Ilgalaikis turtas

austa austa 4318
2005-10-20 09:55 austa 2011-09-11 03-52

Gita1 rašė:

Loreta rašė: O kam JAR pranešinėti apie nuomą???

Girdėjau, kad reikia užregistruoti nuomos sutartį JAR.
O kaip dėl rinkos kainos? Kaip skaičiuojamos tos eksploatacinės sąnaudos smile ?
Ačiū.


Nemaišykite. JAR registruojamos UAB nuomos sutartis, t.y. kai išnuomojama UAB, o ne jo nekilnojamas turtas.
Gita1 Gita1 8371
2005-10-20 09:59 Gita1
O jei tų 'kaimynų', galinčių pateikti komercinius pasiūlymus neatsiras? Kaip tada?
Jolit Jolit 672
2005-10-20 10:02 Jolit 2011-09-11 03-52

austa rašė:

Gita1 rašė:

Loreta rašė: O kam JAR pranešinėti apie nuomą???

Girdėjau, kad reikia užregistruoti nuomos sutartį JAR.
O kaip dėl rinkos kainos? Kaip skaičiuojamos tos eksploatacinės sąnaudos smile ?
Ačiū.


Nemaišykite. JAR registruojamos UAB nuomos sutartis, t.y. kai išnuomojama UAB, o ne jo nekilnojamas turtas.


Austa, sutinku, kad nėra privaloma registruoti JAR, bet tik įregistruota viešame registre pastatų, statinių ar įrenginių nuomos sutartis gali būti panaudota prieš trečiuosius asmenis.( 6.531 straipsnis 2 d.)
Bambiniene Bambiniene 1018
2005-10-20 16:43 Bambiniene
Turiu klausimeli nes cia darbe susigincijome:
Ilgalaikio nematerialaus likutine gali buti 0Lt,
irangos ir siaip daigtu likutine ne mazesne kail 1Lt.
O kaip su pastatais, : kokios nors kitos salygos ar irgi galima pasidaryti likutine 1Lt?
Jolit Jolit 672
2005-10-20 16:47 Jolit 2011-09-11 03-52

Bambiniene rašė: Turiu klausimeli nes cia darbe susigincijome:
Ilgalaikio nematerialaus likutine gali buti 0Lt,
irangos ir siaip daigtu likutine ne mazesne kail 1Lt.
O kaip su pastatais, : kokios nors kitos salygos ar irgi galima pasidaryti likutine 1Lt?


Mokestine prasme
PMĮ 18 str.2d. lgalaikio turto grupės bei jo nusidėvėjimo arba amortizacijos maksimalūs normatyvai (metais) nustatyti šio Įstatymo 1 priedėlyje. Vienetas pats nusistato (pasirenka) ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos laikotarpį, ne trumpesnį, negu nustatyti šio Įstatymo 1 priedėlyje ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos normatyvai (metais), ir likvidacinę vertę, ne mažesnę kaip 1 lito ir ne didesnę kaip 10 procentų įsigijimo kainos.

Nieks nedraudžia ir pastatui likutinę vertę nusistatyti 1 Lt.
Bambiniene Bambiniene 1018
2005-10-20 16:50 Bambiniene
Dydelis dekui, reiskias mano zinios dar neslubuoja ;)
2005-10-20 16:52 Kristiana__
2. Ilgalaikio turto grupės bei jo nusidėvėjimo arba amortizacijos maksimalūs normatyvai (metais) nustatyti šio Įstatymo 1 priedėlyje. Vienetas pats nusistato (pasirenka) ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos laikotarpį, ne trumpesnį, negu nustatyti šio Įstatymo 1 priedėlyje ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos normatyvai (metais), ir likvidacinę vertę, ne mažesnę kaip 1 lito ir ne didesnę kaip 10 procentų įsigijimo kainos.
K
Kozete 1059
2005-10-22 11:20 Kozete
Gal Jūs žinote apie ilgalaikio turto remontą?
Jeigu sakykime turtas yra amortizuojamas 4m. ir jau yra nudėvėtas iki 1Lt. Jį reikia remontuoti, kaip bus su remontu? Turiu omeny su 50proc. Ar 50proc. skaičiuojasi nuo pirminis sumos?
Pvz. lengvasisi automobilis tarnauja ilgiau nei 6m., o remontuojamas, tai ir po 6m.
volgadon volgadon 4395
2005-10-22 13:20 volgadon
Nėra jau 50 procentų ,yra prailgina ar neprailgina tarnavimo laiką ir pagerina ar nepagerina naudingas savybes.
K
Kozete 1059
2005-10-22 13:57 Kozete
O tai galiu taisyti automobilį, kurio kaina dabar 1Lt., o remontas 500Lt.?
L
Loreta13 30842
2005-10-22 16:30 Loreta13 2011-09-11 03-53

Kozete rašė: O tai galiu taisyti automobilį, kurio kaina dabar 1Lt., o remontas 500Lt.?

Žinoma, juk automobilius dažniausiai remontuojame ne dėl jų eksploatavimo trukmės prailginimo, o tik kad palaikyt esamą stovį, t.y., kad važiuotų ir uždirbtų mums pajamas. Tai natūralu, tai normalios sąnaudos.
O likutinė vertė 1 Lt, tai nereiškia, kad jis susidėvėjęa fiziškai, tai juk tiesiog apskaitos ir mokesčių prasme jis savo vertę įkėlė į produkcijos savikainą, ar ten kokias kitas sąnaudas..bet sėkmingai gali būti toliau eksploatuojamas.
Va jei komisija įvertinus remontą nustato, kad jis prailgino tarnavimo metus, tuomet didinama įsigijimo savikaina ir tiems metams skaičiuojamas nusidėvėjimas.
Tiesa, yra dar eksploatacija, tai ten yra galimi variantai, kad tarkime į tokį auto įdėjus kad ir naujas sėdynes, tai jei jų vertė būtų didesnė už nustatytą IT vertę įmonėje, jas galima būtų apskaityt, kaip atskirą IT.
2005-10-24 10:27 crystal_clear
Sveiki, gal kas dirbate su Kontu? Kaip uzpildyti IT kortele, man pastoviai meto visokias lenteles. Ir yra dar kazkoks amortizacijos sifras ar kodas. Ten reikia isivesti max arba min tai kas cia?
L
Loreta13 30842
2005-10-24 13:45 Loreta13 2011-09-11 03-53

crystal_clear rašė: Sveiki, gal kas dirbate su Kontu? Kaip uzpildyti IT kortele, man pastoviai meto visokias lenteles. Ir yra dar kazkoks amortizacijos sifras ar kodas. Ten reikia isivesti max arba min tai kas cia?

Tai ir klausk toje temoje. smile
Programinė įranga smile
A
Aries 18
2005-10-25 03:19 Aries 2011-09-11 03-53
Labas (naktis)
Tik nemuskit per galva, nes ir taip skyla per puse...
Mano vyras pradejo vykdyti individualia veikla.Pasirinko, kad mokes 33% nuo pelno, atskaicius islaidas.Tai veiklai vykdyti jis nuomoja patalpas uz 500 litu per menesi. Mokesciu inspektore sako, kad jei tu patalpu nedeklaruos INDIVIDUALIOJE VEIKLOJE NAUDOJAMO ILGALAIKIO MATERIALIOJO TURTO DEKLARACIJOJE fr0457, situ nuomos islaidu (kaip ir eksploataciniu ir kt) negales nurasyti (na, tai as ir pati isskaiciau INDIVIDUALIOS VEIKLOS REKOMENDACIJOSE)
Problema yra stai kokia...Toje deklaracijoje yra 13 skiltis - turto isigijimo kaina. Ja privalu uzpildyti...bet gi savininkas tu patalpu yra ne mano vyras ?! Ar jam reikia susisiekti su patalpu savininkais ir paprasyti atsiusti patalpu isigijimo dokumentu kopijas, ir is tu dokumentu irasyti kaina (taip mazdaug pageidautu mokesciu inspektore)? Ar ya koks nors padoresnis budas?
Aciu, jei kas atsakys.
P.S. paprasyti komerciniu pasiulymu is kaimynu, kaip kazkas siule auksciau... musu mokesciu inspektorei tas variantas nepatiks :(
Jolit Jolit 672
2005-10-25 09:07 Jolit 2011-09-11 03-53

Aries rašė: Labas (naktis)
Tik nemuskit per galva, nes ir taip skyla per puse...
Mano vyras pradejo vykdyti individualia veikla.Pasirinko, kad mokes 33% nuo pelno, atskaicius islaidas.Tai veiklai vykdyti jis nuomoja patalpas uz 500 litu per menesi. Mokesciu inspektore sako, kad jei tu patalpu nedeklaruos INDIVIDUALIOJE VEIKLOJE NAUDOJAMO ILGALAIKIO MATERIALIOJO TURTO DEKLARACIJOJE fr0457, situ nuomos islaidu (kaip ir eksploataciniu ir kt) negales nurasyti (na, tai as ir pati isskaiciau INDIVIDUALIOS VEIKLOS REKOMENDACIJOSE)
Problema yra stai kokia...Toje deklaracijoje yra 13 skiltis - turto isigijimo kaina. Ja privalu uzpildyti...bet gi savininkas tu patalpu yra ne mano vyras ?! Ar jam reikia susisiekti su patalpu savininkais ir paprasyti atsiusti patalpu isigijimo dokumentu kopijas, ir is tu dokumentu irasyti kaina (taip mazdaug pageidautu mokesciu inspektore)? Ar ya koks nors padoresnis budas?
Aciu, jei kas atsakys.
P.S. paprasyti komerciniu pasiulymu is kaimynu, kaip kazkas siule auksciau... musu mokesciu inspektorei tas variantas nepatiks :(


GPMĮ komentaras. 18 straipsnis. Leidžiami atskaitymai, susiję su individualios veiklos pajamų gavimu
3. Gyventojas gali ilgalaikio turto įsigijimą priskirti leidžiamiems atskaitymams. Ilgalaikiu turtu laikomas toks gyventojui nuosavybės teise priklausantis arba gautas pagal lizingo (finansinės nuomos) sutartį, kurioje numatytas nuosavybės teisės perėjimas, turtas, kuris naudojamas gyventojo individualios veiklos pajamoms uždirbti (ekonominei naudai gauti) ilgiau kaip vienerius metus ir kurio įsigijimo kaina yra ne mažesnė už gyventojo nusistatytą ir deklaruotą valstybinei mokesčių inspekcijai pagal gyventojo gyvenamąją vietą
5. Gyventojas, prieš pradėdamas individualioje veikloje naudoti ilgalaikį turtą, turi pateikti minėtam mokesčių administratoriui Individualioje veikloje naudojamo ilgalaikio materialiojo turto deklaraciją FR 0457 (toliau Deklaracija), kurios forma ir užpildymo taisyklės patvirtintos Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2002-12-24 įsakymu Nr. 372 (Žin., 2003, Nr. 1-30).
6. Leidžiamiems atskaitymams priskiriamos individualios veiklos ilgalaikio materialiojo turto ir kompiuterių programų įsigijimo išlaidos, jeigu prieš pradėdamas šį turtą naudoti individualioje veikloje, gyventojas pateikė minėtą Deklaraciją mokesčių administratoriui pagal savo gyvenamąją vietą. Tokio ilgalaikio turto įsigijimo išlaidomis laikoma turto, įsigyto gyventojo vardu (jei sutuoktinio vardu – tai vadovaujantis Civilinio kodekso 3.117 str. - 50 procentų), įsigijimo kaina, nepriklausomai nuo jos faktinio apmokėjimo. Paaiškėjus, kad kuri nors įsigijimo kainos dalis nebus apmokėta, o ji kaip išlaidos buvo atskaityta iš individualios veiklos pajamų, ta neapmokėta kainos dalimi didinamos gyventojo individualios veiklos pajamos tą mokestinį laikotarpį, kurį paaiškėjo, kad ji nebus apmokėta.

Nežinau, ar aš teisingai Jus supratau, bet Jūsų situacijoje patalpos yra nuomojamos, o ne nuosavos, ir Jums tai nėra ilgalaikis turtas, todėl (dėl minėto turto) deklaracijos FR0457 Jūs ir neturite teikti. Jūs už nuomą gausite PVM sąskaitą - faktūrą ar prekių (paslaugų) pirkimo-pardavimo kvitą ir Jums tai bus paprasčiausios nuomos sąnaudos smile

Jei aš klystu, pataisykite mane kas nors smile
A
Aries 18
2005-10-25 09:37 Aries
Aciu uz atsakyma.
Taip, patalpos nera musu nuosavybe, o nuomojamos,ir mano supratimu, mums ju nereikia deklaruoti kaip ilgalaikio turto. Logiska... Bet mokesciu inspektore sako, kad reikia smile o dar sako, kad "individuali veikla tai ir joms nauja veikla ir niekas nieko tiksliai nezino"
D
Dzilda 283
2005-10-25 09:45 Dzilda 2011-09-11 03-53

Aries rašė: Aciu uz atsakyma.
Taip, patalpos nera musu nuosavybe, o nuomojamos,ir mano supratimu, mums ju nereikia deklaruoti kaip ilgalaikio turto. Logiska... Bet mokesciu inspektore sako, kad reikia smile o dar sako, kad "individuali veikla tai ir joms nauja veikla ir niekas nieko tiksliai nezino"

Tai tegul ta mokesčių inspektorė pasikonsultuoja pirmiausia.Jums tai bus elementariausios paslaugos, kaip pvz.-telefonas.
Gita1 Gita1 8371
2005-10-25 10:13 Gita1 2011-09-11 03-53

Jolit rašė:

Gita1 rašė:

Loreta rašė: O kam JAR pranešinėti apie nuomą???

Girdėjau, kad reikia užregistruoti nuomos sutartį JAR.
O kaip dėl rinkos kainos? Kaip skaičiuojamos tos eksploatacinės sąnaudos smile ?
Ačiū.

Apie nuomos sutartis yra Civiliniame kodekse smile
O dėl rinkos kainos (dėl šventos ramybės) - paprašyčiau "kaimynų" komercinių pasiūlymų, kad nurodytų už kiek išnuomotų patalpas, t.y. kad nurodytų 1 kv.m kainą. smile


'Kaimynų' neatsiranda, kaip tada smile
Jolit Jolit 672
2005-10-25 12:14 Jolit 2011-09-11 03-53

Gita1 rašė:
'Kaimynų' neatsiranda, kaip tada smile

Na, tuomet, kad realiai neatitrūktumėte nuo rinkos kainų, pasiteiraukite telefonu nekilnojamo turto nuomos agentūrose, kokia 1 kv.m. nuomos kaina patalpoms, esančioms panašioje vietoje kaip Jūsų smile
I
ingusiux 22
2005-10-26 11:27 ingusiux
Sveiki, smile gal galite padėti? smile Įmonė išperkamosios nuomos būdu įsigyjo automobilį.Kaip užpajamuoti į ilg.turtą? kokie būtų pravedimai?Ir svarbiausia ką daryti su PVM?Iš anksto visiems dėkoju.Laukiu pagalbos
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui