Čia mano draugelis :)
Tax.lt narys Vika

- Tax.lt narys nuo
- 2003-04-03
- Profesija
- buhalterė
- Pomėgiai
- viskuo
- Vika
- forume parašė 324 žinučių
Vika naujausios žinutės:
Aš skambinau apie 16:30, sakė šiandien turim pateikti už gegužę. Tai nežinau net, kur ta info teisinga.
ddddaivaa rašė:
Aš gavau atsakymą tokį : "Laba diena, Jūsų laišką gavome. Ačiū "
account1 rašė:
O man šiandien telefonu konsultavo, kad pranešti reikia. Man negalėjo tik paaiškinti tiksliai kaip užpildyti formą. Ar kas nors kaip nors pranešėt?
tanitaa rašė:
DK 47 str. 2d. 5) darbdavys gali paskelbti darbuotojui dalinę prastovą, kai tam tikram laikotarpiui sumažinamas darbo dienų per savaitę skaičius (ne mažiau kaip dviem darbo dienomis) ar darbo valandų per dieną skaičius (ne mažiau kaip trimis darbo valandomis). Dalinės prastovos laikotarpiais, kai darbuotojas neprivalo būti darbe, jam mokamas darbo užmokestis šios dalies 2 ir 3 punktuose nustatyta tvarka.
Pretenduot į subsidiją galima.
tanitaa rašė:
Mes panašiu atveju darom dalinę prastovą. Iš 8 d.v dirba po 4 val.
Vika rašė:
Nu vienžo, turbūt nemoku naudotis skaičiuokle. Pagal formulę išeina 800*70%*83/166=280 Eur. Taip?
Tai jei, tarkim, žmogaus DU 800, mokam už prastovas visą DU, nustatyta darbo val/mėn 166 val, prastovoj buvo 83 val. Už dirbtą laiką mokam 400 Eur, už prastovas 400 Eur, subsidijai renkamės 70%. Išeina, kad gausim ne 400*70%=280, kaip tikėjomės, o 400*83/166=200 *70% =140 Eur (šia taip pagal counline skaičiuokle gaunasi)? Ar kaip? Jau galvojau, kad viską supratau ir vėl....
Bet tai žiūriu countline ir mokesčių suflerio skaičiuoklės skirtingai skaičiuoja subsidijas. Ar čia keitėsi kažkas ir ar nerišliai įstatymas išlementas, dėl to skirtingai suprastas?
Niemand rašė:
Ar tikrai subsidijos suma skirtųsi, jei tarkim, žmogus būtų pusę mėn atostogose, o pusę prastovoj ir jei būtų pusę mėn dirbęs ir pusę prastovoj?
Niemand rašė:
Aš irgi abejojau, bet irgi pagalvojau apie jų sampratą apie DU, jeigu jie laiko apmokėjimą už prastovas darbo užmokesčiu, tai kodėl atostogos neturėtų būti darbo užmokesčiu? Nei viena, nei kita išmoka nėra už faktiškai dirbtą laiką :) Iš esmės tokie dalykai nė kiek neįtakoja subsidijos dydžiui, tai gal gi nelaikys kritine klaida.
ZNext rašė:
Man atrodo nelogiškas tas pavyzdys, stulpelyje parašyta "iš jų" , vadinasi tame skaičiuje. Tai kaip tame skaičiuje didesnė suma telpa? Aš rašau darbuotojui priskaityta- visą sumą, kiek priskaitytą tą mėnesį, su prastovom, atostogom ir kt.
O dar, jeigu prastova nuo 03/16 iki 03/30, bet vienas žmogus nuo 03/18 iki 03/25 dienos sirgo ir turėjo nedarbingumą, tai VDI pranešu apie prastovą 03/16 - 03/30, tarkim, 5 žmonėm, tada 18 dieną nutraukiu prastovą 1 žmogui, tada dar vienas pranešimas, kad nuo 25 dienos vėl 1 žmogus išeina į prastovą.... Ar kaip čia geriau daryt?
Prastova dalinė buvo nuo kovo 16d. ir dabar tęsiasi, kaip to reikalauja valdžia. Tai dabar VDI siunčiu pranešimą apie prastovą nuo 03-16 iki 04-13 ? Ir paskui jei pratęs, pranešiu nuo 04-13, ar taip?
O jei keli darbuotojai nuo 16 dienos atostogauja ar nedarbingumą pasiėmę, tai jiems nesiskaito prastova? Juos reikia traukti į tą pranešimą ar ne?
Tai ar teisingai suprantu, jei , tarkim grubiai skaičiuojant, pusę mėn darbo ir pusę prastovos. Darbuotojo atlyginimas 1000 Eur, už kovo mėn sumokam 500 Eur atlyginimas ir 500 už prastovas. Prašom 90% subsidijos, mums sumokės ne daugiau kaip 607/2=303.5 Eur, jei prašom 70% - mums tiek ir sumokės 500*70%= 350, nes tai ne daugiau kaip 910.5/2 , ar taip?
Ar galima vienoj įmonėj skirtingiems darbuotojams taikyti skirtingus prastovos apmokėjimus -vieniems minimumas, kitiems pilnas atlyginimas ir prašyt skirtingų procentų (90 ar 70) subsidijos ?
Įmonės darbuotojams buvo prastova, bet keli prastovos metu susirgo ir gavo nedarbingumo lapelį. Tai jiems nutraukiama prastova, ar kaip? Mokėti už 2 dienas nedarbingumo, ar palikt kaip prastovą?
Niemand rašė:
Su run as admin nieko nepadeda. Tai ką dabar daryt, perinstaliuot programą? O kaip duomenų bazę įkelt, jei kopijos negaliu padaryt?
Sveiki, bandau daryt atsarginę kopiją, man meta klaidą. Galit patart ką daryt?
"Klaida kuriant atsarginę kopiją: '���C:' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file."
Prisegu failą su pilnu klaidos aprašymu.
"Klaida kuriant atsarginę kopiją: '���C:' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file."
Prisegu failą su pilnu klaidos aprašymu.
Vika rašė:
Pasipasakokit, prašau, kaip darot pas save sudarę sutartį dėl apskaitos? Direktoriaus paso kopiją, anketą pildot, akcininkus aiškinatės...?
Gal dar galit pasidalint kaip darot pagal šitas tvarkas: sudarot sutartį su įmone dėl apskaitos tvarkymo ir reikia paimti direktoriaus paso kopiją? Parašyta, prieš pradedant sandorį nustatyti tapatybę, jei naudos gavėjas kitas asmuo - tai suprask, dar ir akcininkų tapatybę reikia nustatyti ir paimti paso kopijas sudarant sutartį dėl apskaitos tvarkymo? Ar aš čia kažko nesuprantu?
Gal galit dar kas paprotint, ar teisingai suprantu, kad jei įmonė turi savo prekių asortimente ir tokių, kurių kaina virš 10000 Eur, taip pat turi turėt tą atsakingą asmenį ir tvarkas ? Išeina, kad patenka į tą "..asmenis, kurie verčiasi ūkine komercine veikla...ar kitu turtu, kurio vertė lygi arba didesnė kaip 10 tūkst.." Grynais tokias sumas nemoka, bet už pigesnes prekes apmoka grynais per EKA. Ir dar tada klausimas, jei įmonė iš kasos išduoda direktoriui virš 15000 Eur įnešimui į įmonės banko sąskaitą, apie tokia operacijas taip pat reikia pranešti?
Niemand rašė:
Ką bekeisčiau, nieko nepavyksta :( . Exportuojant į excel viskas gerai, visi skaičiai skaičiuojami, sumuojami. Bet per clipboard'ą neišeina. Visus nustatymus darau, kaip senam kompe, kur viskas gerai veikė, bet nieko nepadeda. Niekaip neduoda tų skaičių su tarpais tarp tūkstančių, konvertuoti į normalius skaičius. Labai patogu man buvo ši funkcija. Aš gilioj nevilty...
Pakeičiau kompą, persikėliau įmonių duomenis ir pastebėjau, kad anksčiau exportuojant į excel per clipboard'ą, man skaičiukai tvarkingai nusikopijuodavo ir galėdavau exceliu skaičiuoti. Dabar įsikelia su skaičiais kur tarpas tarp tūstančių ir jau exceliu nepaskaičiuoja, tarkim, sumuoja tik tuos skaičius, kurie nėra tūkstančiai. Ir niekaip neduoda pakeisti. Nebent rankiniu būdu trint tarpukus po tūkstančių. Ar kažkur galima nustatyti, ar čia nebėra tos galimybės kopijuoti ne kaip tekstinį failą?
virbuh rašė:
Ačiū labai !
virbuh rašė:
Gal jau išsiaiškinote.
1 Taip
2.taip
3.taip
4.NPD vosom 3 sumom bendrai, proporcingai išskirstant kas tenka 15 proc ir kas tinka 20 proc sumai.
[/quote]
O kaip paskirstyt proporcingai, galit padėt? Man su matematika turbūt prastai...

Gal galit kas patikslinti, situacija tokia: atleidžiamas darbuotojas ir šiandien turiu išmokėti darbuotojui atlyginimą už gruodį, už kelias dienas sausio ir kompensaciją už atostogas. Skaičiuojam:
1. Gruodžio atlyginimui taikom GPM 15 %, NPD 2019 metų, taip?
2. Atostogų kompensacijai VDU išskaičiuoju pagal 2018/10,11,12 mėn ir gautą sumą indeksuoju 1,289 ?
3. Už sausį jau indeksuotas atlyginimas.
4. NPD skaičiuoti nuo sausio + atostogų kompensaciją ir GPM 20% ?
Tai išeis, kad sausio mėn pritaikėm žmogui 2 NPD (atskirai gruodžio atlyginimui ir atskirai sausio+kompensacijai).
Ar viskas taip?
1. Gruodžio atlyginimui taikom GPM 15 %, NPD 2019 metų, taip?
2. Atostogų kompensacijai VDU išskaičiuoju pagal 2018/10,11,12 mėn ir gautą sumą indeksuoju 1,289 ?
3. Už sausį jau indeksuotas atlyginimas.
4. NPD skaičiuoti nuo sausio + atostogų kompensaciją ir GPM 20% ?
Tai išeis, kad sausio mėn pritaikėm žmogui 2 NPD (atskirai gruodžio atlyginimui ir atskirai sausio+kompensacijai).
Ar viskas taip?
Sveiki. Pasimečiau truputį: darbuotojas išėjo atostogų 2 mėnesiams. Paskaičiuotas VDU, 36 Eur. Už lapkritį išeina 21d.d x 36, viso 756 Eur, maždaug, kaip ir priklauso atlyginimo. Už gruodį yra 18 d.d.atostogų, ir taikant tą patį VDU, atostoginiai gerokai mažesni gaunasi: 18d.d x 36 Er 648 Eur. Ar čia taip ir turi būti skaičiuojama, ar aš kažko nežinau?
Diskusijos
-
i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos
18 minutės |
failai: 47 |
Irminaa » 4143
-
deklaracija GPM312
19 minutės |
failai: 3 |
Lari » 382
-
prastovu iforminimas ir apmokejimas
25 minutės |
failai: 15 |
dakli » 1348
-
Atleidimas iš darbo (teisingas dokumentų iforminimas)
apie 3 valandų |
failai: 57 |
Karolis123456 » 5548
-
Banderolių inventorizacija
apie 4 valandų |
failai: 5 |
astuleee » 78
-
Programa "Debetas"
apie 4 valandų |
failai: 3 |
astuleee » 778
-
Inventorizacija
apie 4 valandų |
failai: 5 |
rasa002 » 492
-
Sąskaitų korespondencija
apie 4 valandų |
failai: 51 |
burukas » 20731
-
Kiek uždirba buhalteris?
apie 19 valandų |
failai: 33 |
Caskada » 12426
-
Rivilė
apie 22 valandų |
failai: 285 |
Tess » 15298
-
Kaip ir kur gauti VAT numerį?
apie 23 valandų |
failai: 0 |
Rasute » 3
-
Rivilė: Personalas ir alga
apie 23 valandų |
failai: 102 |
igu » 3087
-
Mažoji bendrija
apie 24 valandų |
failai: 40 |
Serebro » 7194
-
PRAKTIKA
1 diena |
failai: 0 |
Fin24 » 12
-
Sutartis
1 diena |
failai: 59 |
Caskada » 1037
-
Atostogų rezervas
1 diena |
failai: 19 |
Serebro » 2081
-
Ilgalakio turto PVM atstatymas
1 diena |
failai: 0 |
N-pippi » 29
-
Atsakymai "ant lėkštutės"
1 diena |
failai: 73 |
burukas » 8829
-
darbo užmokesčio žiniaraštis
1 diena |
failai: 20 |
N-pippi » 375
-
Atostogos
2 dienų |
failai: 46 |
Tininga » 4338
-
FNTT patikrinimas
2 dienų |
failai: 0 |
Whagati » 61
-
PVM atstatymas
2 dienų |
failai: 1 |
Nadiausra » 203
-
Ilgalaikis turtas
2 dienų |
failai: 33 |
Serebro » 3547
-
Darbuotojo asmens sąskaita ir kortelė
2 dienų |
failai: 5 |
681202 » 49
-
Priedai už darbą lauko sąlygomis
2 dienų |
failai: 8 |
Tininga » 885
- Tax.lt forumo taisyklės
- Paieška forume
Kas prisijungęs?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Atmintinė
Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. | 0.03 proc |
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. | 0.01 proc |
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija nuo 2021-01-01 | 198.29 EUR |
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA) nuo 2021-01-01 | 3.93 EUR ir 642 EUR |