Missing
ANGELIOCIKAS
15
#904573 2011-01-20 12:05 ANGELIOCIKAS
Sveiki, gal padėsit smile

Pirma: situacija tokia, liepe atleisti zmogu (nesutinka iseiti) liepe rasti koki straipsni pagal kuri galletume ji atleisti? jam 58m (taj straipsnis lengvatinis iki pensijos 3m neatleisti negalioja?) galiu pasiulyti/atleisti pagal 125? pasiulius 2 men iseitine?dirba 3m. Ir ar turiu perspeti pries 2 men, ar nebutina? Nori atleisti dabar, tai gal sutikime turetu buti eilute .."sutinku buti atleistas nuo ...(data).." smile
Avatar
Elste
26782
#904578 2011-01-20 12:09 Elste redaguota: 2011-09-11 07-12
ANGELIOCIKAS rašė:
Sveiki, gal padėsit smile

Pirma: situacija tokia, liepe atleisti zmogu (nesutinka iseiti) liepe rasti koki straipsni pagal kuri galletume ji atleisti? jam 58m (taj straipsnis lengvatinis iki pensijos 3m neatleisti negalioja?) galiu pasiulyti/atleisti pagal 125? pasiulius 2 men iseitine?dirba 3m. Ir ar turiu perspeti pries 2 men, ar nebutina? Nori atleisti dabar, tai gal sutikime turetu buti eilute .."sutinku buti atleistas nuo ...(data).." smile

pagal DK 125 str. jokios išeitinės nėra numatyta. Ten galima tartis tik dėl kompensacijos, kokią sutariat, tiek ir išmokate.
PAsiūlymas nutraukti šalių susitarimu pateikiamas darbuotojui ir per 7 dienas jis turi sutikti ar bane. Jeigu sutinka (kad ir tą pačią dieną), pasirašo ant to pasiūlymo, kad: Sutinku nutraukti darbo sutartį šiomis sąlygomis ir pasirašo.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...
Missing
ANGELIOCIKAS
15
#904585 2011-01-20 12:14 ANGELIOCIKAS redaguota: 2011-09-11 07-12
[quote="Elste"]
ANGELIOCIKAS rašė:


Dėkuj labai smile
Avatar
lesnikas
136
#910849 2011-02-03 08:59 lesnikas
Gal kas padėsit, kaip teisingai pasielgti?
Darbuotojas parašė prašymą išeiti iš darbo, atidirbant 14k.d.
Direktorius liepė forminti atleidimą po 14 d.d. jo pamainu. Tai gerokai išsitęstų terminas kurį jis turi atidirbti, nes dirba pagal sudarytą grafiką,,
Ar tai teisėta, kaip viska teisingai padaryti, ar yra darbo kodekse kur nors nurodyta kaip skaičiuoti kiek atidirbti darbuotojui, kuris dirba pagal grafiką?
Avatar
Elste
26782
#910853 2011-02-03 09:02 Elste redaguota: 2011-09-11 07-13
lesnikas rašė:
Gal kas padėsit, kaip teisingai pasielgti?
Darbuotojas parašė prašymą išeiti iš darbo, atidirbant 14k.d.
Direktorius liepė forminti atleidimą po 14 d.d. jo pamainu. Tai gerokai išsitęstų terminas kurį jis turi atidirbti, nes dirba pagal sudarytą grafiką,,
Ar tai teisėta, kaip viska teisingai padaryti, ar yra darbo kodekse kur nors nurodyta kaip skaičiuoti kiek atidirbti darbuotojui, kuris dirba pagal grafiką?

visi mes dirbame pagal kažkokį nustatytą darbo laiko grafiką smile
"Atidirbti" tokio dalyko nėra, tai yra įspėjimo terminas prieš kiek dienų turi parašyti prašymą, tuo įspėdamas darbdavį, kad nori išeiti iš darbo. Ir tas terminas pagal DK 127 str. 1 d. yra 14 darbo dienų. (anksčiau iki 2010-08-01 buvo kalendorinės dienos,o dabar jau 14 darbo dienų). Viskas labai teisėta smile


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...
Avatar
Tininga
31549
#910855 2011-02-03 09:03 Tininga redaguota: 2011-09-11 07-13
lesnikas rašė:
Gal kas padėsit, kaip teisingai pasielgti?
Darbuotojas parašė prašymą išeiti iš darbo, atidirbant 14k.d.
Direktorius liepė forminti atleidimą po 14 d.d. jo pamainu. Tai gerokai išsitęstų terminas kurį jis turi atidirbti, nes dirba pagal sudarytą grafiką,,
Ar tai teisėta, kaip viska teisingai padaryti, ar yra darbo kodekse kur nors nurodyta kaip skaičiuoti kiek atidirbti darbuotojui, kuris dirba pagal grafiką?

Tiksliai nėra nurodyta, bet DK juk nerašo "14 darbo dienų pagal darbuotojo darbo grafiką". Vadinasi, turima galvoje įprastos darbo dienos 5 d.d. savaitę. Šiuo įprastu grafiku vadovaujamasi ir skaičiuojant kitokius terminus. Manau, jog šis įspėjimo terminas - ne išimtis.

Missing
inutia
43
#912680 2011-02-08 10:54 inutia
Laba diena,
mano darbdavys turi individualia veikla, iseinu is darbo, kaip tureciau rasyti prasyma? reikia pazymejimo numeri irasyti, nereikia.. ar tiesiog vietoj UAB "Kazkas", irasyti individuali veikla, ir viskas? Klausimas menkas, bet padekit.. Aciu
Avatar
Elste
26782
#912724 2011-02-08 11:57 Elste redaguota: 2011-09-11 07-13
inutia rašė:
Laba diena,
mano darbdavys turi individualia veikla, iseinu is darbo, kaip tureciau rasyti prasyma? reikia pazymejimo numeri irasyti, nereikia.. ar tiesiog vietoj UAB "Kazkas", irasyti individuali veikla, ir viskas? Klausimas menkas, bet padekit.. Aciu

koks skirtumas kaip užvadinsit prašyme, svarbu, kad pagal jį sutvarkytų darbo sutarties nutraukimą smile
rašykite tiesiogiai asmeniui:
Vardukui Pavardukui
vykdančiam individualią veiklą

Prašymas
......


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...
Missing
inutia
43
#912915 2011-02-08 15:10 inutia redaguota: 2011-09-11 07-13
Elste rašė:

rašykite tiesiogiai asmeniui:
Vardukui Pavardukui
vykdančiam individualią veiklą

Prašymas
......


dekui :)
Avatar
amadina22
18614
#912919 2011-02-08 15:19 amadina22
Jei atleidžia darbuotoją todėl, kad įmonė negali aprūpinti darbuotojo darbu, sunki padėtis ir t.t., tai darbuotojui jokio pareiškimo rašyti nereikia?

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.
Avatar
Elste
26782
#912920 2011-02-08 15:21 Elste redaguota: 2011-09-11 07-13
amadina22 rašė:
Jei atleidžia darbuotoją todėl, kad įmonė negali aprūpinti darbuotojo darbu, sunki padėtis ir t.t., tai darbuotojui jokio pareiškimo rašyti nereikia?

čia jau kaip darbdavys pasako smile


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...
Avatar
amadina22
18614
#912921 2011-02-08 15:23 amadina22 redaguota: 2011-09-11 07-13
Elste rašė:
amadina22 rašė:
Jei atleidžia darbuotoją todėl, kad įmonė negali aprūpinti darbuotojo darbu, sunki padėtis ir t.t., tai darbuotojui jokio pareiškimo rašyti nereikia?

čia jau kaip darbdavys pasako smile


O jei teoriškai smile
Jei darbuotojas neprieštarauja, kad jį atleidžia (darbo gi nėra) ir nori, kad jį atleistų kaip priklauso pagal įstatymus, nieko papildomo ar išskirtinio jam nereikia.
Gali nerašyti jokių prašymų?

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.
Avatar
Elste
26782
#912923 2011-02-08 15:25 Elste redaguota: 2011-09-11 07-13
amadina22 rašė:
Elste rašė:
amadina22 rašė:
Jei atleidžia darbuotoją todėl, kad įmonė negali aprūpinti darbuotojo darbu, sunki padėtis ir t.t., tai darbuotojui jokio pareiškimo rašyti nereikia?

čia jau kaip darbdavys pasako smile


O jei teoriškai smile
Jei darbuotojas neprieštarauja, kad jį atleidžia (darbo gi nėra) ir nori, kad jį atleistų kaip priklauso pagal įstatymus, nieko papildomo ar išskirtinio jam nereikia.
Gali nerašyti jokių prašymų?

teoriškai - taip smile


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...
Avatar
Byla
10739
#913042 2011-02-08 19:21 Byla
Kolegos, pakomentuokite situaciją.
Dirbo žmogelis 17 metų įmonėje už 800 Lt DU. Staiga, vieną mėnesį, jis gauna 4 kartus didesnį atlygį ir yra atleidžiamas iš darbo pačiam parašant. (Ne darbdavio valia) . Plika akimi matosi negražus reikalas. Ar čia man tik taip atrodo ?
Kuo tai gali baigtis vadovui ? Ačiū.

... Mūsų epochos žmonės skuba vis labiau ir labiau. Jie neramūs, pasimetę ir nelaimingi. Nes jų siela liko kažkur toli už nugaros ir nebepajėgia jų prisivyti. Bruno Ferrero
Avatar
CoIop
3997
#913045 2011-02-08 19:27 CoIop
Žiūrint dėl ko jo alga taip padidėjo. (darbdavio ar darbuotojo iniciatyva).
Šiaip jeigu įmonė didelė - tikrintojai gali ir neatkreipti dėmesio.
Bet tas dalykas, kad alga padidėjo taip staigiai ir paskui jau atleidimas - sukelia įtarimą ... . bet ne plika akimi matomą :) smile bent jau man... durniui... :") iš vartotojo pusės žiūrint :)
jeigu visur yra darbuotojo parašai... vadovui nemanau, kad kas grėstų... jis juk vadovas..

Naujos temos užkniso
juodai !
Avatar
Byla
10739
#913046 2011-02-08 19:31 Byla
Aha, ir ateina tas darbuotojas į DB ir nuo 8 dienos gauna bedarbio pašalpą-nedarbo išmoką.... O jei dokumentai būtų sutvarkyti teisingai, tas žmogelis išmoką gautų po kelių mėnesių.... Sakai nieko nesimato.... Optimistas. smile

... Mūsų epochos žmonės skuba vis labiau ir labiau. Jie neramūs, pasimetę ir nelaimingi. Nes jų siela liko kažkur toli už nugaros ir nebepajėgia jų prisivyti. Bruno Ferrero
Avatar
CoIop
3997
#913047 2011-02-08 19:35 CoIop
Aij čia ta prasme... smile smile smile
aš kaip gerietis tai ir nesupratau tos atlyginimo pakelimo priežasties :) smile smile smile smile

Šiaip nemanau, kad kažkas labai kristų į akis.... nes ne visi juk sulaukia tos bedarbio pašalpos.... o šiaip aiškumo dėlei gal geriau įpaišyti , kad tas žmogus daugiau valandų dirbo ? smile

Naujos temos užkniso
juodai !
Avatar
Byla
10739
#913071 2011-02-09 05:04 Byla
Labas rytas.
Taip Colop, čia prasmė ta pati kaip ir tų kurie tyliai lindo į Sodros kišenę pasiimti motinystės pašalpų...
Nepiešiu. Nemoku. Kas pasirašo įsakymą, tas ir prisiima atsakomybę. smile
Tik pamasčiau garsiai, gal jau kam yra taip nutikę ....

... Mūsų epochos žmonės skuba vis labiau ir labiau. Jie neramūs, pasimetę ir nelaimingi. Nes jų siela liko kažkur toli už nugaros ir nebepajėgia jų prisivyti. Bruno Ferrero
Avatar
2kart2
815
#914651 2011-02-11 21:05 2kart2
Labas vakaras, prašau nepykit jei pasikartos klausimas, taciau situacija tokia:
Buvo terminuota darbo sutartis iki 2010.12.31
Darbdavys ispejo darbuotoja pries savaite, o jis paeme nedarbinguma.
Ar galima atleisti darbuotoja nedarbingumo metu?
Atleidimo diena bus 2010.12.31 ar kai nedarbingumas pasibaigs? Aciu

Even A Brick Wants To Be Something.....
Avatar
Loreta
28704
#914654 2011-02-11 21:20 Loreta
Galima atleisti ir nedarbingumo metu - 2010.12.31. Nes jei tęsit toliau, ji tampa nebeterminuota bet kokiu atveju.
Be to, jei sutartis buvo terminuota, tai įspėti apie atleidimą išvis nereikėjo.
Įtariu, neatleidot 2010.12.31. smile Išdūrė jus darbuotoja, dabar jau ir nebeatleisit taip lengvai. Va ką reiškia paprasčiausio įstatymo - Darbo kodekso - nežinojimas.
O gal darbuotoja laukiasi? Tada jau negalima atleisti, jei jūs tą faktą tikrai žinot (turit pažymą iš gydymo įstaigos).

Gyventi verta tik keliant gyvenimui beribius reikalavimus /A.Blokas/

Diskusijos