Tax.lt narys Cecilia

Tax.lt narys nuo
2009-01-10
Miestas / vietovė
Vilnius
Profesija
Buhalterė
Cecilia
forume parašė 681 žinučių

Cecilia naujausios žinutės:

2010-03-17 08:35 Bendra » Kelionės lapai » #777016

Cecilia rašė:

Kaip suprantu tuos X litrus nurašoma:
D 6 kl.
K 2 kl.
Tada kuro perviršis lieka 2 klasėje. Tai ten tą kurą taip ir palikti kabėti? Ar reikia kažką daryti?

O ką daryti tokiu atveju, jeigu pagal kelionės lapą kuro sunaudota daugiau negu atnešta čekiukų?... (pvz. dėl nelabai tikslios kuro sunaudojimo normos)



Na į vieną klausimą pati radau atsakymą taxe:
"Jei sunaudojimas didesnis nei norma yra 2 variantai:
A) Jei perviršis yra pateisintas...prakiuro bakas, žiemą reikėjo papildomai šildytis ar buvo velkama kita transporto priemonė... Tuomet surašomas aktelis, kuriame nurodomos viršnorminio sunaudojimo objektyvios priežastys ir nurašoma.
B) Jei perviršis nėra kuo pateisinti, tai traktuojama vairuotojo, kaip FA, pajamos natūra ir apmokestinamos bendra tvarka."
2010-03-17 08:20 Bendra » Kelionės lapai » #777005
Kaip suprantu tuos X litrus nurašoma:
D 6 kl.
K 2 kl.
Tada kuro perviršis lieka 2 klasėje. Tai ten tą kurą taip ir palikti kabėti? Ar reikia kažką daryti?

O ką daryti tokiu atveju, jeigu pagal kelionės lapą kuro sunaudota daugiau negu atnešta čekiukų?... (pvz. dėl nelabai tikslios kuro sunaudojimo normos)
2010-03-17 07:59 Bendra » Kelionės lapai » #776987
Gal galėtumėt šiek tiek dėl kelionės lapų paaiškinti, nes man tai absoliučiai juodas miškas. Tarkim užpildom tą kelionės lapą, kur nurodom, jog per mėnesį nuvažiuota 1300 km (o kaip jūs tuos kilometrus gausit? iš spidometro?). tada tuos kilometrus paverčiat į litrus, remiantis kuro sunaudojimo normomis? ir tada lyginat su faktiškai sunaudotu kuru (atneštais čekiukais)? tarkim tada gaunasi, kad kuro sunaudota x litrų pagal kelionės lapą, o čekiukų atnešta už X+10 litrų. Tai kur tuos 10 litrų dėti? kokios korespondencijos?
2010-03-10 09:06 Įvairūs » Buhalterių klubas - nepelno siekianti organizacija » #774609
Supratau :)
2010-03-10 08:45 Įvairūs » Buhalterių klubas - nepelno siekianti organizacija » #774592
Norėjau paklausti, kiek laiko truks (valandų) G.Černiaus ir B.Černiuvienės seminarai?
2010-03-01 13:19 Gyventojų pajamų mokestis » FR 0573 » #769924
Sveiki,
tvarkau šiek tiek apleistą vienos asociacijos (visuomeninės organizacijos) apskaitą. Ši organizacija 2007 metais turėjo tik išmokų pagal autorines sutartis. 2007 m. jei neklystu buvo 15 proc. GPM nuo autorinių ir viskas. Buvusi buhalterė deklaruodama metinėje dekl. GPM sumas apvalino šiek tiek kitaip.. pvz. 72,50 rašė 72 vienoj vietoj, o kitoj jau 73 lt. Tai čia matyt dėl to, kad "išlyginti" metinę GPM sumą :) tai aš galvoju, ar dabar būtina tą deklaraciją patikslinti dėl 0,50 Lt (buvo ne vienas toks) ar gerai bus ir tokia?

Kitas klausimas, ar 2007 metais pajamos pagal individualios veiklos pažymėjimą buvo deklaruojamos FR0573 deklaracijoje ar FR0471? Nes buvusi buhalterė pradeklaravo 573 formoje.. O aš tuo metu išvis nebuvau dirbusi buhaltere, tai nežinau :) gal kas nors prisimenat, kaip ten buvo? :)
2010-02-18 11:06 Gyventojų pajamų mokestis » GPM308, GPM deklaravimas už 2009 metus » #763410
Niekaip nesuprantu dėl turto deklaravimo. Skaitau deklaravimo taisykles ir priedą, kuriema pateiktas neapmokestinamų pajamų sąrašas:

NE DIDESNĖS UŽ NUSTATYTĄ DYDĮ NEDEKLARUOJAMOS NEAPMOKESTINAMOSIOS PAJAMOS:
<...>
7. Tokios ne individualios veiklos turto pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn pajamos:
<...>
7.5. anksčiau kaip prieš trejus metus iki pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn įsigyto nekilnojamojo daikto, esančio Europos ekonominės erdvės valstybėje, išskyrus esantį Lietuvoje (iš kurio gautoms pajamoms taikomas šio sąrašo 13 punktas), ir Lietuvoje esantį gyvenamąjį būstą (iš kurio gautoms pajamoms taikomas šio sąrašo 14 punktas), kai šių pajamų suma per mokestinį laikotarpį nėra didesnė kaip 10000 Lt;

Toliau tame pačiame priede:

BET KOKIO DYDŽIO NEDEKLARUOJAMOS NEAPMOKESTINAMOSIOS PAJAMOS
13. Ne individualios veiklos turto pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn pajamos, gautos už anksčiau kaip prieš trejus metus iki pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn įsigytą nekilnojamąjį daiktą, esantį Lietuvoje.
14. Ne individualios veiklos turto pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn pajamos, gautos už parduotą ar kitaip perleistą nuosavybėn Lietuvoje esantį gyvenamąjį būstą (įskaitant priskirtą žemę), kuriame pastaruosius dvejus metus iki pardavimo ar kitokios perleidimo buvo gyventojo gyvenamoji vieta, deklaruota teisės aktų nustatyta tvarka.

Tad likau nesupratusi, ar reikia deklaruoti parduotą lietuvoje esantį gyv. būstą, ar nereikia?... Gal galit, kas nors išaiškinti, man tuos punktus... :(
2010-02-18 10:58 Gyventojų pajamų mokestis » GPM308, GPM deklaravimas už 2009 metus » #763387
[quote=amadina22]Jei darbuotojas buvo NA, tarkim 3,5 mėnesių, tai 35 laukelį turi pildyti, kad nedirbo tiek ir tiek mėnesių, tai jau atsiras
Man irgi įdomu, kaip čia bus su NA... Pas mus irgi buvo keletas tokių darbuotojų, tik bėda, kad jų niekas nebuvo įspėjęs, dėl 72 litų...
2010-02-18 10:36 Gyventojų pajamų mokestis » GPM308, GPM deklaravimas už 2009 metus » #763354
Sveiki,
Ar šioje deklaracijoje reikia nurodyti gautą pensiją? Toks kodas tai yra skirtas... todėl pasimečiau...

Darbo biržos pašalpa kaip supratau nedeklaruojama, ar ne?
2010-02-06 13:20 Gyventojų pajamų mokestis » Autorinės sutartys » #757688

Regvita rašė:

Tuomet reikės sugrąžinti,t.y. reikės papildomai pervesti mokesčių nuo autorinių, nes už sausį buvo išskaičiuoti mokesčiai nuo 50 proc. pajamų.


Būtent... smile
2010-02-05 10:14 Gyventojų pajamų mokestis » Autorinės sutartys » #756981
Kaži ar išaiškėjo kas nors dėl autorių, kurie nesusiję darbo santykiais? Ar taikomos apmokestinimo lubos? Ar nesusiję yra "nesusiję" tik konkrečios įmonės atžvilgiu, ar apskritai niekur neturi būti dirbantys? smile
2010-02-05 10:06 Įvairūs » UAB Steigimas » #756974

SilvijaS rašė:


smile O gak dar turite ir steigimo akto pildymo rekomendacijas, ar kokį užpildytą pavyzdį, kuriuo galėčiau pasinaudoti?


www.ukmin.lt/lt/veiklos_kryptys/imoniu_teise/steigimo_dokum/ ir pavyzdžiai ir rekomendacijos
2010-02-04 09:57 Darbo teisė » Darbo laikas » #756202
Ačiū už atsakymus :)
2010-02-04 09:31 Darbo teisė » Darbo laikas » #756185
Sveiki,
reikia atsakymo į tokį kvailoką klausimą smile kiek mažiausiai valandų per mėnesį gali dirbti darbuotojas? Tarkim 1 val. per mėnesį niekam neužkliūtų? O kaip buhalteriui tokioje įmonėje darbintis, taip pat 1 val. per mėnesį? Ar būtinai turėtų būti 1 val. per savaitę?
2010-02-04 08:57 Įvairūs » UAB Steigimas » #756147

Cecilia rašė:

Daugmaž susidėliojau, ką reikia užpildyti, jei nesunku patikrinkit, ar nieko nepraleidau.

1. Registruojamas įmonės pavadinimas (NEBŪTINA). Pavadinimo pasitikrinimas: www.registrucentras.lt/jar/p/ Iš anksto užpildoma JAR-5 forma. Beje, šią formą galima užpildyti namie, galima ir registre (+ 30 ct.)Užregistruoti pavadinimą gali bet kas. Su savimi tas asmuo turi turėti asmens dokumentą. Vėliau reikės sutikimo perleisti įmonės pavadinimą. Pažyma atsiimama sekančią dieną. Paslaugos kaina 56 Lt.

2. Įmonės buveinės adresas. Įmonė privalo turėti registracijos adresą, todėl notarui teks pristatyti ir adresu esančių patalpų savininko notariškai patvirtintą sutikimą (arba tiesiog savininkui kartu ateiti). Jei buveinės patalpos yra įkeistos bankui (tarkim pirktos paėmus paskolą), reiks banko sutikimo šias patalpas naudoti kaip įmonės buveinę (patarimas: rašant bankui prašymą, nurodykite, kad patalpos nebus naudojamos gamybinei veiklai vykdyti). Patalpų savininkui, pačiam steigiančiam juridinį asmenį, pažyma apie patalpų suteikimą nereikalinga, tačiau būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius jo nuosavybės teises į šias patalpas.

3. Vienintelio akcininko sprendimas. Surašomas vienintelio akcininko sprendimas dėl įmonės steigimo. (kiek reikia turėti egzempliorių?)

4. Užpildomas steigimo aktas. Gavus pažymą dėl pavadinimo iš JAR, galima jį drąsiai rašyti į steigimo dokumentus.

5. Įstatinio kapitalo įnašas. Akcininkas kartu su steigimo aktu (notaro nepatvirtintas?) turi eiti į banką ir atsidaryti kaupiamąją sąskaitą. Sumokėti pinigus už akcijas - įnešti grynais pinigais. Bankas išduos . Kartais jo užtenka, bet dažniausiai reikia pažymos apie pinigus esančius sąskaitoje. Kartais pažymos paruošimas užtrunka kelias dienas. Pažymos kaina 30-40 Lt.

6. Užpildomi įstatai ir JAR formos. Forma JAR-1, Forma JAR-VO-V, Forma JAR-T, Forma JAR-PP.

7. Dokumentų pridavimas notarui. Pas notarą iš esmės gali ateiti tik direktorius (ar tikrai?) (jis turi turėti su savimi visus steigimo dokumentus, kuriuos pasirašė akcininkas), nes akcininko parašas nėra tvirtinamas notaro. Notarui reikalingi dokumentai: Steigimo aktas (3 egz.), Įstatai - 3 egz., Vienintelio akcininko sprendimas - 1 egz., Pažyma iš JAR dėl pavadinimo, galima pridėti ir sutikimą dėl vardo perleidimo, jeigu įtraukė ne steigėjas, asmens dokumentas (akcininko paso kopija), sutikimas dėl įmonės adreso. Jeigu registracijos vieta ne steigėjo, turi kartu eiti patalpų savininkas ir leisti registruoti. Notaro paslaugos nuo 380 Lt.

8. Dokumentų pridavimas Registrų centrui. Po notaro einate į JAR ir paduodate voką (įstatai 2 egz., steigimo sutartis, JAR formos), kurį notaras duos. Kaina 198 Lt. Po 7 kalendorinių dienų atsiimame dokumentus. Įmonė – oficialiai įregistruota.

9. Antspaudo užsakymas. Gavus registravimo dokumentus, einate antspaudo. Jeigu užsako ne vadovas, reikia įgaliojimo. Apvalaus antspaudo gamybai pateikiama registravimo kopija ir asmens dokumentas. Prašymas užpildomas vietoje. (nors jo ne visur 100 proc. reikalauja). Jeigu užsako ne direktorius - tada tai valytojai ar vairuotojui ar buhalteriui surašote laisvos formos įgaliojimą, kuriame nurodote asmens kodą, vardą, pavardę, ir parašote, kad jį įgaliojate užsakyti ir atsiimti tokios ir tokios įmones tokį ir tokį antspaudą. Antspaudą padaro per 1 dieną. Kaina 60-90 Lt.

10. Sąskaitos perregistravimas. Vadovas eina į banką ir perregistruoja sąskaitą į atsiskaitomąją. Reikalingi dokumentai: registracijos pažymėjimas, įstatai, antspaudas, direktoriaus pasas. Dar ko nors reikia? Buhalterio pasas reikalingas, tik tuomet, jei yra suteikiamas jam parašas banke.

11. Įregistravimas mokesčių mokėtoju. Įmonė turi pateikti prašymą įsiregistruoti mokesčių mokėtoja per 5 dienas nuo įmonės įsiregistravimo juridinių asmenų registre arba, jeigu subjekto registravimas minėtame registre įstatymais nenumatytas, nuo veiklos pradžios. Pateikiama FR0791 forma, galima internetu. (Bet prieš tai reikia sudaryti sutartį su VMI dėl duomenų teikimo el.būdu?)

12. Dokumentų perdavimas vadovui. Per 7 dienas nuo Bendrovės įregistravimo Juridinių asmenų registre dokumentus, sudarytus steigiamos Bendrovės vardu, bei su Bendrovės steigimu susijusius dokumentus perduoti Bendrovės vadovui perdavimo aktu.


Iškeliu temą. Peržiūrėkit, ar taip viską supratau :) (jei netingit...:)
2010-02-04 08:56 Įvairūs » UAB Steigimas » #756145

linatigre rašė:

Skambiausi į regitrų entrą ir paaškino kad ya tik teigant IĮ jau galima pagal naujątvarką, o UAB įmonės steigimą gaigli būti tik vasaos pabagoje.


O aš jau buvau beveik apsidžiaugiau...
2010-02-03 20:56 Įvairūs » UAB Steigimas » #755881

Colop rašė:

Priprasit :)
mes tarpusavyje šiaip šitame forume turime ir temą DURNYNAS....
jei kada slėgs meilė ar kankins užsikimšusi kriauklė - mes visi ten Jūsų visada lauksime :)


Aha, populiarėjanti tema :)) nesijaudinkit, apsilankysiu ir aš ten, tikrai apsilankysiu smile
2010-02-03 20:49 Įvairūs » UAB Steigimas » #755877

Colop rašė:

Šiaip galvą turite gerą :)
labai greitai ir labai nemažai perpratotte :)))
aš daugiau laiko sugaišau :))) ir tai dar man kyla kasdien klausimų :)
smile


Nu jau baikit.. išgirsit čia dar mane... :)) nepratusi aš taip :))
2010-02-03 20:47 Įvairūs » UAB Steigimas » #755875
Beje, ačiū Jums Colop už nuoširdžią pagalbą :) bent jau užvedėt ant teisingo kelio :)
2010-02-03 20:37 Įvairūs » UAB Steigimas » #755861

Colop rašė:

Rytoj darbo metu pakartokite savo planą dar kartą šioje temoje :)
tada gal kas nors darbo metu parašys daugiau pastebėjimų :)
yra pora man neaiškių vietelių.... bet gal taip ir yra kaip parašėte :) smile smile smile


nu reikės, kaip sakot, rytoj pabandyti :) rinkau aš čia viską iš šitos temos, bet gal kažką ir ne iki galo supratau :))
2010-02-03 20:30 Įvairūs » UAB Steigimas » #755850

Colop rašė:

jūsų veiksmų plano patiktinti negaliu. neturiu tokios galingos kompetencijos.
bet kiek perskaičiau.. lyg ir niekas neužkliuvo :)



Na gal kaip nors prasisuksiu su tokiu veiksmų planu :)) Nebent dar kas nors turėtų kokių pastebėjimų... :)
2010-02-03 19:44 Įvairūs » UAB Steigimas » #755816
Daugmaž susidėliojau, ką reikia užpildyti, jei nesunku patikrinkit, ar nieko nepraleidau.

1. Registruojamas įmonės pavadinimas (NEBŪTINA). Pavadinimo pasitikrinimas: www.registrucentras.lt/jar/p/ Iš anksto užpildoma JAR-5 forma. Beje, šią formą galima užpildyti namie, galima ir registre (+ 30 ct.)Užregistruoti pavadinimą gali bet kas. Su savimi tas asmuo turi turėti asmens dokumentą. Vėliau reikės sutikimo perleisti įmonės pavadinimą. Pažyma atsiimama sekančią dieną. Paslaugos kaina 56 Lt.

2. Įmonės buveinės adresas. Įmonė privalo turėti registracijos adresą, todėl notarui teks pristatyti ir adresu esančių patalpų savininko notariškai patvirtintą sutikimą (arba tiesiog savininkui kartu ateiti). Jei buveinės patalpos yra įkeistos bankui (tarkim pirktos paėmus paskolą), reiks banko sutikimo šias patalpas naudoti kaip įmonės buveinę (patarimas: rašant bankui prašymą, nurodykite, kad patalpos nebus naudojamos gamybinei veiklai vykdyti). Patalpų savininkui, pačiam steigiančiam juridinį asmenį, pažyma apie patalpų suteikimą nereikalinga, tačiau būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius jo nuosavybės teises į šias patalpas.

3. Vienintelio akcininko sprendimas. Surašomas vienintelio akcininko sprendimas dėl įmonės steigimo. (kiek reikia turėti egzempliorių?)

4. Užpildomas steigimo aktas. Gavus pažymą dėl pavadinimo iš JAR, galima jį drąsiai rašyti į steigimo dokumentus.

5. Įstatinio kapitalo įnašas. Akcininkas kartu su steigimo aktu (notaro nepatvirtintas?) turi eiti į banką ir atsidaryti kaupiamąją sąskaitą. Sumokėti pinigus už akcijas - įnešti grynais pinigais. Bankas išduos . Kartais jo užtenka, bet dažniausiai reikia pažymos apie pinigus esančius sąskaitoje. Kartais pažymos paruošimas užtrunka kelias dienas. Pažymos kaina 30-40 Lt.

6. Užpildomi įstatai ir JAR formos. Forma JAR-1, Forma JAR-VO-V, Forma JAR-T, Forma JAR-PP.

7. Dokumentų pridavimas notarui. Pas notarą iš esmės gali ateiti tik direktorius (ar tikrai?) (jis turi turėti su savimi visus steigimo dokumentus, kuriuos pasirašė akcininkas), nes akcininko parašas nėra tvirtinamas notaro. Notarui reikalingi dokumentai: Steigimo aktas (3 egz.), Įstatai - 3 egz., Vienintelio akcininko sprendimas - 1 egz., Pažyma iš JAR dėl pavadinimo, galima pridėti ir sutikimą dėl vardo perleidimo, jeigu įtraukė ne steigėjas, asmens dokumentas (akcininko paso kopija), sutikimas dėl įmonės adreso. Jeigu registracijos vieta ne steigėjo, turi kartu eiti patalpų savininkas ir leisti registruoti. Notaro paslaugos nuo 380 Lt.

8. Dokumentų pridavimas Registrų centrui. Po notaro einate į JAR ir paduodate voką (įstatai 2 egz., steigimo sutartis, JAR formos), kurį notaras duos. Kaina 198 Lt. Po 7 kalendorinių dienų atsiimame dokumentus. Įmonė – oficialiai įregistruota.

9. Antspaudo užsakymas. Gavus registravimo dokumentus, einate antspaudo. Jeigu užsako ne vadovas, reikia įgaliojimo. Apvalaus antspaudo gamybai pateikiama registravimo kopija ir asmens dokumentas. Prašymas užpildomas vietoje. (nors jo ne visur 100 proc. reikalauja). Jeigu užsako ne direktorius - tada tai valytojai ar vairuotojui ar buhalteriui surašote laisvos formos įgaliojimą, kuriame nurodote asmens kodą, vardą, pavardę, ir parašote, kad jį įgaliojate užsakyti ir atsiimti tokios ir tokios įmones tokį ir tokį antspaudą. Antspaudą padaro per 1 dieną. Kaina 60-90 Lt.

10. Sąskaitos perregistravimas. Vadovas eina į banką ir perregistruoja sąskaitą į atsiskaitomąją. Reikalingi dokumentai: registracijos pažymėjimas, įstatai, antspaudas, direktoriaus pasas. Dar ko nors reikia? Buhalterio pasas reikalingas, tik tuomet, jei yra suteikiamas jam parašas banke.

11. Įregistravimas mokesčių mokėtoju. Įmonė turi pateikti prašymą įsiregistruoti mokesčių mokėtoja per 5 dienas nuo įmonės įsiregistravimo juridinių asmenų registre arba, jeigu subjekto registravimas minėtame registre įstatymais nenumatytas, nuo veiklos pradžios. Pateikiama FR0791 forma, galima internetu. (Bet prieš tai reikia sudaryti sutartį su VMI dėl duomenų teikimo el.būdu?)

12. Dokumentų perdavimas vadovui. Per 7 dienas nuo Bendrovės įregistravimo Juridinių asmenų registre dokumentus, sudarytus steigiamos Bendrovės vardu, bei su Bendrovės steigimu susijusius dokumentus perduoti Bendrovės vadovui perdavimo aktu.
2010-02-03 19:24 Įvairūs » UAB Steigimas » #755781
O mokestį už įmonės registravimą kada reikia sumokėti? Prieš einant pas notarą? Ar jau po notaro, kai visus dokumentus reikia nešti į registrų centrą ir tada iškart sumokėti (priduodant dokumentus)?
2010-02-03 18:40 Įvairūs » UAB Steigimas » #755752
Ačiū, buvau parsisiuntusi tas rekomendacijas, bet kad užmiršau, jog turiu :)) Gal kartais iš atminties žinosit, ar yra reglamentuota per kiek laiko turi būti paskirtas įmonės vadovas ir kompensuotos jo patirtos steigimo išlaidos?
2010-02-03 18:01 Įvairūs » UAB Steigimas » #755726
Aišku.. geriausia, kad pinigus įneštų akcininkas :)
Toliau.. bandau užpildyti steigimo aktą, bet nesupratau, ką reikia įrašyti III. dalies 6 punkte? Akcininko vardą ir pavardę? Direktoriaus vardą ir pavardę? Ar tik žodį "akcininkas" arba "vadovas"? ...
2010-02-03 17:42 Įvairūs » UAB Steigimas » #755720
Na va, Colop patarimu perskaičiau šitą temą (tik jau ne nuo pirmo puslapio.. :) beveik baigiu susidėlioti mintis :)
Dabar toks klausimas.
Ar įstatinį kapitalą į kaupiamąją sąskaitą turi įnešti akcininkas (įmonėje bus vienintelis akcininkas ir paskirtas direktorius (ne akcininkas)) ar įstatinį kapitalą gali įnešti būsimas direktorius? Kas turi apmokėti išlaidas notarui ir registrų centrui? Ar galima steigimo akte nurodyti, kad kapitalą įneš, ir išlaidas apmokės toks ir toks asmuo (NE akcininkas)?
2010-02-03 13:34 Įvairūs » UAB Steigimas » #755493

Colop rašė:

Nepamenu jos niko :)
bet ji graži :)

o Jums visos temos perskaityti paeiliui nepakenks. čia sudėta žmonių ne vienerių metų patirtys...
jie netingėjo surašyti. Jūs netingėkite perskaityti :) smile


Jau skaitau, skaitau :)
2010-02-03 13:31 Įvairūs » UAB Steigimas » #755486

Colop rašė:

p.s. - aš mėnesių mintinai nepamenu. tikrai buvo rašyta kaip vyksta steigimas. madam aprašė kaip jai sekėsi ką darė kur kam ką nešė...
gal ir ne spalio mėnesį...
jai įstatus pačiai parašyti užtruko 8 valandas...
o jūs viską , ką ji rašė norite rasti per 8 minutes....


žmonės už įstatus pinigus moka.. o jūs tingite temą perskaityti nuo pat pirmojo puslapio iki pačio paskutinio....

netingėkite :P :)


ne, tikrai netingiu :) aš išvis planuoju minimum savaitę užtrukti su tuo steigimu (dokumentų ieškojimu)... O jos niką gal prisimenat? Būtų lengviau surasti :) Gal "madam"? :)
2010-02-03 13:21 Įvairūs » UAB Steigimas » #755472
Na man šiandien su paieška kažko nesiseka, visą spalio mėnesį perkračiau, ale nieko panašaus neradau...

Internete radau visą eilę dokumentų, kurie turi būti notariškai patvirtinti (sena iformacija). Ar galit peržvelgit, šiais laikais vis dar reikia tiek dokumentų nešti notarui?

1. Prašymas registruoti juridinių asmenų registre bei reikalingos papildomos formos.
2. Jeigu bendrovę steigia vienas steigėjas – jo pasirašytas steigimo aktas (ne mažiau kaip du egzemplioriai). Jeigu bendrovę steigia du ar daugiau steigėjų - steigimo sutartis (ne mažiau kaip du egzemplioriai).
3. Įstatai (ne mažiau kaip 3 egzemplioriai).
4. Savininko sutikimas suteikti patalpas juridinio asmens buveinei. Patalpų savininkui, pačiam steigiančiam juridinį asmenį, pažyma apie patalpų suteikimą nereikalinga, tačiau būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius jo nuosavybės teises į šias patalpas.
5. Steigiamojo susirinkimo protokolas ir jo priedai.
6. Licencija (leidimas), jei pagal įstatymus licencija (leidimas) turi būti išduota iki juridinio asmens įsteigimo.
7. Konkurencijos tarybos leidimas, jeigu jis turi būti išduodamas Konkurencijos įstatymo nustatyta tvarka.
8. Dokumentai, patvirtinantys duomenis apie steigėjus, išrinktus (paskirtus) valdymo ir priežiūros organų narius, asmenis, galinčius sudaryti sandorius juridinio asmens vardu, jų teisių ribas.
9. Dokumentas, patvirtinantis, kad akcinės bendrovės akcijos yra registruotos Vertybinių popierių komisijoje.
10. Turto vertinimo ataskaita, jeigu steigėjas akcijas iš dalies apmoka nepiniginiu įnašu.
11. Banko pažyma apie kaupiamojoje sąskaitoje įmokėtus pradinius įnašus arba banko pažyma, kad banko pagrindinis kapitalas sukauptas ir apmokėtas, jei steigiamas komercinis bankas, arba banko pažyma, kad yra suformuotas organizacinis fondas ir visiškai apmokėtas įstatinis kapitalas, jei steigiama draudimo įmonė.
12. Akcinės bendrovės steigimo ataskaita. Ši ataskaita nepateikiama steigiant uždarąją akcinę bendrovę.
13. Vyriausybės sprendimas steigti vertybinių popierių biržą, jei steigiama vertybinių popierių birža.
14. Jeigu pavadinime vartojamas Lietuvos Respublikos oficialusis ar tradicinis (trumpasis) valstybės pavadinimas – teisingumo ministro leidimas vartoti valstybės pavadinimą.
15. Jeigu pavadinime vartojamas žodis „katalikų“ – rašytinis Katalikų bažnyčios vadovybės (vyskupo) sutikimas.
16. Kiti dokumentai, patvirtinantys, kad įstatymuose ar steigimo sandoryje nustatytos prievolės yra įvykdytos ir atsirado įstatymuose ar steigimo dokumentuose numatytos aplinkybės ir akcinę bendrovę įregistruoti galima.
2010-02-03 12:53 Įvairūs » UAB Steigimas » #755424
Sveiki, gal galite padėti susigaudyti dėl UAB'o steigimo. Pirmą kartą tenka tvarkyti visus dokumentus, susijusius su steigimu, tai bijau ką nors pražiopsoti :)
Naujus įstatus ir steigimo akto formą radau. Bet gal galite nuosekliai surašyti, ką reikia daryti steigiant įmonę? Kokius dokumentus ir kam priduoti? Įmonėje bus vienas akcininkas ir paskirtas vadovas (ne akcininkas), o dėl buhalterio neaišku, ar direktorius gali būti ir buhalteriu? O jei negali kur reglamentuota?..

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR