Ačiū labai visiems :)
Tax.lt narys rutkaaa

- Tax.lt narys nuo
- 2006-02-06
- rutkaaa
- forume parašė 258 žinučių
rutkaaa naujausios žinutės:
rutkaaa rašė:
Laba,
2011m. įsikūrusi įmone patyre ~4000LT nuostoli
2012m rezultatas ~ 2000 LT pelnas, tačiau PLN204 už 2012 metus 50 laukelije neperkėlė ankstesnių metų nuostolių ir prskaičiavo bei sumokėjo pelno mokestį už 2012m. ~300 LT
1 - ar galima 2012m apmokestintą pelną ir palikti, o nuostolius perkelti nuo 2013m. ir vėlesnius metus. (nereiktų nieko tikslinti)
jei gu ne tai:
1 - tikslinti pln204 už 2012m.
2 - 2013 metais 300LT apskaitoje: D - 445 K - 342 - ar tokia korespondencija
3 - 2013 metais PLN204 19-laukelis 300LT - o gal nereikia ?
Prašau padėti susidėliot...
2011m. įsikūrusi įmone patyre ~4000LT nuostoli
2012m rezultatas ~ 2000 LT pelnas, tačiau PLN204 už 2012 metus 50 laukelije neperkėlė ankstesnių metų nuostolių ir prskaičiavo bei sumokėjo pelno mokestį už 2012m. ~300 LT
1 - ar galima 2012m apmokestintą pelną ir palikti, o nuostolius perkelti nuo 2013m. ir vėlesnius metus. (nereiktų nieko tikslinti)
jei gu ne tai:
1 - tikslinti pln204 už 2012m.
2 - 2013 metais 300LT apskaitoje: D - 445 K - 342 - ar tokia korespondencija
3 - 2013 metais PLN204 19-laukelis 300LT - o gal nereikia ?
Prašau padėti susidėliot...

AčIŪ :)
Rainis rašė:
o čia konkrečiai nėra?? galima pasirinkt ar su PVM ar be PVM

Laba, prašau pagelbėti
situacija: įmonė nuomojasi is FA patalpas, moka ir deklaruoja GPM kas mėnesį ir nekilnojamo turto mokesti kas metus, tačiau įmonė pradėjo dalį patalpų pernuomoti kitam jurudiniam asmeniui, kaip teisingai atvaizduoti apskaitoje įmonės išnuomavimą, yra abejoniu:
1) išrašoma PVM sąskaitą faktūrą už patalpų nuomą, korespondencija:
D - 241* (pirkėjų skola)
K - 448* (pardavimo PVM) (gal čia PVM nereikia? nes patalpos iš FA)
K - 6110* (nuomos sąnaudas mažinam) ar 52 (kitos veiklos pajamos)
2) tas pats ir su nekilnojamojo turto mokesčiu:
D - 241* (pirkeju sklola)
K - 612* (mažnam NT mokesčio sąnaudas) ar 52 (kitos veiklos pajamos)
situacija: įmonė nuomojasi is FA patalpas, moka ir deklaruoja GPM kas mėnesį ir nekilnojamo turto mokesti kas metus, tačiau įmonė pradėjo dalį patalpų pernuomoti kitam jurudiniam asmeniui, kaip teisingai atvaizduoti apskaitoje įmonės išnuomavimą, yra abejoniu:
1) išrašoma PVM sąskaitą faktūrą už patalpų nuomą, korespondencija:
D - 241* (pirkėjų skola)
K - 448* (pardavimo PVM) (gal čia PVM nereikia? nes patalpos iš FA)
K - 6110* (nuomos sąnaudas mažinam) ar 52 (kitos veiklos pajamos)
2) tas pats ir su nekilnojamojo turto mokesčiu:
D - 241* (pirkeju sklola)
K - 612* (mažnam NT mokesčio sąnaudas) ar 52 (kitos veiklos pajamos)
amadina22 rašė:
Visiškai nesinori tokių spendimų ieškoti ir priiminėti, tiesiog ateinantį pavasarį pora ar kelis mėnesius gali būti kad būsiu tokios būsenos, kad nepejėgsiu kelių įmonių finansinius metus užbaigti ir pateikti atskaitomybę.. tai bet dėl dviejų būtų ramu... bet kaip suprantu ramu nebus ... o gal rasiu sprendimą..
todėl labai tikiuosi jūsų visų žinių, pagalbos

amadina22 rašė:
tai paskui atkeisti i normalius nėra jokių apribojimų pagal to pačio įstatymo 17str. 2d.:
2. Finansiniai metai gali būti keičiami ne dažniau kaip vieną kartą per 5 metus. Ši nuostata netaikoma, jeigu įmonė keičia savo finansinius metus į finansinius metus, sutampančius su kalendoriniais metais.
Rainis rašė:
o gal yra galimybė, pagal Įmonių finansinės atskaitomybės įstatymo, 17str. 3 dalį,
3. Įmonės, kuri pradeda ūkinę veiklą, finansiniai metai yra laikotarpis nuo jos įsteigimo dienos iki finansinių metų pabaigos. Įmonės, kuri keičia savo finansinius metus, finansinių metų pabaiga yra naujų finansinių metų pabaiga, jei laikotarpis nuo finansinių metų pradžios iki naujų finansinių metų pabaigos yra ne ilgesnis negu aštuoniolika mėnesių. Jei šis laikotarpis yra ilgesnis negu aštuoniolika mėnesių, nustatomi pereinamieji finansiniai metai, kurių pradžia yra senų finansinių metų pabaiga, o pabaiga – naujų finansinių metų pradžia.

gal reikia pakeisti finansinius metus (kurie negali būti ilgesni kaip 18 mėnesių), tik kaip tai padaryti ????
Sveiki,
Įmonė įsikūrusi 2011 metų antroje pusėje, prieš kelis metus(gal daugiau) žinojau, kad jei įmonė įsikūrusi antroje pusėje metų ir vykdė mažai veilkos ,ar praktiškai nevykdė galima būdavo prisijungti finansinius metus prie kitų metų, tokiu atveju metinę FA gakima būtų teikti 2013 metais (uz 2011m pabaiga ir 2012metus).
*ar ir dabar yra tokia galimybė?
* ir kaip tai padaryti?
Įmonė įsikūrusi 2011 metų antroje pusėje, prieš kelis metus(gal daugiau) žinojau, kad jei įmonė įsikūrusi antroje pusėje metų ir vykdė mažai veilkos ,ar praktiškai nevykdė galima būdavo prisijungti finansinius metus prie kitų metų, tokiu atveju metinę FA gakima būtų teikti 2013 metais (uz 2011m pabaiga ir 2012metus).
*ar ir dabar yra tokia galimybė?
* ir kaip tai padaryti?

Sveiki, kaip patarsite užpildyti FR0791A (patalpų savininkų duomenys) 26-29 langeliai;
*situacija:
Įmonė naujai registruota (teliau juridinis asmuo-1), turi tik buveinę, nori įsikelti į biuro patalpas, kurias ketina nuomotis iš juridinio asmens-2, tačiau patalpos yra realiai fizinio asmens; juridinis asmuo-2, kuris ketina išnuomoti patalpas, pagal nuomos sutartį iš fizinio asmens, turi teisę pernuomoti kitiems asmenims;
* klausimas: kurį nuomos patalpų savininką nurodyti 26-29 laukeliuose, ( jei fizinio asmens ar bus teisinga?? nes ne iš fizinio asmens nuomosis; bet iš kitos puses ar galima rašyti juridinį asmenį-2, nes realus savininkas ne jis, tik tol kol nuomojasi: ??
*situacija:
Įmonė naujai registruota (teliau juridinis asmuo-1), turi tik buveinę, nori įsikelti į biuro patalpas, kurias ketina nuomotis iš juridinio asmens-2, tačiau patalpos yra realiai fizinio asmens; juridinis asmuo-2, kuris ketina išnuomoti patalpas, pagal nuomos sutartį iš fizinio asmens, turi teisę pernuomoti kitiems asmenims;
* klausimas: kurį nuomos patalpų savininką nurodyti 26-29 laukeliuose, ( jei fizinio asmens ar bus teisinga?? nes ne iš fizinio asmens nuomosis; bet iš kitos puses ar galima rašyti juridinį asmenį-2, nes realus savininkas ne jis, tik tol kol nuomojasi: ??

urtele rašė:
Ačiū

Laba visiems,
Situacija : turi įmonė IT automobilį, po poros metu naudojimo į automobilį "įdėta" sumontuota Dujų įranga, gavome sąskaitą : dujų įrangos montavimas 1900 LT, bet i ta kaina realiai ieina ir pačios įrangos dalys ir montavimas,
Klausimas: kaip teisingiau būtų traukti į apskaitą:
1 - kaip atskirą ilgalaikį turtą? (kadangi tokia įranga nebūtinai pririšta prie vieno automobilio, sumanys kada išimt)
ar
2- tiesiog i sąnaudas, kaip IT remontas, kuris nepailgina tarnavimo laiko
Ka patarsite ??
Situacija : turi įmonė IT automobilį, po poros metu naudojimo į automobilį "įdėta" sumontuota Dujų įranga, gavome sąskaitą : dujų įrangos montavimas 1900 LT, bet i ta kaina realiai ieina ir pačios įrangos dalys ir montavimas,
Klausimas: kaip teisingiau būtų traukti į apskaitą:
1 - kaip atskirą ilgalaikį turtą? (kadangi tokia įranga nebūtinai pririšta prie vieno automobilio, sumanys kada išimt)
ar
2- tiesiog i sąnaudas, kaip IT remontas, kuris nepailgina tarnavimo laiko
Ka patarsite ??

Dėkoju už pagalbą :)
bet kaip darbo laiką rašyti darbo sutartyje: darbo laikas iki 40 val per savaitę? ir valandinį įkainį ?
o dirbs mažiau, tai už mažiau ir sumokėsim; ar tam ir ir turi būti nurodyta iki 40 val per savaitę, kad būtų galima apmokėti tik už dirbtą laiką?
o dirbs mažiau, tai už mažiau ir sumokėsim; ar tam ir ir turi būti nurodyta iki 40 val per savaitę, kad būtų galima apmokėti tik už dirbtą laiką?
Elste rašė:
įmonėje neatlikinės, namuose pagal dabartinį užmanymą taip pat nenumatyta kad ką atlikinės;
Kas keičiasi jei ir namuose kažką atlikinės? ir kai tik pas klientus ?
Sveiki,
Sutuacija: visi įmonės darbuotojai dirba 8 val per d.dieną (viename padalinyje, mieste), dabar norima priimti darbuotoją gyvenantį kitame mieste dirbti pagal valandinį įkainį, tik už dirbtą darbo laiką, kadangi bus viskas el. būdu registruojama ir matoma aiškiai, kiek darbuotojas užtruko tiksliai laiko pas klientus; jei jis dirbtų savo namuose kaip suprantu galima būtų priimti kaip "namūdininką" (jei yra toks yra terminas), tačiau jis praleis kažkiek laiko praktiškai tik pas klientus ir galbūt ne kievieną deną, tik pagal poreikį;
*Kaip teisingai suforminti, aprašyti darbuotojo priėmimą ?
Sutuacija: visi įmonės darbuotojai dirba 8 val per d.dieną (viename padalinyje, mieste), dabar norima priimti darbuotoją gyvenantį kitame mieste dirbti pagal valandinį įkainį, tik už dirbtą darbo laiką, kadangi bus viskas el. būdu registruojama ir matoma aiškiai, kiek darbuotojas užtruko tiksliai laiko pas klientus; jei jis dirbtų savo namuose kaip suprantu galima būtų priimti kaip "namūdininką" (jei yra toks yra terminas), tačiau jis praleis kažkiek laiko praktiškai tik pas klientus ir galbūt ne kievieną deną, tik pagal poreikį;
*Kaip teisingai suforminti, aprašyti darbuotojo priėmimą ?

Rainis rašė:
Taip... panašiai: "naudota elektroninė technika"
Rainis rašė:
Pirkėjas užsiimantis ta veikla jau ne pirmus metus, siuntė VMI paklausimą ir gavo atsakymą, išaiskinimą, įdedu ištrauką:
"Vadinasi, jeigu bendrovė įsigyja naudotus daiktus (akumuliatorius, tepalo, oro ir kuro filtrus, amortizatorius, plastikines ir metalines pakuotes, elektros ir elektroninę įrangą, ir pan.) turint tikslą šiuos daiktus (kaip atliekas, kurias sudaro juodieji ir spalvotieji metalai) perdibti, tai tokiu atveju, superkant tokius daiktus, vadovaujantis PVM įstatymo 96 str. 1 dalies nuostatamis išskaityti ir sumokėti PVM į biudžetą už pardavėją - PVM mokėtoją privalo pirkėjas"
Rainis rašė:
Na Jūsų pastebėjimas teisingas, pačiame PVM Įstatyme nėra konkrečiai įvardinta, galima tai rasti tik PVM įstatymo komentare: 96 str. pirmos dalies 10 punktas
Tik ar tikrai priklauso perduodama utilizavimui ta technika PVMĮ 96 straipsniui? Parduodate kaip metalo laužą? [/quote]
Dėl PVM ist.96 str.1d., pirkėjas (surinkėjas), pirmą kartą kai rašėme sąskaitą, nurodė taip rašyti; surinkėjas tą techniką išardo ir sekančiai atiduoda perdirbimui, gal neteisingai išsireiškiau "utilizavimui", kadangi technika nėra sunaikinama, tiesiog išardoma perdirbimui, tačiau kaip technika jau nebelieka.
Dėl PVM ist.96 str.1d., pirkėjas (surinkėjas), pirmą kartą kai rašėme sąskaitą, nurodė taip rašyti; surinkėjas tą techniką išardo ir sekančiai atiduoda perdirbimui, gal neteisingai išsireiškiau "utilizavimui", kadangi technika nėra sunaikinama, tiesiog išardoma perdirbimui, tačiau kaip technika jau nebelieka.
Situacija: klientai aiteidami pikrti naują elektroninę prekę atsineša kartais tokią analoginę seną prekę, kaip pavyzdį, arba jei atneša remontuoti ir ta jų senoji prekė neremontuojama, parduotuveje palieka elektroniką utilizavimui. :Ta įmonė kuri surenka iš parduotuvės, už kai kurias elektronines prekes pagal įkainius sumoka pagal mūsų israšomą sąskaitą.
Klausimas: į kokia buh pajamų sąskaitą turėtų papulti ta pajamų suma.
Kolkas manau kad į K 522X - saskaitą ar teisingai
O PVM kadangi moka atlieku supirkejas pagal PVM ist.96 str.1d., tai tikriausiai tik sąskaitoj turi matytis, nieko ne D ir ne K
Klausimas: į kokia buh pajamų sąskaitą turėtų papulti ta pajamų suma.


Kolkas manau kad į K 522X - saskaitą ar teisingai
O PVM kadangi moka atlieku supirkejas pagal PVM ist.96 str.1d., tai tikriausiai tik sąskaitoj turi matytis, nieko ne D ir ne K


Kas galite pagelbėti, klausimėlis: kokia per metus ar mėnesį išmokėta darbuotojui vienkartinė išmoka (suma) neapmokestinama GPM ir kitais mokesčiais?? gal kaip dovanos iki kažkokios sumos..
ir gal kas kokią nuorodą galite įmesti pasiskaityti.
ir gal kas kokią nuorodą galite įmesti pasiskaityti.


DaivuteR rašė:
(tesingai pajamos)
dekui..
Yra tokia situacija: 2009m. buvo pirktos iš ES tiekėjo prekės, gautas invosas, dalis buvo avansu sumokėta, dalis poto kai gautos prekės, tačiau antra dalis buvo sumokėta mažiau nei invoise, pagal mūsų dokumentus kabojo tiekejui skola ~60LT, dabar issiaiskintas skirtumas, kadangi atsiskaiteme anksciau uz ju nurodyta termina gavome nuolaida, 2009m. ta nuolaida neuzfiksuota (dokumentas angliškas, padaryta netyčinė klaida), jame yra nurodyta sąlyga apie nuolaida;
Ar teisingai manau kad ta suma jau neleidziami atskaitymai.
Ar teisingai manau kad ta suma jau neleidziami atskaitymai.

krise rašė:
tai ir negali draudimas visos sumos gražinti, nes už visus metus (ar tokį laikotorpį kuris numatytas sutartyje) mokamas automobilio draudimas; Darudimo bendrovė paskaičiuoja kiek yra išsinaudoję draudimo dienų ir gražina tik likutį, todėl tai kas jau yra panaudota draudimo yra jūsų patirtos veiklos sąnaudos, jos yra leidžiami atskaitymai.
Tininga rašė:
o gal tada sodrai iš darbdavio pusės pranešti nereikia?? tik užtenka įsakymo, kurį paskui darbuotojas nešasi su gimimo liudijimo kopija??



Sveiki,
Kas susidūrę, dėl tėvystės atostogų, kol vaikui sueis 1 mėnuo, per kiek laiko nuo atostogu pradžios reikia sodrai pateikti 9sd formą.
Kas susidūrę, dėl tėvystės atostogų, kol vaikui sueis 1 mėnuo, per kiek laiko nuo atostogu pradžios reikia sodrai pateikti 9sd formą.




Sveiki, nuo tada kai daugelis įmonių vienos kitoms pradėjo atsiskaitinėti išanksto, vienai įmonei atsiskaitome grynais; ar kažkas pražiūrėta ar pasikeitė pinigų dokumentų pasirašymo tvarka, kad neprivalo vyr. finansininkas (buhalteris) pasirašinėt ant kvito tiek vyr. finansininikas (buhalteris), tiek kasininkas ir žinoma atskaitingas asmuo mokėjęs pinigus??


Ačiū, Loreta13, už atsakymus, dar buvau parašiusi kitoje temoje www.tax.lt/postp720504.html#720504
Diskusijos
-
Darbo užmokestis
1 diena |
failai: 58 |
allana » 6603
-
Atsakymai "ant lėkštutės"
1 diena |
failai: 74 |
pele-pelyte » 8897
-
i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos
1 diena |
failai: 47 |
Dorota1 » 4151
-
Sąskaitų korespondencija
2 dienų |
failai: 52 |
ilonag1 » 20779
-
GPAIS
2 dienų |
failai: 61 |
N-pippi » 2294
-
Terminuota darbo sutartis
2 dienų |
failai: 6 |
Elste » 2331
-
Prekių grąžinimas
3 dienų |
failai: 1 |
leliuks » 84
-
Privalomo sveikatos patikrinimo medicininė pažyma
3 dienų |
failai: 2 |
Elste » 319
-
Dėl metinių pelno mokesčio deklaracijų PLN204, PLN204A, PLN04N, PLN204U formų
3 dienų |
failai: 11 |
Aviete » 5106
-
Rivilė
3 dienų |
failai: 287 |
Paula » 15228
-
Individualios imones apskaita
3 dienų |
failai: 0 |
Aviete » 134
-
Sumine darbo laiko apskaita
3 dienų |
failai: 6 |
tanitaa » 533
-
Komandiruotės įforminimas nuo A iki Z
3 dienų |
failai: 2 |
Tininga » 578
-
Asociacijos
3 dienų |
failai: 49 |
Gita1 » 3489
-
Kas veda ūkininkams apskaitą
4 dienų |
failai: 53 |
deine » 5719
-
Atleidimas iš darbo (teisingas dokumentų iforminimas)
4 dienų |
failai: 57 |
Elste » 5559
-
Kiek uždirba buhalteris?
4 dienų |
failai: 33 |
Dorota1 » 12448
-
Dėl programos apskaita5
4 dienų |
failai: 1 |
RenJur » 19
-
prastovu iforminimas ir apmokejimas
4 dienų |
failai: 15 |
Saule65 » 1400
-
Įsakymai
4 dienų |
failai: 194 |
Niemand » 5399
-
Vaiko Prieziuros atostogos
4 dienų |
failai: 0 |
judaskinas » 178
-
Atostoginiai
5 dienų |
failai: 26 |
ernesttaa » 4443
-
Pvm sąskaita-faktūra
5 dienų |
failai: 45 |
dale66 » 6360
-
BALANSAS
5 dienų |
failai: 49 |
Fin24 » 3108
-
darbo sutarties keitimas
5 dienų |
failai: 26 |
Elste » 2531
- Tax.lt forumo taisyklės
- Paieška forume
Kas prisijungęs?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Atmintinė
Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. | 0.03 proc |
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. | 0.01 proc |
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija nuo 2021-01-01 | 198.29 EUR |
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA) nuo 2021-01-01 | 3.93 EUR ir 642 EUR |