Atostoginiai

B
burukas 391
2014-11-25 15:37 burukas
Ar skaičiuojant atostoginius prie darbo užmokesčio prisideda priedas prie atlyginimo, kuris buvo priskaiciuotas rugsejo men., atostogu išeina gruodžio men.
A
astulis22 698
2014-11-25 15:38 astulis22

burukas rašė:
Ar skaičiuojant atostoginius prie darbo užmokesčio prisideda priedas prie atlyginimo, kuris buvo priskaiciuotas rugsejo men., atostogu išeina gruodžio men.

Prisideda
B
burukas 391
2014-11-25 15:41 burukas
aciu
A
astulis22 698
2014-12-01 10:46 astulis22
Sveiki, skaičiuoju atostoginius ir noriu pasiteirauti ar gerai darau. Darbuotojo darbo valandos kito per pastaruosius tris mėnesius, taip pat didėjo atlyginimas. Aš priskaitytą atlyginimą dalinu iš dirbtų valandų ir lyginu su einamo mėnesio. Ar taip gerai?
Tininga Tininga 50021
2014-12-01 10:48 Tininga

astulis22 rašė:
Sveiki, skaičiuoju atostoginius ir noriu pasiteirauti ar gerai darau. Darbuotojo darbo valandos kito per pastaruosius tris mėnesius, taip pat didėjo atlyginimas. Aš priskaitytą atlyginimą dalinu iš dirbtų valandų ir lyginu su einamo mėnesio. Ar taip gerai?
Taip. O kitus skaičiavimus kaip atliekate?
A
Alina55 11024
2014-12-01 10:51 Alina55
Atostoginių apskaičiavimas, kai keitėsi darbo laikas per laikotarpį, už kurį suteikiate atostogas:
1 val. VDU * 8 val. * papildomo koef. * atostogų d. d. pagal 5 d. d. savaitę atostogų laikotarpiu.
A
astulis22 698
2014-12-01 11:51 astulis22
o koks tas papildomas koeficientas?
Tininga Tininga 50021
2014-12-01 11:53 Tininga

astulis22 rašė:
o koks tas papildomas koeficientas?
Jį reikia apskaičiuoti - darbuotojo grafiko valandos / įmonės darbo val. pagal 5 d.d. savaitę. Skaičiuojame iš to laikotarpio, už kurį suteikiamos atostogos.
A
astulis22 698
2014-12-01 12:27 astulis22

Tininga rašė:

astulis22 rašė:
o koks tas papildomas koeficientas?
Jį reikia apskaičiuoti - darbuotojo grafiko valandos / įmonės darbo val. pagal 5 d.d. savaitę. Skaičiuojame iš to laikotarpio, už kurį suteikiamos atostogos.


o jeigu atostogos atiduodamos iki šių metų pabaigos, tai apskaičiuojant koeficientą reikia imti ir 12 mėn?
Tininga Tininga 50021
2014-12-01 12:31 Tininga

astulis22 rašė:
o jeigu atostogos atiduodamos iki šių metų pabaigos, tai apskaičiuojant koeficientą reikia imti ir 12 mėn?
Jei atostogos bus suteiktos ir už gruodį, tai tada įtraukiamas ir gruodis.
A
Alina55 11024
2014-12-01 12:32 Alina55
Taip, tuomet ir 12 mėn., pagal darbuotojo grafiko valandas.
A
astulis22 698
2014-12-01 13:01 astulis22

Alina55 rašė:
Taip, tuomet ir 12 mėn., pagal darbuotojo grafiko valandas.

Gautas VDU mažesnis už einamo mėn VDU, (einamo mėn. atlyginimas 1035/159=6.51) tai aš tada taip skaičiuoju:
6,51*8*0,79*15=617.15
Nuo spalio mėn kilo atlyginimas iki munimumo, o tada už gruodį gaunasi atlyginimas 253,87+617,15=871.02, bet ji tada negaus to minimumo?
Ar taip turi gali ir turi būti?
A
Alina55 11024
2014-12-01 13:36 Alina55
Jeigu tiksliai prisimenu, kažkas lyg dalinosi informacija po konsultacijos su VDI, kai darbuotojas gauna MMA, koeficiento skaičiavimas nebetenka prasmės, atostoginiai + DU negali būti < nei MMA.
Jeigu niekas nepatikslins, pasikonsultuokite Jūs su savo VDI...
Tininga Tininga 50021
2014-12-01 13:40 Tininga 2014-12-01 13-44

Alina55 rašė:
Jeigu tiksliai prisimenu, kažkas lyg dalinosi informacija po konsultacijos su VDI, kai darbuotojas gauna MMA, koeficiento skaičiavimas nebetenka prasmės, atostoginiai + DU negali būti < nei MMA.
Jeigu niekas nepatikslins, pasikonsultuokite Jūs su savo VDI...
Bet jokiame komentare nebuvo jokios užuominos apie tai. Man tai kelia abejonių tas pasakymas. Jei žmogus atostogauja už laikotarpį, kuomet dirbo pvz 1 val per savaitę, tai argi teisinga jam mokėti atostoginius, ne mažesnius, negu pilna MMA? smile

Va, pasiskaitymui. Atostoginiai__ne_visa_darbo_savaite.doc
A
Alina55 11024
2014-12-01 13:49 Alina55
Turėčiau tokią situaciją, konsultuočiausi su VDI...
A
astulis22 698
2014-12-01 14:46 astulis22

Alina55 rašė:
Turėčiau tokią situaciją, konsultuočiausi su VDI...

Skambinausi tai sakė, kad reikia pakelti iki MMA. Ačiū
Tininga Tininga 50021
2014-12-01 14:56 Tininga

astulis22 rašė:

Alina55 rašė:
Turėčiau tokią situaciją, konsultuočiausi su VDI...

Skambinausi tai sakė, kad reikia pakelti iki MMA. Ačiū
O jie nurodė, kokiu pagrindu? smile Taip išeitų, kad visi Aktualijų straipsniai ir kai kurių kitų VDI specialistų aiškinimai yra beverčiai?
A
astulis22 698
2014-12-05 19:48 astulis22

Tininga rašė:

astulis22 rašė:

Alina55 rašė:
Turėčiau tokią situaciją, konsultuočiausi su VDI...

Skambinausi tai sakė, kad reikia pakelti iki MMA. Ačiū
O jie nurodė, kokiu pagrindu? smile Taip išeitų, kad visi Aktualijų straipsniai ir kai kurių kitų VDI specialistų aiškinimai yra beverčiai?


Sakė, kadangi sutartis pakeista nuo spalio mėnesio ir sutartyje parašyta 1035 lt, tai vadinasi reikia pritraukti iki minimumo. Na man taip aiškino kai paskambinau į VDI. Man keistai pasirodė, nes gaunasi jei darbuotojui sumažėjo DU tai jis gali gauti didesnius atostoginius, o jeigu DU padidėjo ir apskaičiavus pagal VDU jei nesigauna toks DU tada privalu pakelti iki tokio koks nurodytas sutartyje smile
S
sssagute 64
2014-12-10 11:47 sssagute
Laba diena, noriu paprašyti pagalbos.
Darbuotojas priimtas į darbą 2014.03.03.
Už laikotarpį 2014.03.03.-2015.03.02. suteiktos 28 kd atostogos (2014.09.01.-2014.09.28.)
2014.12.19. jis atleidžiamas iš darbo (darbuotojo prašymu).
Tai gaunasi , kad jam atostogos suteiktos už neišdirbtą laiką. Ar teisinga prašyti iš darbuotojo sugrąžinti išmokėtų atostoginių dalį , kuri jam nepriklauso? O gal esate susidūrę su tokiu atveju ir galite patarti ?
Tininga Tininga 50021
2014-12-10 11:50 Tininga

sssagute rašė:
Ar teisinga prašyti iš darbuotojo sugrąžinti išmokėtų atostoginių dalį , kuri jam nepriklauso? O gal esate susidūrę su tokiu atveju ir galite patarti ?
Neteisinga. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui