Tax.lt narys dnsb_eu

dnsb_eu
Tax.lt narys nuo
2009-11-21
Tikras vardas
Remigijus
Miestas / vietovė
Vilnius
Profesija
Ekonomistas;Vyr. finansininkas;Buhalteris;
Tinklapis
http://www.dnsb.eu
dnsb_eu
forume parašė 88 žinučių

Naujausios žinutės:

2017-04-29 15:06 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1356883

vartuotojas888 rašė:
Aciu,kad trumpam pabuvau antru Lietuvos kosmonautu smile .PVM moketoja musu bendrija nera-reiskiasi mokam 21% ir svajojam apie smile space,a


smile toks tas buhalterio darbas - traukti visus iš kosmoso ir leisti ant žemės smile
2017-04-26 10:19 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1356465

vartuotojas888 rašė:

Laba diena. Musu name irengta savo katiline.Kiek reikia moketi PVM mokesti uz sildyma,vandens pasildyma ir uz sildyma k. v. temp. palaikyti? Musu pirmininkas jau,kaip 5 sezonus raso saskaitoi PVM tarifa lenteleje-21%.Nors Lietuvoje is yra 9%.Paaiskinkite prasau.Aciu.


Kaip bendrija gali tapti PVM mokėtoju? Tik tokiu atveju jei antenų ar reklamos ar kitos KOMERCINĖS VEIKLOS PAJAMOS viršyja 45 000 €. Visi kiti atvejai tikrai netinka.

Šilumos, elektros, šiukšlių ir pan. paslaugos yra paskirstomos per bendriją kaip bendros išlaidos ir tai nėra komercinė veikla. Komercija užsiima tos įmonės, kurios teikia šią paslaugą.

Pastikrinkite rekvizitai.lt ar kur kitur ar Jūsų bendrija apskritai PVM mokėtoju užregistruotas.

Jeigu atvirai - kažkoks kosmosas :D
2017-04-01 11:18 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1354462

judaskinas rašė:
Sveiki,
pasiule tvarkyti namo bendrijos dokumentus. Sako, kad nieko ten nereikia tik lapelius atspausdinti 75 butam ir i dezutes ismetyti :) Bet as kazkaip netikiu, nebuna tokios apskaitos, jei yra buhaltere, jai mokamas atlyginimas, tai atsiranda ir ataskaitos sodrai, mokesciam... Manau, kad reikia daryti ir metines ataskaitas ir t.t. Siulo uz si darba 70-80 euru.
Kas tvarkot namo bendrijos apskaita, apsvieskit mane :)


Na, tai yra mūsų rinka, tad į finansų vertinimą nesileisiu smile

BŽ, DK, BAL, VA, AR;
Mokėjimo pranešimai arba s.f. gyventojams;
Kaupimo lėšų (gyventojų įmokų) individuali apskaita pagal DGNKPPSBĮ 25str. 3dalis.;
Lapeliai spausdinti išmėtyti (duomenų apsaugos įstatymas);
Darbo santykiai - sodra, vmi, DU, DL;

Nieko ten daugiau "labai kažko" ir nėra.
2017-04-01 11:13 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1354461

orchidea rašė:
sveiki, mūsų įmonė turi poilsinės paskirties butą, kuris tvarkomas ir žadama jį nuomoti. Iškilo toks klausimas - namas priklauso bendrijai, todėl gauname lapelį už paslaugas kiekvieną mėnesį už šildymą, vandenį ir kt komunalinius. Ar negalima tiesiogiai sudaryti sutarti su vendens ir šildymo paslaugų tiekėju? juk šios paslaugos yra apmoestinamos PVM, kurį galėtume atskaityti, o dabar gauname lapelį ir sąskaitą, pagal kuriuos negalime atskaityti PVM.


Įmanoma ir būtų labai logiška, bet sudėtinga tai atlikti. Labai daug "suinteresuuotų" nesuinteresuotų šalių. Ar mokėsite susišnekėti su savo miesto "energija", kad "terliotųsi" su Jūsų bendrija? Čia ir bėdos. Praktikoje buvo stengtasi padaryti Vilniuje su šiukšlių tiesioginiu atsiskaitymu, įstatymai leidžia, bet pasirodo miesto tvarkos taisyklės tai draudžia ir t.t.
Žodžiu sudėtinga :)
2017-04-01 11:10 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1354460

681202 rašė:
rašau tikriausiai ne toj temoj bet labai reikia atsakymo, per kiek laiko namo bendrijos pirmininkas turi atsakyti į raštu pateiktus klausimus, įstatymiškai kiek dienų priklauso


10 darbo dienų.
2017-04-01 11:09 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1354459

bite67 rašė:
Sveiki. Reikia labai patarimo , nes dirbu su uab ir paprašė padaryti reviziją namų bendrijoje. Nerandu dvejybinio įrašo , jokių žiniaraščių , DK ar BŽ. Kiek aš suprantu pagal įstatymą tai privaloma ?Ar privalomas balansas , net jei jo nereikia teikti ?Dėkui


Nepergyvenkite, kad bendrija nieko neturi. Reikia džiaugtis, kad revizorius supranta k tikrinti reikia.
Reikalavimai bendrijoms nurodyti:
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.4BE5F9D...

Ten nurodyta:
2. Šias Taisykles taiko viešosios įstaigos, asociacijos, rūmai, labdaros ir paramos fondai, daugiabučių namų savininkų bendrijos, sodininkų bendrijos, garažų statybos ir eksploatavimo bendrijos, politinės partijos ir kiti pelno nesiekiantys ribotos civilinės atsakomybės juridiniai asmenys (toliau vadinama – ūkio subjektai), išskyrus biudžetines įstaigas ir viešąsias įstaigas, kurios pagal Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą priskiriamos prie viešojo sektoriaus subjektų ir kurios taiko viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus.

Taip pat:
151. Finansinių ataskaitų rinkinį sudaro šios finansinės ataskaitos:
151.1. balansas (pagal 2 priedą);
151.2. veiklos rezultatų ataskaita (pagal 3 priedą);
151.3. aiškinamasis raštas.

Taip, kad į revizijos aktą ir kalate viską, kas ne taip :)
2017-04-01 11:04 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1354458

edute rašė:
Sveiki,
Pati netvarkau DNSB, bet paklausė patarimo, o aš nesu tikra
DNSBĮ randu, kad Visuotinis susirinkimas renka revizijos komisiją, kurių neturi būti mažiau nei 3.
O ar gali būti vienas iš tų revizorių PASAMDYTAS IŠ ŠALIES BUHALTERIS?
Ar yra revizijos ataskaitos forma?


Gali. Revizoriui nėra apribojimų apart to, kad jį išrenka susirinkimas.
2016-11-15 13:45 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1338191

rašė:

vartotoja636 rašė:

Viską metate į sąnaudas ir viskas. Nors tai ir yra Jūsų lėšos, bet jos realiai dengia pastato nusidėvėjimo atstatomąjį remontą, todėl gali būti iškart nurašomos. Be to jos negali Jums sugrįžti, todėl jį kaupti įmonės apskaitoje beprasmiška.



Ačiū, o kaip su dabar i.SAF kokį pasirinkti PVMĮ kaupimo fondui 0 tarifu, skaitau ir nė vieno nepriskiriu smile


Čia jau mažiau padėt galiu :) :} Nėra ten mišraus PVM ? :D Arba dukart vesti tai pačiais skaičiais tik sumas skirtingas jei leidžia :) Nesu susidūręs.
2016-11-15 13:00 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1338184

vartotoja636 rašė:
Laba diena. turiu klausimą
Esame įmonė, mūsų patalpos daugiabutyje. Numatyta mokėti kaupimą fondą, tik va klausymas, ką man turi pateikti?
PVM sąskaitą už privalomą priežiūra ir pridėti kaupimo fondą ar atskira laisvos formos sąskaita su avansiniu kaupimo fondo mokėjimu, ( kiek žinau KF neapmokestinamas PVM )
Ir kaip man jį nurašynėti? dėti į sąnaudas ir mokėti
ar apmokėti ir kaupti kaip avansinius apmokėjimus ir nusirašinėti į sąnaudas tik atlikus kažkokius darbus visam namui? Visai pasimečiau. pagelbėkit smile smile




Viską metate į sąnaudas ir viskas. Nors tai ir yra Jūsų lėšos, bet jos realiai dengia pastato nusidėvėjimo atstatomąjį remontą, todėl gali būti iškart nurašomos. Be to jos negali Jums sugrįžti, todėl jį kaupti įmonės apskaitoje beprasmiška.
2016-11-14 20:10 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1338067

dvynuku_mamyte rašė:
Sveiki, pirmi metai tvarkau DNSB buhalterinę apskaitą. Noriu paklausti dėl metinių ataskaitų teikimo. Turime pajamų iš AB ,,Klaipėdos energija" už šildymo skaičiavimą, tai VMI teikiu pelno mokesčio deklaraciją. Čia viskas aišku. Neaišku dėl balanso ir aiškinamojo rašto, Registrų centrui teikti nereikia, o kaip su VMI ? Ankstesniais metais buhalterė nešdavo balansą į VMI, bet www.dnsb.eu konsultacijose radau, kad nereikia teikti https://www.dnsb.eu/konsultacijos/atsakymas/nuomoja-bendrija-sienos-dali-ir-per-metus-gauna-1900-lt-95
https://www.dnsb.eu/konsultacijos/atsakymas/ar-bendrija-vmi-turi-teikti-balansa-ir-veiklos-atskaita-kad-97
Susipainiojau, padėkit prašau šiuo klausimu... smile


Iš ties - atsakymai ne tiek išsamūs, kiek turėtų būti smile

Jeigu bendrija nevykdo ūkinės-komercinės veiklos, t.y. negauna dažn. paslaugų pajamų "iš šalies", tada neturi teikti nei VMI nei RC;

Jeigu bendrija vykdo ūkinę-komercinę veiklą, ir gauna pajamas iš nuomos, reklamos ar pan.. tada turi teikti BA, VA, AR į VMI. Taip pat teikti ir PLN.
2016-11-14 20:06 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1338066

urtele rašė:
Klausykit gal kas kur skaitėt ar yra privaloma garažų bendrijoms rinkti kaupiamasiais lėšas? lygtai pagal bendrijų įstatymą ir privalu daugiabučių bendrijoms, bet gal yra kokios išimtys, bet aš nerandu. smile


Sveiki :)

Jeigu garažų bendrija yra pastate, o ne pvz. metalinių garažų masyvas.

Jeigu garažų bendrija vadovaujasi įstatuose pagrinde DGNKPPSBĮ (Daugiabučių gyvenamųjų namų ir kitos paskirties patalpų savininkų bendrijų įstatymu) ar turi nuorodas į jį, tada, kaip "kitos paskirties patalpų savininkų bendrija" turėtų kaupti pagal šio įstatymo 25str. sąlygas;

Kaupimą priskaityti vadovaujantis ministro įsakymu: www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/979a5830e82...

Išimčių lyg ir nėra :) Šie teisės aktai skirti pastatų atnaujinimo organizavimui.
2013-10-01 15:25 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1183747

Tabeliss rašė:
sveiki, čia kiek daugiau bendraujančių buhalterių, turiu perėmus bendriją ir iškilo toks klausimas ar bendrijos aplamai rašo įsakymus, oriėmimo, atleidomo, atostogų? smile


Žinoma. Darbo santykiai to reikalauja, o ne juridinio vieneto statusas :)
2013-08-08 15:22 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1172741

Nemura1 rašė:

dnsb_eu rašė:
Tai kur Jūs išskiriate kiekvieno gyventojo likučius? Atskiroje apskaitoje ar balanse?

Balanse pas mane bendra skolos suma guli :)
Tokio išskaidymo dar irgi neturiu, tik dabar galva suku kaip padaryti :) Galvoju, gal nuo tos dienos, kai buvo nauji įstatai patvirtinti pradėti taip krapštytis, nes reikia gi tą kaupiamą sumą atskiroje sąskaitoje laikyt. O kaip kitaip išskaičiuot, kiek ten kas mėnesį permesti?

Tikiu, kad tas būdas kol kas vienintelis. Mažai tikėtina, kad kas bus padaręs geriau už Jus. Šiuo klausimu prioritetizavimas vienintelė išeitis, bet ar teisiškai ji neužginčyjama sunku pasakyti. Bet kuriuo atveju tai geriau nei nieko :) Pagal Ck jeigu žmogusm oka nurodydamas už ką moka, turi tie pinigai už tai ir skaitytis -> vargsite? Kiek butų Jūsų dnsb?
2013-08-08 15:02 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1172722

Nemura1 rašė:
Jei nemokės 12 mėn pas jį bus susikaupe likuciai pvz : Administravimas 600 Lt, Bendras apšvietimas 400 Lt. ūkinės išlaidos 300 Lt Kaupiamos lėšos 300 Lt. Sumoka 100 Lt ir dengiu administravimą. Kita mėn sumoka 100 vėl dengiu administravimą. Kol pilnai nepasidengs. T.y. dengti pagal nusistatytus prioritetus. Prioritetus turėtu nustatyti gal kokia valdyba su pirmininku priešaky. Bet logiška, kad pirmumas būtu einamos išlaidos. Nes kitu atveju pritrūkus ten pinigų būtų skaičiuojami delspinigiai :)
Diskutuojam toliau smile


Tai kur Jūs išskiriate kiekvieno gyventojo likučius? Atskiroje apskaitoje ar balanse?
2013-08-08 14:39 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1172703

Nemura1 rašė:

dnsb_eu rašė:

Yra dalis tiesos, tačiau apie einamąją tvarką apskaitai - būtų gerai žinoti :)



Su gyventojais kurie pareigingai moka kiekvieną mėn neturėtu būti problemų. Čia daugiau galvos skausmas būtu su skolininkais, kurie kartais moka kartais ne :)
Prikabinau lentele, kaip isivaizduoju turėtu būti. Surinktus mokesčius dengti nusistatytų prioritetų tvarka pvz. jei butas skolingas 200 Lt. Susimokėjo 100 Lt. Tai pirmiausia dengti administravimo išlaidas, bendro apšvietimo, ūkio išl, o tik jei lieka kaupimo.



Puikiai.
Kaip darysite, jeigu nemokės 12 mėnesių ir sumokės 100 Lt?
Kaip darysite, jeigu nemokės 12 mėnesių ir sumokės 100 Lt nurodydamas, kad moka tik už administravimą?
Kaip darysite, jeigu nemokės 12 mėnesių ir sumokės 97,64 Lt, klaidingai nurodydamas, kad moka už šiukšles, jeigu ta suma viršija šiukšlių sumą (t.y. kur nukreipsite likutį?)
...problemų primąstyti galima ir daugiau :) Galime diskutuoti :}
2013-08-08 13:52 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1172673

Nemura1 rašė:

Nemura1 rašė:

Dažnai pykstame, kad pirma išleidžia įstatymus, o po to suk galvą kaip tai padaryti. Kiek nagrinėjome - praktiškai labai sudėtinga. Niekas kol kas nesugebėjo mums paaiškinti, nors domėjomės ir labai intensyviai.
Remigijus



Aš galvoju, gal dėl to, kad jei būtu vėl kokio banko griūtis, kad žmonės neprarastu pinigų.... PVZ iki 100 000 EUR indėliai yra apdrausti valstybės. Jei bendrija ruošiasi renovacijai iš savo lėšu pas ją sąskaitoje gali būti ir daugiau nei 100 000 EUR. Pagal nauja įstatymą suprantu, kad sukaupta pinigų suma sąskaitoje dalintusi tarkim į 60 indėliu (kiek bendrijos narių) . Ir taip automatiškai būtų apsaugoti t.y. valstybės apdrausti smile
Bet čia tik mano pasvarstymai, būtu gerai, kad dar kas prisijungtu į diskusiją. :)



Yra dalis tiesos, tačiau apie einamąją tvarką apskaitai - būtų gerai žinoti :)
2013-08-08 09:50 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #1172552

Nemura1 rašė:
Sveiki,
Gal kas galėtu savais žodžiais paaiškinti bendrijos įstatymo 25 str. 3 d :

"Bendrija, kaip ir kitų teisinių formų bendrojo naudojimo objektų valdytojai, privalo turėti atskirą kaupiamųjų lėšų sąskaitą. Visos butų ir kitų patalpų (pastatų) savininkų lėšos, esančios kaupiamųjų lėšų sąskaitoje, įskaitant lėšas, surinktas ir (arba) naudojamas pastato (pastatų) ar jo (jų) bendrojo naudojimo objektams atnaujinti, į apskaitą įtraukiamos ir tvarkomos kiekvienam daugiabučiam namui ir kiekvienam butų ir kitų patalpų (pastato) savininkui atskirai[b][/b]. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatymu, bendrija, administruodama kaupiamųjų lėšų sąskaitoje esančias lėšas, veikia kaip patikėtinis, o indėlininkais laikomi patikėtojai – kiekvienas buto ar kitų patalpų (pastato) savininkas, kurio lėšų dalis nustatoma pagal bendrijos apskaitos duomenis. "


Dažnai pykstame, kad pirma išleidžia įstatymus, o po to suk galvą kaip tai padaryti. Kiek nagrinėjome - praktiškai labai sudėtinga. Niekas kol kas nesugebėjo mums paaiškinti, nors domėjomės ir labai intensyviai.
Remigijus
2011-09-22 16:29 Apskaita & Auditas » Delspinigių skaičiavimas » #989261

jorum rašė:
Iš patirties žinau, kad kiekvienai įmokai skaičiuojami delspinigiai atskirai po 180 d. Iš Jūsų pvz. yra I variantas

AČIŪ LABAI ;)
2011-09-22 15:51 Apskaita & Auditas » Delspinigių skaičiavimas » #989239

Sandra_v rašė:
Jei visai nesusivėliau tai aš suprantu tik kad už paskutines 180 dienų skaičiuojami delspinigiai

Ir man per visą temą tokios dvejonės buvo :) Noriu iki galo išsiaiškinti :) Ar kas nors žinote? Kaip Jums atrodo? smile
2011-09-22 15:20 Apskaita & Auditas » Delspinigių skaičiavimas » #989230

Sandra_v rašė:
Teisė gauti delspinigius nėra savarankiška, ji yra išvestinė iš pagrindinės prievolės neįvykdymo – darbų neatlikimo ar neapmokėjimo už atliktus darbus nustatytu laiku. Teisė gauti delspinigius neturi savarankiško atsiradimo termino, ji yra varžoma pagrindinės prievolės vykdymu. Kai sutartiniai įsipareigojimai yra įvykdomi, t.y. užbaigiami darbai ar atliekamas apmokėjimas ar kt., tuomet pasibaigia delspinigių skaičiavimas, tačiau teisė jų reikalauti teisme išlieka dar 6 (šešis) mėnesius.

Tais atvejais, kai sutartiniai įsipareigojimai per 6 (šešis) mėnesius nėra įvykdomi, reikalauti atlyginti delspinigius galima tik už 6 (šešis) paskutinius mėnesius (180 dienas) iki kreipimosi į teismą dienos.

Pavyzdžiui, jei už atliktus darbus neapmokėta yra nuo sausio 10 dienos, tai delspinigius galima paskaičiuoti tik iki liepos 10 dienos. Tuo atveju, jeigu į teismą būtų kreipiamasi, tarkim, rugpjūčio ar rugsėjo 10 dieną, reikalauti priteisti delspinigius būtų galima tik atitinkamai nuo vasario ar kovo 10 dienos, t.y. už 6 (šešis) paskutinius mėnesius.

O patiems delspinigiams paskaičiuot pabandykit čia paieškot ekselio lentelių



Vadinasi, jeigu duodu į teismą.

Visos skolingos sumos, kurioms yra daugiau nei 180 dienų pradelsimas dauginamos iš 180 * 0,02;
Sumos, kurios yra pradelstos mažiau nei 180 dienų yra dauginamos iš jų dienų skaičiaus * 0,02;

Ar teisingai mąstau?
2011-09-22 14:41 Apskaita & Auditas » Delspinigių skaičiavimas » #989203
Perskaičiau visą temą nuo pirmojo pasisakymo iki pat čia, tačiau aiškaus atsakymo neradau. Ar galėtumėte pagelbėti?

Jeigu kas mėnesį yra pateikiamos s.f. įmonei.
Imonė yra skolinga jau 9 mėnesių įmokas. Delspinigiai yra skaičiuojami už ne daugiau, kaip 180 kalendorinių dienų. Tai kaip bus, su prieš tai buvusiais trimis mėnesiais?

*čia mėnesio d. skaičius suapvalintas iki 30 ;)
** deslpinigių norma patvirtinta ministro tarkime nesikeitė;

I.) Skaičiuojami delspinigiai 180čiai dienų nuo visos skolos, nesvarbu kokia sena ji bebūtų.
1mėn *180d. *0,02proc.
2mėn *180d. *0,02proc.
3mėn *180d. *0,02proc.

4mėn *180d. *0,02proc.
5mėn *150d. *0,02proc.
6mėn *120d. *0,02proc.
7mėn * 90d. *0,02proc.
8mėn * 60d. *0,02proc.
9mėn * 30d. *0,02proc.


II.) Skaičiuojami delspinigiai 180čiai dienų susidariusiai skolai. Bet ne už ilgesnį kalendorinį laikotarpį.

1mėn * 0d. *0,02proc.
2mėn * 0d. *0,02proc.
3mėn * 0d. *0,02proc.

4mėn *180d. *0,02proc.
5mėn *150d. *0,02proc.
6mėn *120d. *0,02proc.
7mėn * 90d. *0,02proc.
8mėn * 60d. *0,02proc.
9mėn * 30d. *0,02proc.

Ačiū labai už atsakymą smile
2010-06-16 14:13 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #819453

Heida rašė:

Heida rašė: 2010-05-24 Šiandiena Kauno dienoje , kaip tik straipsnis apie šiukšlių išvežimą.
Reziumė.
Sprendimas verčia kurti bendrijas. .....Tai reiškia , kad gyventojai gali kurti bendrijas, sudaryti sutartis su atliekų vežėjais , o mokestį namo gyventojams dalyti savo nuožiūra: pagal plotą, gyventojų skaičių ar kitu pasirinktu būdu.


Pas mus bendrijoje už šiukšlių išvežimą pagal buto plotą - atitiko ta pati suma.
Kas šiukšlina ar žmonės , ar plotas ?
Bendrija susiskirstė į dvi grupes, kuriems tai naudinga ir nenaudinga.
Būtų gerai , kad bendrija rastų optimalų variantą, tinkantį abiem pusėm.


http://www.dnsb.eu/konsultacijos/atsakymas/kodel-namo-islaidas-reikia-isdalinti-pagal-buto-plota-o-ne-7

Logiška, bet įvertinus "kas šiukšlina" vėl iškyla problemos - išvažiuojantys vasarą šiukšlinti tuometu tikrai negali, tad kodėl jie turi mokėti? :) ir t.t.
2010-06-16 14:04 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #819447

jovita02 rašė: Tėvai Alytaus raj. moka už senelių trobas, kuriose niekas negyvena, bet ten privalomai turi būti konteneris . Normaliai?


Dėl sudėtingos žmonių apskaitos tai nutinka dažnai :)

Šiaulių mieste yra buvę, kad sąskaitos ateidavo mirusiems... :)

Bet viskas per laiką susitvarko, kai yra tvarkoma ;) :}
2010-05-26 12:42 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #810591

Heida rašė: 2010-05-24 Šiandiena Kauno dienoje , kaip tik straipsnis apie šiukšlių išvežimą.
Reziumė.
Sprendimas verčia kurti bendrijas. .....Tai reiškia , kad gyventojai gali kurti bendrijas, sudaryti sutartis su atliekų vežėjais , o mokestį namo gyventojams dalyti savo nuožiūra: pagal plotą, gyventojų skaičių ar kitu pasirinktu būdu.

kauno.diena.lt/naujienos/miestas/verslas-poli...


:} labai subjektyvus straipsnis:

""Erdviame 78 kv. m bute K.Būgos g. gyvenanti Janina Kėvišienė piktinosi, kad šiukšlių išvežimas pabrango iki 25 litų, t.y. penkis kartus.""
LOGIŠKA KAD UŽ ŠIĄ PRABANGĄ REIKIA ATITINKAMAI IR SUSIMOKĖTI

"Klausykit, ar gali 83-ejų žmogus prinešti tiek šiukšlių? Tik mažą kibiriuką per savaitę prikaupiu, o popierius sukūrenu, net nemetu į konteinerį", – aiškino J.Kėvišienė.
SUKŪRENU.... DĖL TO IR IŠLEIDO ŠĮ ĮSTATYMĄ, KAD ŽMONĖS NETERŠTŲ GAMTOS...VIENAIP AR KITAIP.... Kaime žmonės ir moka, nors gali 97 proc. šiukšlių sudeginti :)

Nejau klystu?
2010-05-12 09:29 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #805001

caukse rašė: Sveiki,
ar galetu kas pasidalinti savo patirtimi ir informuotu ar skaiciuojat recirkuliacijos mokesti ir kaip jei sildymo sezonas baigesi vidury menesio?
Aciu


Labai daug neaiškumų užklausime.
Kurią metodiką taikote?
Koks namas?
ir t.t.

rekomenduojamas tinklalapis pasižiūrėti:

www.regula.lt/lt/teises-aktai/metodikos/"> www.regula.lt/lt/teises-aktai/metodikos/

Sėkmės ;)
2010-05-10 11:06 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #804025

Audroneja rašė:

dnsb_eu rašė:


....objektyvių ar pagrindą skaičiavimams suteikiančių duomenų/dokumentų nebūvimas...
dar turiu viena klausimeli, viena mano bendrija niekaip neisirenka, nenori niekas buti namo pirmininku, jie isirinko is kito namo pirmininka, bet jo neregistruoja kadastre, nu taip ir dirbu, priejima prie banko turiu internetini, mokescius pridavineju ranka rasytus, tai niekas neziuri ten tu parasu, kas pasirase( nesudaro tik sutarciu internetinei deklaracijai), i sodra irgi, pasiraso dabartine pirmininke... bet va iskilo problema su banku swed... reikia kazkokia sutarti pasirasyti ir negalim, nes registre yra mirusio pirmininko pavarde... ka man daryti, kaip iteisint sita pirmininke, gal ji gali buti kaip administratore kokia ir buti iregistruota tam registre, nu va cia ir prasideda paskui buhalterio vadovavimas bendrijai, taip ir vadovauju, itikineju zmones kad nieko baisaus buti tuo pirmininku, bet deja.... o tikrai yra daug pirmininku dirbanciu ne savo namuose, bet nuo anksciau tai jie iregistruoti i registra, dabar kazkodel neregistruoja, nu jau nieko nesuprantu, bet labai man nepatogu dirbti....


Visi namo pirmininko pareigas keistai įsivaizduoja. Apie jas atsiliepė vienas mūsų klientų: http://www.dnsb.eu/naujiena/15-dn-saules-takas-4-sb-nori-matyti-savo-islaidas
ir mes manome, kad tai yra teisingiausia.
Taip - pirmininku mažai kas nori būti bendrijose, kur šiai dienai yra didžiulė betvarkė.
RC neregistruoja, nes jei pas jus yra valdyba, tai valdybos pirmininkas renkamas iš valdybos nariu, o pastarieji tegali būti tik bendrijos nariai, bendrijos nariu tegali būti patalpų savininkas. Gaunasi taip: jei pas jus yra valdyba, tai svetimas žmogus į ją nepakliūna. Kitaip yra, kai pirmininkas tik vienas.

Pas Jus tai pat košė - siūlytumėme susitvarkyti, kadangi jau ir Jums tenka baltuoju dokumentų klastojimu užsiimti :} Čia buvo pusiau juokais pusiau rimtai.
Esate tvarkinga - susitvarkysite ;)
Audronėja, kokiame mieste veiksmas vyksta? Ieškome sąžiningų partnerių :)
2010-05-10 08:26 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #803917

Audroneja rašė:

dnsb_eu rašė:

Šiai dienai (perėmę buhalteriją ir atlikę perskaičiavimus) esame iškėlę dvi baudžiamąsias bylas blogai bendrijose apskaitą tvarkiusiems buhalteriams bei pirmininkams už aplaidų buhalterijos vedimą, svetimo turto pasisavinimą bei pinigų iššvaistymą. Viliamės, kad pačios blogiausios bendrijos mums ir kliuvo, kad daugiau tokių nėra.

Pinigų iššvaistymai ,skolų sankaupos bei neišmatuojamas gyventojų pasipiktinimas anksčiau ar vėliau pas prastuosius pirmininkus ir buhalterius ateina.
idomiai parasete, gal galima placiau apie tuos isvaistymus,aplaidu vedima, ka tai reiskia? nesijuokit jei galit, bet man idomu, manau apie tai galima cia rasyti, juk cia ir darbo esme yra, kaip teisingai viska daryti. Aciu.


Nėra čia ko juoktis ;)
Kasos išlaidų orderių numeracijos, datų nebūvimas, banko kortelės išlaidų sumų nepagrindimas jokiais dokumentais, objektyvių ar pagrindą skaičiavimams suteikiančių duomenų/dokumentų nebūvimas, išimtiems ir "pakibusiems kasos apskaitoje" dideliems pinigams pagrindo nebūvimas ir t.t. Viskas veda į problemas...
Viską net sunku būtų išvardinti.

Dar teisme neatsidūrusi, bet greit būsianti situacija (apie teisminius įvykius nenorime šnekėti, tad kol kas - palaukime galo, tada gal net patys parašysime): žmogus nelabai suprantantis, kad darbe yra atsakomybė, savo reikmėms naudojo bendrijos pinigus, o kad tai nesimatytų - visiškai netvarkė kasos. Tokioje situacijoje gaunasi taip, kad žmogus ne tik "aplaidžiai tvarkė buhalteriją" bet ir pagrindimo pinigų išėmimui nebūvimas jai priskiria "disponavimą svetimu turtu", "ne savo turto nusavinimą" ir t.t.
:}
Mes esame įsitikinę, kad sąžiningai gyventi yra daug paprasčiau :) :}}} ;)

Nesąžiningiems bendrijose dažnai kyla tokios mintys, kad "kas čia bylinėsis" ir t.t. Stengsimės veikti taip, kad kuo greičiau galėtume išguiti iš visuomenės tokias mintis.
Todėl apie teisminius įvykius rašysime ir vėliau jeigu bus galima, kam įdomu - viską galės sužinoti.
2010-05-07 16:12 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #803448

anai rašė: [quote:87349ceb00] Pasakos pas Liudmila.


nei čia pasakos ,nei ką , smile Audronėja surašė viską suprantamai, t.y. tą patį ką ir numato pareigybė tik aiškiau smile juk pareigybėse nieko nesimato ... ir to darbo bendrijoje tikrai nedaug..[/quote]

Nelabai norisi lįsti į tą pašnekesį, tačiau norime pastebėti ir tai, kad "buhalterio pareigybinių instrukcijų" bendrijoje yra mažai... Buhalteriui būtina suprasti ir gyventojų norus, tendencijas, šalinti savivalės bei neefektyvaus pinigų eikvojimo atvejus, tvarkyti tinkamai protokolus ir bendrijos dokumentacija (nors daug kam atrodo, kad tai pirmininko reikalas), TEISINGAI VESTI apskaitą, nagrinėti atvejus su skolininkais ir apskaityti rezervuojamas gyventojų sukauptas sumas, kurios yra įklimpusios pas skolininkus ir tvarkyti tokius atvejus (teismuotis).

Jeigu norima dirbti tik pagal pareigybines ir TIK PAGAL PAREIGYBINES, tada tokiu atveju bendrijai yra nuostolis turėti tokį buhalterį.

Jeigu buhalteris atlieka ir "antrosios kontrolės" funkciją, tada galima tikrai drąsiai imti šį darbą.

Juolab toks darbas kaip ir visi :turi ir savų privalumų, kaip laisvas darbo grafikas, laisvesnė kontrolė ir pan. ir trūkumų - reikia mokėti kiekvienam diedukui ar bobutei išaiškinti centų klausimus, pakalbėti apie mokesčius 22 val., paaiškinti kad reikia eiti į susirinkimus, kad mokesčius skaičiuojate ne iš oro, o pagal susirinkimų sprendimus ir t.t.

Jeigu esate sąžininga ir suprantate APSKAITĄ, tikrai vertas dėmesio darbas... smile smile smile

Jeigu nemokate ir neketinate mokytis tinkamai apskaitos tvarkyti - nelįskite.

Šiai dienai (perėmę buhalteriją ir atlikę perskaičiavimus) esame iškėlę dvi baudžiamąsias bylas blogai bendrijose apskaitą tvarkiusiems buhalteriams bei pirmininkams už aplaidų buhalterijos vedimą, svetimo turto pasisavinimą bei pinigų iššvaistymą. Viliamės, kad pačios blogiausios bendrijos mums ir kliuvo, kad daugiau tokių nėra.

Pinigų iššvaistymai ,skolų sankaupos bei neišmatuojamas gyventojų pasipiktinimas anksčiau ar vėliau pas prastuosius pirmininkus ir buhalterius ateina.

Taigi, pasikartosiu: Jeigu esate sąžininga ir suprantate APSKAITĄ, tikrai vertas dėmesio darbas... smile smile smile
2010-04-15 10:21 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #792341

kristinele38 rašė: Laba diena,dar toks klausimas-ar namo pirmininkas,gaudamas atlyg 1000 lt i men,sutartyje nurodyta 4 darbo val i diena,turi nurodyti nuo keliu iki keliu jis dirba?skambinom i darbo inspekcija,jie tikina,kad turi buti darbo grafikas,valandos,pirmininkas nesileidzia i kalbas,sako kitaip,nekelia tel ragelio,jo niekur nepagausi,bendrijos buveine registruota jo bute,kur jis negyvena,nuomoja.kur turi buti jo darbo vieta?
Padetis be iseities?Name daug nuomininku,niekas per daug nesigilina,bet pastoviai gyvenantys jau nebezino kaip kovoti su tokia savivale,kada jokiu darbu pirmininko nesimato,jokios atsakaitos neduoda...
aciu


Rinkite ketvirtadalio gyventojų (butų savininkų ar bendrijos narių) parašus ir įteikite pirmininkui su reikalavimu surengti susirinkimą. Susirinkime tvarkykitės -> mažinkite algą, įpareigokite nurodyti darbo grafiką ar išsirinkite naują pirmininką ir pan.
Tik turėkite minty, kad nustačius darbo valandas ir atsitikus nelaimei ne darbo valandomis - pirmininkas gali "nedirbti". Todėl dažniausiai ir nėra daromas toks grafikas. Orientuojamasi "pagal poreikį".

Jeigu namo gyventojai patys nesirūpina savo namu - vargu ar kas gelbės.... Bet taip būna retai. Skatinkite agituokite - ir suveiks - pamatysite ;) Juk visi nori mokėti mažiau..
2010-03-31 13:20 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #785616

jovita02 rašė: dar..
viena bendrija atsiskaitinėja per mokesčių knygeles.. banko išrašą žiūriu smile ir nieko nematau: nei butų, nei gyventojų pavardžių.... tik SWEDbank surenkamoji.. SEB surenkamoji.... Perlo terminalas...... kaip išsiryškint? (Klaipėda) gal koks UAB "Skaičiavimo centras" tuos detalius mokėjimus turi????????????????


Ta įmonė, kuri nuo gyventojų gyventojų įmokų ima mokesčius (Vilniuje pasitaiko iki 0,6 proc. įmokų dydžio) ir pateikia buhalteriams ataskaitas, suvestines.

Ieškokite įmonės, su kuria būtų sudaryta sutartis. Kitaip jos sunkiai matosi. Egzistuoja tik įrašai "Pagal rejestrą" ir t.t.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui