Tax.lt narys Istropolitana

I
Tax.lt narys nuo
2012-12-02
Istropolitana
forume parašė 4 žinučių

Naujausios žinutės:

2012-12-09 13:02 Įvairūs » FR0791 formos pildymas » #1113035
Laba diena,


Pildom formą FR0791 A (esam nauji mokesčių mokėtojai, gavom laišką, kad reikia užpildyti ir FR0791 ir FR0791 A)
Esmė tame, kad mes turim tik adresą, kurį sutiko duoti fizinis asmuo. Galvojau, kad žymėsiu 16 nr (kaip vieta,kur laikomi apskaitos dokumentai). Bet skaitau instrukcijoj, ir ten rašo, biuras (kontora) – patalpa, skirta administracinėms reikmėms, kurios adresas nesutampa su mokesčių mokėtojo buveinės adresu.
Gal mums iš viso tuomet nereikia tos formos pildyt? Nesuprantu
2012-12-06 16:57 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1112529
Įsteigėm naują įmonę (Všį), gavom laišką iš VMI, kad reikia pildyti FR0791 ir FR0791A formas.
FR0791 užsipildėm be problemų, bet kilo klausimas dėl FR0791A. Reikia rašyti, būstinę kaip biurą?
Sutikimą registruoti VŠĮ gavom iš fizinio asmens, tai reikia žymėti, kad naudojama pagal panaudą?


Ačiū iš anksto. Esam jauni, žali, ir pasimetę :)
2012-12-02 13:22 Bendra » Naujos įmonės apskaitos pradžia- pagrindai » #1111166
Išsitraukiau savo seną darbo sutartį, ten parašyta 0,25 etato - 10 valandų per savaitę. Tai tuomet galėčiau rašyti 0,1 etato, proporcingai tai gaunasi 4 val per savaitę, už tą 85 lt užmokestį?

Elektroninį parašą turi būsimasis direktorius, reikėjo, všį dokumentams pildyt

Ačiū :)
2012-12-02 13:05 Bendra » Naujos įmonės apskaitos pradžia- pagrindai » #1111164
Laba diena,

Labai daug visko skaičiau, susipainiojau, tikiuosi, nesupyksit, kad paklausiu čia.

Situacija tokia: įkūrėm všį (kultūros srity), esam jauni, nieko neturim, tai nusprendėm pabandyti pirminę apskaitą vesti patys. (ar mes idealistai, ir geriau ieškoti pagalbos?)

Kol kas suprantam tiek:
-Reikia įdarbinti vadovą ir buhalterį, darbinsim po 0,1 etato, tai jiems galima skaičiuot atlyginimą 0,1x850? Ir tada nuo to priskaičiuot mokesčius kiek išeina?
-Kaip suprantu, prieš įdarbinant reikia nusiųsti pažymą Sodrai, apie įdarbintus darbuotojus (kiek supratau, galima elektroniniu būdu).
-Tada reikės mokėt visus mokesčius (pagal skaičiuoklę paskaičiuojam). Ir tada reikia pervedinės į Sodrą ir VMI pagal nurodytas sąskaitas ir pagal nurodytas datas (pvz kiek mačiau gyventojų pajamų - iki 15 d.)
-o kokias reikia pateikinėti ataskaitas?


Apskaitą tvarkysiu programa "Apskaita", teorinius pagrindus turiu, kol kas neplanuojam labai didelių srautų, bet labai bijau su mokesčiais prisižaist, dėl to ir klausiu.

Ačiū už supratingumą ir pagalbą jauniesiems menininmas smile

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui