Buhalterines paslaugas teikiancios imones. Kokia Jusu nuomone apie jas?

N
NYTKE 23
2004-07-27 13:32 NYTKE
Buhalterines paslaugas teikiancios imones. Kokia Jusu nuomone apie jas?
F
finanskas 308
2004-07-27 14:15 finanskas
Neįmanoma apibendrinti visų tokias paslaugas teikiančių įmonių - taip pat kaip ir negalima apibendrinti visų samdomų buhalterių - visko pasitaiko. Be to, ar rinktis įmonę ar samdomą buhalterį - reikia labai gerai įvertinti savo įmonės specifiką. Apskaitos paslaugas teikianti įmonė toli gražu ne visais atvejais atstos samdomą buhalterį, gal būt įmonei sumokėsite mažiau. Ką nors daugiau pakomentuoti - trūksta informacijos apie jūsų veiklos specifiką.
Z
Zydrius 495
2004-07-27 14:16 Zydrius
Sveiki, temos pavadinimas neleido nesusilaikyti.

Iš tiesų tokio klausimo gal labiau reiktų vadovų klausti, bet man labai patiko vienas nesenas pokalbis.

Kažkur radau skelbimą, kad ieškoma įmonė arba buhalteris, galintis vesti UAB apskaitą. Siūlomas atlyginimas apie 200 Lt.

Nesusilaikiau dėl tų 200 litų. Pagalvojau, kiek mažai turi būti dokumentų, kad siūlytų tokį atlyginimą.... smile paskambinau, ir išsiaaiškinau, kad tai GAMYBINĖ įmonė, apie 10 darbuotojų, PVM mokėtoja ir pan. Iki tol jai apskaitą vedė įmonė, bet jiems nepatiko, nes jiems per mažai dėmesio skyrė - nekonsultavo, nepaguodė ir pan. suprask.

Tai vat koks buhalterio įvaizdis ( ne tik firmos, vedančios apskaitą, bet ir buhalterio, nes pasiūlymas buvo arba 200 Lt be PVM įmonei arba 200 Lt ant popieriaus buhui )

Gaila tokių našlaičių... Įtariu kas porą mėnesių kilnosis iš vienos kontoros į kitą, kol pagaliau galų nebesuras. Ir tada trimituos ant viso pasaulio, kad buhai ar firmos kaltos, kad pas juos bardakas.....
L
Lea_deleted 1608
2004-07-27 15:43 Lea_deleted
Pritariu Zydriui.
O šiaip, jei turėčiau savo firmą - nesinaudočiau tokių įmonių paslaugomis.
Z
Zydrius 495
2004-07-27 15:54 Zydrius 2011-09-11 03-27

Lea rašė: Pritariu Zydriui.
O šiaip, jei turėčiau savo firmą - nesinaudočiau tokių įmonių paslaugomis.


Gal neteisingai mane supratot. Aš siūliau saugotis tokių klientų tiek firmoms, tiek privatiems buhalteriams.... O atlyginimas bet kokiu atveju atitinka kokybę... Tokie gamtos dėsniai.....

Mąstyti turi ir vadovai, spręsdami buhalterio klausimą....
K
krum 833
2004-07-27 16:44 krum
Turiu viena pazistama. Ji - buh.firmos savininke. Dirba berods 2 zm(studentas ir jauna mergicka). Veda virs 20 firmu. Ima nuo 100 iki 1200(10 zmoniu, apyvarta virs 100000/men)lt. Moka jiems 500 ir 600 lt. Oficialiai - 1/2 etato. Kiti pinigai - juodai.
Ivertinant - jinai dempinguoja ir begediskai isnaudoja darbuotojus.

Spreskite patys
2004-07-27 16:44 Irinabuckis
Laba diena, mieli tax-sistai!
Aš dirbau apskaitos įmonėje beveik 9 mėn.. Išvados: vędant 15 įmonių apskaitą FIZIŠKAI neimanoma NEPADARYTI kliadų, nes dirbau nuo 8 iki 21 val., kartais iki 23 val. be švenčių ir išeigynių. Per tą laiką numečiau 7 kg., pavargau bendrauti su žmonėmis (15 direktoriu + įmonių darbuotojai+ SoDros insp. + VMI), kad vakarais galėdavau užmigti TIK išgėrus alkogolio, o ryte - valeriono.Visą laiką jauti įtampą, nes supranti, kad VISKO padaryti negalėtu net 2-3 žmonės, o privalai padaryti TIK tu 1. Sunkiausia budavo, kai ateina "naujas" klientas, o apskaitą tvarkė iki tavęs pats arba auito įmonėje. Ten reikėdavo įvesti dokumentus ne tik tuos , kurie nauji ateina, bet ir apskaitą už 2001, 2002 ir 2003 m..Bet pas tave ne tik tas naujas klientas, dar 14 įmonių su savo problemomis. Kol aš dirbau tuos 9 mėn. 6 darbuotojos atėjo ir išėjo, nes nuo tokio darbo galima išprotėti.
N
NYTKE 23
2004-07-27 17:12 NYTKE
Del darbo buhateriniu paslaugu imonese, tai visiskai pritariu, nes ir pati joje dirbu, patikekit ne kas.
Bingo Bingo 753
2004-07-27 17:31 Bingo
Priklauso nuo imones Negalima teigti kad visos buhalterinniu paslaugu imones blogos ir pan. As, tarkim, papuoliau i tikrai gera tokio tipo imone, kur sudarytos idealios salygos darbui, sudaryta galimybe lankytis ivairiuose seminaruose ir pan. Aisku atlyginimas sux - 800. Bet patirties igijimo atzvilgiu tai yra neikainojama, kai susiduriama su ivairiomis imonemis, ivairiomis situacijomis. Todel padirbus buh paslaugu imoneje esi kur kas labiau uztikrintas savo buhalterio kvalifikacija ir gali drasiai ieskot (ir manau nesunkiai rasti) rimtesnio ir geriau apmokamo darbo.
E
Elesej 8
2004-07-28 09:34 Elesej
Sveiki, gal zinote firmų kurios tvarko apskaita su Navision ? Skambinau į informaciją rado tik dvi firmos, turi būti tikrai daugiau.
ileta ileta 307
2004-07-28 12:13 ileta
Ir man teko kelis mėnesius dirbti tokioje firmoje.Apie darbuotojas, kurias ten sutikau, pasakyčiau tiek, kad tai moterys baigusios firmos vadovės, auditores-prezidentes kursus, prieš tai su buhalterija nesusidurusios , tačiau tai darbščios bitelės nešančios medų prezidentei,jos kruopščios stengiasi kuo daugiau išmokti, sužinoti , įgyti praktikos,po kiek laiko jos palieka firmą įkurdamos savo verslą ir išsiveda savo klientus( dėja aš taip nepadariau), vėliau prezidentė surašė priedus prie DS kuriame numatyta, išsivedus klientus , teks atlyginti žalą auditorei už jos 12menesių jos prarastų pajamų . Viena buhalterė tvarko apkaitą 4-5 įmonėm, jos atlyginimas sudaro 30%-35% uždirbtų pajamų, į šią sumą įeina ir sodros 31% . Darbo krūvis didelis ,o atlyginimas beveik minimalus . Apie auditorę galiu pasakyti tiek, kad net pažymą FR0466 surašė klaidingai , tai teks pajamų mokesčio grąžinimo dar 90 dienų laukti. Susipažinusi su tokia buhalterinio darbo sistema ir aš dabar dirbu savo IĮ ,todėl mane domina taip dirbančių buhalterių patirtis ir pastebejau , kad čia jų yra.
2004-07-28 13:29 Irinabuckis
Laba diena, sutinku, kad dirbant apskaitos įmonėje gauni DAUG patirties, bet tai gan brangiai kainuoja , nes gauni 1/6 net mažiau nuo sumos, kuria klientai sumoka už paslaugas. Kai klientas geras, tai tau krauna viską (kelionės palus, kuro nurašymą, reprezintaciją, įsakymus, ir t.t., kas arčiau administratorės darbo). Aš suprantu, kad mažai įmonei tyrėti savo administratorę yra prabanga, bet aš nespėdavau visko tinkamai padaryti. Kai klientas "blogas" (laikų nemoka už paslaugas, laiku neatveža dokumentų arba nepatynka kaip žmogus mūsų direktorei), tai tadą dirbi TIK buhalterės darbą (jokių įsakymų, kelionės lapų, reprezintacijos, visą tai jau rašo klientas PATS). Sunkiausia buvo atspėti ar klientas bus GERAS, ar BLOGAS.
Bingo Bingo 753
2004-07-28 14:28 Bingo
Na del keliones lapu, isakymu viskas yra taisybe. Taciau ar daug zinot imoniu, kur buhalteris nera barbe devyndarbe dirbantis ne tik buhalterio, bet ir administratores ir sekretores ir dar bala zino kieno darba? O ir del tu paciu keliones lapu ar isakymu, tai bent jau mano imoneje kiekvienas pirsto pajudinimas ir sugaistas laikas prie kazkokiu darbu kerta klientui per kisene: keliones lapas 6lt, isakymas 6lt ir t.t.. Jei kazkokios ataskaitos paruosimas nera aptartas sutartyje, rasai valandini ikainojima ir viskas.
2004-07-28 15:27 Irinabuckis
Taip, Bingo, dažnaiusia buhalteris mažoje įmonėje daro beveik visą "popierinį" darbą, bet kai reikia tvarkyti 15 įmonių apskaitą (15 PVM deklaracijų, 15 SoDros ataskaitų, 15 A kl. pajamų deklaracijų, metines ataskaitas, priimti, atleisti ir t.t.), tai aš suprantu,kad įmonės direktorė turėtu , kaip Tu ir rašei, val. atlygi, tik pas mus buvo, kad įmonės klientai yra direktorės draugai ar pažystami, ir ji už "ačiū" versdavo tuos kelionės lapus, įsakymus ir t.t..
Bingo Bingo 753
2004-07-28 16:12 Bingo
Zinai, sunkokai as isivaizduoju kaip su 15 imoniu suspet reiktu vienam zmogui. Pas mus maksimumas tai gal apie 10 imoniu vienam zmogui, o siaip tai vidurkis 6-7 imones. Bet tai tarp ju ir indvidualiu yra, ir PVM moketojai gal tik puse is ju ir pan. Manau, pakankamai nekokybiskas darbas ir apskaitos vedimas su 15 imoniu jau gautusi...
2004-07-28 16:57 Irinabuckis
Dėl to aš ir išėjau iš tokios įmonės, nes pas mane buvo 15 įmonių, pas kitą buhalterę 20, tik jos įmonės visos buvo "mažos" (1-2 darbuotojai ir įmonės naujos), o pas mane visokiausiu nuo mažų (2-3 darbuotojai) iki vidutinių (16 darbuotojų, Kauno ir Vilniaus filialai, 5 automobiliai, komandiruotės 4-5 į mėn., žiemą 2-3 nedarb. lapeliai, pilnas segtuvas pardavimų, 1/2 segtuvo pirkimų, 5-6 importai, apyvartą apie 100 000, 00 i mėn.).
Šiaip buvo ir tokių perlų (ne mano klientai):
1. pamiršo SoDros formas padaryti;
2. pamiršo PVM deklaraciją padaryti naujai įregistr. PVM mokėtojui;
3. deklaracijose nurodo tai kitos įmonės kodą, tai kitos įmonės telefoną ir t.t.
U
udovic 16
2004-07-28 21:06 udovic
Įdomu buvo paskaityti visų Jūsų nuomones-įdomu kaip tokios įmonės savininkei.Deja mieli kolegos mano nuomonė skirtinga nei jūsų-manau ,kad neturint patirties tokioje apskaitą tvarkančioje įmonėje nėr ką veikti,nes atsakomybė pagal sutartį kur kas didesnė nei samdomo buhalterio.Diirbu viena aptarnauju 10 įmonių ir manau ,kad kokybiškam darbui tai riba,nes dirbu 12 val į parą.Mielai samdyčiau pagalbinkus-bandžiau,deja deja visų pagalbininkų darbą tenka perdirbti.Pripažinkime kiek mūsų sąmonėje yra homo sovieticus-pinigų norime bet dirbame atbulom rankom.te neįsižeidžia buhalteriai ,tačiau man tokią nuomonę sudarė ilgametė praktika(verčiausi apleistų įmonių buhalterijos tvarkymu) Kai kuriuos mūsų vadovai turėtų mažiausiai apkulti... Suprantama ir buhalteris gali suklysti-neklysta tik pDievas,bet žiūrint į visą įmonės tvarkymą aiškiai matai kas ir kaip.Manau ,kad ateitį turi apskaitą tvarkančios įmonės,nes jos paprasčiausiai yra patogios įmonėms mokesčių ir atsakomybės prasme.Buhalteriai prisiėmę po kelias dešimt įmonių paprastai dirba juodai,nes niekas nemokėtų astronominių mokesčių už jų atlyginimą.,todėl tokie buhalteriai dirba be jokios atsakomybės,o po jų srėbti jų darbą tenka kitiems buhalteriams arba vadovams "premijas' išrašo mokesčiai,o vadovai net į kulną įkąsti negali savo buvusiems vyriausiems.Pats įdomiausias įrašas tai ,kad apskaitos firmos dirba juodai...kur jūs radot tokius asilus vadovus,kad neimtų sąskaitų už tvarkymą ir mažintų savo išlaidas-mano vadovai ne tokie,nors aptarnauju neblogas įmones(Dieve geras kokį pelno mokestį sumoku-kaip vidutinio dydžio pelningas UAB,o dirbu viena blyn kaip gaila pinigų)
I
Iret 14
2004-07-28 22:02 Iret
Labai įdomų kaip jūms sekasi vesti 10 įmonių apskaita smile

Sažiningai suvesti apskaita nuo pirminių dokumentų iki balanso vienos įmonės reikia dirbti po 10 val. per para ,o kur laikas dar įstatymų skaitymui. O dėl atsakomybės tai atsako vienodai samdomas buhalteris atsako pagal DK ( JEIGU YRA PAREIGYBINE INSTRUKCIJĄ) BUH. PASLAUGAS TEIK.IMONĖ PAGAL Civilini kodeksa. Mano nomonė apie įmones teikiančias buhalterines paslaugas tokia pat kaip ir apie įmonės teikiančios valymo paslaugas. Vienu zodziu visi daro pinigelius ,o prisidengia aukstos kokybes paslaugas teikianciais ,atsakomybė, saziningumu ir t.t.
Zmogus dirbdamas po 12 val kokybiškai dirbti negali . smile smile
D
danguolep 1478
2004-07-29 08:13 danguolep
Pilnai sutinku ,kad 10 įmonių apskaityti neįmanoma ,nebent jos labai mažytės, nebent tos įmonės atneša įdealiai susegtus ir surašytus popierius .ABEJOJU.Aš dirbu 10 metų vienoje įmonėje su tuo pačiu diriku.Lyg ir nekvailas , savo popierius ,kurie liečia verslo klausimus - surašo iki išlaižymo.O tie ,kurie turi sąsaja su buhalterija -žiūri labai aplaidžiai.Tai pateisinu tuo ,kad jis yra ne savininkas, jis yra priešpensijinio amžiaus.Jis net nenori suprasti ,kad sutarčių turinys ,įsakymų turinys ir eilė kitų popierių surašymas ne buhalterio kapryzas , o jo pareiga.Turiu kitą pvz.Draugas laimėjo konkursą ,jį paskyrė diriku bendroje su užsieniu įmonėje.Savininkai pasamdė savo tėvynainio (suomio) buh apsk vedimo įmonę Lietuvoje.Jie pateikė įkainius už kiekvieną operaciją ir p[risiekė ,kad bus nebrangu.Mat man reikėjo mokėti 430 lt.tačiau sąsk pradėjo eiti nuo 3000-5000 lt .O santykiai tarp diriko ir konkrečios buhalterės yra nekokie.Jis negali jai nieko įsakyti papildomai pajudinti pirštą , tik tiek kiek yra sutartyje.Taškas.O įmonėje raštliavos daug.Jei ją nustumsi buh įmonei -prašau mokėk -tai sumos bus dar didesnės.Tad visur yra + ir -.
D
danguolep 1478
2004-07-29 08:28 danguolep
Vienas rimtas privalumas šių įmonių tame ,kad ji gali turėti vieną vyr finansininką ir krūvą buhalteriukų-operatoriukų,kuris nurodo kas kur kada kaip ir su kuo kontuoti ir nekontuoti..Antras privalumas -mažos/nedidelės įmonės dirikas suvoks ar raštliavą pats organizuoja pas save arba už kiekvieną operaciją ar raštliavėlę reikės mokėti. Tuomet yra aiški riba - kuo daugiau prašai -duo daugiau moki. Mat ,kai ta rutina užgriūna įmonės vidaus buhą -dirikas mano ,kad savaime suprantama ir papildomai mokėti nereikia.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui