Atleidimas iš darbo (teisingas dokumentų iforminimas)

V
Verena 5
2015-03-23 11:48 Verena
darbuotojo grafiko valandos, tą tai suprantu, o įmonės valandos tai čia būtų standartinis darbo grafikas 40 val. darbo savaitei?
vienam mėnesiui tai dar galima paskaičiuoti 5/21=0.238
o kaip skaičiuoti 10 metų? ir ką daryti su tuo gautu koeficientu?
Aš naujokė ir man pirmas atleidimas, todėl taip sunkiai susigaudau
A
Alina55 11024
2015-03-23 11:57 Alina55
Įmonės valandos tai standartinis darbo laikas, 40 val. trukmės darbo savaitė.
Taip ir paskaičiuosite, už visą dirbtą laiką, jeigu vėliau dirbo pilną darbo laiką, tai darbuotojo ir įmonės darbo valandos sutaps, ne tiek jau čia ir to darbo...
Nep. atost. kompensacija: (1 val. VDU * 8 val.) * nep. atost. d. d. * koef.
A
Alina55 11024
2015-03-23 12:05 Alina55

Verena rašė: ... vienam mėnesiui tai dar galima paskaičiuoti 5/21=0.238...

Tarkim darbuotojas dirbo tik du mėnesius, 2015 m. sausio mėn. 1 val. per dieną 5 d. d. savaitę ir vasario mėn. 2 val. per dieną, 5 d. d. savaitę, koeficientą skaičiuotume taip: darbuotojo 01 mėn. 21 d. val. + 38 d. val. 02 mėn. / sausio mėn. 168 d. val. + 152 val. 02 mėn. = 0,1844 koef.

V
Verena 5
2015-03-23 12:08 Verena
Dėkoju
E
enribe 38
2015-03-23 13:26 enribe
Kokios datos turėtų būti prašyme? jei darbuotojas nori išeiti, jis tai parašė kovo 13,dabar jis dar dirba 14d.d. Tai ir prašyme turėtų būti balandžio 2d?
A
Alina55 11024
2015-03-23 13:30 Alina55
Taip, nes jeigu kovo 13 d. įteikė prašymą, įspėjimo laikotarpis (14 d. d.) baigiasi 04.02
L
leliuks 1622
2015-03-30 14:32 leliuks
Laba diena. Kovo 30 parašė prašymą kad nuo 30 išeina iš darbo.28,29 buvo komandiruotė o nuo šiandien būtų prastova ne dėl darbuotojų kaltės.Tai kadangi parašyta šiandien tai dar už 30 t.y. šią dieną turiu prastovą skaičiuoti?
Tininga Tininga 50023
2015-03-30 15:17 Tininga

leliuks rašė:
Laba diena. Kovo 30 parašė prašymą kad nuo 30 išeina iš darbo.28,29 buvo komandiruotė o nuo šiandien būtų prastova ne dėl darbuotojų kaltės.Tai kadangi parašyta šiandien tai dar už 30 t.y. šią dieną turiu prastovą skaičiuoti?

Taip.
L
leliuks 1622
2015-03-30 15:25 leliuks
Tai prastovų įsakymą turiu surašyti 30dienos data?Ir vienai dienai?
Tininga Tininga 50023
2015-03-30 15:36 Tininga

leliuks rašė:
Tai prastovų įsakymą turiu surašyti 30dienos data?Ir vienai dienai?

Jei taip yra - taip ir rašykite.
L
leliuks 1622
2015-03-30 17:52 leliuks
Šiap rašytume savaitei pagal viską, nes juk nežinojom kad nori atostogų eiti.
Tininga Tininga 50023
2015-03-30 18:51 Tininga

leliuks rašė:
Šiap rašytume savaitei pagal viską, nes juk nežinojom kad nori atostogų eiti.

Atostogų? smile
E
enribe 38
2015-04-08 07:20 enribe
laba diena. vakar į darbą atėjo neblaivus darbuotojas. įpūtė 3.10 vos prilietus alkotesteri. padarėm išvada kad dar ir vietoj kažkur gėrė. surase apsaugos vadovas rašta. ji pasiaiškint nesutiko. taigi šiandien ji ateina pas mane. kokiu dokumentu toliau reikia?
E
enribe 38
2015-04-08 08:09 enribe
tai kai ji dabar ateis, turės man parašyti pasiaiškinimą kodėl buvo darbe neblaivi? kai vakar supildem akta, ji atsisakė pasirasyti. ar ant tarnybinio reikia duoti pasirasyti?
A
Alina55 11024
2015-04-08 08:21 Alina55
Šiandiena jau gal visur pasirašys (jeigu tik ateis smile ), dar čia paskaitykite:
www.visasverslas.lt/portal/categories/13/1/0/1/art...
smalsuole smalsuole 2861
2015-04-15 12:44 smalsuole
Sveiki, klausimas būtų dėl įspėjimo termino 14 darbo dienų. Visad maniau, kad jei darbuotojas dirba pagal slenkantį darbo grafiką, toks 14 d.d. skaičiuojasi kaip esant 5 d.d. savaitei. Bet užmačiau VDI pasisakymą ir suabejojau:


"Noriu išeiti iš darbo savo noru, tačiau kaip atnešiau darbdaviui pareiškimą, jis man pasakė, kad mane atleis tik po keturiolikos darbo dienų, nes pasikeitė įstatymai. Dirbu pamaininį darbą. Norėčiau sužinoti, kaip turi būti skaičiuojamos tos darbo dienos, t. y. bus skaičiuojamos mano, kaip darbuotojos, darbo dienos pagal pamainų grafiką, ar nuo pirmadienio iki penktadienio?

2010 m. rugpjūčio 1 d. įsigaliojo DK 127 straipsnio „Darbo sutarties nutraukimas darbuotojo pareiškimu“ ir 107 straipsnio „Išbandymo rezultatai“ pakeitimai, susiję su įspėjimo apie darbo sutarties nutraukimo terminu, t. y.:
- darbuotojas, norėdamas nutraukti darbo sutartį savo noru, turi apie tai įspėti darbdavį prieš keturiolika darbo dienų (DK 127 straipsnio 1 dalis);
- darbuotojas, norėdamas nutraukti neterminuotą darbo sutartį, savo noru motyvuodamas tuo, kad jis įgijo teisę į visą senatvės pensiją dirbdamas toje įmonėje, įstaigoje, organizacijoje, apie tai turi įspėti prieš keturiolika darbo dienų (DK 127 straipsnio 2 dalis);
- darbdavys, norėdamas nutraukti darbo sutartį su darbuotoju jo bandomuoju laikotarpiu, apie tai turi jam pranešti prieš tris darbo dienas (DK 107 straipsnio 1 dalis);
- darbuotojas, norėdamas nutraukti darbo sutartį su darbdaviu savo bandomuoju laikotarpiu, kai šis išbandymas buvo nustatytas darbuotojo iniciatyva, apie tai turi darbdaviui pranešti prieš tris darbo dienas (DK 107 straipsnio 2 dalis).
Pažymėtina, kad DK 127 ir 107 straipsnyje nurodytas įspėjimo terminas, kuris skaičiuojamas darbo dienomis, turėtų būti skaičiuojamas pagal įmonės darbo grafiką.
"
smile
Tininga Tininga 50023
1 2015-04-15 12:46 Tininga
Tai pagal VDI atsakymą ir aišku, jog terminas skaičiuojamas NE pagal darbuotojo, o pagal ĮMONĖS, kas komentaruose bei kodekse ir reiškia 5 d.d. savaitę. smile
smalsuole smalsuole 2861
2015-04-15 12:48 smalsuole

Tininga rašė:
Tai pagal VDI atsakymą ir aišku, jog terminas skaičiuojamas NE pagal darbuotojo, o pagal ĮMONĖS, kas komentaruose bei kodekse ir reiškia 5 d.d. savaitę. smile

Ale rimtai smile Nepastebėjau smile
A
astulka80 29
2015-04-24 11:51 astulka80
darbuotojas gavo papeikima del blogai atliekamo darbo; kalusimas:
istraukos is LR DK;
"Jei per vienerius metus nuo tos dienos, kai buvo skirta drausminė nuobauda, darbuotojui nebuvo skiriama nauja nuobauda, laikoma, kad jis nėra turėjęs nuobaudų." - ar taip iseina, kad suejus terminui nuo papeikimo skyrimo - jis anuliuojasi?

kitas klausimas:
"kai darbuotojas nerūpestingai atlieka darbo pareigas ar kitaip pažeidžia darbo drausmę, jei prieš tai jam nors kartą per paskutinius dvylika mėnesių buvo taikytos drausminės nuobaudos - gali atleisti be isankstinio perspejimo - bet cia jei vel pasikartos tavo nusizengimas." - JEI DARBUOTOJAS GAVO PAPEIKIMA (RASTISKA) - AR DARBDAVYS GALI JI TADA ATLEISTI BE JOKIOS PRIEZASTIES - SAKYKIM PVZ. PO MENESIO NEISPEJES, PRIES 2 MENESIUS IR BE ISEITINES KOMPENSACIJOS?
ar sakykim jis ta gali padaryt be ispejimo - jei darbutojas per metus laiko nuo papeikimo skyrimo vel padaro panasu a r kitoki nusizengima?

DEKUI UZ ATSAKYMA - SKUBU ... smile
Tininga Tininga 50023
2015-04-24 12:03 Tininga
Taip, per vienerius metus "teistumas" išnyksta.
Jei turi galiojančią nuobaudą, ir vėl prasižengia, tai galimas atleidimas be įspėjimo ir be kompensacijų, tačiau labai labai jau viską reikia tiksliai dokumentuoti. Pasiskundus dėl neteisėto atleidimo, paskui gali viską įrodyti ir pagrįsti.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui