Tax.lt narys gete

G
Tax.lt narys nuo
2007-08-20
gete
forume parašė 11 žinučių

Naujausios žinutės:

2007-09-07 15:34 Įvairūs » UAB Steigimas » #434210
Aušrinuke, nueik pati į sodrą, susitik su tavo įmonę aptarnaujančiu žmogumi, pasakyk kad nelabai žinau ką daryti ir tau viską papasakos. Aišku, jei pusę metų po to vaikščiosi ir vis sakysi, kad nieko nežinau, lieps samdyti kt. buhalterį. Aš taip pradėjau. Man pradžioj sodros darbuotoja viską susakydavo, net paskaičiuodavo. Bet kadangi aš ne buhalterė, o darbo vis daugėjo, tai teko šį darbą perduot tiems, kas išmano.
2007-08-24 09:07 Bendra » buhalterines apskaitos uzsakymas » #430016
Pritariu labai LOVE. Samdyt buhalterį ar įmonę - tikslai skirtingi. Jei užtenka sutvarkyt mokesčius ir vadovas valdo situaciją, galima įmonę, bet jei nori vadovas ranką laikyt any pulso, geriau buhalterė.
2007-08-23 16:19 Įvairūs » Naujai sukurta įmonė » #429888
Kai kompetencijos mažai, tai pirmiausia norisi kad bent su mokesčiais būtų viskas tvarkoj. Aš buhalterio darbą labai vertinu, o tu LOVE vistiek nepatenkinta. Mano įmonėj trūko žinių ir mokėjimo versliškumo, minėjau, kad be marketingo plano nedaryčiau nieko. Ir buhalterį būtinai savo turėčiau, daugiau žinočiau apie padėtį, sutik.
2007-08-23 16:11 Įvairūs » Naujai sukurta įmonė » #429884
Skaityk toliau, apie viska parasyta.
2007-08-23 14:39 Bendra » buhalterines apskaitos uzsakymas » #429839

krintukas rašė: Jei buhalteriui daug darbo nenusimato, tai daug darbo bus : auditoriams iš VMI ir FNTT !

O taip, galiu paliudyti, patys dirbom nekreipdami dėmesio į buhalterio svarbą, tai greit atsidūrėm nemokių sąrase, tada baudos ir nuolatiniai iškvietimai bei patikrinimai. Siūlau tik savo buhalterį, kaip ne kaip, nuolat galėsi pasitikrinti savi padėtį.
2007-08-23 13:49 Įvairūs » Naujai sukurta įmonė » #429812

prosas rašė:

gete rašė: LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris.


Ir kai tas kitas kartas bus, būtinai parašyk čia,
kaip tas darbuotojas - buhalteris patarė,
kaip geriau tvarkyt mokesčius smile smile


Priimta smile
Na, pvz kad 15proc mokėt reik kaskart nuimant nuo IĮ sąskaitos, galėjo pasakyt, juk savininkas neišmano, o buhalterinei įmonei atrodo kad viską žinom. Kaip uždaryt kuo mažiau sakusmingai IĮ irgi yra daug būdų, žinant situaciją, bet kam tai rūpi be paties savininko? Ir pasakyk kad buhalterio nereik pašonėj
2007-08-23 13:14 Bendra » Kam naudojamos saskaitos fakturos be PVM? » #429778

Soffy rašė: Reikia žiūrėti kas dar ir pačiam naudingiau, viena, antra ir klientų yra visokių.
Varžtų nepadaugėjo manau, reikia paskaityti kai ką apie PVM ir daugiau.

Kai nebuvom PVM mokėtojai, nuomavome Baldų rojuj patalpas. Man išrašydavo sąskaitas t.p. be PVM, nes toks jų buvo susitarimas su VMI, bet ne kiekviena firma gali PVM nepridėt, todėl PVM reikalingas, bet jau su juo ir darbo daugiau buhalteriui.
2007-08-23 12:53 Įvairūs » Naujai sukurta įmonė » #429759
LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris. Taupėm ant savikainos, ne darbuotojų atlyginimo. Bankroto priežasčių galima daug paminėti, nuo vienos nieks neuždaro įmonės, bet pagrindinės pas mus buvo atsakomybės stoka, įstatymų nežinojimas, tiekėjų sutarčių nesilaikymas. Siūlau naujai įsikūrusioms gerai įvertint tuos tiekėjus, su kuo norit bendradarbiaut. Pigiau nėra greičiau.
2007-08-23 12:28 Pelno mokestis » Reprezentacinės sąnaudos » #429748
Atleiskit už nekompetetingumą, jei vyras yra įmonės savininkas, tai gal galima ir Maximos čekius atiduot i reprezentacines išlaidas? smile Aišku, namie viską suvalgom.
2007-08-23 11:10 Įvairūs » Naujai sukurta įmonė » #429669
Virginijai-turiu liudna patirti, nes musu imone, ikurta 2005m bankrutavo. Kai tik pradedi veikla, tuoj samdyk savo buhalteri, kad butu pasonej ir visus finansinius dalykus kartu aptarinetum. Jei neismanai nieko mokesciuose, nesamdyk imones, buhalteris daug ka papasakos, tada saugiau jausies. Atidarius imone iskart reik pateikinet duomenis Sodrai ir VMI, todel nueik i Sodra, susirask zmogu, kuriam priklauso jusu imones prieziura, ten zmogus pades uzpildyti visus popierius, kuriuos reik, net paskaiciuos mokescius. Kai darbo padauges, buhalterio savo prireiks. Net jei nevykdot veiklos, butina periodiskai pristatyt popieriukus. Tas pats su VMI. Tik cia niekas nepades, susizinok istatymuose ka reik daklaruot, pradzioj uzteks kas menesi darbuotoju pajamu mokesti ir PVM, jei bus kokiu pirkimu. Jei neturi PVM, nereik, bet geriau kol nera veiklos, isigyk PVM. Puse metu nepristacius dokumentu, bus bauda nuo 1000Lt tiek sodroj, tiek VMI, gali net neperspeti. I saskaita ateina minusas, tik po to anstoliu laiskas. Po to sunku atsiskaitinet su imonem, laikas ir pinigai eikvojas. Vienu zodziu, pradejus versla, reik turet verslo plana ir marketingo plana su visom lentelem. Isivaizduot kaip tavo imone atrodo skaiciais isreiksta. Del pirminiu vidaus dokumentu, mes juos uzpildem tik po puses metu nuo veiklos vykdymo pradzios. Prisistate viena firma, paruose viska mazdaug uz 800Lt, sudejom parasus atbuline data ir tiek. Beje, jei imones ikurima vykde kt firma, ji t.p. paruosia dali dokumentu. Pats cia nepadarysi, nebent rasi koki altruista, kuris netinges tau kopijuot savo dokumentus kaip pvz.
2007-08-21 12:13 Bendra » Darbo užmokestis » #428839
Sveiki, turiu klausimeli. ar galima mano atlyginima buhalterei pervesti i kt zmogaus saskaita? Manojoj yra nemazas minusas del vyro individualios imones isiskolinimu. Kol kas jokiu teisminiu priemoniu nesiemiau, manau ir kt saskaita neilgam padetu, bet tai jau kt klausimas... smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui