VDU skaičiavimas, atostoginiai nuo 2013 m.

2014-11-05 14:45 pabiruciai2

pabiruciai2 rašė:

Tininga rašė:

pabiruciai2 rašė:
Sveiki, gal kas buvo susidures su tokia situacija. Darbuotojas nuo 2014 11 03 isejo atostogu. Imu 08, 09 ir 10 men. Tik, 09 men. darbuotojas dirbo iki 15 d. visu etatu, t.y 8 val ir jo alga buvo 1300, po 09.15 dirbu 0,5 etato ir jo alga buvo 650 Lt darbo laikas 4 val. 10 men. buvo taip iki 23 d. dirbo 0.5 etato jo alga buvo 650 Lt. Po 10.23 vel dirbo pilnu etatu 8 val per diena alga 1300 Lt.(08 men. dirbo pilnu etatu, alga 1300 Lt) Kaip dabar tureciau apskaiciuoti vidutini darbo dieno uzmokesti. Pagal dabartini apskaiciavima vidutinis dienos du 44.79 Lt. Ar jis nera mazesnis uz minimalu vidutini du?
Skaičiuojamas valandinis VDU. Atostoginiams apskaičiuoti naudojamas vidurkis, ne mažesnis negu lapkričio mėnesio vidurkis: 1300/160.
Valandos VDU dauginamas iš darbo valandų, esančių atostogų metu. Šiuo atveju - pagal "pilną etatą", nes ko gero, tas žmogus atostogauja už tą laiką, kuomet ir dirbo visą "etatą".

Aciu Jums


Dar pasitikslinsiu, 1300/160=8.125, Atostogauja nuo 2014 11 03 iki 2014 11 16 t.y. 10 darbo dienu. 10x8 val =80 val. Atostoginiai bus 80x8.125=650 Lt.
Kur galeciau rasti mokesciu komentara ar istatyma kuris patvirtina si skaiciavima, kad jei ka tureciau pagrinda kodel taip skaiciavau.
Tininga Tininga 50023
2014-11-05 14:56 Tininga
Taip, teisingai. Visa tai aprašyta VDU apraše. smile Juo vadovaujantis ir apskaičiuojami atostoginiai...
2014-11-05 15:13 pabiruciai2

Tininga rašė:
Taip, teisingai. Visa tai aprašyta VDU apraše. smile Juo vadovaujantis ir apskaičiuojami atostoginiai...

Radau, perskaiciau, Aciu JUms dar karta.
A
ametisto 246
2014-11-13 13:48 ametisto
Laba diena, pagelbėkit. darbuotojas išeina atostogų nuo š.m. lapkričio 17d., 14kd. už 2013m 01.03-2014-01.02 darbo laikot. Šį laikotarpį dirbo įprastą d.laiką 5d.d. po 8 val. Nuo š.m. kovo keitėsi d. laikas 5d.d. po 2 val. atlyginimas 275.85t. Ar reikia skaičiuoti papildomą koef.? Ar tinka šis var. : 08 mėn. 20dd-39d, val
09 mėn. 22dd-44d.val.
10 mėn. 23dd-45d.val.
275.85x3-827.55:128d.val-6.46val.VDU
11 mėn. 275.85:40dv-6.89val. VDU.
atostoginiai 6.89x8x10-551.20Lt. Ar taip? Būsiu dėkinga, jei pagelbėsit.
Tininga Tininga 50023
2014-11-13 13:50 Tininga
Taip, teisingai.
A
ametisto 246
2014-11-13 14:01 ametisto
Ačiū. Jei darbuotojas dirbtų mažiau,nei 5d.d , tuomet reikėtų skaičiuoti pap. koef. Taip?ačiū.
A
Alina55 11024
2014-11-13 14:47 Alina55
Kai skaičiuosite atostoginius už laikotarpį 2014 01 03 - 2015 01 02, per kurį keitėsi darbuotojo darbo laikas, jau teks skaičiuoti papildomą koeficientą.
A
ametisto 246
2014-11-13 14:56 ametisto
Aišku aičiū. Lieku skolinga šampo. smile smile smile
A
Alina55 11024
1 2014-11-13 15:06 Alina55

ametisto rašė: Aišku aičiū. Lieku skolinga šampo. smile smile smile

Kaip tik, į kompaniją ir Tininga suspės grįžti... smile
A
ametisto 246
2014-11-13 15:30 ametisto
labai mielai smile smile smile
R
Rutuciuks 84
2014-12-28 09:54 Rutuciuks
Sveiki, sakykite, kaip jus skaiciuotumete VDU, kuomet darbuotojui alga pakeliama ir skaiciuojamos atostogos, ar reiktu VDU is triju menesiu lyginti su nauja to menesio alga (pritraukti VDU prie padidintos algos dienos vidurkio)? As buciau linkus pritraukti, bet VDI pakonsultavo, kad reikia imti triju menesiu VDU, bet tiesa sakant kiek klausiu, tiek gaunu skirtinga atsakyma is ju..buciau dekinga, jei padetumet smile
A
Alina55 11024
2014-12-28 10:03 Alina55
Taip, reiktu VDU is triju menesiu lyginti su nauja to menesio alga
VDU apskaičiavimo tvarkos 6.12 p.
R
Rutuciuks 84
2014-12-28 10:03 Rutuciuks
Aciu uz atsakyma! smile
mariska mariska 8626
2014-12-29 10:11 mariska

Rutuciuks rašė:
Sveiki, sakykite, kaip jus skaiciuotumete VDU, kuomet darbuotojui alga pakeliama ir skaiciuojamos atostogos, ar reiktu VDU is triju menesiu lyginti su nauja to menesio alga (pritraukti VDU prie padidintos algos dienos vidurkio)? As buciau linkus pritraukti, bet VDI pakonsultavo, kad reikia imti triju menesiu VDU, bet tiesa sakant kiek klausiu, tiek gaunu skirtinga atsakyma is ju..buciau dekinga, jei padetumet smile

dėl to, kad nuo 2015 metų keitėsi paskaičiavimo tvarka, todėl reikia žiūrėti kokiu laikotarpiu....
I
Ingryda 390
2015-01-07 14:46 Ingryda
Sveiki,
Gal jas zino: isidarbinau imonejei nuo 2014.12.01 d., nuo 2014.12.29 iki 2014.12.31 pasiemiau atostogas (kad ilgiau kaledas svesti :) ). Siandien pamaciau DU ziniarasti, kuriame nera mano atostoginiu. Ar turejo teise nepriskaiciuoti man atostoginiu? smile
Tininga Tininga 50023
2015-01-07 15:27 Tininga

Ingryda rašė:
Sveiki,
Gal jas zino: isidarbinau imonejei nuo 2014.12.01 d., nuo 2014.12.29 iki 2014.12.31 pasiemiau atostogas (kad ilgiau kaledas svesti :) ). Siandien pamaciau DU ziniarasti, kuriame nera mano atostoginiu. Ar turejo teise nepriskaiciuoti man atostoginiu? smile
Jei tai buvo mokamos kasmetinės atostogos, tai privalėjo juos priskaičiuoti ir išmokėti.
I
Ingryda 390
2015-01-07 15:35 Ingryda

Tininga rašė:

Ingryda rašė:
Sveiki,
Gal jas zino: isidarbinau imonejei nuo 2014.12.01 d., nuo 2014.12.29 iki 2014.12.31 pasiemiau atostogas (kad ilgiau kaledas svesti :) ). Siandien pamaciau DU ziniarasti, kuriame nera mano atostoginiu. Ar turejo teise nepriskaiciuoti man atostoginiu? smile
Jei tai buvo mokamos kasmetinės atostogos, tai privalėjo juos priskaičiuoti ir išmokėti.




O tai jai pas juos prigrama neleidzia skaiciuoti, nes dar nesusikaupe reikiamu atostogu dienu? Cia gi nepagrindas nepriskaiciuoti?
Tininga Tininga 50023
2015-01-07 15:50 Tininga

Ingryda rašė:
O tai jai pas juos prigrama neleidzia skaiciuoti, nes dar nesusikaupe reikiamu atostogu dienu? Cia gi nepagrindas nepriskaiciuoti?
Ne, tai tikrai ne pagrindas. Be to, per mėnesį susikaupia maždaug 2,3 k.d.
Darbdavys neprivalo suteikti tokių "nelabai uždirbtų" atostogų, bet jei jau suteikė - tai jas privalu apmokėti be jokių išlygų.
I
Ingryda 390
2015-01-07 15:51 Ingryda
Aciu, ryt bandysiu reikalauti smile
irmoske irmoske 5445
2015-01-07 16:03 irmoske

Ingryda rašė:
Aciu, ryt bandysiu reikalauti smile

O DU priskaičiuota už visą mėnesį?
Gal tiesiog sumokėjo už tas dienas, kaip už dirbtas?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui