Tax.lt narys antane

A
Tax.lt narys nuo
2006-11-14
antane
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2006-11-20 12:01 Mokslas » Apskaita » #340968
Pradėjau tvarkyti buhalteriją įmonės,kuri įregistruota 2005 metų pabaigoje.Direktorius ir buhalteris priimti įpusėjus 2006 metus.Įmonė veiklos nevykdė.Visus įmonės reikalus tvarkė akcininko įgaliotas fizinis asmuo.Yra sąskaitos,kvitai,pateisinantys reklamos ir kt.išlaidas.Visa tai sudėta į sąnaudas,mažinančias apmokest.pelną.Gal kas žinot,ar galėjo akcininko įgaliotas asmuo,ne įmonės darbuotojas. tvarkyti visus piniginius reikalus:imti pinigus iš įmonės sąskaitos,apmokėti sąskaitas ir pan. Kur apie tai parašyta smile

Ačiū!
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui