Avatar
gitanak
104
#515718 2008-04-23 20:44 gitanak redaguota: 2011-09-11 05-49
[quote=Rolf]
gitanak rašė:
Chmmmm..... na ir vėl esu toje pačioje vietoje, kaip prieš užduodant pirmąjį klausimą. smile
Pagal PMĮ 6 kl., pagal

Steigimo išlaidos yra neleidž.atskaitymai, nes šios išlaidos susijusios su vieneto dalyviais, o ne tiesiogiai su vieneto veikla. Jos nerodomos P/N ataskaitoje kaip išlaidos.
Lygiai taip pat pelno, socialinis mokesčiai yra neleidž.atskaitymai, kurie irgi P/N ataskaitoje nerodomi kaip išlaidos.
Metinėje pelno mokesčio deklaracijoje nei pelno, nei socialinis, nei steigimo išlaidos nerodomos kaip neleidž.atskaitymai.


Loreta13 rašė:

Ir kur jūs matote, kad pagal PMĮ 6 klasė
Neleidžiami atskaitymai, tai nereiškia, kad būtinai sąnaudos.
Tiesiog šios išlaidos niekaip nėra susijusios su pačios įmonės veikla, o tik FA asmeninėmis išlaidomis kuriant įmonę, todėl taip ir rekomenduoja.
O PMĮ pasvarstymus įsivaizduokite, kaip seniau buvo toks pasakymas - "iš pelno".
T.y. neleidžiami, tiesiogiai mažinantys pelną (didinantys nuostolį).


Na taip, nėra ten, kad 6 klasė. Bet pagal komentarus būtų galima dėti į sąnaudas (na čia mano galva). Bet tam prieštarauja .
Na va, debesai galvoje išsisklaidė smile Ačiū labai Rolf ir Loretai13 už "šviesą mano galvoje".
Avatar
Irmina7
379
#515866 2008-04-24 10:21 Irmina7
Kai akcininkas įnešė į banką 10000 įstatiniam kapitalui , bankas nuskaičiavo 4 litų mokestį už grynųjų pinigų apdorojimą. Sakykite prašau, į kokia sąskaitą dėti tuos 4 litus ? Tai sąnaudos ar neleidžiami ?
Avatar
Rainis
14444
#515867 2008-04-24 10:25 Rainis redaguota: 2011-09-11 05-49
Irmina7 rašė:
Kai akcininkas įnešė į banką 10000 įstatiniam kapitalui , bankas nuskaičiavo 4 litų mokestį už grynųjų pinigų apdorojimą. Sakykite prašau, į kokia sąskaitą dėti tuos 4 litus ? Tai sąnaudos ar neleidžiami ?

Tai banko paslaugų sąnaudos, leidžiami atskaitymai.
Avatar
wirgina
5624
#515967 2008-04-24 13:07 wirgina redaguota: 2011-09-11 05-49
Rainis rašė:
Irmina7 rašė:
Kai akcininkas įnešė į banką 10000 įstatiniam kapitalui , bankas nuskaičiavo 4 litų mokestį už grynųjų pinigų apdorojimą. Sakykite prašau, į kokia sąskaitą dėti tuos 4 litus ? Tai sąnaudos ar neleidžiami ?

Tai banko paslaugų sąnaudos, leidžiami atskaitymai.


Ne, tai savininko išlaidos įmonės steigimui.
Kai jau ims naudoti tuos 10000 Lt , viskas bus įmonės išlaidos.

Mes klystame, manydami,kad Dievas stebi mus iš aukštybių. Jis mato mus iš vidaus...
Avatar
Irmina7
379
#516346 2008-04-25 09:52 Irmina7 redaguota: 2011-09-11 05-49
wirgina rašė:
Rainis rašė:
Irmina7 rašė:
Kai akcininkas įnešė į banką 10000 įstatiniam kapitalui , bankas nuskaičiavo 4 litų mokestį už grynųjų pinigų apdorojimą. Sakykite prašau, į kokia sąskaitą dėti tuos 4 litus ? Tai sąnaudos ar neleidžiami ?

Tai banko paslaugų sąnaudos, leidžiami atskaitymai.


Ne, tai savininko išlaidos įmonės steigimui.
Kai jau ims naudoti tuos 10000 Lt , viskas bus įmonės išlaidos.

Aš irgi galvoju,kad leidžiami atskaitymai, nes 4 litus nuskaičiavo nuo sąskaitos. Tai balanse -įstatinis 10000, nuostolis 4 ? Nes pajamų nebuvo
Missing
Joeva
212
#518072 2008-04-30 11:28 Joeva
reorganizuojant įmonę sąskaitos kurios išrašytos dar IĮ (turto vertinimo, už dok. parengimą, registrų centras) yra D341-K2435
o sąskaitos, kurios išrašytos jau UAB vardu ( notaras, registrų centras, anspaudas, direktorių mokymai) bus D 6118- K2435

ar teisingai supratau?
Ačiū
Missing
Joeva
212
#518200 2008-04-30 14:20 Joeva redaguota: 2011-09-11 05-49
Joeva rašė:
reorganizuojant įmonę sąskaitos kurios išrašytos dar IĮ (turto vertinimo, už dok. parengimą, registrų centras) yra D341-K2435
o sąskaitos, kurios išrašytos jau UAB vardu ( notaras, registrų centras, anspaudas, direktorių mokymai) bus D 6118- K2435

ar teisingai supratau?
Ačiū


Ar vienetas gali pripažinti leidžiamais atskaitymais įmonės steigimo išlaidas, kurias sudaro įstatų parengimo išlaidos, notaro išlaidos, mokestis už įmonės įregistravimą?
Registracijos Nr. KD-6063 2007-06-27
Vieneto išlaidos, kurios tiesiogiai susijusios su vieneto steigimu ir akcijų išleidimu, patirtos steigiant įmonę (pvz.: įstatų parengimo ir įregistravimo, akcijų įregistravimo, konsultantų, maklerių paslaugos, akcininkų pažymėjimų spausdinimo ir pan.), laikomos neleidžiamais atskaitymais kaip neįprastinės vieneto vykdomai veiklai sąnaudos, nes šios išlaidos susijusios su vieneto dalyviais, o ne tiesiogiai su vieneto veikla.

Tos vieneto veiklos pradžios išlaidos, kurios nėra tiesiogiai susijusios su vieneto formavimu (steigimu), kaip pvz.: [u ]išlaidos teisinėms, [/
u]konsultavimo paslaugoms apmokėti, įmonės spaudų registravimo rinkliavos, blankų gamybos išlaidos, išlaidos naujam verslui ar veiklai pradėti (administracijos atlyginimų išlaidos ir kitos vieneto veiklos pradžios išlaidos, nesusijusios su būsimaisiais mokestiniais laikotarpiais), priskiriamos leidžiamiems atskaitymams tą mokestinį laikotarpį, kurį jos faktiškai patiriamos.

visai susimaliau tai registrų centro reikia iškelti į 341, o notaras ir mokymai ir anspaudas lieka 6118. Ar taip ?
Avatar
Loreta13
31067
#518316 2008-04-30 20:25 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-49
Joeva rašė:
reorganizuojant įmonę sąskaitos kurios išrašytos dar IĮ (turto vertinimo, už dok. parengimą, registrų centras) yra D341-K2435
o sąskaitos, kurios išrašytos jau UAB vardu ( notaras, registrų centras, anspaudas, direktorių mokymai) bus D 6118- K2435
Leidžiamiamiems priskirčiau antspaudą bei mokymus.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000048451&tree_id=1000002173
Tiesiog apsvarstykite kiekvieną išlaidų rūšį ir nuspręskite, kurios išlaidos įmonei nepriklauso, nes svarbios tik savininkams, kai registruoja naują įmonę.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham
Missing
Joeva
212
#518565 2008-05-01 22:21 Joeva redaguota: 2011-09-11 05-49
Loreta13 rašė:
Joeva rašė:
reorganizuojant įmonę sąskaitos kurios išrašytos dar IĮ (turto vertinimo, už dok. parengimą, registrų centras) yra D341-K2435
o sąskaitos, kurios išrašytos jau UAB vardu ( notaras, registrų centras, anspaudas, direktorių mokymai) bus D 6118- K2435
Leidžiamiamiems priskirčiau antspaudą bei mokymus.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000048451&tree_id=1000002173
Tiesiog apsvarstykite kiekvieną išlaidų rūšį ir nuspręskite, kurios išlaidos įmonei nepriklauso, nes svarbios tik savininkams, kai registruoja naują įmonę.


Ačiū
Missing
Joeva
212
#518809 2008-05-04 14:58 Joeva redaguota: 2011-09-11 05-49
Joeva rašė:
Loreta13 rašė:
Joeva rašė:
reorganizuojant įmonę sąskaitos kurios išrašytos dar IĮ (turto vertinimo, už dok. parengimą, registrų centras) yra D341-K2435
o sąskaitos, kurios išrašytos jau UAB vardu ( notaras, registrų centras, anspaudas, direktorių mokymai) bus D 6118- K2435
Leidžiamiamiems priskirčiau antspaudą bei mokymus.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000048451&tree_id=1000002173
Tiesiog apsvarstykite kiekvieną išlaidų rūšį ir nuspręskite, kurios išlaidos įmonei nepriklauso, nes svarbios tik savininkams, kai registruoja naują įmonę.


Ačiū


Atsiprašau už įkirumą, bet susiginčijau su kolege , ji liepia vietoj D 341 rašyti taip pat 6118 neleidžiami atskaitymai. Ir sąskaitos kurios išrašytos IĮ vardu ( turto vertinims ir dok. rengimas) neapmokėti. Ar ji teisi? Ačiū
Avatar
Loreta13
31067
#518815 2008-05-04 15:14 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-49
Joeva rašė:
bet susiginčijau su kolege , ji liepia vietoj D 341 rašyti taip pat 6118 neleidžiami atskaitymai. Ir sąskaitos kurios išrašytos IĮ vardu ( turto vertinims ir dok. rengimas) neapmokėti. Ar ji teisi? Ačiū

Ne tik jūs ginčijatės.

Pagal 13 - būtų sąnaudos.
Asmeniškai aš tam nepritariu, nes nematerialus turtas menkai susijęs su steigimu.
Čia matyt dar iš seno liko, kai buvo toks dalykas, kap "formavimo savikaina".

Pagal 8 - debetuojama P/N ataskaitoje nepripažinto pelno sąskaita. Labai logiškas sprendimas.
Nes steigimas nesusijęs su jokia įmonės veikla, tai ir nepapauola į p/n ataskaitą, o tiesiogiai mažina pelną (didina nuostolį).

Jūsų valia rintis :))

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham
Avatar
Irmina7
379
#519887 2008-05-08 13:18 Irmina7 redaguota: 2011-09-11 05-49
Loreta13 rašė:
Joeva rašė:
bet susiginčijau su kolege , ji liepia vietoj D 341 rašyti taip pat 6118 neleidžiami atskaitymai. Ir sąskaitos kurios išrašytos IĮ vardu ( turto vertinims ir dok. rengimas) neapmokėti. Ar ji teisi? Ačiū

Ne tik jūs ginčijatės.

Pagal 13 - būtų sąnaudos.
Asmeniškai aš tam nepritariu, nes nematerialus turtas menkai susijęs su steigimu.
Čia matyt dar iš seno liko, kai buvo toks dalykas, kap "formavimo savikaina".

Pagal 8 - debetuojama P/N ataskaitoje nepripažinto pelno sąskaita. Labai logiškas sprendimas.
Nes steigimas nesusijęs su jokia įmonės veikla, tai ir nepapauola į p/n ataskaitą, o tiesiogiai mažina pelną (didina nuostolį).

Jūsų valia rintis :))

Tada P/N ataskaitoje , balanse ir NKPA gaunasi skirtingas nuostolis. Ar taip ir turi būti ?
Avatar
Rolf
17171
#519889 2008-05-08 13:23 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-49
Irmina7 rašė:
Tada P/N ataskaitoje , balanse ir NKPA gaunasi skirtingas nuostolis. Ar taip ir turi būti ?


Balanse ir NKPA duomenys sutaps.


Avatar
Irmina7
379
#520316 2008-05-09 11:20 Irmina7
Kur pasideda 34 sąskaitos likutis- steigimo išlaidos-metams pasibaigus ?
Avatar
Loreta13
31067
#520317 2008-05-09 11:22 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-49
Irmina7 rašė:
Kur pasideda 34 sąskaitos likutis- steigimo išlaidos-metams pasibaigus ?
Niekur :))
Ten ir yra.
Su minuso ženklu.
Tiksliau - sumažina pelną arba padidina nuostolį ir "psio".

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham
Avatar
Rolf
17171
#520318 2008-05-09 11:22 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-49
Irmina7 rašė:
Kur pasideda 34 sąskaitos likutis- steigimo išlaidos-metams pasibaigus ?


Lieka 341 sąskaitoje. Šios išlaidos mažina nepaskirstytą ataskaitinių metų pelną arba didina nuostolį.


Avatar
Irmina7
379
#520390 2008-05-09 13:12 Irmina7
Nesuprantu, jei steigimo išlaidos yra neleidžiami atskaitymai, tai aš galvojau, kad jos nemažina pelno,(nedidina nuostolio ) ? smile
Sekančiais metais iš 341 sąskaitos perkelti į 342 sąskaitą ?
Avatar
Rolf
17171
#520394 2008-05-09 13:18 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-49
Irmina7 rašė:
Nesuprantu, jei steigimo išlaidos yra neleidžiami atskaitymai, tai aš galvojau, kad jos nemažina pelno,(nedidina nuostolio ) ? smile
Sekančiais metais iš 341 sąskaitos perkelti į 342 sąskaitą ?


Steigimo išlaidos nepatenka į P/N ataskaitą, o parodomos NKPA.
Apskaitoje registruojamos tiesiogiai 341 sąskaitoje, mažinamas nepaskirstytas ataskaitinių metų pelnas.


Avatar
Irmina7
379
#520405 2008-05-09 13:40 Irmina7
O jei metai baigiasi nuostoliu, tai visą nuostolį (kartu su steigimo išlaidomis ) bus galima perkelti į kitus metus ?
Avatar
Rolf
17171
#520407 2008-05-09 13:43 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-49
Irmina7 rašė:
O jei metai baigiasi nuostoliu, tai visą nuostolį (kartu su steigimo išlaidomis ) bus galima perkelti į kitus metus ?


Na taip.


Diskusijos

Kas prisijungęs?