Apskaitos tvarkymas UAB

Rainis Rainis 15057
2013-04-12 11:53 Rainis

Gitusia rašė:
labas, noriu pasitikslinti:
per 2012 įsigijome kitos įmonės 100% akcijų
Įdėjau DK į 163-kitas finansinis turtas -->1631 - "kitos invecticijos"
NUOSAVO KAPITALO POKYČIŲ ATASKAITOJE 17. Finansinio turto vertės padidėjimas / sumažėjimas
įrašyti tą sumą "Apmokėtas įstatinis kapitalas"



Oi kokia nesąmonė...
NKPA iššifruojamos tik 3-ios klasės sąskaitos, o įsigytas finansinis ar bet koks kitas turtas ten niekaip patekti negali.
Gitusia Gitusia 256
2013-04-16 12:44 Gitusia
teisybė, kai parašei, tada tik pagalvojau :)
Bet akcijas į 1631 galėjau traukti?
Meduza67 Meduza67 181
2013-04-22 13:23 Meduza67
Sveiki,
Paspebėjau IT įvertinimo klaidą-neteisingai pasirinktas valiutos kursas. FA dar nepatvirtinta, ar būtų teisinga jeigu 2012.12-31 būtų perskaičiuota IT vertė, paskaičiuota nusidėvėjimas ir surašyta BŽ ir kapitalo pakyčių ataskaitoje padoryta? Iš anksto dėkoju.
P
pantuxe 1
2013-04-30 12:51 pantuxe
Sveiki,

Gal kažkas turite ne tik kokišų dokumentų reikia vos tik įsteigus UAB, bet taip pat ir apskritai kokių dar žiniaraščių ar dokumentų reikia jau veikiančiai UAB, kad ji būtų iki pamatų tvarkingai veikianti? Kadangi to reikalauja mano vadovas.

Pagarbiai
1 2013-04-30 12:55 vvirginija1

pantuxe rašė:
Gal kažkas turite ne tik kokių dokumentų reikia vos tik įsteigus UAB, bet taip pat ir apskritai kokių dar žiniaraščių ar dokumentų reikia jau veikiančiai UAB, kad ji būtų iki pamatų tvarkingai veikianti? Kadangi to reikalauja mano vadovas.
Vien žiniaraščių ir dokumentų nepakanka, reikia dar turėti supratimą kaip buhalterinę apskaitą vesti smile
M
meestee 4
2016-09-21 14:23 meestee
Sveiki, tokia situacija: nuo 1996 m. veikė IĮ, (apskaita niekada nebuvo vedama). Šių metų 08.23 d. ji perdaryta į UAB, suformuotas įstatinis kapitalas, jau yra pirkimų iš banko sąskaitos, gautos SF, bet įmonėje 0 darbuotojų. 09.02 įdarbinamas direktorius. Pajamų jokių nebuvo gauta (realiai jokia veikla nevykdoma - pirktas IT, mokėta notarams, advokatams). Norint pradėti vesti apskaitą šioje įmonėje kokius likučius turėčiau susivesti į programą? Šios dienos banko sąskaitos likutį (kuris jau senai nelygus įstatinio kapitalo sumai)? Ar įstatinį kapitalą ir tada pajamuotis turimas SF? Iš anksto dėkoju atsakiusiems. smile
Serebro Serebro 2697
2016-09-21 14:35 Serebro
Kaip galėjo tiek metų IĮ apskaita būti nevesta? smile
D
Dargana 108
2016-09-21 15:08 Dargana
Perdarant IĮ į UAB turi būti pridėtas balansas, ar prie steigėjų sprendimo ar tvirtinant įstatus. Jeigu IĮ balansas buvo nulinis, tai ir UAB likučiai pradžiai nuliniai, o po to jau reikia žiūrėti kaip už akcijas sumokėta, ar IT įnešta ar kaip kitaip. Panašu kad 08,23 apmokėtos akcijos, t.y. įnešta į banką, nes be įstatinio kapitalo neregistruotų UAB. O notarams advokatams - steigimo išlaidos, jos gali būti apmokėtos steigėjui-akcininkui ir įtraukta į sąnaudas.
M
meestee 4
2016-09-22 15:19 meestee
Ačiū už užvedimą ant kelio. Gal dar padėtumėte išspręsti tokį rebusą: pasirodo, pertvarkant šią įmonę iš IĮ į UAB buvo pateiktas nulinis balansas. Įmonė UAB tampa 08.23 d., pinigų perlaida įstatiniam kapitalui padaryta 06.29 d. (2700 eur, nors įstatinio kapitalo dydis tik 2500, pavedimas darytas ne savininko, o kito fizinio asmens, tai kas tie likę 200 eur?).
Ir nors įmonė veiklos nevykdo ir balansas 08.23 d. yra nulinis, bet laikotarpiu 06.29 - 08.23 d. banko išraše matomi pinigų mokėjimai (iš viso už 1226,62 eur). Mokėtas IĮ savininkų mokestis SODRAI, pirktas IT, TT, vertimo paslaugos, banko komisiniai, tad 08.23 d. sąskaitoje lieka tik 1473,38 eur.
Nuo ko turėčiau pradėti, ar nuo to likučio, kurį turiu 08.23 d.?
Ačiū už kantrybę. :)
D
Dargana 108
2016-09-22 16:49 Dargana
Na jūs čia duodat... Kas tas kitas fizinis asmuo, ką jis pavedime rašo? Kas rašoma steigimo dokumentuose, kaip aptartas akcijų apmokėjimas? Gal čia kokia nors fizinio asmens paskola, ar apmokėjimas už paslaugas.
Kadangi IĮ pertvarkoma į UAB, tai 3 metus nešate atsakomybę už visus IĮ veiksmus. Todėl manau kad viską kas vyko reikia traukti į apskaitą UAB.

M
meestee 4
2016-09-22 17:14 meestee
Fizinis asmuo, vėliau, jau pertvarkius įmonę į UAB nusipirko visas šios įmonės akcijas. Pavedime rašo "pinigu perlaida istatiniam kapitlui" (pavedimo dieną jis su įmone susijęs tuo, kad turi notaro patvirtintą įgaliojimą pilnai atstovauti IĮ savininką, tai gal šį pavedimą galima būtų traktuoti kaip savininkų įnašai, t.y. pačio savininko veiksmą?).
Steigimo dokumentuose nurodyta, kad įstatinis kapitalas bus suformuotas iš IĮ piniginių lėšų.
1. Tai turbūt logiškiausia būtų apskaitą pradėti vesti nuo 06.29, kada padarytas pavedimas (D271 sąskaitos bankuose, K301 savininkų įnešta suma), susigaudyti ir susipajamuoti visas SF?
2. Pagal 35 VAS "41. Pasirinkus naują apskaitos politiką, ji turi būti taikoma nuo naujos teisinės formos
įmonės įregistravimo dienos.", ar įmanomas variantas vesti apskaitą nuo 08.23 d. su likučiu 1473,38 eur (sąskaitos bankuose) ir 1026,62 eur (pinigai kasoje)?
Tess Tess 20234
2016-09-22 17:18 Tess
Negalite daryti tokios korespondencijos.
D 271
K4486

Kai įstatai bus įregistruoti, t.y. IĮ pataps UAB, tuomet
D 4486
K 3011.
D
Dargana 108
2016-09-23 09:16 Dargana
Aš daryčiau taip:

08-23 data
Įstatinio kapitalo apmokėjimas
D271-K3011 - 2500
Savininko įnašas (paskola) veiklai
D271-K4422 - 200 (surašyčiau paskolos sutartėlę, su sąlyga, kad iš jų bus apmokėta IĮ sodros mokesčiai, o kai tie mokesčiai sumokėti D 4422-K4486 ir D 4486 - K271, o kas liko kada nors teks grąžinti)
UAB registravimo sąnaudos
D615-K443
D443-K271
Jei IT ir TT bus naudojama UAB veikloje ir pirkti IĮ ar UAB vardu
D12, 201 - K443
D443-K271
Banko paslaugos
D6118-K271

Žodžiu atvaizduočiau visus ĮĮ veiksmus po patvirtinto balanso UAB steigimui, nes UAB visitiek lieka atsakinga už IĮ veiksmus. Šiuos "bajeriukus" aprašyčiau metiniame aiškinamąjame rašte.

M
meestee 4
2016-09-23 10:23 meestee
Ačiū labai labai, turbūt tai ir bus racionaliausias sprendimas šiuo atveju. Ačiū ačiū! smile
P
Puma24 21
2016-10-28 18:08 Puma24
Sveiki, vykdau individualia veiklair islaidas skaiciuoju 30proc. nuo pajamu , nes neturiu irodanciu isigijimo dokumentu. Noreciau steigti UAB`a ir noreciau paklausti, jeigu neturiu islaidu irodanciu dokumentu , tai kaip skaiciuosis islaidos ? Ar UABe panasu islaidu skaiciavimas kaip IV ? (ar galima nurodyti islaidu procenta nuo pajamu)
Dekui uz atsakyma
Serebro Serebro 2697
1 2016-10-28 19:07 Serebro

Puma24 rašė:
Sveiki, vykdau individualia veiklair islaidas skaiciuoju 30proc. nuo pajamu , nes neturiu irodanciu isigijimo dokumentu. Noreciau steigti UAB`a ir noreciau paklausti, jeigu neturiu islaidu irodanciu dokumentu , tai kaip skaiciuosis islaidos ? Ar UABe panasu islaidu skaiciavimas kaip IV ? (ar galima nurodyti islaidu procenta nuo pajamu)
Dekui uz atsakyma


UAB privalėsit turėti visus dokumentus skirtus pagrįsti bet kokia ūkinę operaciją, t.y. pajamų, išlaidų, darbuotojų sąnaudų ir pan. Be to uab privalėsit turėti buhalterį. Direktorius sau apskaitos vesti negalės
Rife Rife 83
2016-10-30 12:07 Rife
Prašau pagalbos
UAB teikia autoserviso paslaugas. Dalyvavo konkurse dėl patalpų dažymo ir laimėjo. Ar gali UAB samdyti dažytoją kuris dirba su verslo liudijimui kad atliktų dažymo darbus.
Dorota1 Dorota1 13533
2016-10-30 12:27 Dorota1
jai veiklos tos pačios negalima
Rife Rife 83
2016-10-31 23:30 Rife
Sveiki,
buvo nupirkta UAB su nuliniu balansu. Pradėta veikla. po keturių mėn. atleista buhalterė. Kadangi už 2 mėn. nepateiktos ataskaitos Sodrai, VMI, PVM deklaracija, gautas raštas iš VMI pateikti visus buhalterinius dokumentus. Apskaita nesutvarkyta. Yra apie 200 sąskaitų ir keli pinigų gavimo kvitai. Buvo įdarbinti keli darbininkai ir po mėn. atleidžiami, nieko nemokama. nes neateidavo į darbą. Atlyginimai mokami tik dviem už kelias val. per mėn. Jokių žiniaraščių nėra.
Kaip sutvarkyti teisingai tuos dokumentus ir pateikti MVI patikrinimui ir kokių baudų tikėtis.
Girele Girele 9676
3 2016-11-01 08:32 Girele

Rife rašė:
Sveiki,
buvo nupirkta UAB su nuliniu balansu. Pradėta veikla. po keturių mėn. atleista buhalterė. Kadangi už 2 mėn. nepateiktos ataskaitos Sodrai, VMI, PVM deklaracija, gautas raštas iš VMI pateikti visus buhalterinius dokumentus. Apskaita nesutvarkyta. Yra apie 200 sąskaitų ir keli pinigų gavimo kvitai. Buvo įdarbinti keli darbininkai ir po mėn. atleidžiami, nieko nemokama. nes neateidavo į darbą. Atlyginimai mokami tik dviem už kelias val. per mėn. Jokių žiniaraščių nėra.
Kaip sutvarkyti teisingai tuos dokumentus ir pateikti MVI patikrinimui ir kokių baudų tikėtis.

Pasisamdyti kitą buhalterę.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui