Kasmetinės atostogos

A
Alina55 11024
2014-07-25 11:53 Alina55
Tai tik gautą trijų mėnesių VDU iš 05-06-07 lyginate su rugpjūčio mėnesio VDU. Ir atostoginiams naudojate tą VDU, kuris didesnis.
2kart2 2kart2 1029
2014-07-25 12:21 2kart2
Tininga apie ta pati ka ir Alina55 rasote., t.y DS 08 men. DU dalinti is 08 men, dienu/ valandu.

Tik nesuprantu, kodel 08 menesio VDU bus didesnis, jei bent jau 14 dienu bus atostoginiai. Ar cia nekreipiam demesio i atostogas ir viso menesio DU dalinam ir dienu/valandu?
A
Alina55 11024
1 2014-07-25 12:26 Alina55 2014-07-25 12-32
Taip, viso menesio DU dalinam ir dienu/valandu, jeigu DS nustatyta MMA, tai 1000 / 20
2kart2 2kart2 1029
2014-07-25 13:11 2kart2

Alina55 rašė:
Taip, viso menesio DU dalinam ir dienu/valandu, jeigu DS nustatyta MMA, tai 1000 / 20


Supratau, o i rankas moketina suma bus priskaityta suma-sodra. Galima GPM neskaiciuoti dabar? O paskui su 08 men. DU paskaiciuoti.
Ar geriau dabar GPM atimti?
A
Alina55 11024
2014-07-25 13:23 Alina55
Mes išskaičiuojame pajamų mokestį, o paskui perskaičiuojame.
Jeigu darbuotojui suteikiamos 14 k. d. atostogos, o DU - 1000, tai pritaikius NPD, pajamų mokestis nuo atostoginių - 0 ...
2kart2 2kart2 1029
2014-07-25 13:34 2kart2

Alina55 rašė:
Mes išskaičiuojame pajamų mokestį, o paskui perskaičiuojame.
Jeigu darbuotojui suteikiamos 14 k. d. atostogos, o DU - 1000, tai pritaikius NPD, pajamų mokestis nuo atostoginių - 0 ...


Supratau, ačiū. O jei daugiau kaip 1000 lt. Tai butinai reikia, isskaiciuti, ir sumoketi GPM?
A
Alina55 11024
2014-07-25 13:43 Alina55
Taip, išskaičiuokite ir susimokėkite, o vėliau perskaičiuosite.
Melaja Melaja 756
2014-07-31 09:38 Melaja
darbuotojai nenori eiti atostogu 14 k.d. (o turetu, nes istatyme viena atostogu dalis turi buti ne trumpesne kaip 14 k.d..), dauguma ju nori eiti po savaite, ar tenkinti ju tokius rastisku prasymus? Ar visvien privalom juos priversti eiti viena kart per metus 14 k.d. atostogautini?
DKate DKate 3344
2014-07-31 09:42 DKate

Melaja rašė:
darbuotojai nenori eiti atostogu 14 k.d. (o turetu, nes istatyme viena atostogu dalis turi buti ne trumpesne kaip 14 k.d..), dauguma ju nori eiti po savaite, ar tenkinti ju tokius rastisku prasymus? Ar visvien privalom juos priversti eiti viena kart per metus 14 k.d. atostogautini?


Po 5 d.d. eina atostogauti gudručiai smile ?
Tininga Tininga 50023
2014-07-31 09:47 Tininga

Melaja rašė:
darbuotojai nenori eiti atostogu 14 k.d. (o turetu, nes istatyme viena atostogu dalis turi buti ne trumpesne kaip 14 k.d..), dauguma ju nori eiti po savaite, ar tenkinti ju tokius rastisku prasymus? Ar visvien privalom juos priversti eiti viena kart per metus 14 k.d. atostogautini?
Sudarykite atostogų eilę, ir jie negalės "purkštauti". smile
Melaja Melaja 756
2014-07-31 09:48 Melaja

DKate rašė:

Melaja rašė:
darbuotojai nenori eiti atostogu 14 k.d. (o turetu, nes istatyme viena atostogu dalis turi buti ne trumpesne kaip 14 k.d..), dauguma ju nori eiti po savaite, ar tenkinti ju tokius rastisku prasymus? Ar visvien privalom juos priversti eiti viena kart per metus 14 k.d. atostogautini?


Po 5 d.d. eina atostogauti gudručiai smile ?

Buna visko, va gavau prasyma nuo 08.11 iki 08.14, bet to zmogaus tai pirmos atostogos siemet, ir duodu ranka nukurst, kad jis siemet daugiau atostogaut neis, nors realiai jis isatymu nepazeidzia, ji GAL dar eis tu atostogu ir prasys 14 k.d. o jei ne, as juk ju nepriversiu. Ar neliksiu kalta pries VDI, kad istatymu nevygdom ir vargseliu neisleidziam bent 14 k.d. pailset per metus.
irmoske irmoske 5445
2014-07-31 09:49 irmoske
Pas mus tokia darbo specifika, kad kai kurių darbuotojų nėra įmanoma išleisti 14k.d. O ir jie nenori.
Gal ir nusižengiam DK, bet leidžiam 2 kartus po 7k.d., o paskui jau kaip pageidauja...
Tininga Tininga 50023
2014-07-31 09:59 Tininga
VDI komentaras į tą pačią temą:

Kaip elgtis darbdaviui, kai darbuotojas atsisako derinti atostogų grafiką ir nesutinka eiti atostogauti?
DK 169 straipsnyje yra nustatyta kasmetinių atostogų tvarka, t. y. minimam straipsnyje yra įtvirtinta, kad už kiekvienus darbo metus kasmetinės atostogos suteikiamos tais pačiais darbo metais (DK 169 straipsnio 1 dalis), ir už pirmuosius darbo metus kasmetinės atostogos paprastai suteikiamos po šešių mėnesių nepertraukiamojo darbo toje įmonėje. Už antruosius ir paskesnius darbo metus kasmetinės atostogos suteikiamos bet kuriuo darbo metų laiku pagal kasmetinių atostogų suteikimo eilę. Eilės sudarymo tvarka nustatoma kolektyvinėje sutartyje, o ten, kur tokia sutartis nesudaroma, kasmetinių atostogų suteikimo eilė nustatoma šalių susitarimu (DK 169 straipsnio 2 dalis).
Paminėtina, kad Įstatymo leidėjas įpareigojo kasmetines atostogas darbuotojui suteikti už kiekvienus darbo metus tais pačiais darbo metais. Tokia atostogų suteikimo tvarka siekiama išvengti atostogų perkėlimo į kitus metus, nes šis perkėlimas „iškreipia kasmetinių atostogų, kaip laiko, skirto darbuotojui pasilsėti ir darbingumui susigrąžinti, prasmę“ (Lietuvos Respublikos darbo kodekso komentaras. II tomas. – Vilnius: Justitia, 2004. P. 230). Tačiau įstatymo leidėjas, atsižvelgdamas į darbuotojo teisėtus interesus, susijusius su kasmetiniu poilsiu, bei į kasmetinių atostogų tikslą, nustatė darbdaviui šią pareigą, bet nenustatė darbuotojui pareigos išnaudoti visas jam priklausančias kasmetines atostogas per einamuosius savo darbo metus tais atvejais, kai dėl objektyvių priežasčių darbuotojas negali jomis pasinaudoti, t. y. dėl darbuotojo ligos ir pan.
Taigi, tuo atveju, jei darbuotojas piktybiškai per savo darbo metus nesinaudoja teise į kasmetines atostogas, bei darbdavio reikalavimu atsisako suderinti savo kasmetinių atostogų laiką, darbdavys, vykdydamas DK 169 straipsnyje nustatytą pareigą, pats turėtų savo nuožiūra nustatyti darbuotojo kasmetinių atostogų laiką, bei tai patvirtinti savo lokaliniais teisės aktais.
Gita1 Gita1 8357
2014-07-31 10:00 Gita1
irmoske, tai jei žmogus susirgtų porai savaičių, tai firma užsidarytų? gal geriau sakykit, kad problemų daugiau būtų norint išleist, bet įmanoma ir dabar nusižengiat DK.
Melaja, nesvarbu kuri dalis bus tos 14 dienų atostogų, supažindinkit darbuotojus su DK ir tegu galvoja kaip jiems geriau susidėlioti. Ne vien darbuotojo norai svarbūs - DK irgi.. O jei dar kada susipyksit (išeidinės iš darbo) pastukalins, kad nedavėt tų 14 dienų, o prašymą trumpiau liepėt rašyt,.
V
VaivaP 65
2014-07-31 10:02 VaivaP

irmoske rašė:
Pas mus tokia darbo specifika, kad kai kurių darbuotojų nėra įmanoma išleisti 14k.d. O ir jie nenori.
Gal ir nusižengiam DK, bet leidžiam 2 kartus po 7k.d., o paskui jau kaip pageidauja...


Tai jūs nusižengiate dvigubai. Maža to, kad neišleidžiate darbuotojų normaliai pailsėti 14 k.d., tai ir dar tas likusias dienas sutrumpinate, prie atostogų pridėdami šeštadienius ir sekmadienius, per kuriuos jie ir taip turbūt nedirbtų. Aišku, jei pas jus šeštadienis ir sekmadienis ne darbo dienos. O bloginti darbuotojo sąlygų lyginant su DK neleidžiama.
2014-07-31 10:15 gintarelis213
Laba diena, skaitau VDU skaičiavimo tvarką ir noriu pasitikslinti: nors darbuotojas negavo darbo užmokesčio dėl pateisinamų priežasčių 3 mėn, bet aš vistiek turiu pasiskaičiuoti tų 3 mėn. VDU ir palyginti su einamojo mėn. darbo užmokesčiu? Ačiū.
Tininga Tininga 50023
2014-07-31 10:20 Tininga

gintarelis213 rašė:
Laba diena, skaitau VDU skaičiavimo tvarką ir noriu pasitikslinti: nors darbuotojas negavo darbo užmokesčio dėl pateisinamų priežasčių 3 mėn, bet aš vistiek turiu pasiskaičiuoti tų 3 mėn. VDU ir palyginti su einamojo mėn. darbo užmokesčiu? Ačiū.
Ar jis visiškai nedirbo skaičiuojamuoju laikotarpiu?
2014-07-31 10:26 gintarelis213
Darbuotojas nuo 03.29 sirgo, o pasibaigus nedarbingumui mori dar išnaudoti atostogas.
Melaja Melaja 756
2014-07-31 10:32 Melaja
Bet kam tada toks istatymas reikalingas, kad kompensacija uz nepanaudotas atostogas skaicuojasi tik uz trejus paskutinius metus,
Tininga Tininga 50023
2014-07-31 10:43 Tininga

Melaja rašė:
Bet kam tada toks istatymas reikalingas, kad kompensacija uz nepanaudotas atostogas skaicuojasi tik uz trejus paskutinius metus,
Jis sukurtas tam, kad skatintų darbuotojus atostogauti, bei drausmintų darbdavius, kurie metų metais darbuotojų neleidžia atostogauti.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui