Apmokėjimas už naktinį darbą

L
lapas4 6
2013-01-08 14:49 lapas4
Tikrai netikiu, jog visos saugos tarnybos rodo visus naktinius mokėjimus (didžioji dauguma dirba naktimis), nes dauguma jų tiesiog bankrutuotų, ne kiek dėl didesnės algos darbuotojui, o kiek dėl smaugiančių mokesčių.
Tininga Tininga 50023
2013-01-08 14:54 Tininga

lapas4 rašė:
Tikrai netikiu, jog visos saugos tarnybos rodo visus naktinius mokėjimus (didžioji dauguma dirba naktimis), nes dauguma jų tiesiog bankrutuotų, ne kiek dėl didesnės algos darbuotojui, o kiek dėl smaugiančių mokesčių.
Klausimas ne apie tikėjimą, o tai, kas teisėta, o kas ne. smile
Toks tekstas gana grubiai pažeidžia DK. Ir tiek.

O kas kaip apskaito darbo valandas, ką rodo, ko ne - atskira tema. smile
L
lapas4 6
2013-01-08 15:33 lapas4
Na taip, suprantama :) taip išeitų, jog viršvalandžius darbuotojas gali dirbt ir jie gali įeiti į MMA? (Darbuotojas duoda atskirą sutikimą, jog "prašau taikyti DK 155 str. 3 d.
Tininga Tininga 50023
2013-01-08 15:47 Tininga

lapas4 rašė:
Na taip, suprantama :) taip išeitų, jog viršvalandžius darbuotojas gali dirbt ir jie gali įeiti į MMA? (Darbuotojas duoda atskirą sutikimą, jog "prašau taikyti DK 155 str. 3 d.
Ir viršvalandžiai neįeina :) MMA - tai minimalus DU už įprastomis sąlygomis dirbamą darbą (tai standartinė 8 val. darbo diena / 5 d.d.per savaitę ar 6 d.d. savaitė / 40 val.). Jei tik atsiranda kokių nors nukrypimų - tuojau pat atsiranda ir papildomas apmokėjimas.

O budėjimas - tai išvis išskirtinis darbas, skiriamas tam tikrais atvejais ir yra ribojamas. Jei kalbame apie sargus ar panašius darbuotojus, kurie priimti tokiam darbui, tai šis straipsnis visiškai netinka.

Beje, jokie darbuotojo prašymai ar sutikimai, bloginantys jo padėtį lyginant su DK, neturi teisinės galios. smile
A
Ariele_ 528
2013-01-08 21:24 Ariele_

veju_ne rašė:
dirbo 176 val iš jų 80 naktinių:
800/176 = 4,55
4,55*0,5*80 = 182 Lt
viengubas apmokėjimas įeina į 800 Lt mėnesinį atlyginimą
Iš viso priskaičiuota 800+182 = 982 Lt

Jei darbuotojas gauna premija 100 lt tai ar reikia skaiciuoti taip: (800+100)/176.? Ty ar reikia traukti prieda prie algos skaiciuojant kompensacija uz naktini darba?
Tininga Tininga 50023
2013-01-09 08:31 Tininga

Ariele_ rašė:
ar reikia traukti prieda prie algos skaiciuojant kompensacija uz naktini darba?
Taip, reikia.
V
voruta 216
2013-01-30 19:38 voruta

veju_ne rašė:
Ačiū už pagalbą. Vadinasi turiu keisti skaičiavimo būdą, kiekvieną mėnesį atskirai pasiskaičiuot pagal mėnesines valandas.
Rašėte, kad geras toks skaičiavimas, nuo šiol skaičiuosiu taip:
dirbo 176 val iš jų 80 naktinių:
800/176 = 4,55
4,55*0,5*80 = 182 Lt
viengubas apmokėjimas įeina į 800 Lt mėnesinį atlyginimą
Iš viso priskaičiuota 800+182 = 982 Lt


bet esant suminei darbo laiko apskaitai, net jei ir pagal grafika nustatyta maziau darbo val (per apskaitinį išsilygina), vistiek norint apskaičiuoti naktines val reikia imti to mėn. VDU : fiksuotas DU/LR nustat.val? o ne grafike nustatytas val?
Tininga Tininga 50023
2013-01-31 08:35 Tininga

voruta rašė:
bet esant suminei darbo laiko apskaitai, net jei ir pagal grafika nustatyta maziau darbo val (per apskaitinį išsilygina), vistiek norint apskaičiuoti naktines val reikia imti to mėn. VDU : fiksuotas DU/LR nustat.val? o ne grafike nustatytas val?
Žiūrint, kaip nustatytas ir kaip mokamas DU. Jei visada mokate fiksuotą DU, nepaisant to, ar daugiau išdirbo, ar mažiau - tai reikėtų dalinti iš nustatytų to mėnesio valandų.
V
voruta 216
2013-01-31 08:53 voruta
Taip, mokamas nustatytas fiksuotas DU, apskaitinis laikotarpis yra 3 mėn.
Bet nustatyto LR darbo val, o ne pagal grafika? Teisingai suprantu?
Tininga Tininga 50023
2013-01-31 09:00 Tininga

voruta rašė:
Taip, mokamas nustatytas fiksuotas DU, apskaitinis laikotarpis yra 3 mėn.
Bet nustatyto LR darbo val, o ne pagal grafika? Teisingai suprantu?
Manau, kad taip teisingiausia būtų. Kitaip labai jau išsikreipia tas valandos įkainis.
Pridedu teisininko komentarą.
Viršvalandžių_mok._Mikalopas.docx
V
voruta 216
2013-01-31 09:03 voruta
Aš irgi manau, kad teisingiausia is LR nustatytų, nes pasitaiko mėnesių, kai pagal grafiką gaunasi mažiau val, tokiu atveju labai išauga val įkainis, o pagal LR val plius minus arčiau 6,06Lt.
Ačiū, Tininga smile
M
medusa 59
2013-03-27 14:01 medusa
Sveiki,

noriu pasitikslinti ar gerai suprantu ir ar gerai zymima DLAZ
Jei padaveju darbas yra nuo 11 iki 23 val., tai ta 1 val jau turi buti zymima kaip darbas nakties metu ir antroje eiluteje rasoma 1 naktine valanda?
O kaip tuomet su 1 val pietu pertraukos, kuri neiskaitoma i darbo laika, iseina taip kad turetu dirbti nuo 11 iki 24?
Visai subalamutino mane.. reik taxieciu isminties. :)
Tininga Tininga 50023
2013-03-27 14:06 Tininga

medusa rašė:
Sveiki,

noriu pasitikslinti ar gerai suprantu ir ar gerai zymima DLAZ
Jei padaveju darbas yra nuo 11 iki 23 val., tai ta 1 val jau turi buti zymima kaip darbas nakties metu ir antroje eiluteje rasoma 1 naktine valanda?
O kaip tuomet su 1 val pietu pertraukos, kuri neiskaitoma i darbo laika, iseina taip kad turetu dirbti nuo 11 iki 24?
Visai subalamutino mane.. reik taxieciu isminties. :)
Nebūtinai pietų pertrauką reikia išmest iš darbo laiko. Jei nėra galimybės darbuotojui palikti darbo vietą ir savo nuožiūra panaudoti tą pertrauką, tai gaunasi, kad jis pavalgo darbo metu, ir tada jau ji įskaitoma į darbo laiką.
Darbo laikas po 22 val. jau yra darbas naktį.
L
LauriYob 1
2013-04-25 20:20 LauriYob
Labas vakaras, norėčiau kreiptis informacijos ir pagalbos. Situacija tokia, dirbu parą (24val) ir trys paros laisvos - 48 val per savaitę. Kaip skaičiuojamas mano atlyginimas? paprastas jis ar naktinis? dirbu uab. Ir dar norėjau paklausti, jei skaičiuojamas naktinis tarifas, ar jie turi teisę mokėti minimumą. Atsiprašau visų, esu visiškai žalia tokiuose dalykuose, todėl paršau Jūsų pagalbos
mariska mariska 8626
2013-04-26 08:28 mariska

LauriYob rašė:
Labas vakaras, norėčiau kreiptis informacijos ir pagalbos. Situacija tokia, dirbu parą (24val) ir trys paros laisvos - 48 val per savaitę. Kaip skaičiuojamas mano atlyginimas? paprastas jis ar naktinis? dirbu uab. Ir dar norėjau paklausti, jei skaičiuojamas naktinis tarifas, ar jie turi teisę mokėti minimumą. Atsiprašau visų, esu visiškai žalia tokiuose dalykuose, todėl paršau Jūsų pagalbos


Laikas tenkantis naktiniam darbui turi būtų apmokamas 1,5 karto.
Nakties laikas yra kalendorinis laikas nuo dvidešimt antros valandos iki šeštos valandos.

darbo užmokestis tokiu darbo grafiku turi būti minimumas plius priedai už naktinį darbą. Pliko minimumo 1000 lt. ant popieriaus neturėtų būti.
Tininga Tininga 50023
2013-04-26 08:28 Tininga

LauriYob rašė:
Labas vakaras, norėčiau kreiptis informacijos ir pagalbos. Situacija tokia, dirbu parą (24val) ir trys paros laisvos - 48 val per savaitę. Kaip skaičiuojamas mano atlyginimas? paprastas jis ar naktinis? dirbu uab. Ir dar norėjau paklausti, jei skaičiuojamas naktinis tarifas, ar jie turi teisę mokėti minimumą. Atsiprašau visų, esu visiškai žalia tokiuose dalykuose, todėl paršau Jūsų pagalbos
Dieną paprastas, už naktį (nuo 22 val. iki 6 val.) - 1,5 karto didesnis, be to, panašu, kad susidaro viršvalandžiai, kurie irgi apmokami 1,5. Dar už dirbtas šventines mokama dvigubu tarifu. Čia jau reik žiūrėti, kas gaunasi per mėnesį. O gal yra suminė apskaita?
Taigi, tokiu grafiku dirbant jums tikrai negali mokėti "nuogo" minimumo.
R
Rinka 457
2013-05-08 10:49 Rinka
Sakykite o koks bus nustatytas LR valandų skaičius per mėnesį sargui jei dirba slenkančiu grafiku ?
imti nustatytą darbo valandų skaičių kai 5 d.d. ar 6 d.d. ?
(Sargui darbo sutartyje nustatyta fiksuota alga...)
A
Alina55 11024
2013-05-08 10:53 Alina55
Pagrindas, pagal 5 d. d. savaitės valandas.
N
Neksa 2
2013-06-27 17:26 Neksa
darbuotojas dirba nuo 19 val iki 7 ryto.
Skaičiuojant du jis išdirba 4 h dieną ir 8 h nakti? ir ar dirbant šventinę naktį reikia mokėti dvigubu tarifu ar tiesiog 1,5 karto daugiau sumokėti o šventinį dieninį valandinį tarifą mokėti dvigubai? smile
Tininga Tininga 50023
2013-06-27 17:35 Tininga

Neksa rašė:
darbuotojas dirba nuo 19 val iki 7 ryto.
Skaičiuojant du jis išdirba 4 h dieną ir 8 h nakti? ir ar dirbant šventinę naktį reikia mokėti dvigubu tarifu ar tiesiog 1,5 karto daugiau sumokėti o šventinį dieninį valandinį tarifą mokėti dvigubai? smile
Taip, 4 dieninės, 8 naktinės. Jei tenka dirbti šventinę naktį, tai mokama dvigubai (kaip už naktį mokėti nebūtina).
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui