nuostolis 2000Lt. kokioje ataskaitoje jis turi atsispindeti?
ddddaiva ddddaiva 1420
2013-02-18 16:13 ddddaiva
Dar karta klausiu smile
2012m. UAB nevykde jokios veiklos, tai pelno (nuostolių) ataskaitoje rasyti nulius? Prieš tai 2011m. buvo nuostolis 2000Lt. kokioje ataskaitoje jis turi atsispindeti?

V
valiukas 304
2013-04-06 00:58 valiukas
Pildau P/N ataskaitą ir iškilo toks klausimas. Finansinė ir investicinė veikla, žinau kad čia iš finansinių pajamų atimamos finansinės išlaidos ir įrašomas skirtumas. Jei pas mane pajamų nulis, o finansinių išlaidų 10 000 litų, tai toje eilutėje 10 000 rašau su minuso ženklu?
V
valiukas 304
2013-04-06 14:30 valiukas

valiukas rašė:
Pildau P/N ataskaitą ir iškilo toks klausimas. Finansinė ir investicinė veikla, žinau kad čia iš finansinių pajamų atimamos finansinės išlaidos ir įrašomas skirtumas. Jei pas mane pajamų nulis, o finansinių išlaidų 10 000 litų, tai toje eilutėje 10 000 rašau su minuso ženklu?
smile
vovere vovere 25997
2013-04-06 14:50 vovere
rašote skliausteliuose
ausyte ausyte 5281
2013-04-08 15:14 ausyte
Sveiki, gautą draudimo išmoką iš draudimo kompanijos dėl automobilio (kompensacinė suma) rodyti kaip kitos veiklos pajamos ar finasinė-investicinė veiklos pajamos?
Laurina Laurina 1897
2014-04-17 09:52 Laurina
Laba diena. Kokios pajamos ir sąnaudos ieina į netipinė veikla ? Nepildau tuos eilutės P/N ataskaitoje smile
Laurina Laurina 1897
2014-04-17 14:47 Laurina
2013 m. sumokejom franšizė (už draudiminį įvykį), čia butų kitos veiklos sąnaudos, ir P/N ataskaitoje parodome eilutėje "KITA VEIKLA" su minusu ?
amadina22 amadina22 19757
2014-04-17 14:55 amadina22
Taip, rodyciau kita veikla su minusu.
Laurina Laurina 1897
2014-04-17 15:00 Laurina

amadina22 rašė:
Taip, rodyciau kita veikla su minusu.


Ačiu labai, Jums, amadina22.
Laurina Laurina 1897
2014-04-17 15:23 Laurina

amadina22 rašė:
Taip, rodyciau kita veikla su minusu.



P/N ataskaitoje grafa "FINANSINĖ IR INVESTICINĖ VEIKLA" susideda iš:
pvz:
priskaičiuotaos palūkanas 751
teigima valiutos pasikeitimo įtaka 13
neigiama valiutos pasikeitomo įtaka 917
Rezultate grafoje "FINANSINĖ IR INVESTICINĖ VEIKLA" įrašome (-153) ???



amadina22 amadina22 19757
2014-04-17 15:32 amadina22
Taip, teisingai
Laurina Laurina 1897
2014-04-17 15:36 Laurina

amadina22 rašė:
Taip, teisingai



Ačiu Jums labai.
R
Raimon 413
2015-02-18 23:34 Raimon
Gal patarsit kaip jūs mažoj paslaugų įmonėj pildot pardavimų savikainos ir veiklos sąnaudų eilutes. Yra 2 darbuotojai paslaugos pav.medicininės.Visos sąnaudos yra tik grynai susijusios su veikla turbūt negaliu priskirti pardavimo savikainai. Jei dedu viską į veiklos sąnaudas tai ligu gaunasi iškreiptas bendrasis pelnas nes pardavimų savikaina 0 , o paskui viskas į veiklos sanaudas. Įprastinės veiklos pelnas jau gaunasi gerai.Negi tokioj mažoj įmonėj man įsivesti kažkokį sąnaudų skirstymą kad galėčiau dalį sąnaudų nukelti į pardavimo savikainą.Anksčiau dėjau viską į pardavimo savikainą , bet manau , kad visgi turbūt reikia dėt į veiklos sąnaudas.Aišku bendrai tai apmokestinamasis pelnas gaunasi tas pats, bet norėtusi paprastai ir nesudėtingai.
Kaip darote jūs , manau kad irgi iškyla tokių klausimų.
Suprantu sakysim daryti kaip apskaitos politikoj, bet ten pagrinde viskas nurodyta į veiklos sąnaudas.
R
Raimon 413
2015-02-19 20:30 Raimon
Matyt visiems kvailas mano klausimas pasirodė , o gal visgi kas atsiliepsit
mariska mariska 8625
2015-02-19 20:52 mariska

Raimon rašė:
Matyt visiems kvailas mano klausimas pasirodė , o gal visgi kas atsiliepsit

Tai kas susiję su suteiktų paslaugų savikaina, tai dedama į savikaina, kas su veikla, tai dedama į veiklą.

Paslaugos medicininės
tai sakykime vaistai, priemonės toms paslaugoms yra savikaina.
Dalinai galima išskirti ir darbo užmokestį. Kiek dirba darbuotojai teikdami paslaugas, kiek administracinius darbus.
Reikėtų tiesiog pasižiūrėti detaliai kiekvieną sumą :) kur kam tenka
amadina22 amadina22 19757
2015-02-19 20:53 amadina22

Raimon rašė:
Gal patarsit kaip jūs mažoj paslaugų įmonėj pildot pardavimų savikainos ir veiklos sąnaudų eilutes. Yra 2 darbuotojai paslaugos pav.medicininės.Visos sąnaudos yra tik grynai susijusios su veikla turbūt negaliu priskirti pardavimo savikainai. Jei dedu viską į veiklos sąnaudas tai ligu gaunasi iškreiptas bendrasis pelnas nes pardavimų savikaina 0 , o paskui viskas į veiklos sanaudas. Įprastinės veiklos pelnas jau gaunasi gerai.Negi tokioj mažoj įmonėj man įsivesti kažkokį sąnaudų skirstymą kad galėčiau dalį sąnaudų nukelti į pardavimo savikainą.Anksčiau dėjau viską į pardavimo savikainą , bet manau , kad visgi turbūt reikia dėt į veiklos sąnaudas.Aišku bendrai tai apmokestinamasis pelnas gaunasi tas pats, bet norėtusi paprastai ir nesudėtingai.
Kaip darote jūs , manau kad irgi iškyla tokių klausimų.
Suprantu sakysim daryti kaip apskaitos politikoj, bet ten pagrinde viskas nurodyta į veiklos sąnaudas.

O kodel negalit priskirti pardavimu savikainai? Veiklos sanaudos - tai ofiso nuoma, rysiu sanaudos, administracijos darbo uzmokestis ir visokios sanaudos administracijai, popierius spausdinimui, printerio sanaudos, o kas gydymui, tai savikaina
R
Raimon 413
2015-02-19 23:25 Raimon
Viską galima aišku atskirti, bet reikia tada vesti atskirose sąskaitose ir atlyginimus kas administracija,kas med.personalas dabar vedama vienoje 6114 pav.
Man tik įdomu negi jūs skiriate apskaitoje mažose įmonėse kur administracijos į 61 kl.kur darbuot į 60 kl. Ir atsargas nurašomas skirstote į skirtingas sąskaitas, kad paskui galima būtų atskirti kas į savikainą kas i veiklos sąnaudas.Aš suprantu kur yra prekės ten jau tiesiai į savikainą , bet mažoj paslaugų įmonėj nelabai kur pagrinde tik darbo sąnaudos ir tos pačios ? Arba kaip tada jei yra juridinių paslaugų ar šiaip kokia konsultavimo įmonė, kur pav.du darbuotojai ir jie abu konsultuoja, kaip šiuo atveju?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui