Tax.lt narys Rena

R
Tax.lt narys nuo
2003-10-22
Rena
forume parašė 46 žinučių

Naujausios žinutės:

2006-09-28 13:43 Įvairūs » Dingęs įmonės antspaudas » #323363
Nejaugi niekam niekada nebuvo dinges anstpaudas?
2006-09-28 11:01 Įvairūs » Dingęs įmonės antspaudas » #323194
Sveiki,
dingo įmonės anstpaudas. Ka, kaip, kur ir kada reikia daryti (duoti skelbima, pranesti policijai ir kaip pasigaminti nauja anspauda)?
2006-04-23 22:36 Įvairūs » Aktuali informacija is Juridiniu asmenu registro (JAR) » #270321
Pagal mane asociacijos registru centrui neteikia atskaitomybes. Cia pagal TA "Dėl juridinių asmenų registro įsteigimo ir juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo"
2006-03-01 10:59 Apskaita & Auditas » Garantinio remonto apskaita » #254974
Gal kas turite laisvos formos darbu atlikimo akto pavyzdi, tinkanti garantinio aptarnavimo iforminimui?
2005-10-25 12:27 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #218194
To Benas: ne aš, o Irmina, 5 tūkst. Lt + automobilio norėtų:)
O įmonė Kaune, taigi, ne provincijoje, bet ir ne Vilniuje. Žodžiu, manau, 2.5-3 tūkstančiai Lt tikrai nebūtų per daug?:)
2005-10-25 08:44 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #218025
Klausimas buvo ne apie tai, kiek daugiausiai esate girdėję, kad gauna vyr. finansininkas. Klausimas buvo apie tai, kiek jūsų visų manymu turėtų gauti tokios įmonės vyr. finansininkas:) Padėkite prašau išspręsti dilemą
2005-10-25 01:08 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #218001
Na, Brangieji ir brangiosios, grįžkime prie tų atlyginimų. Žodžiu, kaip manote kokį mėnesinį atlyginimą neto (atskaičius mokesčius) turėtų gauti gamybinės įmonės, kurioje nuolat dirba 110-120 darbuotojų ir kurios met. apyvarta 15 mln., vyr. finansininkas? Jo pavaldume 3 buhalteriai, iš kurių vienas užsiima ne tik buhalteriniais dalykais, bet ir personalo klausimais. Taigi, gaunasi tarsi 2.5 buhalterio:) Įmonė neturi juristo, todėl vyr. finansininkui skolų prevencijos, išieškojimo srityse (kartais ir kitose) tenka atlikti juristo funkcijas. Įmonėje nėra ir ekonomisto. Žodžiu, už viską, kas susiję su apskaita, finansais, planavimu, atsakomybė tenka vyr. finansininkui. Beje, statistinių ataskaitų parengimas irgi jo kompetencijoje. Žodžiu, darbo tiek, kad norint gerai jį atlikti, tenka dažnai dirbti po 12 h per parą.
Taigi, kokį atlyginimą jisai turėtų gauti?
2005-10-08 03:13 Apskaita & Auditas » Buhalterijos perdavimas - priėmimas » #213503
Nu as irgi susiduriau su tuo paciu:) Naujoji buhaltere tipo priimta nuo spalio 3 d., as atleista nuo 09.30 d., o jinai mane bando sokdinti, kad as tipo sodras padaryciau, padariau... Dar kazka. Zodziu, spjoviau as ant jos, nes realiai isejau vien del to, kad imone dirba juodai nuostolingai, teko kurti visokias nesamones apie akcininku paskolas, nes imone neturi net uz ka susimoketi algu, sodros ir etc. Dokumentus is direktoriaus gaudavau pastoviai paveluotai (dirbau namie, nes firmele net ofiso neturejo realiai, tik prekybos vieta). ziurek PVM uzdeklaruoji 25 d., po to to pareina kruva saskaitu uz praejusi menesi, kurio PVM uzdeklaravai jau. Banko israsai pateikiami irgi paveluotai (pavedimus dariau ne as), galvodavau, kad nieko per banka nebuvo moketa, po menesio pasirodo, kad buvo kazkas moketa, kad i saskaita buvo inesami gryni pinigai ir pan. Suvesta kasa reikia griauti, kasos orderiu numeriukai persislenka, tada tenka perpiestu kruvele orderiu ir pan. Atsibodo juodai, o ir pinigu niekas nemokejo puse metu:) Dirbau visuomeniniais pagrindais, eikvodama savo popieriu, printerio tonerius, segtuvus ir visa kita, nes imones printeryje pasibaiges toneris, o pinigu, pasak direktoriaus, toneriu nera. Spjoviau i viska, net atsargu likuciu nesutikrinau, nes savo printerio i prekybos vieta tam, kad susispausdinti likucius neturejau jokio noro vezti. Dirbti, nieko negauti ir dar savo lesas eikvoti - nebeliko jokio noro. Juo labiau, kad ir materialiai atsakingi asmenys, likuciu nesutvarkydavo - prekes parduodavo, bet dirbo tokie buki zmones, kad nemokejo prekiu nurasyti... Zodziu, esu atleista, yra naujas zmogus, siu metu balansa statys jis arba dar kazkas, lai ir knisasi... O direktorius mane dar bando sokdinti. Graudziai juokinga:)
2005-10-02 00:36 PVM » PVM atskaita » #210819
Del PVM deklaraciju tikslinimo. Yra paprasta taisykle - jeigu moketinas PVM biudzetui uz ta laikotarpi, kuri buvo israsyta saskaita, mazeja, tai galite PVM atskaita daryti einamaji menesi, jeigu dideja, pvz. buhalterija paveluotai pasieke jusu paciu pardavimo PVM saskaita, tai reikia tikslinti to menesio, kuri buvo israsyta saskaita, deklaracija. Tada VMI jums paskaiciuos delspinigius uz paveluota PVM sumokejima. Svarbiausiai, nenuskriausti VMI:)
2005-07-05 09:26 Bendra » Nepanaudotų atostogų kompensacija » #186521
Na aš taip irgi manau, tiesiog noriu užsitikrinti
2005-07-05 08:44 Bendra » Nepanaudotų atostogų kompensacija » #186508
Na as grįžtu prie tos kompensacijos. Tai, kaip jus skaičiuotumėt tą vidurkį?

Balandis gegužė birželis
550+550+550=1650 Lt
21+22+21=64 d.d.
1650/64=25.78 Lt

Ar tiesiog imti liepos mėn., nuo kurio pasikeitė minimalus DU ir:
550Lt/20 d.d. (liepos mėn. tiek darbo dienų) =27.50 Lt?
2005-07-05 01:13 Bendra » Nepanaudotų atostogų kompensacija » #186499
Sveiki,

05.07.05 d. atleidžiame darbuotoją, kurio pareiginis atlyginimas iki 2005.07.01 d. buvo 500 Lt, nuo 2005.07.01 - 550 Lt. Kaip turėčiau paskaičiuoti jo vidutinį DU, skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas. Jeigu ne tas minimumo pasikeitimas, tai viskas butu aišku - 3 paskutinių mėnesių vidutinis DU ir vsio. Ar skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas, negalioja nuostata apie tai, kad DU neturi būti mažesnis už nustatytą minimumą, t.y. 550 Lt? Manau, kad galioja visame kame. Žodžiu, paprotinkite, nes susipainiojau:)
2005-06-22 10:42 Bendra » Pirkimas iš Lenkijos, sąskaita-faktūra su PVM » #183439
Žinau, kad mes patys kalti, kad tokią sąskaitą priėmėme. Direktoriui tą patį sakiau, bet jis pareiškė, kad jam dzin tas PVM, kad jį susimokėjo ir nesusigrąžins. Sakė, kad reikia džiaugtis, kad bent tokią sąskaitą išrašė:)

To Vifi: Kokiame momente tu tą importo PVM nuo vertės be PVM parodei?
2005-06-22 01:22 Bendra » Pirkimas iš Lenkijos, sąskaita-faktūra su PVM » #183343
Labai ačiū, Brangieji, kad visai suvėlėte:) jeigu rimtai, tai gal yra kompetetingų ir tikrai su tokiu atveju susidūrusių žmogeliukų? Prekės Lenkijoje pirktos perpardavimui. Kaip vis tik yra su tuo deklaravimu ir įtraukimu į sąnaudas. man lyg ir nelogiška būtų, jeigu jau tą 22 % PVM sumokėjau Lenkijoje, deklaruoti Lietuvoje.
2005-06-21 15:31 Bendra » Pirkimas iš Lenkijos, sąskaita-faktūra su PVM » #183136
Nejaugi niekas nepatars?
2005-06-21 10:54 Bendra » Pirkimas iš Lenkijos, sąskaita-faktūra su PVM » #182924
Sveiki,

įmonės direktorius, nuvykęs į Lenkiją vietoje nupirko prekių, už kurias jam buvo išrašyta sąskaita-faktūra su lenkiškuoju PVM 22 proc. Mes esame PVM mokėtojai. Direktorius išaiškino, kad jam be PVM sąskaitos nerašė (kiek supratau prekės buvo pirktos a la turguje iš turkų ar panašiai). Kaip man dabar reikėtų apskaityti ir deklaruoti visą šį reikalą? PVM dėti į sąnaudas ir PVM deklaracijoje niekaip nerodyti? Beje, kažką esu girdėjusi, kad galima kažkaip susigrąžinti Lenkijoje sumokėta PVM?
2005-03-18 07:52 Bendra » Darbo užmokestis » #153577
Tai ar niekas nepatarsite, ar tas Du išmokėjimo žiniaraštis būtinas, ar ne?
2005-03-18 06:48 Bendra » Darbo užmokestis » #153561
Sveiki,
ar būtina išmokant atlyginimą grynais piešti atlyginimo išmokėjimo žiniaraštį? Man pvz. labiau prie širdies būtų keikvienam darbuotojui išrašyti atskirą išlaidų orderiuką ir vsio.
2005-03-14 14:49 Gyventojų pajamų mokestis » FR0466 » #152346
Labai sekmingai perkeliu is FR0573, t.y. pildau viena eilute. Pagal pildymo taisykles netgi nera butina pildyti 21 laukelio, taigi, gaunasi kad visiskai perrasom FR0573. Vienintele problemele, kad pildomos FR0466 15 laukelyje netelpa visas metini , neuztenka vietos, nes palikta tik 6 simboliams, todel antra skaiciu po kablelio nukelia eilute zemiau ir ji pasislepia. Sia problema isprendziau prirasydama reikiamoje vietoje reikiama skaiciu rankele:)
2005-03-02 13:40 Gyventojų pajamų mokestis » FR0466 » #149332
Sveiki,

pildant FR0466 viena eilute už visus metus iškilo problema, kad taikyto per metus 2373,36 Lt, taigi, telpa tik 2373,3, o 6 nusikelia i kita eilutę ir pasislepia (atspausdinus nesimato). VMI tokios formos greičiausiai nepriims. Gal kas jau šią problemą sprendė ir išsprendė? Gal kam taip užpildytą formą jau VMI priėmė? Nenorečiau pildyti formos ranka ar pildyti kompiuteriu už kiekvieną mėnesį atskirai, nes įmonėje pernelyg daug darbuotojų, kad taip žaisčiau. Patarkite
2005-02-03 11:22 Gyventojų pajamų mokestis » DU mirus darbuotojui » #142713
Aciu Lapute
2005-02-03 10:18 Gyventojų pajamų mokestis » DU mirus darbuotojui » #142674
Darbuotojas mire praejusi sekmadieni, siandien jau ketvirtadienis, taigi jau daugiau nei 3 dienos, o kol kas artimieji man mirties liudijimo nepateike. Laidotuvemis rupinosi jo buvusi zmona, bet ar as galiu jai ismoketi, jeigu jie issiskyre? Kas reglamentuoja, kad per 3 dienas? Juk nebus didelis nusikaltimas, jeigu ismokesime ne per 3 d., o per 5 dienas?
2005-02-03 09:44 Gyventojų pajamų mokestis » DU mirus darbuotojui » #142656
Sveiki,

mire darbuotojas. Su zmona jisai buvo issiskyres, o dukra nepilnamete. Ziniu apie kitus jo seimos narius kaip ir neturime. Ar galiu jo darbo uzmokesti ismoketi nepilnametei dukrai?
2004-12-21 09:14 Gyventojų pajamų mokestis » GPM ir NPD nuo atostoginių už sausio mėn., išmokėtų gruodžio mėn. » #131745
Sveiki,

kaip elgsitės su atostoginių išmokėjimu, išleidžiant darbuotojus atostogauti gruodžio - sausio mėn.? Dalis mūsų darbuotojų išeina atostogauti nuo gruodžio 27 iki sausio vidurio ir ilgiau. Išleidžiant atostogauti, turėčiau išmokėti atostoginius už visas atostogas, tačiau gruodžio mėn. išmokant atostoginius už 2005 m. sausio mėn., negaliu pritaikyti sausio mėn. susigrąžinimu per VMI deklaruojant pajamas, atostoginius išmokėti dalimis, t.y. gruodžio mėn. išmokėti už atostogų dalį gruodžio mėn., o už 2005 m. sausio mėn. atostogų dalį išmokėti sausio 3 d., bet tada lyg ir pažeisiu darbo kodeksą. Pasidalinkite patirtimi, kaip elgsitės jūs.
2004-12-03 11:01 Gyventojų pajamų mokestis » Gyventojų pajamų mokestis » #127340
Anastisija, iki 15 d.
2004-11-22 16:52 Apskaita & Auditas » Nedarbingumo pažymėjimas » #124038
Ačiū Lora, gyvenimas pasidarė šiek tiek šviesesnis:)
2004-11-22 14:25 Apskaita & Auditas » Nedarbingumo pažymėjimas » #123924
Hm, kadangi atostoginius išmokėjau spalio mėn, kai darbuotoja išėjo atostogauti, tai atostoginius į sąnaudas įtraukiau spalio mėn. Lygiai taip pat sumokėjau sodra ir GPM. Vadinasi, reikia koreguoti jos spalio mėn. priskaitymus ir mokesčius? Jeigu sumos nesikeistų, tai viską palikčiau kaip buvę, tik perkelčiau atostogų laiką, bet jeigu sumos keičiasi... Patarkite kaip buhalteriškai visa tai susitvarkyti. Būčiau dėkinga
2004-11-22 13:11 Apskaita & Auditas » Nedarbingumo pažymėjimas » #123888
Nedarbingumas 12 kalendorinių dienų, bet nedarbingumas atostogų metu buvo nuo 11.08 iki 11.15 d., vadinasi, 8 kalendorinės dienos. Na, taip išeina, kad aš turiu perskaičiuoti atostoginius, nes tada gaunasi 1 darbo diena atostogu metu mažiau?
2004-11-22 12:12 Apskaita & Auditas » Nedarbingumo pažymėjimas » #123854
Sveiki,
žinau, kad jeigu atostogų metu žmogus susirgo, tai atostogos prasitęsia tiek dienų, kiek sirgo. Pasimečiau, ar atostogos tęsiamos kalendorinėmis dienomis, ar darbo. Tarkime, mano darbuotoja turėjo atostogauti iki 11.15 d. imtinai, tačiau sirgo 11.08 - 11.19. Biuletenyje nurodyta 11.20 d. jai grįžti į darbą. Vadinasi, atostogų metu ji sirgo 8 kalendorines dienas, iš kurių 6 darbo dienos, už kurias aš jai išmokėjau atostoginius prieš išeinant atostogauti. Kadangi jai į darbą grįžti nurodyta 11.20 d., tai jeigu atostogas turėčiau pratęsti pagal kalendorines dienas (8 d.), tai atostogas pratęsti turėčiau iki 11.28 d.(vadinasi, keičiasi ir atostoginių suma, nes 1 darbo diena atostogų metu mažiau), jeigu pagal darbo dienas (6 d.d.), tai iki 11.29 d. Patarkite, kaip iš tiesų turėčiau elgtis.
2004-11-21 18:35 Įvairūs » Darbo sutartis- darbo užmokesčio mokėjimas » #123663
Kadangi darbo sutartyje turi buti nurodytas ne tik darbo uzmokestis, bet ir jo ismokejimo tvarka, tai manyciau, jog darbo sutartyje reiketu daryti pakeitima. Kad nekilti problemu, pageidautina, kad butu darbuotojo prasymas, kuriuo remiantis isleidziamas direktoriaus isakymas, kurio pagrindu ir daromas darbo sutarties pakeitimas.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui