Kiek uždirba buhalteris?

holdingas holdingas 6996
2016-09-05 17:39 holdingas
Sveiki. Kiek kainuotų apskaitos tvarkymas: UAB, nedidelė maisto prekių parduotuvė, 3 darbuotojai?
Dorota1 Dorota1 13537
2 2016-09-05 21:39 Dorota1
Na aš gal prašyčiau 200 eur kokių :)priklauso koks ten kiekis sąskaitų, ir t.t

pas mus kaime parduotuvėlė, tik ten be samdomųjų ir ĮI, savininkė pati dirba, tai žinau kad ji moka buh paslaugų įmonei 100 eur
1 2016-09-06 10:43 Katty707
kai pasako maža parduotuve, ne didelis restoranas, mažyte dantu klinika, daug vargo už menką algą, laiku nemoka mokesčius, dažnai keičiasi personalas ir kaip taisykle savininkai psihopatai ir jeigu atrodo išpradžiu idealiai bet už tos 200 euru važiuosi vos ne kiek vieną diena nes pastoviai kažkas atsitiks tai reikia staigiai balanso bankui ar teismai ar dar kažkas smile na ir alga mokama belekaip. geriau rasti viena darba, bet gera smile
Tess Tess 20235
3 2016-09-06 10:50 Tess
O kartais maža parduotuvė, maža siuvykla yra labai padori, laiku moka sutartą atlyginimą, jokios darbuotojų kaitos, papildomo darbo. smile
O kad nebūtų taip kai dabar aprašėt, reikia viską išdėstyti paslaugų teikimo sutartyje ir esant nesąžiningiems klientams ją nutraukti. smile
Juk galima turėti kelis klientus ir dirbti sau, jei nesinori dirbti viename darbe kažkam kitam.
aiwita aiwita 6134
6 2016-09-06 11:08 aiwita

Katty707 rašė:
kai pasako maža parduotuve, ne didelis restoranas, mažyte dantu klinika, daug vargo už menką algą, laiku nemoka mokesčius, dažnai keičiasi personalas ir kaip taisykle savininkai psihopatai ir jeigu atrodo išpradžiu idealiai bet už tos 200 euru važiuosi vos ne kiek vieną diena nes pastoviai kažkas atsitiks tai reikia staigiai balanso bankui ar teismai ar dar kažkas smile na ir alga mokama belekaip. geriau rasti viena darba, bet gera smile

Nesvarbu ar maža, ar didelė įmonė, jei vadovai normalūs-viskas būna labai gerai. Ir alga normali, ir laiku, ir viskas oficialiai. Ir dokumentai tvarkingi ir bendravimas malonus. Negalima taip uždėti kryžiaus vien todėl, kad maža. Tikrai yra ir didelių įmonių vadovų, kurie priverčia verkti net labai kietus darbuotojus. Ir mokesčiams nesurenka, ir algų nenori mokėti, ir dar visokių nesąmonių
Melaja Melaja 756
2016-09-06 11:22 Melaja
Veiklos: langų gamininimas ir jų montavimas (atvirkštinio PVM reikalai), nedidelė bet pastovi prekyba statybos medžiagomis.
Gaunamų s/f 180
Išrašomų s/f 350 - pagalbinės mergaitės darbas
32 darbuotojai
Kasos dokumentai - 20
Kasos aparatas - 1
IT - 20
MAA - 6
PPK - 40 vnt. juos suvesti mergaitės darbas, bet PPK apskaitos knyga ir PPK sekimas, jau buhalterės
Auto - 6
2 banko išrašai - viso per abu 38 lapai
Intrastatas
statistika
personalas

Tagi kiek? smile
Tess Tess 20235
2 2016-09-06 11:41 Tess
Ne mažiau 1000 Eur. smile
2016-09-06 11:48 Luka_Paciolis

Melaja rašė:
Tagi kiek? smile
Pabandykite čia pamatyti orientacinę kainą, tiesa skaičiuoklė pateikiama litais, bet konvertuosite į eurus smile


Melaja Melaja 756
2016-09-06 11:54 Melaja
[quote=Luka_Paciolis]

Melaja rašė:
Tagi kiek? smile
Pabandykite čia pamatyti orientacinę kainą, tiesa skaičiuoklė pateikiama litais, bet konvertuosite į eurus smile

Aš bandžiau skaičuotis keliose skaičuoklėse, tarkim čia www.finmeta.lt/?page_id=12 bet nelabai suprantu kai kurių banko išrašų tvarkymo kainos, kai kur rodo 1 €, tai suprantu viena operacija, bet vėlgi ar jie komisinius taip pat paskaičuoja :), o kai kur 10 € tai, čia už visą išrašą ar vieną lapą.
Tess Tess 20235
2016-09-06 11:59 Tess
Turiu auditorės įkainius iš seminaro medžiagos, bet palikau darbe, nepamenu kiek pas ją.
Ji sakė, kad ten įkainis 1 dienos banko išrašo. Aišku diena dienai nelygi.
1 darbuotojas - 30 Eur.
1 2016-09-06 12:05 Luka_Paciolis
Manyčiau, kad turima omenyje 1 d. banko išrašą, bet ne operacijos įrašas.
Tess Tess 20235
2016-09-06 19:02 Tess
IT - 10 (NT, automobilis (1 vnt.), baldai)
Darbuotojai - 4
Banko išrašai - EUR, CHF, USD.
Sąskaitos gaunamos/išrašomos 10-15
Kasa - 1-2 dokumentai
Avansinė 1 darbuotojui
Mišri veikla.
PVM mokėtojas, teikiami registrai, nors nuo spalio visi jau teiks. smile
Papildomų dokumentų ruošimas (įgaliojimai), personalo įsakymai (didelės kaitos nėra).
Tess Tess 20235
2016-09-07 10:13 Tess
Ar turite kokių minčių? Buvo tvarkoma už 100 eur. Dabar kainą keliame iki 200 eur. Klientas ginčyjasi ir sako, kad darbo mes turime ne daug. Ir dėl VMI naujovių nepadaugės. Nors įsigijo dar 2 vnt. IT ir ruošiam paraiškas lizingui, bus dar 1 automobilis. Nuolatinės konsultacijos (kosmosas. Kaip padaryri, kad visiems būtų blogai, o man gerai. Ir dar mokesčių visiškai nemokėti) ir dokumentų paieškos.
Tai jau sakom arba sutiks, arba teks atsisveikinti.
DKate DKate 3344
2016-09-07 10:28 DKate 2016-09-07 10-34
Dar tikriausiai sako, kad kiti sutinka tvarkyti už 50 Eur. Ir tai tikriausiai tiesa smile . Nes sutinka.
Man irgi kilo pan. problema. Derėjosi dėl kainos akluoju būdu be informacijos apie apimtis - jau ir taip per mažai sutarta buvo. Apimtys padidėjo n kartų, ir nesutinka dėl kainos keitimo. Ir kaip priversti arba pakelti kainą, arba išeiti.
Tess Tess 20235
2016-09-07 10:39 Tess
Na nesakė dar, nes prieš tai mokėjo buhalterei po 100 Eur, bet atėjo su labai apleista apskaita. FA teiktos JAR iš lubų. Teko tvarkyti ankstesnius laikotarpius, aišku už papildomą mokestį. Buhalterė dirbo 2010-2015 m., o mums visus metus reikėjo viską sutvarkyti vos per porą mėnesių, nes nenorėjo vėluoti su FA. Ir nepavėlavo. smile
Buvo sutarta, kad kai padirbsime šiek tiek, kainą peržiūrėsime, nes sunku nustatyti, kai apskaita apleista, ko ir kiek bus, tai ir sutarėm už 100.
Na nenusileisiu, galės ieškoti tuomet kitur. Nes kai negerbia nei mūsų pačių, nei darbo. Tai mums ne pakeliui.
DKate DKate 3344
2016-09-07 10:44 DKate
Pas mane tai atrodė nuo nulio nauja. Todėl buvo neaiškios apimtys. Realu buvo keli dokumentai per mėnesį. Bet pasirodė feniksiukas arba nelegalai išlindo į paviršių. Ir tokio stiliaus, ką kur perskaito internete, viską pabando. Ir visko paklausia. O internetas platus. Ir apimtys staigiai užaugo. Nes prisipirko turto, prisiėmė paskolų.
Sutartyje numatytas punktas dėl apimčių padidėjimų. Bet tam punktui ignoras.
Tess Tess 20235
2016-09-07 10:49 Tess
Na tuomet viena išeitis, tik nutraukti sutartį.
Į jo vietą ateis kitas.
Aš nematau prasmės dirbti už 50 Eur, kai įvertinus darbų apimtį turėtu mokėti ne mažiau 200 Eur.
Pas mus sutartyje įrašytas punktas, kad turime įspėti prieš mėnesį, bet ruošiam naują sutartį, kad padidėjus apimčiai iš karto galime kainą kelti. smile

5 2016-09-07 10:51 Luka_Paciolis

DKate rašė:
Ir kaip priversti arba pakelti kainą, arba išeiti.
Man patiko rytinis Dorota1 komentaras temoje "Buhalterinių paslaugų įmonės". Pritariu jos komentare išsakytam pasiūlymui sukurti vieningą buhalterinių paslaugų skaičiuoklę. Labai tikiuosi, kad NBA bei Tomukas pritars šiai minčiai ir bendromis jėgomis (surenkant siūlymus) padarys skaičiuoklę šiame forume. Gal tokiu būdu sugebėsime eliminuoti iš mūsų profesijos atstovų diletantus, kurie apskaitą tvarką už 30-50 €/mėn. Pvz. sėdi jauna mama su viduriniu išsilavinimu namuose su mažu vaikeliu, nusiperka buhalterinę programą ir savo draugų tarpe pasiskelbia jog ji tvarko namuose apskaitą, kaina pradžioje būna 30 € po programos įsisavinimo ji pakyla iki 50 €. Kadangi rinkoje nemaža dalis verslininkų yra be idėjų, bet su dideliu Ego,kurie kuria vienadienį verslą, toks " apskaitos specialistu" apskaitai tvarkyti kaip tik tai ko reikia, nes tokie verslininkai supranta, kad jų verslas bus iki tol kol patikrins VMI...
Tad manau, jog sukurta orientacinės kainos skaičiuoklė padės susiorientuoti mūsų profesijos teikiamų paslaugų kainos rinkoje ir padės identifikuoti profesionalų buhalterį nuo diletanto.
Tess Tess 20235
2016-09-07 10:56 Tess 2016-09-07 11-04
Na vėl gi sunkus dalykas. Turėsime visi kartu padirbėti ir padėti.
Nes vakar bandžiau šiai įmonei paskaičiuoti kainą tai gavosi nuo 150 iki 300 Eur.
Auditorės įmonėje 1 val. techninio darbo kaina ~ 10 Eur.
Apskaita pradeda tvarkyti nuo 50 Eur ir ne mažiau.
Mes irgi jau bandome valandas paskaičiuoti kiek +/- tenka vienai įmonei.
O bandymų buvo įvairių, kad savęs nenuskriausti ir neužkelti ne sveikai didelės kainos.
Bet aišku skaičiuoklė būtų ne blogai. Tikiuosi, kad buhalteriai į tai atsižvelgs.
O tai tikrai atsibodo jau aiškinti ir gintis, kad dirbame kokybiškai, tvarkingai, bet vistiek tau drebtels, kad už kampo tvarko už 50 Eur taip pat gerai.
6 2016-09-07 11:09 Luka_Paciolis
Aš manau, kad minimalus apskaitos tvarkymo mokestis turėtų būti 300 € (be PVM mokesčio) per mėnesį. Šis mokestis būtų taikomas įmonėms kuriuose dirba 1-2 darbuotojai ir per mėnesį yra išrašoma ir gaunama nuo 1 iki 30 dokumentų, įmonė turi ne daugiau kaip dvi transporto priemones, iki 10 vienetų ilgalaikio turto. Į šį mokestį būtų įskaičiuotas užmokestis už ataskaitų pateikimą įvairioms institucijoms bei metinių finansinių ataskaitų sudarymas. Į minimalų mokestį neįsiskaičiuotų teikiamos personalo, darbų saugos, ekologo bei teisinės paslaugos. Minimalus mokestis šalių susitarimu gali būti keičiamas tada, kai per paskutinius 3 mėnesius kliento dokumentų srautas padidėja 30 %. Taip pat reikėtų įvertinti įmonių veiklos sudėtingumą, kuris turėtų būti įvertintas papildomai valandiniu įkainiu 15 - 18 €/ val. už papildomai sugaištą laiką.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui