Samdyti buhalterį ar įmonę mokesčių tvarkymui

M
Markko 29
2004-09-28 21:16 Markko
Kas geriau ar samdyti buhalteri keliom valandom per menesi ( nes imone pradzioje nebus labai didele) ar imone kuri specializuojasi mokesciu tvarkyme .


kiek girdejau pas tas imones gali net apdrausti nuostolius jei jie bus del ju kaltes .
M
marsiete 900
2004-09-28 21:37 marsiete
Įmonę sąmdyti pigiau, jei kalba apie keleta valandų per mėn. Reikia išsirinkti su gera reputacija ir protinga organizacija. Sutaupai per mokesčius ir kanceliarija, ir kvalifikacijos klausimais. Apdraustas gali būti darbas. Žinau tokia. Problema, jei Jums reikia turėti dokumentus kasdieniniame darbe, reikės daryti kopijas prieš atiduodan firmai.
M
marsiete 900
2004-09-28 21:39 marsiete
Bet kiekvienas papildomas darbelis papildomai kainuos. Pvz. balansai bankams, sekretoriatas ir t.t.
M
Markko 29
2004-09-28 22:15 Markko 2011-09-11 03-30

marsiete rašė: Įmonę sąmdyti pigiau, jei kalba apie keleta valandų per mėn. Reikia išsirinkti su gera reputacija ir protinga organizacija. Sutaupai per mokesčius ir kanceliarija, ir kvalifikacijos klausimais. Apdraustas gali būti darbas. Žinau tokia. Problema, jei Jums reikia turėti dokumentus kasdieniniame darbe, reikės daryti kopijas prieš atiduodan firmai.


dekui uz atsakima

gal kas galetu parekomenduoti kokia imone ,kad išsirinkti su gera reputacija ir protinga organizacija

o kokie dokumentai galetu buti reikalingi kasdieniam darbe ?
M
Markko 29
2004-09-28 22:19 Markko 2011-09-11 03-30

marsiete rašė: Bet kiekvienas papildomas darbelis papildomai kainuos. Pvz. balansai bankams, sekretoriatas ir t.t.


esu pakankamai zalias verslo labirintuose smile

kas yra sekretoriatas ?
Tiesi Tiesi 4035
2004-09-28 22:20 Tiesi 2011-09-11 03-30
Ir dar kartą - kokia tai draudimo rūšis ir kokia draudimo bendrovė sudarinėja tokias sutartis? Kodėl niekas negali atsakyt, nors visi sakosi, kad apie tokį draudimą žino? smile


marsiete rašė: Apdraustas gali būti darbas. Žinau tokia. Problema, jei Jums reikia turėti dokumentus kasdieniniame darbe, reikės daryti kopijas prieš atiduodan firmai.
M
marsiete 900
2004-09-28 22:25 marsiete
Sekretoriatas tai yra įvairus įsakymai, rąštai , sutarčių ir laiškų registracija - mažose įmonese tai dažniausiai kabina buhui, kaip nemokama darba... Draudima sudaro apskaitos įmone su draudimo įmone, tai civiline atsakomybė. bet norint išmokos kaltė turi būti akivaizdi.
M
marsiete 900
2004-09-28 22:29 marsiete
Kasdieniniame darbe gali prireikti sąskaitų ir kitų dokumentų jei reikia tikrinti pirkimo arba pardavimo kainas, atsiskaitymo terminus ir t. t. Jeigu aktyviai parduodate prėkes, tai tikrai prireiks, jei paslaugas, tai galite apsieti ir be jų.
M
Markko 29
2004-09-28 22:29 Markko 2011-09-11 03-30

marsiete rašė: Sekretoriatas tai yra įvairus įsakymai, rąštai , sutarčių ir laiškų registracija - mažose įmonese tai dažniausiai kabina buhui, kaip nemokama darba... Draudima sudaro apskaitos įmone su draudimo įmone, tai civiline atsakomybė. bet norint išmokos kaltė turi būti akivaizdi.


didelis dekui uz atsakima
Tiesi Tiesi 4035
2004-09-28 22:30 Tiesi 2011-09-11 03-30
Paskaityk, gal kokių minčių kils? :)

tax.lt/postt2436.html

tax.lt/postt2054.html





Markko rašė: Kas geriau ar samdyti buhalteri keliom valandom per menesi ( nes imone pradzioje nebus labai didele) ar imone kuri specializuojasi mokesciu tvarkyme .


kiek girdejau pas tas imones gali net apdrausti nuostolius jei jie bus del ju kaltes .
Tiesi Tiesi 4035
2004-09-28 22:37 Tiesi 2011-09-11 03-30
Kokia tai draudimo sutarties rūšis? Civilinė atsakomybė - labai plati sąvoka. Ir iš daugmaž tinkamų pagal prasmę sutarčių randu auditorių civilinės atsakomybės draudimą. Ar apie ją ir kalbėjai?



marsiete rašė:
Draudima sudaro apskaitos įmone su draudimo įmone, tai civiline atsakomybė. bet norint išmokos kaltė turi būti akivaizdi.
M
marsiete 900
2004-09-28 22:43 marsiete
Neskaičiau sutartiės, bet kalbėjau su apskaitos įm.vadovybę dėl atsakomybės. Jie turi tokias sutartys.
Tiesi Tiesi 4035
2004-09-28 23:00 Tiesi 2011-09-11 03-30
Pasakyt galima daug ką. smile Įdomu kaip realiai yra? Ar ta įmonė turi auditorius?


marsiete rašė: Neskaičiau sutartiės, bet kalbėjau su apskaitos įm.vadovybę dėl atsakomybės. Jie turi tokias sutartys.
Z
Zancik 83
2004-09-28 23:37 Zancik
Turiu patirti vedant buhalterija ir kaip buhalteris imoneje ir kaip "asmeninis "buhalteris, jeigu taip imanoma pavadinti,,,,
Geriau kad nuo pat pradzios imoneje dirbtu vienas buhalteris, o ne apsk. imone. tvarkos bus zimiai daugiau kai turesit reikalu su vienu buhu o ne daugeliu imones atstovu. Tik BUHALTERIS, jai zinoma jums rupi sekmingas darbas
Linda6 Linda6 11854
2004-09-29 09:05 Linda6
Iš patirties galiu pasakyti, kad vienas geras buhas atstoja įmonę , užsiimančia tuo. Savas ir patars, ir rekomenduos, ir padarys taip, kaip tau reikės.Peržiūrėjau vieną tokią įmonę, kurią tvarkė pagal sutartį... Nieko nenoriu įžeisti, bet jų paslaugų tikrai nepirkčiau. smile
M
marsiete 900
2004-09-29 09:06 marsiete
Viskas keičiasi. Tvarkos daugiau, jei tvarkingas ir stiprus buhalteris. Tikrai yra gera alternatyva, mačiau savo akimis. Bet pilna ir nepatenkintu firmomis. Reiškia visokių yra.
Auditoriu turi. Veikia sutartys, kaip viskas Lietuvoje veikia.
Rinkčiausi tokia įmonę, kuriai gali pasitiketi.
Jei buhas dirba pora valandu per men., dažniausiai moka kapeikas už tokį darbą. Tad jis turi X įmonių - laiko ir smegenų veiklos prioritetą skyria toms, kur daugiau moka. Taigi kokybe ir tvarka stipriai nukenčia. Dar nemačiauatvėjo, kad būtų ne taip.
Linda6 Linda6 11854
2004-09-29 09:07 Linda6 2011-09-11 03-30

marsiete rašė: Viskas keičiasi. Tvarkos daugiau, jei tvarkingas ir stiprus buhalteris. Tikrai yra gera alternatyva, mačiau savo akimis. Bet pilna ir nepatenkintu firmomis. Reiškia visokių yra.
Auditoriu turi. Veikia sutartys, kaip viskas Lietuvoje veikia.
Rinkčiausi tokia įmonę, kuriai gali pasitiketi.
Jei buhas dirba pora valandu per men., dažniausiai moka kapeikas už tokį darbą. Tad jis turi X įmonių - laiko ir smegenų veiklos prioritetą skyria toms, kur daugiau moka. Taigi kokybe ir tvarka stipriai nukenčia. Dar nemačiauatvėjo, kad būtų ne taip.


Tai aišku, negi už dyką dirbti?Juk visada kvalifikacija kainuoja. smile
M
marsiete 900
2004-09-29 09:09 marsiete
smile Ir aš apie tai.
Linda6 Linda6 11854
2004-09-29 09:11 Linda6 2011-09-11 03-30

marsiete rašė: smile Ir aš apie tai.


Patarlė pamąstymams: skūpus moka dvigubai smile
P
peto 581
2004-09-29 09:28 peto
Yra dar trečia katagorija finansininkų (čia aš iš savo patirties)
Prieš kokius penkis metus dirbau keliose įmonėse vyr.buh. ir mano darbo valandų skaičius gal kartais ir viršydavo 12 val. per dieną.
Prie viso to dar antraeilės pareigos, tai prie 34proc. Sodrai dar ir reikėdavo atseikėti FAPM.
Taigi 2000 m. įkuriau savo buhalterinių paslaugų PĮ ir toliau sau darbuojuosi lygiai taip pat kaip ir anksčiau, tik dabar man nerūpi kiek aš valandų dirbu, moku tik 15 proc. pelno mok., Sodrai nereikia, nes įsidarbinęs viename UAB už 12 Lt per mėn.
Iš to seka, kad darbo atžvilgiu aš kaip ir anksčiau esu finansininkas, kuris sėdi ofise ir visada yra po ranka direktoriui, tik tiek, kad dabar mano statusas juridinis (tipo firma).
Tai dabar žinok žmogau kas geriau: ar finansininkas, ar firma smile smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui