nauja UAB, prašau pagalbos

D
DianaSD 9
2014-05-21 23:15 DianaSD
Labas vakaras, esu čia naujokė (nu gal nevisai, kelis metus užsukdavau į Jūsų pokalbius, kaip svečias). Rytoj keliauju į Registrų centrą registruoti UAB. Ir čia pilna klausimų... kas toliau....
Gal galėtumėte pagelbėt?
Esu vienintelė akcininkė, steigimo aktu esu numatyta direktore.
Po 3 d. gausiu įmonės registracijos dokumentus ir ką man daryti toliau?
1) Darbo sutartį pačiai su savimi sudaryti?
2) Kokius ir kada dokumentus teikti Sodrai bei VMI?

Prašau pagalbos :)
J
Justas123 7
2014-05-22 21:29 Justas123
DianaSD, esam likimo broliai :) Aš kaip tik tą patį dabar atlieku, tik iš reistrų centro jau gavau viską ko iš jo reikia. Buvau mokesčiuose, bet jie dar nemato įmonės, sakė ryt atvažiuot. Sodroj buvau, sakė nėra ko pas juos eiti, pasirašau darbo sutartį su savimi - direktorium ir nusiunti jiems SD-1 formą 1 dieną prieš įsidarbinant ar įdarbinant kitą. Kolas tiek info. Ai, dar į banką reikia nueiti, kad iš kaupiamosios sąskaitos paverstų einamąja. Pasidalinam informacija, kas kam pavyko arba ne, kokie žingsniai, o gal dar ir forumo veteranai padės smile
Serebro Serebro 2697
2014-05-22 22:00 Serebro

DianaSD rašė:
Labas vakaras, esu čia naujokė (nu gal nevisai, kelis metus užsukdavau į Jūsų pokalbius, kaip svečias). Rytoj keliauju į Registrų centrą registruoti UAB. Ir čia pilna klausimų... kas toliau....
Gal galėtumėte pagelbėt?
Esu vienintelė akcininkė, steigimo aktu esu numatyta direktore.
Po 3 d. gausiu įmonės registracijos dokumentus ir ką man daryti toliau?
1) Darbo sutartį pačiai su savimi sudaryti?
2) Kokius ir kada dokumentus teikti Sodrai bei VMI?

Prašau pagalbos :)


Mes darbo sutarties nedarydavome, jei yra vienintelis akcininkas. tiesiog akcininko sprendime nurodydavome tas reikalingas salygas ir tiek. Kaip rašė Jums, reikia pateikti 1 sd sodrai pries viena diena idarbinant. kas menesi bus teikiamas sam pranesimas sodrai ir fr572 vmi (jei bus išmokėta alga).
brashkee brashkee 607
2014-05-22 22:20 brashkee
Sodrai iki sekančio mėn. 15 d. pateikiamas SAM pranešimas, formos čia:
www.sodra.lt/lt/draudeju_portalas/formos
Socialinio draudimo įmokos taip pat sumokamos ne vėliau kaip iki kito mėnesio 15 dienos.

GPM deklaracija teikiama kas mėnesį (jeigu išmokamas DU) iki sekančio mėn. 15 dienos. Mokėjimas priklauso nuo datos, kada išmokėtas DU: jeigu išmokėta iki 15 d. - GPM sumokamas iki to paties mėn. 15 d., jeigu po 15 d. - iki mėn. paskutinės dienos.

Jeigu jums aktualu tapti PVM mokėtoju, pildot FR0388. VMI atsiunčia dar klausimyną, kurį reik užpildyti.
Jeigu patapsit PVM mokėtoju - kas mėnesį pateikiama PVM deklaracija (FR0600) iki mėn. 25 dienos.

Na, ir dar turit pasirinkti vieną iš alternatyvų - įdarbinti buhalterį/-ę arba pasirašyti sutartį su buhalterines paslaugas teikiančia įmone arba buhaltere, vykdančia veiklą pagal ind. veiklos pažymą (BA įstatymas neleidžia būti tuo pačiu metu ir direktore ir buhaltere).




J
Justas123 7
2014-05-22 22:40 Justas123
Labai dėkui už informaciją. Dar turiu klausimėlį: jeigu įmonė registruota šiandien, ar joje įdarbinti direktorių, buhalterę galima pvz. nuo birželio 1d., arba dar vėliau. Veiklos jokios nebus. Bet ar nereikės paskui vistiek kokių nors ataskaitų sodrai ir mokesčiam siųsti? smile
Linda6 Linda6 11854
2014-05-23 06:02 Linda6
Galite kol nėra veiklos.Jei nėra veiklos ir darbuotojų, ataskaitų jokių teikti nereikia.
D
DianaSD 9
1 2014-05-23 10:37 DianaSD
Labas rytas visiems ;) smagu kad yra žinančiu, nežinančių ir padedančių :) malonu susipažinti :) Ačiū Justas123, serebro, brashkee, Linda6 :)

dabar susidėliojau darbelius: 1) sulaukti dokumentų iš RC; 2) padaryti įmonės antspaudą (UAB "Laiva" turi dabar gerų akciju, www.laiva.lt, jei kam aktualu ir nerasite info puslapyje, kreipkites, nuskenuosiu pasiūlymą); 3) keliauju į banką pertvarkyti sąkaitą iš kaupiamosios į atsiskaitomąją; 4) pasirašau su savimi Darbo sutarį? (aš esu vienintelė akcininkė ir direktoriu busiu) ar akcininikės sprendimą? 5) SD-1 formą užpildau ir išsiunčiu SODRAI dieną prieš įdarbinimą. 6) pateikti VMI prašymą, dėl registravimo PVM.
VA toks planelis, jei kas blogai prašau pagalbos.

P.S. esu teisininkė, tai jei ko reikia iš mano srities klauskite :) Įmonė įstegti reikalas 15 min., tokį darbą dirbu nebe pirmus metus, o vat viskas, kas eina po RC man anksčiau nerupėjo... o dabar va kaip, bet į pagalbą atėjot Jūs, malonu, ačiū :) ;)

tikiuosi dalinsimės patirtimi, žiniomis ir viskas visiems gausis gerai :)

Visiem gražaus, šilto ir saulėto savaitgalio smile

J
Justas123 7
2014-05-23 14:33 Justas123
DianaSD, visas planelis kaip ir tvarkoj, tik antspaudas dabar uab nebūtinas. Čia jau Jūsų valia. Dar noriu paklausti Jūsų, ar samdysite buhalterį, ar su įmone paslaugų sutartį darysite?

Ir klausimukas žinantiems čia viską :) Jei aš kolkas vykdysiu labai nedaug veiklos, pagrinde sutarčių pasirašymai, keletas kanceliarinių prekių pirkimų, planuoju taupydamas buhalterį įdarbinti bet ką, o tvarkytis pats su žinančių konsultacijomis. Jei man tektų išrašinėti kam nors sąskaitą, o programos nenaudojant kaip tai padaryti reiktų?
Dorota1 Dorota1 13533
2014-05-23 14:37 Dorota1

Justas123 rašė:

Ir klausimukas žinantiems čia viską :) Jei aš kolkas vykdysiu labai nedaug veiklos, pagrinde sutarčių pasirašymai, keletas kanceliarinių prekių pirkimų, planuoju taupydamas buhalterį įdarbinti bet ką, o tvarkytis pats su žinančių konsultacijomis. Jei man tektų išrašinėti kam nors sąskaitą, o programos nenaudojant kaip tai padaryti reiktų?

tai paklauskit pas žinantį konsultantą smile

nepamirškit : skupus moka dvigubai" smile
holdingas holdingas 6996
2 2014-05-23 14:39 holdingas

Justas123 rašė:
DianaSD, visas planelis kaip ir tvarkoj, tik antspaudas dabar uab nebūtinas. Čia jau Jūsų valia. Dar noriu paklausti Jūsų, ar samdysite buhalterį, ar su įmone paslaugų sutartį darysite?

Ir klausimukas žinantiems čia viską :) Jei aš kolkas vykdysiu labai nedaug veiklos, pagrinde sutarčių pasirašymai, keletas kanceliarinių prekių pirkimų, planuoju taupydamas buhalterį įdarbinti bet ką, o tvarkytis pats su žinančių konsultacijomis. Jei man tektų išrašinėti kam nors sąskaitą, o programos nenaudojant kaip tai padaryti reiktų?


"taupydamas buhalterį įdarbinti bet ką," - kapec, uždarinėk įmonę.
Dorota1 Dorota1 13533
2 2014-05-23 14:49 Dorota1
aplamai nesuprantu, žmonės atidaro UAB, prieš tai neapskaičiavę išlaidų kiek kas kainuoja o po to" taupo,"

1 2014-05-23 14:58 Luka_Paciolis
Niekaip nesuprantu, kodėl pradedantys verslininkai, kurie planuoja pradžiai vykdyti labai mažai veiklos kuria UAB smile smile
holdingas holdingas 6996
2014-05-23 15:02 holdingas
Mažiau valakytos, pagrindinis aspektas, kad neatsako savo turtu.
L
Lliucija 674
3 2014-05-23 15:04 Lliucija
Ir aš nesuprantu. Tai gal galima daryti individualią veiklą, ar kokią mažają bendriją.
holdingas holdingas 6996
2014-05-23 15:09 holdingas
Kad su tom mažom bendrijom irgi valdžia persistengė. Tai nariui galima dirbti, tai ne, tai sodra leidžiami, tai neleidžiami, vienžo... Žymiai papraščiu su UAB. Tik vat "taupydamas buhalterį įdarbinti bet ką" gali būti problematiškiau po to.
Dorota1 Dorota1 13533
2014-05-23 15:18 Dorota1

Lliucija rašė:
Ir aš nesuprantu. Tai gal galima daryti individualią veiklą, ar kokią mažają bendriją.

galima, bet visi va nori būti "verslininkais" direktoriais, o va buhalteriu bet kas gali būti smile
J
Justas123 7
2014-05-23 16:04 Justas123
Kolegos, ne taip mane supratot. Buhalteriją susitvarkysiu tik pirmus porą mėnesių pats, kadangi bus pasirašomos sutartys su tiekėjaisw, perkamas automobilis ir kita man reikalinga įranga. Dirbsiu vienas ir tai po porą valandų per dieną, nes turiu nuolatinį darbą pilnu etatu kolkas. Kol viską paruošiu savo verslui. Manot nelogiška. Smerkit, bet ne teiskit!
V
virbuh 8107
2014-05-23 16:13 virbuh

Justas123 rašė:
Kolegos, ne taip mane supratot. Buhalteriją susitvarkysiu tik pirmus porą mėnesių pats, kadangi bus pasirašomos sutartys su tiekėjaisw, perkamas automobilis ir kita man reikalinga įranga. Dirbsiu vienas ir tai po porą valandų per dieną, nes turiu nuolatinį darbą pilnu etatu kolkas. Kol viską paruošiu savo verslui. Manot nelogiška. Smerkit, bet ne teiskit!


Sveiki. Kad bent pora mėnesių neturėsit buhalterio tai tikrai ne pasaulio pabaiga. Bet UAB privalo turėti buhalterį.
Bet kaip rašo kiti, Jei turit darbą pilnu etatu, Ar vertėjo kurti UAB? gal pagal pažymą paprasčiau. Na, bet jei įkurta tai belieka tik dirbti.
Sėkmės darbe.
KJurate KJurate 6546
2 2014-05-23 16:15 KJurate
Nei mes smerkiam, nei mes teisiam- ne mūsų tai reikalai. mums gyvenimo patirtis rodo, kad paskui, visus tuos "susitvarkysiu pats" reikia kuopti bėgte ir jau "vakar reikėjo"... ir papigiai, juk 'nieko ten nėra, tik keli popieriukai"
U
upss 1600
2 2014-05-23 16:23 upss

Justas123 rašė:
Kolegos, ne taip mane supratot. Buhalteriją susitvarkysiu tik pirmus porą mėnesių pats, kadangi bus pasirašomos sutartys su tiekėjaisw, perkamas automobilis ir kita man reikalinga įranga. Dirbsiu vienas ir tai po porą valandų per dieną, nes turiu nuolatinį darbą pilnu etatu kolkas. Kol viską paruošiu savo verslui. Manot nelogiška. Smerkit, bet ne teiskit!


Justai, jei jau DS yra, vadinasi turėsit priskaičiuot ir mokėtis DU, ir teikti Sodrai, ir VMI ataskaitas už mėnesį. Jei nieko bendro niekada neturėjote su tokiais dalykais, vargiai ar forumo pagalba pavyks užpildyti ataskaitas. Gal būtų paprasčiau ir buhalterį įsidarbinti bent 1 val per mėnesį, tuo labiau kad to reikalauja teisės aktai smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui