Dėl rūšiavimo

2015-10-06 23:30 Vytautasm95
Sveiki, neradau gal ir yra tema tokia, kurioje būtu parašyta, kad:

Kaip reikia saugoti sąskaitas faktūras pajamų ir išlaidų ? atskirose papkėse ar į viena dėti ? nes aš rašausi pats sau ir pajamų ir išlaidų deklraracijas, nes pas mane klientai fiziniai asmenys kurie patys neišrašo sąskaitos faktūros todėl VMI specialistai man pasakė pačiam rašytis su tuo pačiu serijos numeriu kaip ir pajamų. Tai ar reiktu sekti į vieną papkė, kad pagal eilę visi gražiai sukristų ar reiktu atskirti kur pajamos, o kur išlaidos?
L
Lliucija 674
2015-10-07 06:29 Lliucija
Aplamai tai sega žmonės į segtuvus. Pardavimo (pajamos) dokumentai į vieną, pirkimo (išlaidos) į kitą. Susigaudyt lengviau.
KJurate KJurate 6551
2015-10-07 09:32 KJurate
Geriau, kai skirtingo turinio dokumentai yra atskirti, bet galima ir viename segtuve juos atskirti skirtukais ir dar dėl paieškos lengvumo, pasižymėti mėnesius, jei tai yra aktualu.
kaip susisegsite, taip ir turėsite, svarbu, kad jie visi būtų apskaityti, patikimai nustatoma iš kur paimta informacija deklaravimui ir susimokėti mokesčiai smile smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui