Tax.lt narys grazhke

Tax.lt narys nuo
2009-07-29
Tikras vardas
Gražina
Miestas / vietovė
Klaipėda
Profesija
Buhalterė
Pomėgiai
Įvairūs
grazhke
forume parašė 190 žinučių

grazhke naujausios žinutės:

2013-05-14 17:13 Gyventojų pajamų mokestis » Darbo užmokesčio skaičiavimas » #1154474
[quote=Alina55]

grazhke rašė:

Darbuotoja atidirbo dvi dienas ir pasiėmė nedarbingumo lapelį. Sekančios dvi, pagal darbo grafiką dienos būt buvusios penktadienis - šeštadienis.


Už dvi pirmąsias kalendorines laikinojo nedarbingumo dienas, sutampančias su darbuotojo darbo grafiku, moka darbdavys
Už penktadienį ir šeštadienį apmokate iš darbdavio lėšų.

AČIŪ
2013-05-14 17:02 Gyventojų pajamų mokestis » Darbo užmokesčio skaičiavimas » #1154469
Sveikos merginos, padėkite prašau... Įmonėje yra suminė, slenkantis grafinas, 4 dirba - 4 laisva. Darbuotoja atidirbo dvi dienas ir pasiėmė nedarbingumo lapelį. Sekančios dvi, pagal darbo grafiką dienos būt buvusios penktadienis - šeštadienis. Kaip aš turėčiau teikti NP-SD sodrai ? Kad pašalpa iš darbdavio lėšų už dvi pirmas dienas ? Tik už penktadienį ( pagal nustatytą grafiką taikant 5 d.d savaitę ), ar už dvi dienas ( pagal darbuotojos toje įmonėje jai sustatytą darbo grafiką ? ). Pasimečiau, nebežinau kaip iš tiesų yra teisinga ?
2012-01-25 17:06 Pelno mokestis » Išlaidų įforminimas » #1024203
Sveiki, norėčiau patarimo, skambinausi 1882 pan pasakė vadovautis Pelno mokesčio 57 str., bet aš kažko neįskaitau konkretumo. Mes esame parduotuvė, tiekėjai pristato prekes, ir pagal sutartį, nuo pardavimo apyvartos mums taiko nuolaidą, kurią įformina Kreditine sąskaita už ketvirtį. Vienas tiekėjas mums išrašė Kreditinę sąskaitą 2012-01-10 dieną, kurioje yra nuolaida už apyvartą už laikotarpį 2011.10.01 - 2011.12.31. Kaip teisingai ją įtraukt į apskaitą ? Išlaidos į 2011 metus, PVM į 2012, ar visą sąskaitą įvest į 2012 pagal išrašymo datą ? Toks pat yra atvirkštinis variantas, kai Tiekėjas prašo mūsų išrašyti jiems pajamų sąskaitą 2012-01-10 dieną, už atliktas paslaugas, pagal jų aktus, už padarytą apyvartą per 2011.10.01-2011.12.31 . 1882 pakomentavo, kad 57 str., yra nurodyta pasirinkimo teisė, kad nėra griežtai apibrėžta, kad galite traukti ir į 2011, o galit pagal išrašymo datą traukt ir į 2012 metus. Bet niekur nerandu, kad būtų konkrečiai tas parašyta. Gal kas patarsite ? Ačiū iš anksto, lauksiu patarimo. Pagarbiai...
2011-12-28 08:37 Programinė įranga » Automobilio pirkimas » #1015160
Labas rytas

1. Lietuvos "UAB" perka naują lengvąjį automobilį iš Latvijos "UAB". Latvijos subjektas išrašo sąskaitą be PVM. Mes gavę sąskaitą, prisiskaičiuojam PVM, o atskaita negalima ? Taip ?

2. Lietuvos "UAB" perka naują lengvąjį automobilį iš Latvijos fizinio asmens. Su Latvijos fiziniu asmeniu sudaroma pirkimo pardavimo sutartis. Kaip mes turime elgtis su PVM Lietuvoje ? Taip pat kaip pirmame atvejyje ? Ar šiuo atveju kas nors kitaip ?
2011-12-01 11:49 Darbo teisė » Neatvykimas į darbą administracijai leidus » #1009103
Liuks, ačiū Tininga už pagalbą, bendradarbiavimą smile
Gal dar kas užginčys šį sprendimą :D Kuo daugiau aiškumo situacijoje, tuo geriau...
2011-12-01 11:30 Darbo teisė » Neatvykimas į darbą administracijai leidus » #1009085
Šitą ir aš radau, čia pranešimas prie to paties, kur aukščiau įkėliau, ir jei juo vadovautis ( o tai labai norėtųsi ), tai skaičiuoti nereiktų. Bent jau aš taip suprantu, kad jei darbuotojas vis dar įmonėje skaitosi draustas, nežiūrint į tai, kad jis kažkurį mėnesį neturi pajamų, jam už tą mėnesį PSD mokėt nereikia.
2011-12-01 11:11 Darbo teisė » Neatvykimas į darbą administracijai leidus » #1009068
Šį straipsnį ir aš radau, bet čia nieko konkrečiai nerašo apie tai, jei darbuotojas nemokamose atostogose, ir datos puslapyje nėra ...
2011-12-01 11:07 Darbo teisė » Neatvykimas į darbą administracijai leidus » #1009064
Ačiū Tininga, gal kada prie progos kokią nuorodėlę smile
Dabar skaitau Aktualijas, gal ten ką naujo atrasiu...
Bet Jūsų versija man labai patiko smile
2011-12-01 10:40 Darbo teisė » Neatvykimas į darbą administracijai leidus » #1009037
Ačiū Alina55... Nerimstu, kasu toliau, radau tokių prieštaringų straipsnių, gal jums teko juos skaityt, analizuot ( juos radau šiame forume ), vienas tai :
mic.vmi.lt/generatepdf.do?id=1000086714

čia suprantu, kai darbuotojui yra suteikiamos mėnesio ar ilgesnės nemokamos atostogos, darbuotojai yra laikomai apdraustais pagal SDĮ str. 1 ir 2 dalių nuostatas, ir kadangi pajamos nėra apskaičiuotos, todėl PSD įmokų skaičiuoti nereikia.

Kitas straipsnis sako ką kita:
www.drg.lt/index.php/teisin-konsultacija/4061-kasmetins-ir-nemokamos-atostogos.html

Kad viso neskaityt, paskutinėje straipsnio dalyje rašoma, kad : " Jei darbuotojas per kalendorinį mėnesį nemokamai atostogauja dvi savaites, darbdavys už likusias dvi savaites turi mokėti ne mažiau nei 72 Lt privalomojo valstybės socialinio draudimo įmoką, kad darbuotojas galėtų gauti medicinines paslaugas. "

Tai gautųsi, kad negelbsti ir ta viena darbo diena, nes ji bus lygi = 72 Litams ?

O jei pagal pirmąjį variantą, suprantu, kad visai nereikia nieko mokėt smile

Padėkit man nugint abejones ? Manęs darbuotoja klausė, kaip man bus su tuo PSD 72 Litais, reiks ar nereiks man mokėt, kad aš būsiu nemokamose ( 143 str.2,2, ), nes aišku ji tikrai nori jo išvengt, bet aš pati nesu niekuo tikra... Todėl negaliu tvirtai nieko darbuotojai atsakyt, o tai labai negerai...
2011-11-30 16:52 Darbo teisė » Neatvykimas į darbą administracijai leidus » #1008896
Sveiki,

DK 143 str. 2 d. 2 p. " Neatvykimas į darbą administracijos leidimu "

Darbuotojui leidžiama 1 mėnesį neatvykti į darbą, pagal aukščiau paminėtą str., ar po to žmogui Sodra neprikabins už tą mėnesį susimokėt PSD - 72 Lt. ?
2011-11-23 13:00 Bendra » VMI » #1006738
O čia kažin tokiais raštais niekas nesidalino ?
2011-11-23 12:52 Bendra » VMI » #1006732
Sveiki visi,

Gal kas gavote iš VMI mokestinių prievolių departamento raštą, dėl darbo užmokesčio, kad įmonėje mokami per maži atlyginimai, ir prašo parašyti raštišką pasiaiškinimą, kodėl, kas nutiko ? Gal kas rašėte tokį atsikirtimą, gal galit pasidalint patirtimi, kiek plačiai viską aprašėte ? Ar ten reikia viską nuo - iki nurodyt, apie veiklą, akcininkus ir panašiai. Gal kas rašėte ?

Ačiū
2011-11-10 09:08 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1002994
Ačiū Tininga Jums labai smile
2011-11-10 08:57 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1002987

Tininga rašė:



grazhke rašė:



grazhke rašė:


Labas vakaras,

Jei yra suminė, nuo 2011.09.01 ( 3 mėnesiai ).

Darbuotoja išėjo atostogų nuo 2011.10.04 - 2011.10.31 - 28 k.d.

Pagal grafiką jai būtų priklausę dirbt 168 valandas, slenkančiu grafiku.

Pirmas tris dienas 2011.10.01-02-03 pagal grafiką poilsio dienos.

Už kiek val. aš turiu paskaičiuot atostoginius ? Už 152 val. ?

Ir tuo pačiu iš kart susidūriau su pažyma savivaldybei, ir manau susimoviau. Parašiau kad pagal grafiką priklausė 168, o atostogavo 160 val. ( Spalio 31 dieną įrašiau ), reikėjo turbūt rašyt 152 val. ?




Gal kas patars ?


Atostoginiai suminės apskaitos atveju skaičiuojami už įprasto grafiko valandas, t.y. tarsi darbuotojas dirbtų 8 val./ 5 d.d. savaitę - aišku, jei darbuotojui nėra nustatyta trumpesnė darbo savaitė.




Aš taip pagalvojau, kad viską sustatyt į savo vietas ir kad nieko nereiktų keist, ar aš negaliu tos darbuotojos ( aišku turint prašymą ir parengus įsakymą ) išleist atostogų ne 28 k.d. , o 29 k.d. Ne nuo 2011.10.04 dienos, o nuo 2011.10.03 dienos iki 10.31 ? Man reikia, kad reiktų paskaičiuot už 160 val. atostoginius, nes jau taip esu paskaičiavus smile
2011-11-10 08:44 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1002981

Tininga rašė:



grazhke rašė:


Taip, ten parašyta kad nuo 2011.09.01, - trys mėnesiai. Tai skaičiuojant 12-01-02 man nekreipt dėmesio kad metai kertasi ? Vasario gale, kaip įprastai sumuot viršvalandžius ar prastovas ir įtraukt į vasario mėnesį ?

Reikėjo apie pagalvoti įvedant suminę apskaitą smile Aišku, geriau, kai sutampa su ketvirčiais. Gal vertėtų pasitvirtinti, jog pirmasis apskaitinis laikotarpis - 4 mėnesiai, o nuo 2012.01.01 - 3 mėnesiai. Manau, kad aš taip padaryčiau, suderinus su darbuotojais.




Ačiū Tininga, labai padėjot.... Aš sakau, čia užsukęs, visad rasi pagalbą smile
2011-11-10 08:32 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1002978

grazhke rašė:


Labas vakaras,

Jei yra suminė, nuo 2011.09.01 ( 3 mėnesiai ).

Darbuotoja išėjo atostogų nuo 2011.10.04 - 2011.10.31 - 28 k.d.

Pagal grafiką jai būtų priklausę dirbt 168 valandas, slenkančiu grafiku.

Pirmas tris dienas 2011.10.01-02-03 pagal grafiką poilsio dienos.

Už kiek val. aš turiu paskaičiuot atostoginius ? Už 152 val. ?

Ir tuo pačiu iš kart susidūriau su pažyma savivaldybei, ir manau susimoviau. Parašiau kad pagal grafiką priklausė 168, o atostogavo 160 val. ( Spalio 31 dieną įrašiau ), reikėjo turbūt rašyt 152 val. ?




Gal kas patars ?
2011-11-10 08:30 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1002977

mariska rašė:



grazhke rašė:


Ir įdomu, kaip bus su gruodžiu ? Kaip reiktų padaryt, kad nuo sausio 1-os galėčiau taikyt 3-iejų mėn suminį apskaitinį, kad sutiktų su ketvirčiu. Kaip metų gale būna, kai atsiranda viršvalandžiai ar prastovos, ar nereikia viską tvarkingai sudėt į einamus metus, o nelaukt kol užsidarys apskaitinis laikotarpis kitų metų vasaryje ?

Ačiū ;)



Na viskas priklauso nuo suminės darbo laiko apskaitos įvedimo tvarkos. Jei ten nurodyta trys mėnesiai, tai taip negalima. Todėl geriausiai keisti ir per naujo tvirtinti tvarką, nurodant priežastys kodėl taip daroma ir derinti su atstovais.




Taip, ten parašyta kad nuo 2011.09.01, - trys mėnesiai. Tai skaičiuojant 12-01-02 man nekreipt dėmesio kad metai kertasi ? Vasario gale, kaip įprastai sumuot viršvalandžius ar prastovas ir įtraukt į vasario mėnesį ?
2011-11-09 18:24 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1002902
Ir įdomu, kaip bus su gruodžiu ? Kaip reiktų padaryt, kad nuo sausio 1-os galėčiau taikyt 3-iejų mėn suminį apskaitinį, kad sutiktų su ketvirčiu. Kaip metų gale būna, kai atsiranda viršvalandžiai ar prastovos, ar nereikia viską tvarkingai sudėt į einamus metus, o nelaukt kol užsidarys apskaitinis laikotarpis kitų metų vasaryje ?

Ačiū ;)
2011-11-09 18:19 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1002899
Labas vakaras,

Jei yra suminė, nuo 2011.09.01 ( 3 mėnesiai ).

Darbuotoja išėjo atostogų nuo 2011.10.04 - 2011.10.31 - 28 k.d.

Pagal grafiką jai būtų priklausę dirbt 168 valandas, slenkančiu grafiku.

Pirmas tris dienas 2011.10.01-02-03 pagal grafiką poilsio dienos.

Už kiek val. aš turiu paskaičiuot atostoginius ? Už 152 val. ?

Ir tuo pačiu iš kart susidūriau su pažyma savivaldybei, ir manau susimoviau. Parašiau kad pagal grafiką priklausė 168, o atostogavo 160 val. ( Spalio 31 dieną įrašiau ), reikėjo turbūt rašyt 152 val. ?
2011-10-25 14:11 Bendra » Leidžiami ir neleidžiami atskaitymai » #999318
Tai ten naujai iškepta manau, pagal amžių, ne daugiau 25-kerių. Vyriausia sako, neverta ginčytis, rašykite į aktą savo nuomonę, bus lengviau atsikirst. Mūsų auditorė irgi sako, kad vaikas iš medžio iškritęs...

Liepė ištraukt būtent visų maisto produktų užpirkimo suvestinę per nurodytą laikotarpį, kur matytųsi kiek PVM pakliuvo į atskaitą. Nu ištraukėm, žiūrėsim toliau ...

Ačiū už palaikymą
2011-10-25 13:53 Bendra » Leidžiami ir neleidžiami atskaitymai » #999305
Šiuo metu mus tikrina VMI iš Vilniaus, prisikabimo, kad mums už maisto produktų įsigijimą PVM atskaita negalima :D Kad jei mes perkam iš kokios Maximos ar Sanitexo, turim jų prašyti, kad jie mums išrašytų sąskaitas be PVM :D Mes sakom, kad kurgi ne, pasiųs mus kur toliau su tokiais prašymais. Tada sako, jei jie nesutinka rašyt su nuliniu, jūs negalit pas save traukt į atskaitą :D Iš kur ji tokį briedą ištraukė ?

Ji prilygino, kad va, jei jūs perkate lengvąjį automobilį, jūs gi neatraukiate PVM į atskaitą :)
2011-10-25 13:44 Bendra » Leidžiami ir neleidžiami atskaitymai » #999300
Sveiki,

Domina PVM atskaita, galima ar negalima.

Turim jūrų žvejybos laivus su įgula ( 43/1 str. ), kurie žvejoja Atlanto vandenyne.
Mes tiekiame prekes, kaip atsargas į nurodytus laivus, tiesioginiams jų poreikiams tenkinti. ( 44/1 str. ).
Atsargomis laikomos prekės ( maisto produktai ir kitos ), skirtos keleiviams arba įgulos nariams naudoti nurodytuose laivuose taip pat degalai ir tepalai. ( 44/3 str. )

Mes perkame atsargas ( maisto produktus ir kitas ) iš Lietuvos įmonių, ir siunčiame atsargas į laivus, išrašydami jiems gabenimo važtaraščius ( kai siuntėjas - mūsų pačių įmonė, o gavėjai ( mūsų pačių įmonė, + nurodytas laivas gavėjas ). Gabena mūsų atsargas transportinis laivas, tuo metu atvykęs į Klaipėdos uostą.

Klausimas: ar perkamų atsargų ( maisto produktų ir kitų atsargų ) PVM atskaita mūsų įmonei galima ar negalima ?

Pagrindinė veikla: Žvejyba


2011-10-20 15:28 PVM » del PVM » #997693
Ačiū patarusiems smile Neišradinėsiu dviračio, apmokestinsiu dalį paslaugų 21 %.
2011-10-20 14:17 PVM » del PVM » #997579
Rainis, SOS smile
2011-10-20 14:15 PVM » del PVM » #997577
skamba taip:
- organizuoti jūrininkų, kurie ruošiasi dirbti ir kurie baigė darbą UŽSAKOVO laivuose išsiuntimą ir grąžinimą į Tėvynę ( lėktuvo bilietų rezervacija ir įsigijimas, autobuso bilietų užsakymas ir pirkimas, keleivinio transporto nuoma).
- UŽSAKOVAS įsipareigoja apmokėti VYKDYTOJUI faktiškai patirtas išlaidas, susijusias su paslaugų įvykdymu, su 3 % antkainiu, pagal pateiktas sąskaitas faktūras.

2011-10-20 13:46 PVM » del PVM » #997547
Skaitau 13 str. gal ką rasiu, jei jau niekas konkrečiai neatsako smile
2011-10-20 13:17 PVM » del PVM » #997528

Raimon rašė:


Reikia žiūrėti pagal PVMĮ kur persikelia paslaugos suteikimo vieta.Kas susiję su nekilnojamu turtu apsimokestina kur suteikta paslauga.Pav.jei yra sąskaitos už viešbutį reikia apmokestinti PVM



Pagrinde transporto paslaugos, kai maršrutas pvz.: Klaipėda - Vilnius.
2011-10-20 11:49 PVM » del PVM » #997474
Sveiki,

Mūsų įmonė UAB PVM mokėtoja, sudarė sutartį su Panamos įmone dėl tarpininkavimo paslaugų. Tarpininkaujame tame, kad surandame Lietuvoje darbuotojus dirbti laivuose, kurie randasi Atlanto vandenyne, ir ant savęs perkame visas išlaidas su darbuotojų nuvykimu į darbo vietą, t.y. perkame autobusų nuomos paslaugas nuvykimui iki oro uosto, perkame lėktuvo bilietus, perkame darbų saugos paslaugas vykstantiems darbuotojus, perkame maršrutinių autobusų pavienius bilietus iki Vilniaus, ar Rygos. Taip mes renkame, renkame išlaidas, ir mėnesio gale perstatome visas patirtas išlaidas, + už tai pagal sutartį išrašome 3 % atlygį už savo paslaugas nuo patirtų išlaidų. Mane neramina vienas dalykas. Mūsų patirtose išlaidose yra sąskaitų su 21 % PVM, mes jį traukiamės į atskaitą. O kaip turėčiau perstatyt Panamos įmonei ? Irgi su 21 % PVM, ar galiu bendrai pritaikyti 13 str. 2 d. ir visas patirtas išlaidas išrašyti su 0 % PVM tarifu ?

2011-10-18 08:25 PVM » ES šalis - ne ES šalis ir PVM » #996404
Visiškai su Jumis Raini sutinku, o vat klientas nenori to suprast... Tikiuosi atsakymas iš VMI bus būtent toks, kad galėčiau jam įrodyti, kad jis neteisus. Na nenori žmogelis nusileist nors tu ką, kaip į sieną... Nesupranta, o ginčijasi...
2011-10-17 17:57 PVM » ES šalis - ne ES šalis ir PVM » #996316

Rainis rašė:



grazhke rašė:


Sveiki,


UAB " X " teikia papildomas vežimo paslaugas Lietuvos A klasės muitinės sandėlyje, kuriame yra sandėliuojamos, pakraunamos ir iškraunamos Europos Bendrijos ir ne Europos Bendrijos prekės. UAB " X " pagal kitos Lietuvos įmonės B užsakymą, kuri veikia kaip ekspeditorius, atlieka sandėliavimo ( gabenamų prekių laikinu pasaugojimu, su tiklsu sukaupti tam tikrą kiekį, skirtą tolimesniam gabenimui ), pakrovimo į sandėlį ir iškrovimo iš jo paslaugas. Šiuo atveju, prekės ( konteineriai, kurie toliau išvyksta kaip tara ) atvyksta iš Europos Bendrijos, kurioms nėra pradėta jokia muitinės procedūra.
- prekių ( konteinerių, taros ) siuntėjas ( Lenkijos apmokestinamasis asmuo ),
- prekių ( konteinerių, taros ) gavėjas ( Lietuvos apmokestinamasis asmuo ).
Šie konteineriai ( Europos bendrijos prekės ) yra pakraunami į muitinės sandėlį ( jiems nėra įforminta jokia muitinės procedūra ), jie saugomi iki momento, kol į juos ( konteinerius, tarą ) yra pakraunamos ne Europos Bendrijos prekės, kurioms yra įforminama reeksporto - išorinio tranzito procedūra ( muitinės T1 deklaracija ), kur prekės turi būti pristatytos į Lenkijos muitinės sandėlį tolesnei muitinės procedūrai. Konteineriams atskira eksporto procedūra neatidaroma, jie išvyksta kaip pakrauta tara, ant kurios eksporto deklaracijoje padidinamas bruto svoris reeksportuojamoms - tranzitu išgabenamoms prekėms.

Klausimas: Ar galima prekėms ( konteineriai - tara, kurie atvyko iš Europos Bendrijos ) už pakrovimą į sandėlį, sandėliavimą ir iškrovimą iš sandėlio paslaugas apmokestinti 0 % PVM tarifu ? Ar galima šias paslaugas tiesiogiai susieti su prekėmis, kurioms yra įforminta reeksporto - išorinio tranzito procedūra ( muitinės T1 deklaracija ) ?



Skirstyčiau tuos dalykus taip:
- Konteinerius jūs pirkote iš Lenkijos pagal sąskaitą. Ji turbūt buvo išrašyta su nuliniu PVM tarifu. Jūs turėjote priskaičiuoti savo PVM, traukti jį į atskaitą. Konteineriai atgabenti ne į jūsų įmonės teritoriją, bet iškraunami į muitinės sandėlį. Šioje vietoje daryčiau taip.
- Tačiau tuos konteinerius tenka pakrauti, sandėliuoti, iškrauti ir panašiai su jais tąsytis. Veiksmas vyksta muitinės sandėliuose. Jūs norite susieti tuos darbus su reeksportuojamomis prekėmis ir taikyti PVMĮ 53 straipsnio nuostatas. Bijau, kad netiks šis straipsnis, bet tinka PVMĮ 45 straipsnio nuostatos. Tačiau - kadangi ne visi jie iš karto iškeliauja į trečiąsias šalis, taip pat taikymas gana komplikuotas. Tiesiog reikia tiksliau žinoti visą tų konteinerių judėjimą ir kokius darbus su jais norite apmokestinti ir kas tuos darbus atlieka.
Ir gal net apsirūpinti raštišku VMI išaiškinimu, nes iš esmės tai nulinis tarifas kaip ir priklausytų.




Mes esame UAB " X ". Konteinerių mes neperkame, mes tik atliekame jiems paslaugą, juos pakrauname į sandėlį, juos saugome, iškrauname iš sandėlio. Konteinerių niekas neperka, tik CMR-e kaip gavėjas yra nurodomas Lietuvos UAB " B " kuri veikia kaip ekspeditorius ( ir mūsų žiniomis ta Lietuvos UAB juos tik nuomojasi ), bet tai ne mūsų reikalas. Dar yra vienas "bet", jie tik pakraunami į muitinės sandėlį, bet muitinės sandėlys turi ir laisvąją zoną, kur vadinasi guli Europos Bendrijos prekės, kurių muitinės atstovai neprižiūri ir neveda jiems apskaitos. Būtent tokiomis sąlygomis ir guli šie konteineriai.
Aš jau parašiau užklausą, rugsėjo viduryje išsiunčiau, bet dar atsakymo negavau...

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2017 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2017 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2018-01-01
152.92 EUR
Draudžiamosios pajamos
nuo 2018-01-01
476 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2018-01-01
2,45 EUR ir 400 EUR