dekreto skaiciavimas nuo liepos 1 d.

A
agneee 7
2011-01-04 08:12 agneee
Sveiki,
Pirmiausia norejau pasiklausti, ar priklauso skaiciuojant dekretui ar vaiko prieziuros atostogoms darbo birzos pasalpa?
Mano situacija tokia:
gimdyti rugpjucio gale - rugsejo pradzioj, jau papuolu pagal nauja istatyma.
iki liepos 27 stovejau birzoje ir gaudavau pasalpa, nuo 27 dirbu puse etato, o nuo sausio pilnu ir iki dekretiniu taip. tai uzteks man stazo?
ir kaip skaiciuojami darbo birzos pinigai jei skaiciuojami.
ir tuos menesius kuriuos dirbau puse etato, gaudinesiu kokius 300 lt pasalpos? tada galiu pretenduot i socialine parame, jei tarkim kiti menesiai bus rimtesni
turbut labai painiai cia surasiau :) sorriux
Tininga Tininga 50023
2011-01-04 08:28 Tininga 2011-09-11 07-10

agneee rašė: Sveiki,
Pirmiausia norejau pasiklausti, ar priklauso skaiciuojant dekretui ar vaiko prieziuros atostogoms darbo birzos pasalpa?
Mano situacija tokia:
gimdyti rugpjucio gale - rugsejo pradzioj, jau papuolu pagal nauja istatyma.
iki liepos 27 stovejau birzoje ir gaudavau pasalpa, nuo 27 dirbu puse etato, o nuo sausio pilnu ir iki dekretiniu taip. tai uzteks man stazo?
ir kaip skaiciuojami darbo birzos pinigai jei skaiciuojami.
ir tuos menesius kuriuos dirbau puse etato, gaudinesiu kokius 300 lt pasalpos? tada galiu pretenduot i socialine parame, jei tarkim kiti menesiai bus rimtesni
turbut labai painiai cia surasiau :) sorriux

Viskas yra daug paprasčiau smile
Stažo pakaks - jo reikia 12 mėnesių iki išėjimo į dekretą dienos, įskaitant ir tą laiką, kada gaunama bedarbio pašalpa.
Bedarbio pašalpa įskaitoma apskaičiuojant Sodros pašalpas. Skaičiavimo būdas toks: ims 12 mėnesių visas priskaičiuotas draudžiamąsias pajamas ("popierines"), įskaitant nedarbo pašalpą, ligos pašalpas, atostoginius ir pan. Gautą sumą padalins iš tų 12 mėnesių darbo dienų (pagal 5 d.d. darbo savaitę). Šis vidurkis vadinasi dienos kompensuojamasis darbo užmokestis, o pagal jį skaičiuoja pašalpas. Dekretinėms šis dydis dauginamas iš darbo dienų skaičiaus dekretinių atostogų metu, o motinystės(tėvystės) pašalpai - iš metinio vidutinio mėnesio darbo dienų skaičiaus (šiemet 21,1). O tada išmoka atitinkamą procentą. Žinoma, dar yra mokesčiai atskaičiuojami (6 proc. ir 15 proc.GPM).
Skaičiavimo laikotarpiai: jei dekretas prasidėtų birželį, tai skaičiuotų pagal 2010.05.01-2011.04.30, jei vaiko priežiūra prasidės spalį, tai iš greičiausiai iš 2010.09.01-2011.08.31. Rašau taip dėl to, kad šiaip jau po 2011 m. liepos 1 d. skaičiavimo laikotarpis turėjo būti 24 mėnesiai, bet žada pakeisti įstatymą ir sugrąžinti dabar galiojantį 12 mėn. laikotarpį.
vovere vovere 25998
2011-01-04 08:30 vovere 2011-09-11 07-10

agneee rašė: Sveiki,
Pirmiausia norejau pasiklausti, ar priklauso skaiciuojant dekretui ar vaiko prieziuros atostogoms darbo birzos pasalpa?
Mano situacija tokia:
gimdyti rugpjucio gale - rugsejo pradzioj, jau papuolu pagal nauja istatyma.
iki liepos 27 stovejau birzoje ir gaudavau pasalpa, nuo 27 dirbu puse etato, o nuo sausio pilnu ir iki dekretiniu taip. tai uzteks man stazo?
ir kaip skaiciuojami darbo birzos pinigai jei skaiciuojami.
ir tuos menesius kuriuos dirbau puse etato, gaudinesiu kokius 300 lt pasalpos? tada galiu pretenduot i socialine parame, jei tarkim kiti menesiai bus rimtesni
turbut labai painiai cia surasiau :) sorriux

pašalpa iš darbo biržos įsiskaičiuoja, skaičiuojant vieną ar kitą pašalpą.
kol gaudavote pašalpą iš darbo biržos tai tas laikotarpis taip pat įsiskaičiuoja į draudimo stažą, tai jums jo kaip ir turėtų užtekti. bet siūlyčiau dar kreiptis į sodrą kad paskaičiuotų tiksliau.
kai skaičiuos pašalpą, tai ims visas draudžiamąsias pajamas, kurias gavote per skaičiuojamąjį laikotarpį. suskaičiuos pašalpą ir ją gausite visada tą pačią, atitinkamai aišku pagal procentus, niekas neperskaičiuoja kas mėnesį
A
agneee 7
2011-01-04 08:40 agneee
Aciu uz komentarus!!!
Kazkas ima aisketi :) nes kiek skaiciau visur, tiek neiskiau daresi smile smile
A
agneee 7
2011-01-04 08:42 agneee
p.s. o gal yra kokia skaiciuokle, kuri suskaiciuotu pasalpas? :)
Tininga Tininga 50023
2011-01-04 08:43 Tininga 2011-09-11 07-10

agneee rašė: p.s. o gal yra kokia skaiciuokle, kuri suskaiciuotu pasalpas? :)

Yra, pabandykite. pa_alp__skai_iavimo_atmintin__121.xls
A
agneee 7
2011-01-04 08:56 agneee 2011-09-11 07-10

Tininga rašė:

agneee rašė: p.s. o gal yra kokia skaiciuokle, kuri suskaiciuotu pasalpas? :)

Yra, pabandykite.


Aciu!!! smile
2011-01-04 19:10 SiauresPasvaiste 2011-09-11 07-10

vovere rašė:

SiauresPasvaiste rašė:

Na, mano situacija irgi panasi - dekretas pagal medicininius parametrus prasidetu balandzio 17 d., gimdymas birzeli, vaiko prieziura - rugpjuti. Taciau laukiuosi dvynuku, kuriu atveju pagal istatyma iki liepos 1 d. ismoka dviguba.
Ar galiu as isvis neiti nestumo ir gimdymo atostogu, butina laika iki gimdymo isbunant kasmetinese ir neapmokamose atostogose, o eiti tik vaiko prieziuros atostogu nuo gimdymo pagal sena istatyma? Ka mano ekspertai? Aciu is anksto.

galite nesinaudoti nėštumo ir gimdymo atostogomis, o kadangi dvynukai ir taip galite anksčiau pagimdyti smile


Visu pirma, tai dekui uz zaibiska atsakyma, esu nustebusi, kaip operatyviai cia atsakoma ir kaip kompetentingai. puiki svetaine.
tikiuosi, kad nepagimdysiu labai jau anksti savo dueto, noreciau birzeli :)
Man klausimas del galimybes neiti nestumo ir gimdymo atostogu iskilo todel, kad istatyme tai aiskiai aptarta 20 str. 2 dalyje, kuri isigalioja nuo liepos 1 d. Skambutis i insititucijas - du skirtingi atsakymai. Kai paklausiau, ar galima neiti pagal dabartini, vienur palaike turbut ufonaute. Kadangi laukiuosi pirma karta, tai man ju praktika nezinoma. Logiskai mastant, tai juk teise, bet ne pareiga. Na, butu gerai, kad nebutu siurprizu po gimdymo. Bet is diskusiju suprantu, kad jau tokiu atveju buve, kai moteris neina tu NGA ir pagal dabar galiojancius istatymus, o VP jai skaiciuojasi nuo gimdymo ir pagal ta istatyma, kuris galioja gimdymo metu. Aciu, Vovere :)
vovere vovere 25998
2011-01-04 21:12 vovere
viską teisingai supratote, tai yra teisė o ne pareiga. smile
M
MagneTic 537
2011-01-11 15:43 MagneTic
tai jeigu man i dekretines geguzes 30 d. tai nuo kurio menesio skaiciuos dekretines? nuo balandzio ar kovo prades?
Tininga Tininga 50023
2011-01-11 15:46 Tininga 2011-09-11 07-11

MagneTic rašė: tai jeigu man i dekretines geguzes 30 d. tai nuo kurio menesio skaiciuos dekretines? nuo balandzio ar kovo prades?

2010-04-01 - 2011-03-31.
M
MagneTic 537
2011-01-11 15:48 MagneTic
o vaiko prieziuros nuo 2010-09-01 - 2011-08-31 ?
Tininga Tininga 50023
2011-01-11 15:56 Tininga 2011-09-11 07-11

MagneTic rašė: o vaiko prieziuros nuo 2010-09-01 - 2011-08-31 ?
Taip. (Nes "įšoksite" į spalį)
M
MagneTic 537
2011-01-11 15:57 MagneTic
Supratau :) aciu
B
buhXXX 174
2011-01-19 11:07 buhXXX
Klausimas kilo dėl vaiko priežiūros pašalpos skaičiavimo.
ar į draudžiamąsias pajamas skaičiuojant įtraukiamos gimdymo biuletenio pajamos?
Tininga Tininga 50023
2011-01-19 11:09 Tininga 2011-09-11 07-12

buhXXX rašė: Klausimas kilo dėl vaiko priežiūros pašalpos skaičiavimo.
ar į draudžiamąsias pajamas skaičiuojant įtraukiamos gimdymo biuletenio pajamos?
Taip. Tų mėnesių, kurie pakliūva į skaičiavimo laikotarpį.
vovere vovere 25998
2011-01-19 11:10 vovere
taip. atitinkamai pagal mėnesius
Nemeja Nemeja 283
2011-02-02 09:58 Nemeja
Sveiki,
Gal kas tiksliau zino nuo 2011 - 07- 01 uz koki laikotarpi skaiciuos motinystes pasalpa?
uz 12 men, ar 24 men?

Sodroje paskelbta paskutine informacija 2011-01-17 dienos.
o ten rasoma,kad uz 24 men. skaiciuos.bet kalbos sklido,kad pakeite ir uz 12 men skaiciuos.bet nerandu to pakeitimo niekur..
www.sodra.lt/lt/pasalpos
Tininga Tininga 50023
2011-02-02 10:03 Tininga 2011-09-11 07-13

Nemeja rašė: Sveiki,
Gal kas tiksliau zino nuo 2011 - 07- 01 uz koki laikotarpi skaiciuos motinystes pasalpa?
uz 12 men, ar 24 men?

Sodroje paskelbta paskutine informacija 2011-01-17 dienos.
o ten rasoma,kad uz 24 men. skaiciuos.bet kalbos sklido,kad pakeite ir uz 12 men skaiciuos.bet nerandu to pakeitimo niekur..
www.sodra.lt/lt/pasalpos

Šiuo metu galiojančiame įstatyme yra numatytas 12 mėnesių laikotarpis. Ir jame nebeliko nuorodos, jog šis punktas keisis nuo liepos 1 d. (kaip kad yra su visais kitais pakeistais punktais). (žr 6 str.)
Kompensuojamasis uždarbis, pagal kurį nustatomas motinystės, tėvystės ir motinystės (tėvystės) pašalpų dydis, yra apskaičiuojamas pagal apdraustojo asmens draudžiamąsias pajamas, turėtas per paeiliui einančius 12 kalendorinių mėnesių, buvusių iki praeito kalendorinio mėnesio prieš nėštumo ir gimdymo, tėvystės arba vaiko priežiūros atostogų pradžios mėnesį.

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...

Palyginimui - įstatymo versija, kuri buvo iki 2010.12.31:
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Nemeja Nemeja 283
2011-02-02 11:54 Nemeja
[quote="Tininga"][quote]
aciu.
sodra kaip visada veluoja,nespeja,ir dar klaidina.. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui