Aktuali informacija is Juridiniu asmenu registro (JAR)

R
RC 160
2005-04-25 16:31 RC 2011-09-11 03-42

AstaV rašė: Man iš viso yra įdomu, ar įmonė privalo keisti įmonės kodą ir kur tai yra reglamentuota? Kas gali bausti užtai, jog jo nekeistume?


Juridinio asmens kodo keitima reglamentuoja Juridiniu asmenu registro nuostatai (saltinis: www3.lrs.lt/cgi-bin/getfmt?C1=w&C2=250788).

Juridinio asmens kodas keiciamas siais atvejais:

1) keiciant juridinio asmens pazymejime esancius duomenis (pavadinimas, buveine ir pan.);
2) pateikus juridinio asmens rastiska laisvos formos prasyma.

Jokiu baudu uz Jusu minima juridinio asmens kodo nekeitima nera numatyta, kadangi:

1) pagal galiojancius teises aktus, senasis septynzenklis juridinio asmens kodas galioja tol, kol imonei isduodamas naujas registravimo pazymejimas su devynzenkliu kodu;
2) kodo keitimas yra tiesiog neisvengiamas, jei keiciasi juridinio asmens registravimo pazymejime esantys duomenys.
Z
Zuvele 399
2005-04-25 16:52 Zuvele
RC - jūs auksas :)
Ačiū už išsamius atsakymus :)
Rasele Rasele 795
2005-04-25 17:36 Rasele
Sveiki,
Susiduriau su keista problemele, ir nezinau kaip ja ispresti.
Siemet vasario men. pradejau dirbti UAB, kuris pernai lapkricio menesio laikinai buvo sustabdes savo veikla ir atleides direktoriu. Naujas direktorius buvo isrinktas siemet vasario men.
Kaip daryti su sios imones metine finansine atskaitomybe? ar ja gali pasirasyti naujasis direktorius, nors jis tada nedirbo?
austa austa 4318
2005-04-25 20:13 austa 2011-09-11 03-42

RC rašė: Taip pat patartumeme neskubeti teikti FA dokumentus, nes kita savaite turetu startuoti nauja FA duomenu pateikimo sistema, kurios esminiai bruozai bus:
1. Naujos FA pavyzdines formos, kurias sia savaite patvirtins Apskaitos institutas;
2. Elektroninio FA duomenu pateikimo galimybe;
3. Elektronine FA teikejo identifikacija per internetines bankininkystes paslaugas teikiancius bankus bei mobiliojo rysio operatorius (pastaroji identifikacija gali kiek veluoti);
4. Naujos formos bus pildomos Jums turbut jau pazistama programa ABBY Form Filler Light, kuria galite nemokamai parsisiusti ir idiegti savo kompiuteriuose is VMI interneto puslapio; pastaraja programa netrukus internetu ims platinti ir Registru centras



O ar RC pasirengę nenugalimai jėgai... smile
VMI praktika rodo, kad ne taip viskas sklandžiai vyksta, kaip norėtųsi.
Klausimas: ar bus reikalinga sudaryti sutartį su RC dėl FA siuntimo elektroniniu būdu??
R
RC 160
2005-04-26 07:58 RC 2011-09-11 03-42

Rasele rašė: Sveiki,
Susiduriau su keista problemele, ir nezinau kaip ja ispresti.
Siemet vasario men. pradejau dirbti UAB, kuris pernai lapkricio menesio laikinai buvo sustabdes savo veikla ir atleides direktoriu. Naujas direktorius buvo isrinktas siemet vasario men.
Kaip daryti su sios imones metine finansine atskaitomybe? ar ja gali pasirasyti naujasis direktorius, nors jis tada nedirbo?


Labai idomi situacija, taciau tai niekaip nekeicia imones prievoles sudaryti ir pateikti FA. FA tvirtina visuotinis akcininku susirinkimas, o pasiraso pareigas einantis imones vadovas. Taigi, atsizvelgiant i tai, kad FA sudaroma sausio-geguzes menesiais (t.y., jau po finansiniu metu pabaigos, o Jusu atveju - ir priemus nauja vadova), dokumentus turi pasirasyti siuo metu pareigas einantis direktorius.
R
RC 160
2005-04-26 08:22 RC 2011-09-11 03-42

austa rašė: O ar RC pasirengę nenugalimai jėgai... smile
VMI praktika rodo, kad ne taip viskas sklandžiai vyksta, kaip norėtųsi.
Klausimas: ar bus reikalinga sudaryti sutartį su RC dėl FA siuntimo elektroniniu būdu??


Taip, kaip ir elektroninio duomenu teikimo Valstybinei mokesciu inspekcijai atveju, imone tures sudaryti sutarti su Registru centru del elektroninio finansines atskaitomybes duomenu teikimo. RC taip pat sudaro sutartis del klientu identifikavimo perduodant FA duomenis elektroniniu formatu vyksta su internetines bankininkystes paslaugas teikianciais bankais ir mobiliojo rysio operatoriais.

Beje, tam tikri nesklandumai, apie kuriuos kalbate, yra neisvengiami naujoviu diegimo palydovai. Nesklandumu galima pavadinti jau vien tai, kad naujosios FA duomenu pateikimo registro tvarkytojui sistemos idiegimas veluoja bent kelis menesius. Planus taip pat kiek sujauke tai, kad nebuvo speta pakeisti kai kuriuos teises aktus ir visiskai itvirtinti tvarka, kai FA dokumentus bus privalu teikti tik Registru centrui atsisakant "dubliuojancio" FA deklaravimo mokesciu inspekcijai, azartiniu losimu prieziuros komisijai ir pan. Visa tai ketinama istaisyti ar patobulinti iki kitu metu FA pateikimo.
Rasele Rasele 795
2005-04-26 08:52 Rasele 2011-09-11 03-42

RC rašė:

Rasele rašė: Sveiki,
Susiduriau su keista problemele, ir nezinau kaip ja ispresti.
Siemet vasario men. pradejau dirbti UAB, kuris pernai lapkricio menesio laikinai buvo sustabdes savo veikla ir atleides direktoriu. Naujas direktorius buvo isrinktas siemet vasario men.
Kaip daryti su sios imones metine finansine atskaitomybe? ar ja gali pasirasyti naujasis direktorius, nors jis tada nedirbo?


Labai idomi situacija, taciau tai niekaip nekeicia imones prievoles sudaryti ir pateikti FA. FA tvirtina visuotinis akcininku susirinkimas, o pasiraso pareigas einantis imones vadovas. Taigi, atsizvelgiant i tai, kad FA sudaroma sausio-geguzes menesiais (t.y., jau po finansiniu metu pabaigos, o Jusu atveju - ir priemus nauja vadova), dokumentus turi pasirasyti siuo metu pareigas einantis direktorius.


Uzmirsau parasyti, kad ir akcininkai pasikeite... ar jie gali tvirtinti finansine atskaitomybe?
austa austa 4318
2005-04-26 09:00 austa 2011-09-11 03-42

RC rašė: Taip, kaip ir elektroninio duomenu teikimo Valstybinei mokesciu inspekcijai atveju, imone tures sudaryti sutarti su Registru centru del elektroninio finansines atskaitomybes duomenu teikimo. RC taip pat sudaro sutartis del klientu identifikavimo perduodant FA duomenis elektroniniu formatu vyksta su internetines bankininkystes paslaugas teikianciais bankais ir mobiliojo rysio operatoriais.


Pastarieji metai - sutarčių sudarymo metai. Net pačiai sukasi galva nuo jų pasirašymo kiekio..Na ką, teks ir dar vieną pasirašnėti...oi ne vieną, o tris. smile
P
perla 84
2005-04-26 09:14 perla 2011-09-11 03-42

Rasele rašė:

RC rašė:

Rasele rašė: Sveiki,
Susiduriau su keista problemele, ir nezinau kaip ja ispresti.
Siemet vasario men. pradejau dirbti UAB, kuris pernai lapkricio menesio laikinai buvo sustabdes savo veikla ir atleides direktoriu. Naujas direktorius buvo isrinktas siemet vasario men.
Kaip daryti su sios imones metine finansine atskaitomybe? ar ja gali pasirasyti naujasis direktorius, nors jis tada nedirbo?


Labai idomi situacija, taciau tai niekaip nekeicia imones prievoles sudaryti ir pateikti FA. FA tvirtina visuotinis akcininku susirinkimas, o pasiraso pareigas einantis imones vadovas. Taigi, atsizvelgiant i tai, kad FA sudaroma sausio-geguzes menesiais (t.y., jau po finansiniu metu pabaigos, o Jusu atveju - ir priemus nauja vadova), dokumentus turi pasirasyti siuo metu pareigas einantis direktorius.


Uzmirsau parasyti, kad ir akcininkai pasikeite... ar jie gali tvirtinti finansine atskaitomybe?


Manau, kad privalo:)
Kotryna Kotryna 2167
2005-04-26 09:38 Kotryna 2011-09-11 03-42

RC rašė:
Taip pat patartumeme neskubeti teikti FA dokumentus, nes kita savaite turetu startuoti nauja FA duomenu pateikimo sistema, kurios esminiai bruozai bus...



Reikėtų juoktis, jei nesinorėtų verkti - susirinkimus privalome pravesti iki balandžio 30 d. o naujoji sistema statrtuos kitą savaitę. Kyla klausimas - kam pirmoj eilė FA skirta ar akcininkams ar RC. Susirikimui mes privalome pateikti jau paruoštą FA, kurią akcininkams priklausytų patvirtinti. Jei mes neskubėsime ir lauksime, tai ką parodysime akcininkms, juk yra įmonių, kuriose akcininkai domisi atskaitomybe. Tai dabar išeina - sėdėjom, prakaitavom, prirašėm po keliolika ar keliasdešimt lapų, o dabar, kad galutinai atsikratyti praėjusiais metais - priduoti FA valdiškoms įstaigoms vėl sėdėsime ir iš naujo suvedinėsime į RC duotas formas. Kada gi pagaliau valdiškos įstaigos išaugs iš studentiško amžiaus - visus darbus nudirbti paskutinę naktį prieš egzaminą. smile
Kotryna Kotryna 2167
2005-04-26 12:29 Kotryna
Vienos firmos susirinkimas "buvo" 03,30, žadu rytoj nešti - negaliu prisiversti direktoriaus veiklos ataskaitą parašyti, O vat su kito firmom pergyvenu, kad ims ir nepriims popierinių kitą savaitę smile . Iki gyvo kaulo jau tie praeiti metai daėdė, norisi užraukt kaip nors.
R
RC 160
2005-04-26 13:20 RC 2011-09-11 03-42

Kotryna rašė:

RC rašė:
Taip pat patartumeme neskubeti teikti FA dokumentus, nes kita savaite turetu startuoti nauja FA duomenu pateikimo sistema, kurios esminiai bruozai bus...



Reikėtų juoktis, jei nesinorėtų verkti - susirinkimus privalome pravesti iki balandžio 30 d. o naujoji sistema statrtuos kitą savaitę. Kyla klausimas - kam pirmoj eilė FA skirta ar akcininkams ar RC. Susirikimui mes privalome pateikti jau paruoštą FA, kurią akcininkams priklausytų patvirtinti. Jei mes neskubėsime ir lauksime, tai ką parodysime akcininkms, juk yra įmonių, kuriose akcininkai domisi atskaitomybe. Tai dabar išeina - sėdėjom, prakaitavom, prirašėm po keliolika ar keliasdešimt lapų, o dabar, kad galutinai atsikratyti praėjusiais metais - priduoti FA valdiškoms įstaigoms vėl sėdėsime ir iš naujo suvedinėsime į RC duotas formas. Kada gi pagaliau valdiškos įstaigos išaugs iš studentiško amžiaus - visus darbus nudirbti paskutinę naktį prieš egzaminą. smile


Jusu pasmastymus turbut vertetu laikyti labiau retoriniais nei praktiniais. Noretusi Jus patikinti, kad Valstybes imone Registru centras nera suinteresuota engti, uiti ar kitaip skriausti privaciu imoniu. Priesingai, naujaja FA dokumentu teikimo sistema siekiama palengvinti verslininku vargus: padaryti imanoma reikiamu duomenu pateikima registro tvarkytojui elektronine forma, neiseinant is savo biuro, idiegiant "vieno langelio" principa, pagal kuri jau artimiausioje ateityje FA dokumentus tereiks pateikti Registru centrui, o ne lakstyti po visas FA reikalaujancias institucijas ir t.t.

Drauge noretusi Jus nuraminti ir paguosti, kad siemet syki sudariusioms ir patvirtinusioms FA imonems, net jei tai padaryta popieriuje, ant seno pavyzdzio formu, neteks patirti kokiu nors papildomu nepatogumu.

Zinoma, kaip jau mineta ankstesniuose komentaruose, naujoviu diegimas gali sukurti tam tikra laikina diskomforta prie senosios tvarkos jau pripratusiems zmonems. Taciau, ko gero, ir ugnies pajungimams pirmykscio zmogaus reikmems bei pirmieji garu varomi mechanizmai taip pat sukele nepatogumu ar net traumu to progreso liudininkams.

Tad prasyciau Jusu suprasti, kad mes, Registru centro specialistai, visu pirma siekiama Jums padeti, nes Jusu pasitenkinimas duos neabejotinos naudos ir mums. Tai is dalies irodo ir musu geranoriskas (nors neprivalomas) dalyvavimas siame forume. Todel noretusi pakviesti verslo zmones geranoriskam bendradarbiavimui bei dialogui ir isvengti tu kliuciu, kurias gali sukelti isankstinis priesiskas nusistatymas ar vienasaliski kaltinimai.

Nuosirdziai Jusu,

RC
R
RC 160
2005-04-26 13:22 RC 2011-09-11 03-42

Rasele rašė: Uzmirsau parasyti, kad ir akcininkai pasikeite... ar jie gali tvirtinti finansine atskaitomybe?


Taip, gali smile
2005-04-26 13:31 Kristiana__
Iš tikrųjų reikia dėkoti, kad RC dalyvauja mūsų forume ir nemanau, kad reikia ant jų (ar juo labiau, konkrečiai, ant mūsų svečio) lieti pykti. Niekur niekas nepraėjo kaip sviestu patepta. Toli eiti nereikia, į savo gyvenimą pažiūrėkit - ar tikrai ten viskas tvarkoj? smile Tai kad prašom toleruoti mūsų garbingą ir daug naudingos informacijos teikiantį svečią.
V
Vilialia 98
2005-04-26 15:07 Vilialia 2011-09-11 03-42

Kristiana__ rašė: Iš tikrųjų reikia dėkoti, kad RC dalyvauja mūsų forume ir nemanau, kad reikia ant jų (ar juo labiau, konkrečiai, ant mūsų svečio) lieti pykti. Niekur niekas nepraėjo kaip sviestu patepta. Toli eiti nereikia, į savo gyvenimą pažiūrėkit - ar tikrai ten viskas tvarkoj? smile Tai kad prašom toleruoti mūsų garbingą ir daug naudingos informacijos teikiantį svečią.


Labai sutikčiau! Jei trūksta kompetencijos ir noro tobulėti...

O RC norėčiau paklausti, kur galėčiau surasti smulkesnę informaciją, kaip teisingai įregistruoti UAB Įstatų pakeitimus, norime praplėsti veiklos rūšių sąrašą. Jūsų tinklalapyje daugiau kalbama apie duomenų pakeitimus ar naujos įmonės įregistravimą. O kaip su pakeitimai, papildymais Įstatuose? Ačiū
R
RC 160
2005-04-26 15:26 RC 2011-09-11 03-42

Vilialia rašė: O RC norėčiau paklausti, kur galėčiau surasti smulkesnę informaciją, kaip teisingai įregistruoti UAB Įstatų pakeitimus, norime praplėsti veiklos rūšių sąrašą. Jūsų tinklalapyje daugiau kalbama apie duomenų pakeitimus ar naujos įmonės įregistravimą. O kaip su pakeitimai, papildymais Įstatuose? Ačiū


Keiciant imones veikla nebus apsieita istatu pakeitimo. Butent taip si veiksma traktuos JAR, registruojantis pakeitimus.

Taigi, butina uzpildyti JAR-1 forma (saltinis: www.kada.lt/jar/formos.php) nurodant, jog keiciami steigimo dokumentai ir kreiptis i pasirinkta notara su nauja istatu redakcija teisinei patikrai ir palaiminimui.

Praktinis patarimas: jei norite ateityje isvengti imones veiklu keitimo, pasirinktas veiklas istatuose nurodykite kuo bendriau, nesismulkindami. Pvz., imones veiklos tikslas - pelno siekimas, veikla - prekyba, gamyba ir pan. smile Tai visiskai teiseta ir garantuoja maziau vargo su istatu keitimu.

Sekmes
Kotryna Kotryna 2167
2005-04-26 15:33 Kotryna
Labai atsiprašau gerbiamo RC, jei mano nepasitenkinimas buvo suprastas kaip priekaištas konkrečiam žmogui. Teisingai pastebėta, kad mano klyksmas buvo retorinis. DIDELIS AČIŪ RC, kad gaišta laiką ir atsakinėja į mūsų klausimus - kol kas vienintelis iš valdiškų įstaigų atstovų.
Tikrai džiugu, kad tokia sistema bus sukurta - kitais metais bus lengviau.
Nervina, ne RC geranoriškumas, o visos sitemos problemos.

O dabar kvailas klausimukas - kas turi pasirašyti perduodamų dokumentų lydraštį - ar vadovas ar tas žmogus, kuris atneš dokumentus su tuo lydraščiu.
R
RC 160
2005-04-26 15:45 RC 2011-09-11 03-42

Kotryna rašė: kas turi pasirašyti perduodamų dokumentų lydraštį - ar vadovas ar tas žmogus, kuris atneš dokumentus su tuo lydraščiu.


Visus dokumentus ir lydrascius turi pasirasyti imones vadovas. Tiesa, pasirasyti lydrasti gali ir kitas asmuo, jei prie dokumentu paketo pridedamas atitinkamas igaliojimas pasirasyti isvardintus dokumentus bei perduoti juos JAR'ui.
akiplesha akiplesha 720
2005-04-27 14:02 akiplesha
Ar butinai finansines atskaitomybes dokumentus y registru centra turi nesti pats direktorius? Ar tiesa, kad nesant buhalteriui reikalingas ygaliojimas?
R
RC 160
2005-04-27 14:11 RC 2011-09-11 03-42

akiplesha rašė: Ar butinai finansines atskaitomybes dokumentus y registru centra turi nesti pats direktorius? Ar tiesa, kad nesant buhalteriui reikalingas ygaliojimas?


Dokumentus turi pristatyti imones vadovas ar atitinkama igaliojima turintis asmuo. Patartina apskritai nevarginti koju ir FA dokumentus siusti registruotu laisku smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui