Avatar
Soffy
9208
#439317 2007-09-24 09:33 Soffy
Taip, nes svarbu DARBO atlyginimas.
Missing
GABIJA1
184
#439318 2007-09-24 09:33 GABIJA1 redaguota: 2011-09-11 05-33
Rolf rašė:

Teisingai, į VDU neįeina ligos pašalpa už 2 pirmas dienas iš darbdavio lėšų.


labai dėkui už atsakymą smile
Missing
LauraVal
265
#440757 2007-09-27 14:59 LauraVal
Sveiki, reikia paskaičiuoti kompensaciją už nepanaudotas atostogas. Darbuotojas dirba nepilną darbo laiką, tai yra, dirba vieną valandą per savaitę. dažniausiai gaunasi, kad 4 val. per mėnesį. yra mokamas valandinis darbo užmkestis. Zinau, kad jam vis tiek priklauso 28 dienos per metus. Dienas paskaiciuoti moku, bet problema iškilo tame, kad nežinau kaip apskaičiuoti vidutinį vienos dienos darbo užmokestį. Man atlyginimą reikia dalinti iš 4 ar iš tiek, kiek darbo dienų yra mėnesyje. Visai pasimečiau su tuo valandiniu atlyginimu.
Avatar
laura9
10685
#440775 2007-09-27 15:16 laura9 redaguota: 2011-09-11 05-33
LauraVal rašė:
Sveiki, reikia paskaičiuoti kompensaciją už nepanaudotas atostogas. Darbuotojas dirba nepilną darbo laiką, tai yra, dirba vieną valandą per savaitę. dažniausiai gaunasi, kad 4 val. per mėnesį. yra mokamas valandinis darbo užmkestis. Zinau, kad jam vis tiek priklauso 28 dienos per metus. Dienas paskaiciuoti moku, bet problema iškilo tame, kad nežinau kaip apskaičiuoti vidutinį vienos dienos darbo užmokestį. Man atlyginimą reikia dalinti iš 4 ar iš tiek, kiek darbo dienų yra mėnesyje. Visai pasimečiau su tuo valandiniu atlyginimu.

Jei yra valandinis DU, tai reikia skaičiuoti vidutinį valandinį DU ir dauginti iš nepanaudotų atostogų valandų.

Pradžia – svarbiausia darbo dalis.
Plato, filosofas
Missing
LauraVal
265
#440918 2007-09-27 20:00 LauraVal
Aciu uz atsakyma. Dabar mastau, kad nepanaudotos atostogos skaiciuojamos dienomis. As paskaiciavau, kad jei priklauso 28 kalendorines dienos per metus, mano atveju zogus dirbo maziau nei metus, jam priklauso 12.50 kalendoriniu dienu, tai yra 8.75 darbo dienu atostogu. Manau, kad tuos 8.75 reiketu dauginti is VDU. Ar teisingai mastau?
Missing
LauraVal
265
#440919 2007-09-27 20:06 LauraVal
O gal dar reikia dalinti is 8, nes juk vietoj 8 valandu dirba 1 val.?
Avatar
laura9
10685
#440922 2007-09-27 20:28 laura9 redaguota: 2011-09-11 05-33
LauraVal rašė:
Aciu uz atsakyma. Dabar mastau, kad nepanaudotos atostogos skaiciuojamos dienomis. As paskaiciavau, kad jei priklauso 28 kalendorines dienos per metus, mano atveju zogus dirbo maziau nei metus, jam priklauso 12.50 kalendoriniu dienu, tai yra 8.75 darbo dienu atostogu. Manau, kad tuos 8.75 reiketu dauginti is VDU. Ar teisingai mastau?

Jeigu darbuotojas dirba 1 val. per savaitę (tikriausiai ir 1 dieną per savaitę), tai koeficientas bus tikrai ne 0,7, o žymiai mažesnis. Dabar neatsimenu, kaip jį tiksliai reikia paskaičiuoti, galėsiu rytoj iš ryto nebent parašyti.
Vienu žodžiu, aš valandininkams nepanaudotų atostogų kompensaciją skaičiuoju taip: paskaičiuoju vidutinį valandos darbo užmokestį ir padauginu iš nepanaudotų atostogų valandų skaičiaus (pvz. dirba 2 val. į dieną, priklauso 5 d.d. nepanaudotų atostogų dienų, tai padauginu iš 10 val.).

Pradžia – svarbiausia darbo dalis.
Plato, filosofas
Missing
Geniute
292
#449749 2007-10-25 10:38 Geniute
Iškylo toks klausymas??? Ar reikia apvalinti kalendorines dienas ? PVZ.: jeigu paskaičiavau, kad darbuotojui priklauso kompensacija už nepanaudotas atostogas už 14,58 k.d., ar apvalinti iki 15 ir padauginti iš 0,7? , gaunu 10,5 ir dar reikia pavalinti iki 11? O gal iš vis nieko neapvalinti. Klausiu todel, kad pačiolio komentare kažkur buvo suapvalinta?

Avatar
laura9
10685
#449755 2007-10-25 10:43 laura9 redaguota: 2011-09-11 05-35
Geniute rašė:
Iškylo toks klausymas??? Ar reikia apvalinti kalendorines dienas ? PVZ.: jeigu paskaičiavau, kad darbuotojui priklauso kompensacija už nepanaudotas atostogas už 14,58 k.d., ar apvalinti iki 15 ir padauginti iš 0,7? , gaunu 10,5 ir dar reikia pavalinti iki 11? O gal iš vis nieko neapvalinti. Klausiu todel, kad pačiolio komentare kažkur buvo suapvalinta?

Nieko neapvalinu, skaičiuoju tiksliai.

Pradžia – svarbiausia darbo dalis.
Plato, filosofas
Avatar
Soffy
9208
#449757 2007-10-25 10:44 Soffy
Skaičiuoju tiksliai, nepanaudotų atostogų kalendorines dienas skaičiuoju 4 skaičių po kablelio tikslumu.
Kažkur kažkada buvo rašyta apie tai :).
Missing
Geniute
292
#449761 2007-10-25 10:46 Geniute
Labai dėkoju smile

Avatar
Tess
15835
#455159 2007-11-12 12:20 Tess
Labai dega.
Kaip apskaičiuoti kompensaciją.
Dirbo žmogus nuo kovo mėnesio. Kaip dingo rugsėji taip dingo. Dabar atleidžiame. Ar reikia laikotarpį nuo 9 mėn. iki dabar įtraukti? Ar už šį nereikia mokėti?

Чудеса там, где в них верят. И чем больше верят, тем чаще они случаются.
Avatar
audra123
239
#455169 2007-11-12 12:26 audra123 redaguota: 2011-09-11 05-36
Tess rašė:
Labai dega.
Kaip apskaičiuoti kompensaciją.
Dirbo žmogus nuo kovo mėnesio. Kaip dingo rugsėji taip dingo. Dabar atleidžiame. Ar reikia laikotarpį nuo 9 mėn. iki dabar įtraukti? Ar už šį nereikia mokėti?


O kaip tą laikotarpį nuo 9 mėn. forminote?

Dirbu, kad gyvenčiau :)
Avatar
Tess
15835
#455170 2007-11-12 12:26 Tess redaguota: 2011-09-11 05-36
audra123 rašė:
O kaip tą laikotarpį nuo 9 mėn. forminote?
Pravaikštos.

Чудеса там, где в них верят. И чем больше верят, тем чаще они случаются.
Avatar
Tininga
32167
#455175 2007-11-12 12:30 Tininga redaguota: 2011-09-11 05-36
Tess rašė:
audra123 rašė:
O kaip tą laikotarpį nuo 9 mėn. forminote?
Pravaikštos.

Pravaikštų dienos išmetamos iš laikotarpio, už kurį skaičiuojate nepanaud.atostogų dienas, tačiau kai skaičiuojate VDU - jos prilyginamos darbo dienoms, t.y.mažina vidurkį.

Avatar
Tess
15835
#455179 2007-11-12 12:31 Tess redaguota: 2011-09-11 05-36
Tininga rašė:
Pravaikštų dienos išmetamos iš laikotarpio, už kurį skaičiuojate nepanaud.atostogų dienas, tačiau kai skaičiuojate VDU - jos prilyginamos darbo dienoms, t.y.mažina vidurkį.

Labai ačiu. smile

Чудеса там, где в них верят. И чем больше верят, тем чаще они случаются.
Missing
GABIJA1
184
#478980 2008-01-20 21:09 GABIJA1
sveiki,
nuo 2008.01.01 tiek įvairių pasikeitimų, sakykit gal žinot ar nepasikeitė kalendorinių metų metinis d.d. koeficientas skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas smile
Avatar
Loreta
28706
#478983 2008-01-20 23:26 Loreta redaguota: 2011-09-11 05-41
GABIJA1 rašė:
ar nepasikeitė kalendorinių metų metinis d.d. koeficientas skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas smile

Nepasikeitė
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=312181&p_query=&p_tr2=

Gyventi verta tik keliant gyvenimui beribius reikalavimus /A.Blokas/
Missing
lesnik005
4
#482590 2008-01-28 20:21 lesnik005
sveiki visems. padekite man. iseinu is darbo galvoju kad gali su nepanaudotomis atostogomis ka nors nedaskaiciot. Pradejau dirbti nuo 2005.01.03 paskutine diena 2008.01.29 isnaudojau 42k.d. atostogu 2007.10. 23d.d. -2300lt 2007.11. 22d.d. -2300lt 2007.12. 16d.d.- 1770lt i rankas. pagal mano paskaiciavimus pas mane liko 42k.d neisnaudotu atostogu. kiek turiu gauti? icon_rolleyes.gif
Avatar
Rolf
17171
#482593 2008-01-28 20:24 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-42
lesnik005 rašė:
sveiki visems. padekite man. iseinu is darbo galvoju kad gali su nepanaudotomis atostogomis ka nors nedaskaiciot. Pradejau dirbti nuo 2005.01.03 paskutine diena 2008.01.29 isnaudojau 42k.d. atostogu 2007.10. 23d.d. -2300lt 2007.11. 22d.d. -2300lt 2007.12. 16d.d.- 1770lt i rankas. pagal mano paskaiciavimus pas mane liko 42k.d neisnaudotu atostogu. kiek turiu gauti? icon_rolleyes.gif


VDU skaičiavimui reikalingas darbo užmokestis ne į rankas, o "ant popieriaus".

Liko 44,07k.d.
30,85d.d.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Šiuo metu lankosi 292 svečiai ir 5 nariai
Prisijungę nariai: rudenine jollante Hellena Mamyciuke Kristiana__