Transporto įmonių darbo laiko apskaita

Dorota1 Dorota1 13537
2016-02-09 10:45 Dorota1

Kristiana__ rašė:
Kol ilsisi, forminti prastovą ne dėl darbuotojo kaltės ir mokėti MMA.


Renna rašė:
Patarkite prašau, įmonėje yra du vairuotojai, ir viena transporto priemonė. Kol vienas būna išvažiavęs, kitas ilsisi, jokių kitokių darbų nedirba. Reisas vienas būna iki 6 savaičių. Kaip reikėtų darbo laiko žiniaraštyje rodyti tą darbuotoją kuris ilsisi? visas dienas P?. O kaip su darbo užmokesčiu? Darbo laiko apskaita suminė, DS- mėnesinis DU.
Pagal "ofisinį" darbo laiką būtų 166 val., dirbo 0, tai kiek skaičiuoti DU?
Ačiū



Arba rašote tabelyje P ir mokate DS nustatytą algą :) smile


2016-02-09 10:55 Kristiana__
Negalima.
Nebent pats žmogus prašo, tikrai jam reikia ir neturi neišnaudotų atostogų.


Renna rašė:
Ačiū.
O jis gali būti išleistas tuo laikotarpiu "neatvykimas į darbą administracijai leidus"?
Esmė, kad direktorius norėtų nieko nemokėti jei nedirba.... smile

Renna Renna 149
2016-02-09 11:17 Renna

Dorota1 rašė:
Arba rašote tabelyje P ir mokate DS nustatytą algą :) smile


Susipainiojau... tai jei nustatyta 166 darbo valandų, dirbo 0 valandų, tai DU 0 EUR?

Apie prastovas eisiu daugiau paskaityt...
Tininga Tininga 50023
2016-02-09 11:31 Tininga

Renna rašė:
Susipainiojau... tai jei nustatyta 166 darbo valandų, dirbo 0 valandų, tai DU 0 EUR?

Apie prastovas eisiu daugiau paskaityt...
Žiūrint, kodėl tas nulis. Jei ne dėl darbuotojo kaltės, t.y. nebuvo neatvykimų, tai arba prastova, arba normalus DU.
Renna Renna 149
2016-02-09 11:38 Renna

Tininga rašė:

Renna rašė:
Susipainiojau... tai jei nustatyta 166 darbo valandų, dirbo 0 valandų, tai DU 0 EUR?

Apie prastovas eisiu daugiau paskaityt...
Žiūrint, kodėl tas nulis. Jei ne dėl darbuotojo kaltės, t.y. nebuvo neatvykimų, tai arba prastova, arba normalus DU.



Ačiū.
DS nurodyta, kad DU yra MMAx1,3+1Eur, jeigu skaičiuoti prastovas taikant MMA, ar reikia kažkur darbo sutartyje ar kituose dokumentuose apibrėžti? Ar tiesiog vadovaujantis įstatymais prastovos apmokamos MMA?
Tininga Tininga 50023
2016-02-09 11:43 Tininga

Renna rašė:
DS nurodyta, kad DU yra MMAx1,3+1Eur, jeigu skaičiuoti prastovas taikant MMA, ar reikia kažkur darbo sutartyje ar kituose dokumentuose apibrėžti? Ar tiesiog vadovaujantis įstatymais prastovos apmokamos MMA?
Ar taikoma suminė apskaita pas jus?
Dorota1 Dorota1 13537
2016-02-09 11:45 Dorota1

Renna rašė:

Dorota1 rašė:
Arba rašote tabelyje P ir mokate DS nustatytą algą :) smile


Susipainiojau... tai jei nustatyta 166 darbo valandų, dirbo 0 valandų, tai DU 0 EUR?

Apie prastovas eisiu daugiau paskaityt...

neee dirbo 0 nustatyta 166, mokate DS alga kokia ten MMA*1,3 turbut, bet čiakai neforminat prastovų, o jai forminat tai mokate kaip Kristiana parašė
o jai prastovos turi būti įsakymas.


Renna Renna 149
2016-02-09 11:52 Renna

Tininga rašė:
Ar taikoma suminė apskaita pas jus?


Taip, taikoma suminė.
Tininga Tininga 50023
2016-02-09 11:53 Tininga

Renna rašė:
Taip, taikoma suminė.
Jei visą mėnesį nėra darbo, tai tada paskelbkite prastovą. Nors esant suminei ir be paskelbimo už trūkstamas valandas mokama kaip už prastovą.
Renna Renna 149
2016-02-09 12:08 Renna

Tininga rašė:
Jei visą mėnesį nėra darbo, tai tada paskelbkite prastovą. Nors esant suminei ir be paskelbimo už trūkstamas valandas mokama kaip už prastovą.

Teks direktorių nuliūdinti, nepavyks išvengti DU mokėjimo smile
Tininga Tininga 50023
2016-02-09 12:11 Tininga

Renna rašė:

Tininga rašė:
Jei visą mėnesį nėra darbo, tai tada paskelbkite prastovą. Nors esant suminei ir be paskelbimo už trūkstamas valandas mokama kaip už prastovą.

Teks direktorių nuliūdinti, nepavyks išvengti DU mokėjimo smile
Tai jau... Turbūt ne darbuotojas kaltas, kad neaprūpinamas darbu.
2016-02-09 12:18 Kristiana__
Paguoskite bent tuo, kad už prastovas mokama mažiau nei DU.


Renna rašė:
Teks direktorių nuliūdinti, nepavyks išvengti DU mokėjimo smile

Renna Renna 149
2016-02-09 12:25 Renna
Kas liečia pinigus ir mokesčius - tie direktoriai nepaguodžiami, o "prastovos" iš vis kosmoso srities smile
I
Irmameda 16
2016-02-11 18:59 Irmameda
Sveiki, aš tai taip darau rašau i tabelį vairo darbą t.y. valandas kurias vairuotojai važiuoja ir žymiu jeigu išvyksta į užsienis raide K (komondiruotė) už kurias paskaičiuoju dienpinigius. Jeigu užsienį jis pvz stovėjo žymiu vietoj valandų P,o trečioj eilutėj K. Bet už tą dieną skaičiuoju dienpinigius pgl šalį. DU SKAIČIUOJU kas mėnesį nustatytą bazinį MMA *1,3 (NU PVZ 460 EURŲ) . Taip pat kas 3 mėnesiai vedu suminę apskaitą. Dažniausiai išsilygina perdirbtos valandos per tuos 3 mėnesius.( ta prasme 1 mėn. gali but perdirbta, kita truksta val....tai taip ir išsilyginu). Bet jei ne tada sumoku viršvalandžius.Jeigu vairuotojas mėnesį nevažiavo mūsų įmonė žymi 8 val 5 d.d. ir moka bazinį nustatytą atlyginimą, jeigu nėra atostogų.Jeigu yra atostogos naudoja jas.
Kaip manot ar gerai vykdau suminę laiko transporto įmonėj apskaitą?
Lauksiu komentarų gal kažkas daro tikslingiau ar kažkaip kitaip?
Dorota1 Dorota1 13537
2016-02-11 19:08 Dorota1
vairuotojams reikia žymėti ne tik" vairo "valandas bet ir į darbo laiką įskaitomi "kiti darbai"
o jai visą mėn nevažiuoja neteisinga žymėti 8 val 5 darbo dienos, realiai reikai žymėti ir skaičiuoti arba taip kaip aš ( žymim Poilsi ir mokam DS nustatytą algą)rašiau arba kaip Kristiana(prastovos ir mokant MMA , reikalingas įsakymas)
I
Irmameda 16
2016-02-11 19:51 Irmameda
Tai taip aš visada rašau dar ir tas valandas kurias jie praleidžia prie mašinų kosmetiniu remontų ar šiaip kitų darbų. Bet va dėl tu 8 val tikrai taisysiu tada tada tabelį rašysiu P, bet mokėsiu nustatytą DS atlyginimą. Nes mes visada išmokam ar jis važiavo ar jis nevažiavo dėl įmonės kaltės. Ačiū už patarimą Dorota1 smile
danguteka danguteka 713
2016-03-07 15:49 danguteka
Laba diena. Ind. įm. suminė DLA. Vairuotojas,, kuriam mokamas fiksuotas DU su krov. auto 5:40 val išv. į Lenkiją. ten baigė darbą 17:47 val. Pamiegojo automobilyje ir 2:23 val išvyko į Lietuvą. 5:49 val grįžo į garažą. ir darbą baigė. Štai čia prašau pagelbėti. Ar turėjo būti išrašyta komandiruotė? Jei ne , tuomet kiek tai bus naktinio darbo? Ar nuo 5:40 iki 6:00 ir nuo 2:23 iki 5 :49?
Tininga Tininga 50023
2016-03-07 15:55 Tininga

danguteka rašė:
Laba diena. Ind. įm. suminė DLA. Vairuotojas,, kuriam mokamas fiksuotas DU su krov. auto 5:40 val išv. į Lenkiją. ten baigė darbą 17:47 val. Pamiegojo automobilyje ir 2:23 val išvyko į Lietuvą. 5:49 val grįžo į garažą. ir darbą baigė. Štai čia prašau pagelbėti. Ar turėjo būti išrašyta komandiruotė? Jei ne , tuomet kiek tai bus naktinio darbo? Ar nuo 5:40 iki 6:00 ir nuo 2:23 iki 5 :49?
Manau, jog taip. Naktinio darbo tiek, kiek dirbta tarp 22 ir 6 valandos.
danguteka danguteka 713
2016-03-07 16:06 danguteka
Ačiū, Jums. Vadinasi komandiruotė turėjo būti?
Tininga Tininga 50023
2016-03-07 16:08 Tininga

danguteka rašė:
Ačiū, Jums. Vadinasi komandiruotė turėjo būti?
Taip... Juk į užsienį išvyko. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui