PVM nuo gauto avanso

artas71 artas71 12028
2006-09-11 10:35 artas71
Permoka - užmokėjimas daugiau, negu reikia, permokėjimas.
Ta reiškia- reikia 1 Lt ( matyt vis tik yra dokas), sumokėjo - 2 Lt.
Avansas - iš anksto duodama atlyginimo dalis.
Tai reiškia -kol kas nieko nereikia ( 0 Lt), sumokėjo - 2 Lt.

Todėl siūlau apsispręsti -ar mes kalbame apie avansą ar apie permoką? Kaip traktuos administratorius, tai kitas, sudėtingėsnis ( tačiau akivaizdus, išsprendus I klausimą ) atvejis.
K
kls 640
2006-09-11 10:56 kls
smile Priimu pasiūlymą apsispręsti smile
N
Neringenas 1092
2006-09-11 10:58 Neringenas 2011-09-11 05-05

artas71 rašė: Permoka - užmokėjimas daugiau, negu reikia, permokėjimas.
Ta reiškia- reikia 1 Lt ( matyt vis tik yra dokas), sumokėjo - 2 Lt.
Avansas - iš anksto duodama atlyginimo dalis.
Tai reiškia -kol kas nieko nereikia ( 0 Lt), sumokėjo - 2 Lt.

Todėl siūlau apsispręsti -ar mes kalbame apie avansą ar apie permoką? Kaip traktuos administratorius, tai kitas, sudėtingėsnis ( tačiau akivaizdus, išsprendus I klausimą ) atvejis.


ash traktuociau kaip permoka (man taip patogiau,bet jauciu ka ne geriau), o ash kalbu apie pono administratoriau supratima ir problemos issprendima kad abiems butu geriau smile
E
elingutee 8
2006-09-25 18:49 elingutee 2011-09-11 05-07
Galva susisuko....
Situacija:
Pasirasyta patalpu nuomos sutartis 2006 m balandi, galioja iki 2009 m birzelio, sutartyje numatytas avansas, cituoju: "nuomininkas privalo avansu sumoketi paskutinio nuomos menesio (siuo atveju tai butu uz 2009 m.geguzes men) nuomos mokesti..."
Patalpos perduodamos 2006.05.09 diena ir uz kiekviena menesi mokamas nuomos mokestis! Tai kaip gi dabar su tuo avansu?
Skambinu i mokescius, aiskinu situacija - liepia skaiciuot PVM....
Skaitau 14 str komentara skersai isilgai .... ir nebesuprantu:
14.4 str komentaras:
"Sandorio dėl paslaugų teikimo sudarymo atveju, nustatant kada bus suteiktos paslaugos, atsižvelgiama į paslaugų teikimą įforminančių apskaitos dokumentų išrašymą – jeigu apskaitos dokumentas, fiksuojantis paslaugų suteikimą (arba pirmosios dalies paslaugų suteikimą) bus išrašytas praėjus daugiau nei 12 mėnesių nuo sandorio sudarymo, avanso mokėjimas pagal tokį sandorį sukurs apmokestinamąjį momentą. Jeigu laikotarpyje tarp sandorio sudarymo ir 12 mėnesių nuo minėtos datos bus išrašomi apskaitos dokumentai, fiksuojantys atitinkamos dalies paslaugų suteikimą, avanso mokėjimas pagal tokį sandorį apmokestinamojo momento nesukurs. " - na PVM sask - fakturos uz nuoma rasomos kas menesi is karto po patalpu perdavimo.
14.6 str komentaras:
"Jeigu pagal nuomos sutartį nuomojamą daiktą numatyta nuomininkui perduoti ne anksčiau kaip per 12 mėnesių nuo sandorio sudarymo dienos ir gaunamas avansas, taikomos 14 str. 4 dalies nuostatos " - patalpos perduotos kone iskart po sandorio sudarymo.

Taigi, argi reikia toki avansa apmokestint?

Dar vienas klausimas: tarkim, reiktu avansa apmokestint... tai kaip jis parodomas PVM deklaracijoje?
apskaiciuotas nuo avanso pvm - 26 laukelyje, na o pati avanso suma kuriame? 11 laukelyje? ar visai niekur neitraukiama?

susipaniojau visiskai..... smile
Loreta Loreta 28574
2006-09-25 18:59 Loreta 2011-09-11 05-07
Atsipainiok - tau skaičiuoti PVM nuo šio avanso už paskutinį mėn tikrai nereikia. Yra pačios VMI išaiškinimas - nunešk jį tiems, kas tave taip išgąsdino ir neteisingai informavo.

Ar avansas, gautas už paskutinį patalpų nuomos mėnesį, yra PVM objektas?
(pagal sutarties sąlygas patalpos išnuomojamos 2 metams, pradedamos nuomoti kitą mėnesį po avanso sumokėjimo)

Atsižvelgiant į tai, kad nuomos paslauga numatyta pradėti teikti kitą mėnesį po avanso gavimo, tai nors pagal sutarties sąlygas avansas bus laikomas atlygiu už nuomos paslaugas, suteiktas vėliau kaip po 12 mėnesių, prievolės skaičiuoti PVM nuo avanso neatsiranda.


www.vmi.lt/lt/?itemId=10038312#memo10038342
E
elingutee 8
2006-09-25 19:33 elingutee
Oi, kaip aciu tau loreta!

Viskas vietoj, galva vietoj (jau) smile
A
areta 784
2006-12-20 10:25 areta
Sveiki,
Perskaičiau visą diskusiją apie gautų avansų apmokestinimą PVM ir t.t.
Tik kažkaip neįstrigo tokia situacija:
2003-10-01 gautas avansas 10000 Lt (į a/s įplaukė pinigai su prirašu "išankstinis apmokėjimas už prekes", jokios daugiau sutarties ar išanksitio mokėjimo sąsaitos nėra).
2006-11-01 grąžinom tą avansą 10000 Lt su prierašu "grąžintas avansas".

Ar tokiu atveju jokių prievolių dėl PVM ar pan. neatsiranda???

P.S. Iš tikrųjų tai čia tiesiog toks būdas paskolinti pinigų kitai įmonei, juk normaliai skolinti kaip ir neturim teises???
A
areta 784
2006-12-20 11:28 areta
pasidalinkit patirtimi ir žiniomis smile
K
kls 640
2006-12-20 12:04 kls 2011-09-11 05-13

areta rašė:
2003-10-01 gautas avansas 10000 Lt (į a/s įplaukė pinigai su prirašu "išankstinis apmokėjimas už prekes", jokios daugiau sutarties ar išanksitio mokėjimo sąsaitos nėra).
2006-11-01 grąžinom tą avansą 10000 Lt su prierašu "grąžintas avansas".

Ar tokiu atveju jokių prievolių dėl PVM ar pan. neatsiranda???


Taip, manau turėjote prsiskaičiuoti PVM.
O dabar turite delspinigių (nežinau dėl baudos).


areta rašė: P.S. Iš tikrųjų tai čia tiesiog toks būdas paskolinti pinigų kitai įmonei, juk normaliai skolinti kaip ir neturim teises???


Kažin kodėl neturite teisės "normaliai" skolinti? Manau, kad turite (1p.):
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
K
kamiliuks 45
2006-12-28 14:35 kamiliuks
2005 08 gautas avansas 11800, israsyta saskaita PVM nuo avanso 10000 + 1800.
2006 12 reikia israyti saskaita 5000, PVM bus 900, bet jis jau sumoketas 2005 8 men.
Kaip teisingai israsyti saskaita, kad visiems butu aisku, kad jau sumoketas?
K
Kamilia 897
2006-12-28 14:38 Kamilia
Išankstinio apmokėjimo sąskaitoi PVm neišskiriam
K
kamiliuks 45
2006-12-28 14:44 kamiliuks
Cia neisankstinio mokejimo saskaita, o gautas avansas, kuris bus panaudotas po 12 men, todel iskarto priskaitomas PVM.
K
Kamilia 897
2006-12-28 14:48 Kamilia
o viršuje Loretos atsakymas netinka
K
kamiliuks 45
2006-12-28 14:52 kamiliuks
ne, Loretos atsakymas yra apie nuoma, o pas mus kitos paslaugos smile
A
ang 2
2007-01-03 15:29 ang
Laba diena,
prašau pasakykite ar teisingai galvoju:
Lietuvos įmonė sudarė sutartį su ES įmone dėl prekių pardavimo. Iš ES įmonės buvo gautas avansas, tačiau Lietuvos įmonė nepateikė prekių per 12 mėn. laikotarpį. Taigi Lietuvos įmonei atsiranda prievolė skaičiuoti pardavimo PVM. Jeigu Lietuvos įmonė turi dokumentus, įrodančius kad pirkėjas - ES įmonė yra PVM mokėtojas, tai ar gali Lietuvos įmonė skaičiuojant pardavimo PVM taikyti 0% tarifą?
Ačiū už atsakymus.
L
Loreta13 30844
2007-01-03 20:28 Loreta13 2011-09-11 05-14
ang
www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10038312
Nežinau ar padės:))
Kažkaip apie ES pirkėjus ten beveik nieko nėra.
Bandykite pasiskambinti VMI, ir informuokite mus:))
Tikiu, kad PVM skaičiuot nereik.
A
ang 2
2007-01-04 07:53 ang
Ačiū Loreta13 už pagalbą.
Pasiskambinau į VMI, konsultantė Murnikova pasakė, kad tokiu atveju pardavimo PVM skaičiuoti nereikia.
L
Loreta13 30844
2007-01-04 17:00 Loreta13 2011-09-11 05-14

ang rašė: Ačiū Loreta13 už pagalbą.
Pasiskambinau į VMI, konsultantė Murnikova pasakė, kad tokiu atveju pardavimo PVM skaičiuoti nereikia.
Šaunu:))
D
Dewa 408
2007-07-05 11:04 Dewa 2011-09-11 05-27
Gal kažkam tas klausimas, kuris iškylo man, jau seniai išspręstas ir žinomas..... smile

Įmonė su fiziniais asmenimis pasirašo preliminarią sutartį dėl buto pirkimo - pardavimo. Šioje sutartyje aptartomis sąlygomis ir terminais šalys įsipareigoja sudaryti buto pirkimo - pradavimo sutartį. Pagal prelimiarią sutartį fiziniai asmenys sumoka avansą, kuris pagrindinės sutarties pasirašymo metu bus įskaitomas kaip pirkėjo sumokėta kaina už perkamą objektą (avansas nebus grąžinamas). Nuo preliminarios sutarties pasirašymo iki buto pardavimo (pagrindinės sutarties pasirašymo) praeis 18 mėnesių. Ar nuo avanso, gauto pagal preliminarią sutartį reikia mokėti PVM?

Skaitau VMI leidinį apie avanso apmokestinimą ir randu du punktus, mano nuomone, prieštaraujančius vienas kitam.
Viename rašoma jei numatyta, kad po preliminarioje sutartyje numatytų sąlygų įvykdymo užstatas nebus grąžinamas pirkėjui, o pasirašytoje pagrindinėje buto pirkimo – pardavimo sutartyje numatyta užstatą įskaičiuoti į perkamo (parduodamo) buto kainą, tai toks užstatas tampa avansu, mokamu už numatomą parduoti (nusipirkti) butą.

kitas punktas rašo 12–os mėnesių laikotarpis, kuriam pasibaigus atsiranda prievolė nuo gauto avanso skaičiuoti PVM, prasideda nuo pagrindinės gyvenamojo namo pirkimo-pardavimo sutarties pasirašymo, nes preliminari sutartis iš esmės yra tik įsipareigojimas ateityje sudaryti pagrindinę gyvenamojo namo (ar kito daikto) pirkimo – pardavimo sutartį

Tai vis gi, nuo kurios sutarties pasirašymo turi būti skaičiuojas tas 12 mėnesių laikotarpis? Preliminarios, jei avansas bus įskaičiuotas į buto pirkimo kainą? ar pagrindinės, neatsižvelgiant į jokias sąlygas, numatytas preliminarioje sutartyje?
B
bumbuh 307
2007-11-15 14:58 bumbuh 2011-09-11 05-37
Sveiki,
Dewa, gal pavyko išsiaiškinti dėl PVM apskaičiavimo - reikia ar ne, kai sudaroma preliminari pirkimo-pardavimo sutartis ir sumokamas avansas ir, jeigu reikia, kokiu momentu - sutarties datai, ar avanso gavimo datai skaičiuojamas PVM smile smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui