Tax.lt narys Klausiantysis

Tax.lt narys nuo
2008-02-16
Klausiantysis
forume parašė 37 žinučių

Klausiantysis naujausios žinutės:

2009-12-08 23:27 Bendra » Ar galima Autorinėse sutartyse fiksuoti darbo valandas? » #729897
Sveiki,

Situacija yra tokia, kad dabar turiu vieną darbelį, kurį būtų palankiausia daryti Autorinės sutarties pagrindu, tačiau vienas esminis dalykas - mano ateičiai reikalinga, kad ateinantis darbelis būtų nurodytas ne akcentuojant pavadinimą kaip įprasta, tačiau pavadinimą ir DARBO VALANDAS. Kitaip tariant, klausimas yra ar galima Autorinėje sutartyje (ir Priėmimo-Perdavimo akte) fiksuoti darbo valandas? Man, kažkaip, darbo valandų fiksavimas primena darbo sutarties (terminuotos ar neterminuotos) objektą, bet gal ir klystu, gal galima ir su Autorinėmis pasisukti čia, gal.. Koks jūsų atsakymas šioje vietoje?

Darbo valandos šioje vietoje reiškia sumines darbo valandas darbo etapams įvykdyti - kiek viso praleista prie konkrečių darbų per visą tą laiką. Pvz.: 80 val. - Dizainas, 120 val. - Programavimas, Viso - 200 val.


Iš anksto Ačiū už atsakymus.
2009-11-12 18:54 Bendra » PSD: individuali veikla + autorinė sutartis » #720499
Sveiki,
Situacija tokia: nuo 2009 m. liepos 28 d. (įregistravimo data) iki 2009 m. lapkričio 5 d. (išregistravimo data) verčiausi individualia veikla (pagal pažymą).

Kažkurią iš dienų (jei gerai pamenu, spalio 30d.) pasirašiau autorinę sutartį, o lapkričio 2 dieną pasirašiau ir darbų perdavimo aktą. Užsakovas (dirbom su juo autorinės sutarties pagrindu) sumokėjo man pinigus ir darbų perdavimo akte pasižadėjo už mane sumokėti ir SODRA'os mokesčius.

Klausimas nr.1: kaip dabar gaunasi su mano tom įmokom (72lt/mėn.)? Man gal šį mėnesį mažiau mokėti reikia, nes užsakovas sumokėjo kažkiek..?
Klausimas nr.2: dar įdomu kaip keičiasi (ir ar keičiasi) situacija, jeigu darbų perdavimo akto data - 2009 m. lapkričio 6 d. (ind.veiklą išregistruota lapkričio 5d.)?

Klausimas nr.2 atsirado iš ten, kad aš vietom jau tikrai nesuprantu už ką moku pinigus valstybei.. Labiausiai, tai nesupratau, kai liepos 28 d. įregistravęs veiklą liepos 30 d. jau turėjau susimokėti visus 72 litus už tai, kad "valstybė mane saugojo visą mėnesį", nors realiai valstybė manęs nė velnio nesaugojo iki pat liepos 28 d... Bet čia nukrypimas, viršuje esantys klausimai svarbus. :)
2009-08-20 20:41 Bendra » Vykdau ind. veiklą Lietuvoje + išvykstu į Olandiją. Kaip su ind? » #688982
Net ir temos pavadinimas per trumpas, kad apibūdinti situaciją.

O situacija yra tokia:
Lietuvoje dirbu pagal individualiosios veiklos pažymą.
Šiandien gavau pakvietimą dirbti Olandijoje. Susidomėjau/susirūpinau dėl ind. veiklos likimo... Nutraukti? Pasilikti?

Lietuvoje turiu klientų, su kuriais santykius ir toliau žadu palaikyti. Mūsų darbo santykiai gali būti išlaikomi nekontaktuojant fiziškai (supraskite, kad galiu paslaugas teikti internetu ir klientas man už tai mokės). Taigi, veiklą vykdyčiau ir toliau, bet teoriškai aš ne Lietuvoje (100% laiko praleisčiau Olandijoje)... Ar tokiu atveju yra tikslas dirbti pagal ind. veiklos pažymą..?

Plius, man įdomu pats darbdavys Olandijoje. Gal kas žinote, ten nuvykęs aš galiu susidurti su kokiomis darbo/mokesčių klausimais? Palyginkime mano situaciją su lietuvaičio-bedarbio, kai abu mes keliaujam į Olandiją. Kuo mes skirtingi darbdaviui Olandijoje (aš apie mokesčius, etatus ir kt. panašius dalykus)?

Beje, dar vienas įdomus man klausimas (čia mažiau svarbus, bet labai įdomus). Kiek laiko čia skaitosi, kad aš dirbu, jei turiu individualią veiklą? Juk žmogui yra limitas kažkiek dirbti per parą, jei neklystu. 1,5 etato, ne? Tai, jei ind. veiklos vykdymas yra traktuojamas kaip "1 pilnas etatas", tai nebegaliu dirbti normaliame darbe (nei Olandijoje, nei čia LT).. Ar kaip čia gaunasi? Išsiimant ind. veiklos pažymą rašiau, kad mane gali pasiekti nuo 8:00 iki 17:00.

Apšvieskit. Iš anksto labai labai dėkingas. Klausimai gan svarbūs, išvykstu jau poryt, tai iki tol reikia išsiaiškint kaip kas su ind. veikla, kad ten nuvykus jau nebūtų jokių problemų su darbo sutartimis, full-time darbo laiku ir pačia įdarbinimo procedūra.

Plius, dar vienas klausimas: ar individualią veiklą galiu nutraukti Vilniuje, jei registravau ją kitame mieste (mano deklaruota gyvenama vieta ne Vilnius)? Ar galiu ind. veiklą nutraukti kažkokiais elektroniniais būdais (telefonu, internetu ar pan.) ?

Jeigu nežinot tikslaus atsakymo, tuomet įdomu ir pamąstymai kaip "galėtų būti", nes išvykstu, kaip minėjau, labai labai greitai, tai brangi kiekviena minutė-valanda...
2009-07-28 15:37 Bendra » Pajamų gavimo momentu laikomas momentas... » #680771
Sveiki,

radau va taip parašyta:
"...pajamų gavimo momentu laikomas momentas, kai pajamos faktiškai gaunamos."

Ir dabar patapo įdomu.. Kas tas "faktiškai"? Čia kai aš gaunu į virtualią el. sąskaitą (PayPal), kuri yra registruota kažkur Liuksemburge ar JAV.. ar tas "faktiškai" reiškia, kad kai pinigai iš tos virtualios sąskaitos (PayPal) yra pervedami (perveda PayPal, mano prašymu per savaitę ar pan.) į mano normalią sąskaitą lietuviškame banke (pvz. SEB).

Tiesiog, pasidarė įdomu.. Nes, realiai, tai aš tų pinigų dar neturiu, kai jie guli PayPal. O sąskaitą tai rašau, kai gaunu į PayPal (ar reikėtų daryti kitaip?)..

Tik šiaip, susidomėjau subtilybėmis viso to "faktiškai gaunamos" :)

Iš anksto Ačius už atsakymą.
2009-07-24 23:02 Bendra » Pinigų grąžinimas? » #679703
Sveiki,

Noriu įgyvendinti va tokį dalyką:
Kiekvienam septintam pas mane pirkusiam pirkėjui grąžinti dvigubą to pirkėjo man išleistą sumą.

Pvz.: jeigu tas 7-asis pirkėjas išleido pas mane 20 litų, tai aš jam noriu grąžinti 40 litų. Nu ir pan. Ir taip noriu padaryti su kiekvienu kas 7tu pirkėju...


Veiksmas vyksta internetu. Pardavinėju paslaugas. Atsiskaitymai vyksta per internetines bankų sistemas (pvz. Sweedbank interneto bankas, SEB interneto bankas, ...) ir PayPal. Pagrindiniai pirkėjai nėra Lietuvoje, todėl jie dažniausiai užsako per PayPal. Visiems klientams iš karto po užsakymo el.paštu siunčiu sąskaitą-faktūrą. Taigi, su pajamom +/- viskas ok.

O kaip su išlaidomis? Kaip tą grąžinamą sumą įtraukti į leidžiamus atskaitymus? Visaip galvoju, bet į galvą ateinantys variantai man netinka..

pvz., vienas iš kilusių variantų: įkalbinti tą laimingą žmogų, kad šis man išrašytų sąskaitą faktūrą (jei juridinis) arba darbų atlikimo aktą (jei fizinis)... darbas, jau iš jų pusės, galėtų būti, kad ir reklamos paslaugos ar pan. Bet toks variantas man nelabai tinka, nes kalbinant pirkėją rašyti sąskaitas-faktūras arba darbų atlikimo aktus kažkaip jau čia nenormaliai gaunasi.. Jis juk tik klientas mano, o aš čia jį užsisėdu su visokiais darbais.. Plius, ne kiekvienas iš tų pirkėjų supras, kad čia aš jam gero noriu ir galiausiai viskas susisuks dar taip, kad paliks mane tas pirkėjas ir gausiu daugiau nuostolio, nei naudos..

Buvo dar ir antras variantas, kuris nežinau ar bent kiek priimtinas..:
aprašyti visą šitą "kas septintam - grąžinam" ant kiekvienos tos pačios serijos (pvz.: AAC) klientui perkant iš manęs išrašomos sąskaitos faktūros.. O sąskaitos-faktūros serija ta pati.. tik skaičiai ten sukasi ir tiek...Tai, kai skaičius 7, tai iš karto - aišku, kad grąžinam, jeigu 14 - vėl aišku.. Nu ir pan.

Tiesiog, noriu kažkaip padaryti, kad su viena sąskaita-faktūra (kurią aš siunčiu pirkėjui) išsisukti būtų galima..

Parašykit kokia jūsų nuomonė, gal dar ką pasiūlyt turėtumėte.. Iki pirmadienio būtinai reikia sugalvoti kaip čia daryti.. :/ Ir ne tik sugalvoti, bet dar ir įgyvendinti reikia.

Čia individuali veikla (be verslo liudijimo) būtų. Ne PVM mokėtojas. Bet, spėju, jokio skirtumo kokia čia veikla.. Ta pati tvarka, mano galva, turėtų galioti ir UAB bei kt.
2009-06-14 23:59 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #664235

Colop rašė:

Klausiantysis, buk siek tiek pagarbesnis :) nes Individas zino daug geru dalyku :P kuriu nei tu nei as nezinome :P :)
o jis beje tave ant kelio uzvede ne pateikdamas konkretu atsakyma, bet nukreipdamas tave ta linkme, kuria tu turetum siek tiek pasigilinti ir apmastyti savo veiklos kelius ateityje :) nes budu kaip dirbti yra daug :) tik vat ta aukso viduri - geriausia buda dirbti - renkiesi Tu :)



Na, aš stengiuosi būti pagarbus. Berods toks ir esu...
Ir tikrai pastebiu, kai į mano užduotą klausimą neatsakoma arba atsakoma ne taip, kad taptų aišku. Tada (pastebėjęs nuokrypį nuo man aktualios temos) tiesiog pataisau bet kokį guru, pasakydamas, kad aš jo nesuprantu, man atrodo, kad guru keliauja link ten kur aš jau nebesuprantu, kur mūsų nuomonės skiriasi ir problemai išspręsti šansų praktiškai nebelieka. Nes gal aš toje mokesčių sistemoje ir nelabai ką gaudausi, bet tikrai pastebiu kai yra atsakoma arba ne į mano klausimą.

Taigi, taip, sutinku, Individas gal ir yra kompetetingas ir gerbiamas savo srities atstovas, tačiau jo požiūris į mano problemą yra per daug nukrypęs. Nieko nebandau įžeisti ar pan., tačiau jeigu individas ateitų pas chemiką (pvz.) su itin aktualiu klausimu apie chemiją, šis chemikas tikrai nepultų jo klausinėti apie šeimos problemas ar kreditinės kartelės galiojimo laiką, nes tai būtų nuokrypis nuo temos, nes tai tikrai nespręstų problemos. Gal pokalbis ir įdomus, tačiau kai pradedama kalbėti apie nieką užmiršus problemą, problema pati nesisprendžia...
2009-06-14 23:41 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #664233
Kalbus tu individas. Bet nelabai į temą tavo kalbos..

Atsakant į tavo klausimus:
Ne natūra bus atsiskaitoma.
Mokestis renkamas bus tik pinigais, atsiskaitoma bus tik pinigais.
Jokie čekiai, kuponai ar bet kas kita (išskyrus pinigus) nebus naudojama.
2009-06-14 16:19 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #664146
Na va, parašiau dar kartą į UK, tai man atrašė, kad tokiems santykiams kokių noriu įteisinti UK tinka "Agent agreement".

Internete radau ir trumpą aprašymą:
www.legal-advice-centre.co.uk/agency-agreement.html

Ir pavyzdį [pdf formatas ]:
www.compactlaw.co.uk/sample_legal_documents/agency_agreement.pdf

Tik dar neradau oficialaus teksto įstatymuose ar pan., tačiau nemanau, kad tai keistų visą esmę. Žodžiu, su UK būtų neblogai.

Gal kas Lietuvoje nurodysit kokį nors atitikmenį tam UK galiojančiam "Agent agreement" ?
2009-06-14 14:03 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #664127
Petronele ir Aradija,
Stengiuosi aš šiuo atveju ne dėl savęs (kad man paprasčiau ar lengvaiu būtų), o dėl galimų klientų (kad šiems paprasta ir lengva būtų), nes tai yra tikrai tiesa, dauguma žmonių internete nėra tokie protingi kaip norėtųsi ir jie tikrai nenorės gaišti laiko prie dar vieno tinklapio, kuriame siūloma užsidirbti prieš tai perskaičius "vadovėlį". Tas "užsidirbti internete" jau yra įgrįsęs daugumai internete, ir tas visoks taškų rinkimas ar grynų pinigų keitimas į kokius funtikus, o po to atgal per aplink yra kančia ir to reikia papildomai mokytis vartotojui.. Vienintelis žmogus, kuris visame tame projekte norės (pavadinkim) mokytis daugiausiai, tai yra aš. Tie mano pardavėjai ar pirkėjai tikrai to nenorės daryti, todėl ir siekiu bet kokiais įmanomais keliais pasidaryti paprastą naudojimą. Nes jeigu daryti kaip visi daro (tinklinis marketingas, taškai, čekiai ir t.t.), tai tikrai iš to naudos nebus mano tam projektui. Sakydamas nebus naudos sakau, kad bus labai sudėtinga prastumti šitą projektą visuomenėje...

Tada dar klausimas: o egzistuoja kokia nors sąvoka kaip "verslo partneris" arba "verslo narys"? Neturiu galvoje akcininkų ar įmonės darbuotojų.

Plius, gal kas žinote kokia yra situacija kad ir kokioje Jungtinėje Karalystėje (UK) su tokio tipo pardavėjais? Galbūt net pagalvočiau apie normalios įmonės (Company - Private Limited by shares (Ltd), atitikmuo UAB`ui, jei gerai suprantu) įsteigimą ten...

Rašiau vienai firmai į UK laišką, kuriame praktiškai tą pačią situaciją su darbuotojais aprašiau, tai man jie štai ką atrašė:

[quote:8714849b6f]Dear Paulius

Thank you for your emial. Please, let me answer your questions
You can use any agreements with your staff. There is no restriction in the UK.
You can pay salaries,bonuses and so on. The business law in the UK is very wide and flexible.

Please, do not hesitate to contact us if you have any additional inquiries

Sincerely yours,
Diana Leeds[/quote]

Taigi, gal kas galit papasakoti plačiau apie tą "any agreements with your staff" ? Gal kas žinote kur turėčiau ieškotis kokio nors įstatymo jųjų ar pan., kad susipažinti su visom įmanomom formom įdarbinimo/santykių palaikymo?


individas,
Tavo mintys teisingos, bet nelabai pataiko į mano klausimą, kuris yra užduotas dar antraštėje.. Tu giliniesi labiau į pačią projekto esmę, sakykim, galimą verslą, o ne į tai ką reikėtų - iškilusią problemą. Ačiū už kritika ir pastabas verslo tematika, bet čia tiesiog kitas kampas jau..
Bet, svarbu, kad linksma ;) Dar būtų gerai, jeigu paprasta pataptų. Tada tikrai klientų turėsiu.
2009-06-13 16:25 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #664072

Aradija rašė:

hm, kazkaip panasiu projektu gi yra, bet kad kur nors pervedinetu pinigus - negirdejau, tasku rinkimas pats paprasciausias budas, na paskui juos galite pasiulyti iskeisti i kokius maximos dovanu cekius smile va jau panasu bus i pinigu gavima



Na, man reikia, kad būtų tik pinigais. Pavedimai per bankus ir per e-pinigų sistemas (pvz. PayPal). Visi tie Maximos čekiai, taškų rinkimas ir po to prekių įsigijimas tikrai ne visiems aktualu. Jeigu pradėti žaisti su taškais ir kitokiais pinigų pakaitalais, tuomet atsiranda papildomų pamokų poreikis, kas jau atmuša norą dalyvauti visame šitame reikale. Pinigus visi supranta (svarbu tai, kad pinigus supranta ir asmenys nesinaudojantys kompiuteriu), todėl pinigai čia tinka labiausiai.

Kiek suprantu, Lietuvoje registruotam asmeniui įgyvendinti tokią idėją yra sudėtinga arba net neįmanoma. Bet, gal, vis dėl to, kas yra girdėjęs apie ofšorines įmones? Tokią įmonę įsisteigti nėra sudėtinga (kiek supratau), tačiau ar jos dėka pavyktų realizuoti tuos pardavimo vadybininkus? Įsisiteigt, tai įsisteigčiau.. bet ką toliau daryti, tai nelabai įsivaizduoju, nes su tom ofšorinėm ten neaišku man nuo kurio galo kas prasideda.. Mokesčių nenori šalis kurioje įsteigta ofšorinė (tax heaven), bet mokesčių nori Lietuva (neleiskit sumeluoti)... O kaip darbuotojai? Ką galiu įdarbinti? Kaip tas įdarbinimo procesas vyksta?
2009-06-13 04:21 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #664035

Petronele rašė:

Supratau sistemą :) Pirmiausia aš užsiregistruoju pas tave kaip "potencialus pardavėjas", gaunu kodą. Tada einu apsipirkt "kaip potencialus pirkėjas" - įvedu kodą, gaunu 1% nuolaidą ir paskui tu man dar grynais 1% pervedi kaip pardavėjui. O ar ne paprasčiau būtų ne grynais švaistytis, o kiekvienam "pardavėjui" kaupti taškus, kuriuos jis paskui galės išleisti pas tave pirkdamas? Jokio įdarbinimo, jokių papildomų mokesčių.


Supratai gerai. Tik tiek, kad visas tas reikalas su kodo gavimu/naudojimu ir pan. bus truputėlį "susuktas". Bus taip padaryta, kad nelabai norėsis gavus kodą pačiam ir apsipirkti, o jeigu, vis dėl to, norėsis, tai po to tada norėsis ir daugiau kartų apsipirkti :) Bet čia jau projekto detalės, čia jau kita tema..

Svarbiausia man dabar kažkaip išspręsti tą pinigų pervedimą tam kas juos uždirba... Reikia tai kažkaip padaryti legaliai. Taškų rinkimas šitoj vietoj netinka.
2009-06-12 19:03 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #663967

Aradija rašė:

bet ar internetu pasirasyta darbo sutartis galios? smile



Kiek žinau, tai negalios. Plius, kiek man žinoma, užsienyje gyvenančių asmenų įdarbinti iš viso negalėsiu, pagal LR.

Patvirtinkit arba paneikit smile

p.s. Svarstau dar galimybę apie ofšorinės įmonės įsigijimą.. Kaip tada su darbo santykiais gaunasi? Gal kas žinot, išmanot, o gal tik šiaip prielaidas padarytumėt kokias? Domina mokesčių klausimas ir santykių su tais pardavimų vadybininkais.. Jeigu taip kaip galvoju, tai aš ten tik vienas būčiau kaip toks nuolatinis darbuotojas + tie "pardavimų vadybininkai". Gal turint ofšorinę viskas paprasčiau su darbuotojais gautųsi?
2009-06-11 17:47 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #663556

Elste rašė:


minimalus dugnas - 4,85 Lt už valandą.
Galit sudaryti darbos sutartis terminuotas (jeigu tik kažkuriam laikui reikia) arba neterminuotas. Nurodote darbo laiką, kiek jie ten maždaug dirba. Darbo vieta - namuose, vaikštant ir iešknat klientų.



O dugnas mėnesiui? Ta prasme, 4,85 Lt už valandą, kai dirbama n valandų, tai daugmaž aišku. Tačiau, koks tas "n" gali būti? 1 valanda per mėnesį? Pusvalandis? Dešimt minučių? Nes aš planuoju nemokamai daryti visą tą registraciją į pardavėjus ir t.t., tai visus tuos minimumus pats ir mokėčiau tuo bimbinėjimo atveju...
2009-06-11 02:27 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #663164
Kiek pasidomėjau šituo visu reikalu ir iš čia keletas klausimų kilo, į kuriuos atsakius tas pats klausimas lyg išsispręstų, tai jei žinot, atsakykit į kurį iš klausimų:

1) Kokiu pagrindu veikia visi tie pardavėjai, kurie vaikšto pas klientus ir pardavinėja prekes tiesiog kieme, namuose ir pan? Berods Avon kažką panašaus daro (nesu tikras), o kur įvairūs nekilnojamo turto brokeriai ir pan. Kaip tokie pardavėjai yra traktuojami įmonėje? Kokios rūšies tie įmonės ir pardavėjo santykiai? Kažkaip, sunku man patikėti, kad čia darbo sutartimi surišti santykiai.. Pakomentuokit kas.

2) Kokį minimalų atlyginimą per mėnesį galiu įrašyti darbo sutartyje? Suprantu, kad minimalus atlyginimas yra 800 litų, tačiau būna, kad žmonės dirba puse etato (tuomet būtų 400), dirba po valandą per mėnesį (nemeluoju?) ir t.t. Man tik įdomu kur tas dugnas, kur ta minimali suma...
2009-05-26 19:37 Bendra » Kaip įsidarbinti "vienkartinius pardavėjus"? » #657754
Sveiki,
ESMĖ ČIA:
Galvoju kaip čia padarius, kad asmenys Lietuvoje ir užsienyje darbuotųsi mano labui - ieškotų man klientų. Klientą atvedusiam žmogui - pinigas į kišenę. Jeigu neatvedė, tai nebūtų ir pinigo. Pinigus skaičiuočiau ir į kišenes mėtyčiau kas mėnesį.

SMULKIAU ČIA:
Tai būtų globalus interneto projektas (galit traktuoti tai kaip e-parduotuvę). Noriu toje parduotuvėje padaryti tokį skyrelį kaip "dirbkite su mumis" ar pan. Visa tai įsivaizduoju veikiant maždaug taip:
- Į tą tinklapio skyrelį ateina potencialus pardavėjas (tai gali būti tiek LT pilietis, tiek JAV, tiek RU ar t.t.).
- Tas potencialus pardavėjas užpildo formą (Nuspaudžia mygtuką "Su taisyklėmis susipažinau", įrašo savo vardą ir sąskaitos numerį, į kur galima pervedinėti pinigus).
- Jam užpildžius tokią formą mes abu gaunam el. laiškus, kad užsiregistravo toks ir toks naujas potencialus pardavėjas, kurio sąskaitos numeris toks ir toks. Šitam naujam asmeniui tame pačiame laiške išsiunčiu ir unikalų kodą, kuris identifikuos tą naują pardavėją mano sistemoje.
- Tas potencialus pardavėjas eina ieškoti klientų. Randa klientą.
- Tas klientas (galbūt su priežiūra to naujo pardavėjo) ateina į mano el. parduotuvę, atranda kažkur tokį dalyką kaip : "įveskite nuolaidos kodą ir prekes pirksite 1% pigiau". Tai va. Įveda tą kodą (kuris realiai yra to pardavėjo kodas mano sistemoje). Ir apsiperka, susimoka.
- Galiausiai gavosi taip: aš gavau pirkėją, pirkėjas gavo prekę, o pardavėjui reikia įduoti jo uždarbį (sakykim, dar 1% nuo pardavimo). Tam pardavėjui pervedu jo pinigus (tą 1% nuo pardavimo) į jo anksčiau nurodytą sąskaitą.


Kaip visa tai padaryti nepažeidžiant įstatymų? Kiek suprantu, darbo sutartis čia netinka, nes tas "potencialus pardavėjas" gali man atvesti nulį klientų, o gali ir šimtą... Norėčiau daryti tokias kaip vienkartines išmokas nuo pardavimo.

Veikla būtų UAB.

Jei čia labai daug aiškinimo ir kalbos, o laiko nelabai turit, tai tuomet bent ant kelio užveskit. Iš anksto Ačiū.
2009-02-09 17:59 Bendra » Individuali veikla » #617536
Dar vienas klausimas apie individualią veiklą (be verslo liudijimo).

Individualios veiklos vykdymas registruojamas tik VMI (pateikiant formą FR0792: www.vmi.lt/formos/pdf/FR0792(3).pdf ) ? Ar dar kur privalėčiau nubėgti? Iki SODRA`os pvz.?
2009-02-05 16:02 Bendra » Individuali veikla » #615944
Konsultacijas SODRA teikia iki 20:00, pagal jų internete nurodomas tiesas. smile

Ir vis gi, pabaigai (tikiuosi :) ), kaip ten su ta mokesčių prievole SODRAi, PRIVALAU mokėti:
1. po to kai deklaruosiu pajamas (t.y. 2010 m. gegužės 1d. už vasario9-gruodžio31);
2. kai bus prabėgęs metų ketvirtis (t.y. 2009 m. balandžio 15d. už vasario9-birželio30);
3. ar (čia dar iš kažkur fantazija( ? )) kai prabėgs metai (t.y. 2009 m. gruodžio 31d. už vasario9-gruodžio31)?

Sakykim, kad noriu mokėti vėliausiai kada įmanoma (veiklos startas - 2009 m. vasario 9d.).
2009-02-05 15:31 Bendra » Individuali veikla » #615910
Petronėle,
[quote:9f85c0cde5]socialinio draudimo įmokos gali būti avansu apskaičiuojamos ir sumokamos nuo jų pačių pasirinktos sumos, bet ne mažesnės nei 0,8 minimaliosios mėnesinės algos dydžio per mėnesį, (t.y. įmokų mokėjimas avansu šiems asmenims nėra privalomas).[/quote]
, - šį įstatymo įrašą omenyje turi?

Pagal mane, tai avansu MOKĖTI REIKIA, o GALI BŪTI apskaičiuojamos NUO SUMOS, o ne apskaičiuojama/neapskaičiuojama...

Ar aš klystu? Jei per pusvalandį neišsiaiškinsiu, skambinsiu :)
2009-02-05 14:35 Bendra » Individuali veikla » #615864
Didžiausias Ačiū Petronėlei, už ryškų indėlį gvildenant mano problemas. smile
Ačiū ir kitiems. Tik tiek, kad keletas neaiškumų vis dar liko (nors, gal vertėtų sakyti iškilo naujai, o ne liko...).

Tai štai, trys klausimai (primenu, kad veiklą noriu pradėti vasario 9d.):

1. Tai GPM`ą turiu mokėti kada? Po to kai deklaruosiu 2009 metų pajamas (t.y. 2010 metų gegužės 15 dieną, jei neklystu) ir tada turėsiu susimokėti už visus 2009 metus (vasario 9 – gruodžio 31)
AR
kaip, kad rodo mokesčių kalendorius, turėčiau VMI mokėti jau kovo 2 dieną (už pajamas nuo vasario 9 iki vasario 28, gautųsi smile )?

2. Dėl SODROS vėl gi, labai panašiai kaip ir dėl GPM`o.. sakot, kad: „susimokėsit metams pasibaigus“, - o įstatymas (jeigu nieko nepraleidau) sako, kad būtina kas ketvirtį (kitaip tariant, iki 2009 m. balandžio 15 dienos), kur čia teisybė? :)

3. „Jei pajamų per metus bus 0, tada vienintelis mokestis - sveikatos draudimo įmokos, mokamos kas mėnesį. Reiktų pasistengt bent joms užsidirbt :))“, - PLIUS Sodrai po mažiausiai 182,4 lt už kiekvieną veiklos mėnesį būtų protinga atsidėti (ir susimokėti pagal šio mano sąrašo 2 punkte pateiktą tvarką)?
2009-02-05 02:31 Bendra » Individuali veikla » #615404
Tiesi, Ačiū už nuorodą ;)
Bet, iš kitos pusės, įstatymai greičiau keistis gali, nei, kad aš nuo pradžių iki galo perskaitysiu visą tą tavo nurodytą temą...

Šiaip ar taip, kažkiek skaičiau (dabar jau einu miegoti, gana šiai dienai). Na, ir ką supratau, tai tiek:

Pajamų mokestis (15%) nuo pajamų (iš to ką gavau atimu tai ką išleidau gavimui).
Ir tektų mokėti VMI jau kovo 2 dieną. Už pajamas, gautas nuo vasario 9 (registruoju veiklą) iki vasario 27 d. (paskutinės mėnesio darbo dienos) ? Nieko uždirbimo atveju - 0 litų.

Privalomas sveikatos draudimas (9%) nuo pajamų (iš to ką gavau atimu tai ką išleidau gavimui), bet ne mažiau kaip 9% nuo minimalios mėnesinės algos (MMA). Kadangi dar nuo 2008-01-01 MMA yra 800, tai minimali įmoka – 800*0,09 = 72 litai per mėnesį.
Čia nesupratau iki galo.. Iš pradžių lyg atrodo, kad vasario 27 jau pirma įmoka šviečiasi? Tai, tokiu atveju, vasario 27 VMI moku 72 litus. Teisingai?

Socialinio draudimo įmoka (28,5%)
Iš pajamų (iš to ką gavau atimu tai ką išleidau gavimui) atimu dar ir pajamų mokesčio priskaičiuotą sumą, na ir galiausiai iš to kas liko skaičiuoju 28,5%.

Žinant tai, kad:
[quote:32511073c0]„Asmenų, kurie verčiasi individualia veikla, kaip ji apibrėžta Gyventojų pajamų mokesčio įstatyme [...] pajamų metinę sumą sudaro valstybinei mokesčių inspekcijai deklaruotų individualios veiklos apmokestinamųjų pajamų ir apskaičiuotos mokestinių metų individualios veiklos pajamų mokesčio sumos skirtumas.“[/quote]
Ir tai, kad:
[quote:32511073c0]„[...] socialinio draudimo įmokos mokamos kartą per ketvirtį, ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 15 dienos, išskyrus šioje dalyje nustatytą išimtį. Šių asmenų [...] mėnesio socialinio draudimo įmokos gali būti avansu apskaičiuojamos ir sumokamos nuo jų pačių pasirinktos sumos, bet ne mažesnės nei 0,8 minimaliosios mėnesinės algos dydžio per mėnesį. [...] Avansu sumokėtos socialinio draudimo įmokos negrąžinamos.“[/quote]
Ir dar tai, kad MMA yra 800 litų, o 0,8% nuo 800 litų yra 64 litai....

Tai, žinokit, čia ir sustojau. Nes aš gaunu, kad 64 litai per mėnesį, kai realiai 182,4 lito per mėnesį turėtų būti, pagal tax.lt skaičiuoklę. Ką praleidau, jeigu praleidau?

Be to, kas tas "mokama kas ketvirtį"? Kas metų ketvirtį (mano ir visų kitų atveju - iki balandžio 15d) ar kas veiklos ketvirtį (mano atveju - iki birželio 15 d.)? Spėju, kad iki balandžio 15d... ? Bet, vis gi, įdomu kiek reikėtų mokėti (kaip tai apskaičiuojama), jeigu gaunu 0 pajamų ir 0 išlaidų turiu..

p.s. Į prieš tai buvusį mano komentarą galit nebekreipti dėmesio. :)
2009-02-04 22:06 Bendra » Individuali veikla » #615377
Ingutei: Nuo kada individuali veikla (idv?) yra įmonė? :)

Visiems:
Šiaip ar taip, man beveik tas pats klausimas ramybės neduoda.

Planuoju artimiausiomis dienomis patraukti registruoti savo individualios veiklos (ne pagal verslo liudijimą). Ir šiuo metu man įdomiausia yra kada mano pirmosios mokesčių įmokos prasidės... Nes iki mokesčių dar pajamas reikia sugaudyti, klientus galutinai susirasti ir pan.

Gal galit konkrečiau papasakoti kada ir kas vyksta su mokesčiais, jeigu veiklą noriu registruoti ateinantį pirmadienį (vasario 9d.)?

PVM mokėtoju pradžioje dar nebūsiu.
Išlaidas iš pajamų atiminėsiu.
Planuoju, į tą pačią veiklą įtraukti dar vieną žmogų (tai būtų dizainieris, kuriam kas mėnesį pagal autorinę sutartį mokėčiau po 2000 lt už to paties projekto dizaino darbus, taip juk galima?). Dizainieriui mokamus pinigus įtraukčiau į leistinus atskaitymus.

Kiek suprantu, kažkur kažkada reikės mokėti šiuos mokesčius:
- Gyventojų pajamų mokestis;
- Socialinis draudimas pagrindinei pensijos daliai;
- Socialinis draudimas papildomai pensijos daliai (sakykim);
- Privalomas minimalus sveikatos draudimas.

Ar dar ką praleidau?

Kada ir kokie mokesčiai man nusimato mokėti, jeigu, kaip jau minėjau, veiklą registruoju vasario 9d.

Kiek suprantu:
- GPM turėsiu deklaruoti ir susimokėti kovo 2d. (čia procedūras, kaip nors, susižiūrėsiu VMI mokesčių kalendoriuje, todėl gal tik datą pradžiai)?
- Socialinis draudimas pagrindinei pensijos daliai ir Socialinis draudimas papildomai pensijos daliai yra viena įmoka, taip? Ir ją turėčiau mokėti... čia man kažkiek mistika kol kas.
- Privalomas minimalus sveikatos draudimas būtų mokamas į VMI sąskaitą vasario 27 dieną, ar aš klystu (vėl gi, konkrečiau pagal VMI kalendorių procedūras susižiūrėsiu, jei diena ta)?

Ir, galiausiai kažkiek optimizmo:
Planuojamos pajamos/mėn: ~32.000 lt
Planuojamos išlaidos/mėn: ~14.000 lt + 2000 lt minėtam dizainieriui.
Pirmieji 32.000 turėtų ateiti iki kovo 1d. Po to seka puse mėnesio tylos, po kurios ir vėl 32.000 už mėnesio pabaigą. Sakykim, kad taip viskas rutuliojasi.

Optimizmas tam, kad būtų patogiau orientuotis veiklos intensyvume ir pan.

Iš anksto didžiausias AČIŪ žmonėms, kurie gelbėja.
2009-01-30 10:47 Bendra » Individuali veikla » #612347
Individuali veikla be verslo liudijimo.
Na, ką jau keletą valandų veikiu, tai - bandau paruošti Paslaugų teikimo sutartį, kurią galėčiau pakišti įmonėms, kurios pirks iš manęs Paslaugas. Tokiu atveju, įmonė įsigydama iš manęs Paslaugas gaus Sąskaitą faktūrą + Paslaugų sutarties, kurią dabar rengiu kopiją. Čia viskas lyg ir aišku ir teisinga, ar ne? :)

O įdomu man štai kas:
Radau internete Pirkimo-Pardavimo sutarties šabloną, kuriame yra parašyta:
[quote:0b94e676ff]
UAB „[pavadinimas]“, registruota adresu [adresas], įmonės kodas [kodas], toliau vadinama Pardavėju, atstovaujama [pareigos, vardas ir pavardė], veikiančio (-ios) pagal [atstovavimo pagrindas], ir UAB „[pavadinimas]“, registruota adresu [adresas], įmonės kodas [kodas], toliau vadinama Pirkėju, atstovaujama [pareigos, vardas ir pavardė], veikiančio (-ios) pagal [atstovavimo pagrindas], toliau kartu Sutartyje vadinamos Šalimis, sudarė šią pirkimo–pardavimo sutartį, toliau vadinamą Sutartimi:
[/quote]

Suprantu, esate į mokesčius orientuota auditorija, todėl visa ta teisinė formuluotė ir visa kita, tai čia kaip nors jau mano paties ir draugų-teisininkų pagalba bus pertvarkyta, kad būtų jau ne Pirkimo-Pardavimo, o Paslaugų teikimo sutartis...
Tai va, man įdomu ką labiausiai tiktų pavartoti ties:
[quote:0b94e676ff]
UAB „[pavadinimas]“, registruota adresu [adresas], įmonės kodas [kodas], toliau vadinama Pardavėju, atstovaujama [pareigos, vardas ir pavardė], veikiančio (-ios) pagal [atstovavimo pagrindas],
[/quote]
, - kad visas vertimas būtų jau ne UAB`ą apibūdinantis, o individualia veikla (be verslo liudijimo) užsiimantį asmenį, t.y. mane.


Kokius duomenys iš individualios veiklos būtų tikslinga rašyti į tuos "[tuščius]" formos laukus?


UAB „[pavadinimas]“ = Vardenio Pavardenio individuali veikla ?
registruota adresu [adresas] = registruota adresu Gatvės g. 1, Miestas ?
įmonės kodas [kodas] = ???
...
atstovaujama [pareigos, vardas ir pavardė] = atstovaujama individualios Vardenio Pavardenio veiklos savininko-vykdytojo Vardenio Pavardenio (asmens kodas: 32345678901) ?

veikiančio (-ios) pagal [atstovavimo pagrindas] = veikiančio pagal individualios veiklos vykdymo pažymą (numeris: (00.0)-A00-000) ?


Šiais keitimais noriu daugiau logikos sutartyje, kurią galbūt įžvelgę IĮ`ei ar UAB`ui (mano klientams) buhalteriją tvarkantys asmenys galėtų be papildomų sunkumų susitvarkyti kažkur į apskaitos programas vedant visus tuos duomenis ar pan. O ir aš pats šią logika pasinaudočiau formuodamas sąskaitų-faktūrų turinį. :)

Iš anksto Ačiū smile
2008-09-25 16:18 Įvairūs » UAB Steigimas » #562554
Sveiki,

Situacija tokia:
Yra nuspręsta steigti UAB. Steigėjas - vienas asmuo (t.y. aš pats), kuris gruodžio viduryje planuoja atsidaryti sąskaitą, susimokėti už akcijas ir visa kita. Tai štai, viskas lyg ir tvarkoj, bet šiuo metu (prieš pradedant oficialią įmonės veiklą) būtų gerai pasigaminti produkto (kurį gaminsime įmonėje) pavyzdį, pasirūpinti reklamos turiniu ir pan. Visi tie paruošiamieji (pavadinkim taip) darbai būtų daromi iš įmonės steigėjo (o ne įmonės) kišenės, taigi kažkaip laviruoti tarp išlaidų ir atskaitymų kol kas nereikia. Vienintelis dalykas ko dabar noriu - nebesikeisiantis įmonės vardas, kadangi vardas figuruoja labai daug kur (produktas, reklama, logo, web, ... ). Taigi, lyg ir išsiaiškinau, kad galima laikinai rezervuotis įmonės vardą Registrų centre. Viskas labai paprasta (pataisykit, jeigu klystu) - užpildau JAR-5 formą ir įteikiu ją Registrų centro darbuotojui. Po vienos darbo dienos gaunu patvirtinimą apie tai, kad UAB "AAA" yra M. Ano. Tai tiek lyg ir aišku.

Pradėjau žiūrinėtis JAR-5 ( www.registrucentras.lt/bylos/jar/e-gidas/JAR-5.pdf ), o ten kalbama apie Steigimo aktą (nes steigiu vienas) ir Steigiamąjį susirinkimą. Taigi, klausimas būtų toks:

Kokius dokumentus turėčiau pasiruošti, užsipildyti ar kaip kitaip kliudyti, kokius įvykius turėčiau išgyventi, norėdamas tvarkingai prisiduoti JAR-5? Kiek suprantu, Steigiamasis susirinkimas yra tam, kad būtų patvirtintas Steigimo aktas ( ? ). O kaip dėl Steigimo ataskaitos? Koks skirtumas tarp Steigimo akto ir Vienintelio akcininko sprendimo? O ir įstatai.. steigiamojo susirinkimo metu turėčiau ir juos pasitvrtinti, jei teisingai suprantu? Plius, kada man reikia Notaro įsikišimo? Notaras turi patvirtinti mano įstatus prieš steigiamąjį susirinkimą? O kaip dėl antspaudo ir mokesčių? Man įdomu tik tas momentas iki teisingai užpildytos JAR-5 formos pateikimo Registrų centrui.

Kol kas tiek klausimų...
2008-07-15 19:36 Bendra » Dividendai ar atlyginimas? UAB » #540757
Sveiki,

kas geriau, dirbti už minimalų mėnesinį atlyginimą ir metų pabaigoje išsimokėti dividendus ar dirbti už solidų atlyginimą ir metų pabaigoje likti be dividendų?
2008-03-02 22:03 Bendra » Individuali veikla » #497088
Na, taip.. Tokie reti anonimų atvejai su šluotomis man panašūs į tuos atvejus, kai virėjas restorano virtuvėje bedėliodamas į sriubą morkas sugalvoja vieną iš jų suvalgyti.

Tik vat, visai kita situacija gaunasi, kai tų anonimų yra begalė (pagrindiniai pirkėjai). Tuomet nebegali šiaip sau žiūrėti į tuos anonimus, nes jie daro ženklią įtaką...

[quote:a59397077f]
BUHALTERINĖS APSKAITOS ĮSTATYMAS

13 straipsnis. Apskaitos dokumentų rekvizitai
1. Privalomi šie apskaitos dokumentų rekvizitai:
1) apskaitos dokumento pavadinimas;
2) ūkio subjekto, surašiusio apskaitos dokumentą, pavadinimas, kodas;
3) apskaitos dokumento data;
4) ūkinės operacijos arba ūkinio įvykio turinys;
5) ūkinės operacijos arba ūkinio įvykio rezultatas pinigine ir (arba) kiekybine išraiška. Jeigu ūkinės operacijos arba ūkinio įvykio rezultatas nurodomas kiekybine išraiška, turi būti nurodyti mato vienetai;
6) asmens (-ų), kuris (-ie) turi teisę surašyti ir pasirašyti arba tik pasirašyti apskaitos dokumentus, vardas (-ai) arba pirmoji (-osios) vardo (-ų) raidė (-ės), pavardė (-ės), parašas (-ai) ir pareigos.

[/quote]
[quote:a59397077f]

MOKESČIAMS APSKAIČIUOTI NAUDOJAMŲ APSKAITOS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO IR PRIPAŽINIMO TVARKA

7. Sąskaitoje faktūroje, be Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytų privalomų apskaitos dokumento rekvizitų, turi būti nurodyta:
7.1. pirkėjo pavadinimas (vardas, pavardė), kodas (asmens kodas), prekės (paslaugos) pavadinimas, prekės (paslaugos) kaina;

[/quote]

7.1. pirkėjo pavadinimas (vardas, pavardė), kodas (asmens kodas).

Visam šitam aš teturiu pirkėjo sąskaitos numerį... O jeigu atsisakau tokių pirkėjų (vien su sąskaitos numeriu kur), tuomet apsiriboju tik Lietuva ir vienu-dviem patikliais piliečiais iš užsienio... Ir tada gaunasi padėtis, pavadinimu - nuostolingas verslas. Kitaip tariant - bėda. Reikia kažką sugalvot. Bus daugiau patarimų?

Su šluotom pavyzdys geras, tačiau ne tas.
2008-03-02 20:42 Bendra » Individuali veikla » #497073
Toks gan kvailas (iš pirmo žvilgsnio) klausimas:

Ar gali individualia veikla užsiimantis asmuo parduoti prekę anonimui?
2008-03-01 02:50 Gyventojų pajamų mokestis » Fizinio asmens pardavimas imonei, GPM, individuali veikla ir t.t. » #496751
Labai geri klausimai.
Viskas ką išvardinai, labai aktualu ir man. Ypač trečiasis punktas. Būtu malonu, jei kas padėtumėt - jau dviems žmonėms nauda tuo pačiu būtų.

Prieš tai, klausimas Mindaugui: kaip išsprendei (jeigu sprendei) 500 eurų/dieną limitą PayPal sistemoje?

Kas dėl sąskaitos-faktūros, tai ją privalai išrašyti, tačiau jeigu nėra galimybių atiduoti klientui - sau ir pasilieki. Bent jau taip man VMI paaiškino, kai pasiskambinau.

Tačiau:
[quote:cf41d336ad]
...
7. Sąskaitoje faktūroje, be Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytų privalomų apskaitos dokumento rekvizitų, turi būti nurodyta:
7.1. pirkėjo pavadinimas (vardas, pavardė), kodas (asmens kodas), prekės (paslaugos) pavadinimas, prekės (paslaugos) kaina;
...
[/quote]


Jau net juokas ima tokį va klausimą (deja, labai aktualų ir realų) užduodant: Kaip savoje buhalterijoje (individuali veikla) rodyti pajamas, gautas iš elektroninio pašto adreso?
Nes mano supratimu, būtent taip šioje situacijoje ir gaunasi - pinigus man į sąskaitą perveda ne asmuo turintis vardą, pavardę ir asmens kodą, tačiau - elektroninis pašto adresas...
2008-02-27 03:08 Bendra » Individuali veikla » #495200

Tiesi rašė:

Dėl papildomos pensijos dalies - ji turi ribas, t.y. neprivalai mokėt daugiau, nei (minimali alga*12)*15 proc., ir jei Tavo pajamų suma per metus neviršija minėtos sumos, papildomai pensijos daliai nieko nemoki.
Dėl sveikatos draudimo įmokų - ne visai teisingas pats skaičiavimo principas. Turėtum skaičiuoti pajamų mokestį, nuo mokesčio skaičiuoti 30 proc. ir lyginti gautą sumą su 35,68 Lt*12 2008 metams. T.y. jei 30 proc. bus daugiau, nei 35,68 Lt*12, nieko papildomai nemokėsi ir papildomų išlaidų sveikatos draudimui nebepatirsi. Jei suma mažesnė - moki skirtumą.



Lyg pataisiau ir tai. Būčiau dėkingas, jeigu visą tai dar kartą peržvelgtumėt smile

Ačiū visiems, kurie peržvelgė aukščiau prisegtą failą ir pakomentavo gerumus/blogumus.

Kaip jau minėjau, pridedu dar vieną (jau pakoreguotą variantą). Barkitės :) To ir laukiu ;) Dar kartą - Ačiū.
2008-02-27 02:51 Bendra » Individuali veikla » #495199

Elvusia rašė:

Ir dar, toje formulėje, kur apskaičiuojamas pajamų mokestis, kaip suprantu, atimamas PVM.
Jis čia nė prie ko.



PVM atimu todėl, kad jis yra įskaičiuotas į pajamas/mėn., jeigu būdavo "+" ties PVM (gal tas "+" kiek klaidino..).
Dabar, pataisytame variante kiek kitaip visą tai įforminau. Turėtų būti aiškiau (tikiuosi).
2008-02-27 01:33 Bendra » Individuali veikla » #495198

Elvusia rašė:

O aš manau, kad klausiantysis sudarė puikią lentelę.
Žmogus planuoja pajamas ir išlaidas. Tai - puiku.
Tik privalomas sveikatos draudimas tikrai keisis. Dabar - 39,00 Lt - mėn.

Rolanda, kodėl žmogus negali skaičiuoti papildomai pensijos daliai?
Manau - gali. Tai - minimali suma, kurią jis pasirenka mokėti, jri jo pelnas viršys 12 MMA.



Čia keisis į 39,00 Lt - mėn., ar jau dabar taip?
Jei neapsirinku, tai įmokos už privalomą sveikatos draudimą yra neatsiejamas dydis nuo Valstybės biudžeto metinės įmokos už valstybės lėšomis draudžiamus asmenis (šiuo metu, šis dydis yra yra po 428,1 lito už kiekvieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį). Mėnesinė įmoka už privalomąjį sveikatos draudimą yra 1/12 metinės valstybės biudžeto įmokos už valstybės lėšomis draudžiamus asmenis, kas gautųsi (428,10/12=35,68 Lt).
Norite pasakyti, kad keičiasi/jau pasikeitė pastarasis dydis (iš 428,10 Lt į 468,00 Lt) ?

Čia šiaip, įdomu, nes tada reiškia, kad pražiopsojau "aktuali redakcija" ir pan. :)

Pakeičiau ir skaičiavimus papildomai pensijos daliai. Padariau taip, kad arba per mėnesį atskaičiuojama MMA*15% arba neatskaičiuojam visai (jeigu pajamos/mėn., atėmus pajamų mokestį yra mažiau kaip MMA).


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2017 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2017 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2018-01-01
152.92 EUR
Draudžiamosios pajamos
nuo 2018-01-01
476 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2018-01-01
2,45 EUR ir 400 EUR