Isakymai ir sprendimai, imonei tik isikurus

F
Furian 10
2008-07-04 12:20 Furian
Gal galit kas duoti pavyzdiu, kaip rasyti isakymus:
1. Del apskaitos plano patvirtinimo
2. Del asmenu, kruei turi teise surastyi ir pasirasyti apskatios dokumetnus [sita radau sitam tinklapyje, bet neaisku, ar jis butinas, jeigu pokolkas esu vienintele direktore, imone kitu darbuotoju neturi].
3. Del kasos knygos vedmo periodiskumo
4. Del darbo laiko apskaitos ziniarascio [ar sita butina rasyti, jeigu pokolkas nedirbame]
5. Del saskaitu fakturu, kasos ir kitu dokukentu numeracijos.
6. del turto, nepriskiriamo ilgalaikiui, apskaitos ir nurasymo [nelabai suprantu, kas tai yra].
7. Apskaitos politika [uz sita nori 200lt buhalteriu fimra :) ]

UAB ka tik isikurusi, laukiam PVM kodo suteikimo, iki tol laiko veiklos vykdyt neplanuojam. Ar reikia dar kokiu nors isakymu, be situ isvardintu?

Labai dekui uz ats :)
G
ginn_ta 1571
2008-07-04 12:59 ginn_ta
tax.lt/postp16409.html
bent aš nemažai radau šitame puslapyje.
S
sueno 13
2010-02-26 13:00 sueno
Sveiki, gal galit kas patarti? Direktorius sugalvojo, kad nuo kito menesio darbuotojams reikia liepti dirbti is namu ,nes kazkas su ofisu ir nezino ar greit gales vel dirbt ofise. Sake parasyt isakyma, ar galiu? ir kaip toks isakymas turetu atrodyt? smile
Ir isvis ar galima tik isakyma parasius daryt ka nori... smile
S
sueno 13
2010-02-26 13:21 sueno
Aciu uz nuoroda, bet as skaiciau ir ten nieko nemaciau apie tokia situacija smile smile smile
darbo sutarties keist negaliu, nes galbut po dvieju dienu jau vel dirbs ofise. smile smile smile
Ar niekas nezinot? ar nepadesit? smile smile
2kart2 2kart2 1029
2014-08-20 16:44 2kart2
Sveiki, kolegos.
Turiu vilties čia sulaukti patarimo.
Įmonė turiu įsakymų registracijos žurnalą, tik deja jis tuščias. Įmonė įsikūrusi neseniai - 2012 m. aš vedu apskaita nuo 2014 m. Ir nori nenori man reikia tęsti šio žurnaliuko pildymą. Kito žinau, tikrai nėra. Kaip man ji pildyti ar nuo pradžios, ar tik nuo 2014 m.
(prisegu puslapi, nes nežinau ką pildyti laukelyje vardas, pavardė. Turbūt direktoriaus v/p? nes jis tik vienas įsakymus rašo)
scan0007.pdf
2kart2 2kart2 1029
2015-03-25 15:07 2kart2
Sveiki, imone isikurusi 2013 m., ar kiekvienais metais galima tvirtinti saskaitu plana, butina tai daryti butent kiekvienus metus, ar tik kai yra paketimai?
Gal turite isakyma del imones saskaitu plano tvirtinimo?
Linda6 Linda6 11854
2015-03-25 15:17 Linda6
Patvirtinate sąskaitų planą, o pakeitimus tvirtinate tada, kai reikia jį papildyti.
2kart2 2kart2 1029
2015-03-25 15:30 2kart2
O jei tarkim 2013 m. apskaita tvarke imone su savo programa, o 2014 metais jau kitas buhalteris dirbo su nauja programa ir saskaitos dauguma buvo pakeistos, tai isakymas rasomas naujo buhalterio priemimo diena, ar ne? gal kas turi isakyma?
U
upss 1602
2015-03-25 16:27 upss 2015-03-25 16-33
Pasitvirtinkite naują sąskaitų planą. Jei buhalteris buvo priimtas ne metų pradžioj, tai gal reikėtų užbaigti finansinius metus su buvusiu sąskaitų planu. Nebūtinai reikia rašyti įsakymą buhalterio priėmimo dieną. Jei atėjote pvz vasario mėn. o apskaitą tvarkėte ir už sausio mėn. niekas netrukdo direktoriui parašyti įsakymo sausio 02d data. Pasiskaitykite čia diskusiją.
tax.lt/temos/2025-saskaitu-koresponde...

Galite rašyti: tvirtinu UAB "Tvirtuva" sąskaitų planą. Priedas Nr.2
J
Jaiva 1
2018-02-26 10:36 Jaiva
Sveiki!
Ar galėtų kas padėti? Situacija tokia: įsikūrė nauja įmonė (UAB, ne pvm mokėtojas, jei tai turi reikšmės), kokius įsakymus reikia turėti įmonėje? Aš ne buhalterė, visiškai žalia šiuo klausimu. Internete pilna įsakymų, bet jau pasimečiau, kokie būtent reikalingi. Įmonėje dirba trys žmonės. Ačiū labai už pagalbą.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui