Nedarbingumas

Gita1 Gita1 8371
1 2014-07-04 11:55 Gita1
Ne ligą (L) sakyčiau reikia žymėti, o neapmokamą nedarbingumą (N).
Melaja Melaja 756
2014-07-04 11:56 Melaja
agam jau radau ir teikiu ne NP-SD, o 12SD
Tininga Tininga 50021
2014-07-04 12:03 Tininga

Melaja rašė:
agam jau radau ir teikiu ne NP-SD, o 12SD
Taigi, nieko jam neskaičiuojate... smile
Melaja Melaja 756
2014-07-04 12:45 Melaja
Aciu smile
Tai kitam kartu,
Jei gaunu forma 094/a, reikskia, kad gyd. istaiga Sodrai duomenu neteiks? Ar buna, kad ir pazyma israso, ir nedarbinguma ?
Tininga Tininga 50021
2014-07-04 12:49 Tininga

Melaja rašė:
Aciu smile
Tai kitam kartu,
Jei gaunu forma 094/a, reikskia, kad gyd. istaiga Sodrai duomenu neteiks? Ar buna, kad ir pazyma israso, ir nedarbinguma ?
Neturėtų taip būti. Tik ten matėte, komentare, kad situacija gali pakisti, jei nustatoma, jog neblaivumas neturėjo įtakos traumos ar būklės atsiradimui.
A
amutex 76
2014-07-31 11:28 amutex
Noriu paklausti apie nedarbingumo išmokas. Man planuoja daryti operaciją, po operacijos gydytojas išrašys nedarbingumą dar savaitei. Įdomu kaip skaičiuoja sodra išmoką už tai, ar taiko tokią pat tvarką kaip ir sergant tarkim gripu?T.y nemoka už berods 3dienas, o po to 4 - po 40proc?Ar jei oparacija yra daroma arba guli ligoninėje jau yra kita mokėjimo sistema.
Dėkoju
Tininga Tininga 50021
2014-07-31 11:31 Tininga

amutex rašė:
Noriu paklausti apie nedarbingumo išmokas. Man planuoja daryti operaciją, po operacijos gydytojas išrašys nedarbingumą dar savaitei. Įdomu kaip skaičiuoja sodra išmoką už tai, ar taiko tokią pat tvarką kaip ir sergant tarkim gripu?T.y nemoka už berods 3dienas, o po to 4 - po 40proc?Ar jei oparacija yra daroma arba guli ligoninėje jau yra kita mokėjimo sistema.
Dėkoju
Tokia pati, kaip ir sergant gripu. smile
S
snaige1 188
2014-09-25 11:12 snaige1
paskaičiuota ligos pašalpa už 1 dieną, kadangi antroji diena nesutampa su darbo grafiku. NP-SD užpildau reikiamus langelius, B51 įrašau pašalpą už 1 dieną, B41 įrašau pirmąją nedarbingumo dieną už kurią mokama pašalpa ir kuri sutampa su darbo grafiku, Ką įrašyti B42 laukelį? tuščio palikti neišeina nes rodo klaidą.
Gal B6 žymėti , kad nesutapo su darbo grafiku?
Melaja Melaja 756
2014-09-25 11:25 Melaja
Taip B42 tuscias, o B6 nesutapo su darbo grafiku
amadina22 amadina22 19757
2014-09-29 09:40 amadina22
Darbuotojas pas mus dirba nuo 09.03.
09.25 susirgo. VDU skaičiuoju iš jo dirbtų dienų nuo 09.03 iki 09.24 - sudedu viską, priedą, viršvalandžius ir paskaičiuoju. Taip?
Ačiū
A
Alina55 11024
1 2014-09-29 09:41 Alina55
Taip.
A
ausra1234 2
2014-10-05 16:10 ausra1234
Laba. Norejau pasiteirauti kokia rizika su nedarbingumu skristi lektuvu ES ribose? Ar registruojantis skrydziui kazkokie duomenys pasiekia sodra? Is esmes, jei sodra suzinotu ir nemoketu pinigu, ne tiek svarbu. O va kaip darbdavys? Ar ji pasiektu kokia info? Neseniai pradejau dirbt naujame darbe, atostogu dar neuzsidirbau, o labai reikia suskraidyt. Ar verta rizikuot? Gal kas esate su tuo susidure ir galit pakomentuot placiau. Aciu uz info.
mariska mariska 8625
2014-10-05 17:16 mariska
O nebandėte kalbėtis dėl neatvykimo administracijai leidus :)
amadina22 amadina22 19757
2014-10-15 10:54 amadina22 2014-10-15 10-56
Darbuotojas neturi ligos socialinio draudimo stažo. Sodra nemokės, o kaip darbdavys, ar turi mokėti už dvi dienas?

Tur būt ir darbdavys nemoka. Turiu pateikti NP-SD, parodyti kad nieko nemokam ir nurodyti nemokėjimo priežąstį "Neturi stažo".

Ar taip?

Nors grafoje ar turi draudėjas mokėti įrašyta "Taip". Bet, matyt, sodra nesigilina.

Ačiū
Tininga Tininga 50021
1 2014-10-15 10:57 Tininga

amadina22 rašė:
Darbuotojas neturi ligos socialinio draudimo stažo. Sodra nemokės, o kaip darbdavys, ar turi mokėti už dvi dienas?

Tur būt ir darbdavys nemoka. Turiu pateikti NP-SD, parodyti kad nieko nemokam ir nurodyti nemokėjimo priežąstį "Neturi stažo".

Ar taip?

Nors grafoje ar turi draudėjas mokėti įrašyta "Taip". Bet, matyt, sodra nesigilina.

Ačiū
Ne, darbdavys neturi mokėti. Sodra tą "taip" rašo ne stažo sumetimais.
amadina22 amadina22 19757
2014-10-15 11:00 amadina22

Tininga rašė:

amadina22 rašė:
Darbuotojas neturi ligos socialinio draudimo stažo. Sodra nemokės, o kaip darbdavys, ar turi mokėti už dvi dienas?

Tur būt ir darbdavys nemoka. Turiu pateikti NP-SD, parodyti kad nieko nemokam ir nurodyti nemokėjimo priežąstį "Neturi stažo".

Ar taip?

Nors grafoje ar turi draudėjas mokėti įrašyta "Taip". Bet, matyt, sodra nesigilina.

Ačiū
Ne, darbdavys neturi mokėti. Sodra tą "taip" rašo ne stažo sumetimais.


Pateikiu NP-SD, parodau kad nieko nemokame ir įrašau "Neturi stažo"?
Tininga Tininga 50021
1 2014-10-15 11:03 Tininga

amadina22 rašė:
Pateikiu NP-SD, parodau kad nieko nemokame ir įrašau "Neturi stažo"?
Taip.
nebaika nebaika 586
2014-10-28 09:01 nebaika
Sveiki,
labai reikia pagalbos.
Darbuotojas darėsi mini operaciją pora dienų, buvo sutarta, kad jis nieko nesiformins, darbdavys išleido jį tiesiog, ir viskas. O jis bac ir atnešė medicininę pažymą už tas dvi dienas , forma 094/a. Nesinori jam nemokėti už tas dvi dienas. Tai jei jam apmokėsim, sodrai nereikia teikti jokio pranešimo? Ar med. įstaiga kažkur sodrai praneša apie tas pažymas? gal išviso galima, kad ji niekur nefigūruotų?

Ačiū.
mariska mariska 8625
2014-10-28 09:13 mariska

nebaika rašė:
Sveiki,
labai reikia pagalbos.
Darbuotojas darėsi mini operaciją pora dienų, buvo sutarta, kad jis nieko nesiformins, darbdavys išleido jį tiesiog, ir viskas. O jis bac ir atnešė medicininę pažymą už tas dvi dienas , forma 094/a. Nesinori jam nemokėti už tas dvi dienas. Tai jei jam apmokėsim, sodrai nereikia teikti jokio pranešimo? Ar med. įstaiga kažkur sodrai praneša apie tas pažymas? gal išviso galima, kad ji niekur nefigūruotų?

Ačiū.


tai pats atnešė, kad nereikia jam mokėti, tai kam mokėti smile oi. oi gerosios buhalterės, kartais nereikia būti geroms smile


P.S. galima tiesiog sunaikinti tą pažymą, bet ar tikrai verta prisiimti riziką?
Tininga Tininga 50021
2014-10-28 09:13 Tininga

nebaika rašė:
Sveiki,
labai reikia pagalbos.
Darbuotojas darėsi mini operaciją pora dienų, buvo sutarta, kad jis nieko nesiformins, darbdavys išleido jį tiesiog, ir viskas. O jis bac ir atnešė medicininę pažymą už tas dvi dienas , forma 094/a. Nesinori jam nemokėti už tas dvi dienas. Tai jei jam apmokėsim, sodrai nereikia teikti jokio pranešimo? Ar med. įstaiga kažkur sodrai praneša apie tas pažymas? gal išviso galima, kad ji niekur nefigūruotų?

Ačiū.
Galite forminti ND, ir už tas dienas sumokėti, tada Sodrai nieko nereiks pranešt. Pažymą ignoruokite...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui