Tax.lt narys Paprastas123

P
Tax.lt narys nuo
2017-01-03
Paprastas123
forume parašė 25 žinučių

Naujausios žinutės:

2017-05-08 13:31 Įvairūs » Priėmimas į darbą » #1357514

virbuh rašė:

Paprastas123 rašė:
Sveiki,

1) Naujai MB įmonei būtina turėti saugos pažymėjimus kažkokius ar kažką ,kad galėtų įdarbinti studente puse etato?
(Iškvaišino galva su tais laiškais darbos saugos mokymais..) smile

2) Turiu 1 savanore taip pat kuri norėtų dirbti 2 mėn. Tam ,kad išmoktų bendrauti su žmonėmis ir kitų marketingo savybių. (Ar galiu tai kažkaip įforminti? Ji pati savo noru pasisiūlė dirbti darbo valandomis - kelias val ir po jų viena) ketinu apmokyti dirbti su kasa,pinigais ir t.t. ar yra leistina tai?
(Kad jeigu tikrins kažkas netyčia VMI ar kažkas ,kad nebūtų taip ,jog ji dirbo su kasa ,o negalėjo ir bauda gausiu. smile smile

Noriu padėti žmogui kai jau pasisiūlė, o ir man pigi darbo jėga. smile

1. Darbų saugos pažymėjimai visur turint samdomų reikalingi.
www.vdi.lt/Forms/Grupe.aspx?Tema_ID=2
2. Jei nemokėsit algos, tai skaitykit savanorių sutartį kaip apiformint, sodrai pranešt ir t.t:
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/4bd4f8109b1...


Dėkingas už atsakymus !
O dar klausimėlis jeigu apiforminant savanorį ,nemokant jam algos būtinas darbo saugos pažymėjimas?
2017-05-08 08:39 Gyventojų pajamų mokestis » Individuali veikla pagal pažymą » #1357469

Ilana rašė:

Paprastas123 rašė:
Sveiki. 1) Koks kodas yra Kompiuterių įrangos nuoma ar Kompiuterių nuoma?
(Nerandu)

2) Kitas variantas. Jeigu kuriamas juridinis asmuo ar reikalingos licenzijos kažkokios?

Geros dienos.

1) o 77.33.10 netinka ?
2) priklauso nuo to, kokia veiklą vykdys. audita.lt/kuriantiems-nauja-versla/licen...


1-2) Dėkoju už nuorodas. Pasirodo tinka 77.33.10 , tik dar kartą pradėjas ieškoti supratau ,kad radau senesne versija klasifikatoriaus ir kodas buvo kitoks.

Dar 2 klausimėliai iškilo padiskutavus su kolega.
1) Ar būtina registruoti ,kaip ilgalaikį turtą to ką naudosiu tarkim kompiuterių nuomai kaip pvz: x3 kompiuterius, TV, stalus, ausines?

2) Projektas vykdomas kartu su Lenku. Todėl kilo toks klausimas ar įmanomas dalykas ir Lietuvoje ,nes kaip jis paaiškino Lenkijoje daroma taip - Ar galima sudaryti bilietėlius ir juos pardavinėti kaip pvz: 1val - 50cnt (pasirašo klientas ir pasiima 1 pusę) ir kita lieka mums. Dienos gale viskas suskaičiuojama ir išrašoma vienas KPO ar kažkoks kitas variantas? (norima išvengti kasos aparato naudojimo ,bet nesinori kiekvienam SF išrašinėti.
2017-05-06 00:31 Gyventojų pajamų mokestis » Individuali veikla pagal pažymą » #1357459
Sveiki. 1) Koks kodas yra Kompiuterių įrangos nuoma ar Kompiuterių nuoma?
(Nerandu)

2) Kitas variantas. Jeigu kuriamas juridinis asmuo ar reikalingos licenzijos kažkokios?

Geros dienos.
2017-05-06 00:27 Įvairūs » Priėmimas į darbą » #1357458
Sveiki,

1) Naujai MB įmonei būtina turėti saugos pažymėjimus kažkokius ar kažką ,kad galėtų įdarbinti studente puse etato?
(Iškvaišino galva su tais laiškais darbos saugos mokymais..) smile

2) Turiu 1 savanore taip pat kuri norėtų dirbti 2 mėn. Tam ,kad išmoktų bendrauti su žmonėmis ir kitų marketingo savybių. (Ar galiu tai kažkaip įforminti? Ji pati savo noru pasisiūlė dirbti darbo valandomis - kelias val ir po jų viena) ketinu apmokyti dirbti su kasa,pinigais ir t.t. ar yra leistina tai?
(Kad jeigu tikrins kažkas netyčia VMI ar kažkas ,kad nebūtų taip ,jog ji dirbo su kasa ,o negalėjo ir bauda gausiu. smile smile

Noriu padėti žmogui kai jau pasisiūlė, o ir man pigi darbo jėga. smile
2017-03-22 13:05 Bendra » Mažoji bendrija » #1353325
Sveiki,

reikia skubaus atsakymo.
Nuomuojamose įmonės patalpose yra mano ,kaip savininko iš savų lėšų nupirkta įranga/stalai/kompiuteriai/ ir kt. priemonės.

Ar jas reikia skirti prie ilgalaikio turto ir rasti kas įvertins ar tiesiog galima jas įrašyti ,kaip įnaša ir ar išvis būtina tai daryti?

Geros dienos.
2017-02-19 15:49 Apskaita & Auditas » KASOS APARATAS » #1349863
Sveiki ,
Ar patikima pirkti naudota kasos aparata ?

2) Ar galima patiems VMI uzregistruoti kasos aparata nusipirkus ? Ar geriau ieskotis kas tuo uzsiima ?
2017-02-07 18:16 Bendra » Mažoji bendrija » #1348771
Sveiki,

1) kai patalpos nuomuojamos MB įmonei ji turi sumokėti ne tik nuomos kaštus ,bet ir GPM mokestį? (taip informavo nuomininkas)

2) kai sudarinėjama sutartis del patalpų (buveinės) nuomos joje įvardinti Vadovo vardu ar MB “Bumbum“? (klausiu dėl poto aliekamo apmokėjimo nuomininkui , kad jis būtų galimas atlikti kas mėnesį iš gaunamo pelno)

3) Ar galima mokėti PSD mokestį už narius iš gaunamo pelno kas mėnesį? (įmonės vardu)
2017-02-06 11:34 Bendra » Mažoji bendrija » #1348530

Luka_Paciolis rašė:

Paprastas123 rašė:
Sveiki,

1) Kokia dėti finansinių metų pradžios data kai kuriama ne nuo Sausio 1? Tarkim Kovo 10 įsteigiant ta data ir pasirinkti? Ir pabaiga Gruodžio 31. (kvailokas klausimas ,bet žiūrėjau keleta video pvz kai steige įmones internetu ir visur žymi Sausio 1d , nors viename video data Gegužės 14 , kitame Liepos 18.)
Finansiniai metai bus lygūs kalendoriai metai, t. y. sausio 1 d. gruodžio 31 d.

Kitoks mokestinis laikotarpis ( su sąlyga, kad tas mokestinis laikotarpis bus lygus 12 mėnesių) gali būti nustatomas tik tiems JA, kurių veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose nenumatyta, kad jų finansiniai metai privalo sutapti su kalendoriniais metais.



O kaip tada reiks pildyti formas metams pasibaigus ir priduodant VMI?
Kai veikla nebuvo vykdoma pirmus menesius?
2017-02-06 00:13 Bendra » Mažoji bendrija » #1348473
Sveiki,

1) Kokia dėti finansinių metų pradžios data kai kuriama ne nuo Sausio 1? Tarkim Kovo 10 įsteigiant ta data ir pasirinkti? Ir pabaiga Gruodžio 31. (kvailokas klausimas ,bet žiūrėjau keleta video pvz kai steige įmones internetu ir visur žymi Sausio 1d , nors viename video data Gegužės 14 , kitame Liepos 18.)
2017-02-03 16:47 Apskaita & Auditas » KASOS APARATAS » #1348391
Sveiki,

norėjau paklausti ,kaip geriausia prekiauti (paslaugomis ,detalėmis) su kasos aparatu ar be?

(Iš popierizmo pusės , apskaitos).

Yra geriau naudotis kasos aparatu ar KIO , KPO ?
2017-02-03 12:14 Bendra » Mažoji bendrija » #1348325
Sveiki ,
norėjau paklausti dėl įmonės registravimo , gal esat kas nors susidure?

(išgalvosiu pavadinimus teikiant pvz)

kai tikrinu registrų centre juridinių asmenų pavadinimą.

Įmonė IĮ ,,Bambam“ ------- Teisinis statusas neįregistruotas

Kadangi jis neregistruotas ir neįtrauktas į laikinų pavadinimų sąraša. Ar man būtų galima įregistruoti įmone MB ,,Bambam“ pavadinimu?

(pagal rekvizitai.lt ta įmonė ,kaip ir nebefunkcionuoja..)
2017-02-02 16:57 PVM » PVM atskaita » #1348232
Sveiki ,
nežinau ar čia tiksliai pataikiau ,bet bandysiu paklausti - kada apsimoka tapti PVM mokėtoju steigiant tarkim MB?

Jeigu nežinoma ar tiksliai viskas seksis ,dėl esamos rinkos - konkurentų. Įmonė bus paslaugų srities. Pajamų daugiau ,kaip 5.000 pirmais metai neviršins manau.
2017-02-02 16:46 Bendra » Mažoji bendrija » #1348230
Sveiki ,
norėjau paklausti ,kaip dėl lengvatų Mažosios Bendrijos nariams?

1 narys (niekur nesimoko) ir jam yra 22 metai.
2 narys (mokosi kolegijoje valstybės nefinansuojamoje vietoje) ir yra 24 metų.

Žinau ,jog lengvatos yra iki 29 metų ,bet nerandu kokios jos ir kokio dydžio ir apie ką tiksliai kalba eina (radau literatūroje)
Perskaičiau ir tai ,kad kas mokosi yra jau draustas valstybės tai ar PSD ar VSD ar kokios lengvatos taikomos?

1) Kokios lengvatos taikomos šiems nariams ?
2) Jeigu vienas iš jų būtų vadovas ar tai dar ką nors keičia?
2017-01-27 22:34 Bendra » Mažoji bendrija » #1347385

virbuh rašė:

rašė: Įmonės registracijos adresą tuomet galiu palikti savo namų ,o darbo buveinės (offiso) adresą įrašysio jo. Tik klausimėlis gal jūs iš praktikos žinote ar steigiant internetu buveinės adresą turės patvirtinti nuomininkas? VMI internete su elektroniniu parašu?

Kai registruojama RC įmonės buveinė būtina tų buto savininkų sutikimas, el parašu patvirtinimas, jei jūsų vardu butas, tai jokių problemų. O tą patalpą, kurią nuomositės, teks deklaruoti į VMI formoje FR0791A, ten tik įrašysite tas patalpas, nereik jokių el parašų savininko, juk viską sutarsite to pastato nuomos sutartyje.


Labai detalu , dėkoju tik katik supratau ,kad yra dar viena problema. Butas užregistruotas tėvo vardu ,kuris užsienyje jau daug laiko ir neketina grįšti dar bent puse metų (iki vasaros) bei elektroninio parašo neturi - mat niekada neprireikė. Ar yra galimybė steigti įmone kitu būdu ir aš pats turbūt negalėčiau pasirašyti ,nes nesu savininkas? Aš jo sūnus kuriam šis butas kuriame gyvenu (priregistruotas) kaip šeimos narys yra paliktas tiesiog neperašytas teisiškai. smile
2017-01-27 19:26 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1347382

DKate rašė:

Paprastas123 rašė:
Sveiki,
bandžiau pats apsiimti šiuo reikalu ,bet nesu tikras ar gausis todėl noriu paklausti kiek man tai kainuotų ir tada galvosiu.
Dar tik startuojanti įmonė Vasario 10-12d. :
Mažoji Bendrija
Technikos remonto paslaugų įmonė (vėliau prisidėtų ir tos technikos detalių prekybą internetu)
Darbuotoju skaičius 0 (pagal DS)
Mokesčius reiktų tvarkyti už 2 narius (1 narį ir Vadovą) - patys ir dirbsime ir bent 1 metus nieko nesamdysime.
Vadovas dirbs pagal civilinę sutartį
Didžioji dalis pinigų būtų imama grynais (dirbama su kasos aparatu , pildomas kasos žurnalas)
Reikiamus dokumentus teiktume laiku ,nes žinome kaip tai yra svarbu kiekvienam buhalteriui.
Nežinau ar viską paminėjau. Bet jeigu klausimu iškiltu iškart atsakysiu.

Nematau miesto, kuriame veiks įmonė.


Alytaus apskrityje.
2017-01-27 18:21 Bendra » Mažoji bendrija » #1347379

virbuh rašė:

rašė: Tik patikslindamas noriu pabrėžti ,kad tarkim jeigu atsidarome ar naują įmone ar sena perkeliam. Esmės neturi , mes savo veiklą galime vykdyti tose patalpose ? (kodėl man užkliuvo ,kad pats savininkas sako ,kad gali reikėt keist patalpas į komercines ar kitas ,nes negalėsit veiklos vykdyt - tai noriu įsitikinti) smile

Tai įmonę galit įregistruot savo gyvenamos vietos adresu, o šį adresą kaip parduotuvę, ar kas ten bus, įregistruot. O savininkas tų patalpų net neaišku ar ind veikla nuomos užsiima ar tik paprastai nuomuoja. Ten bus jo problemos, ne jūsų.



Dėkoju už jūsų greitą ir konkretų atsakymą. smile

Įmonės registracijos adresą tuomet galiu palikti savo namų ,o darbo buveinės (offiso) adresą įrašysio jo. Tik klausimėlis gal jūs iš praktikos žinote ar steigiant internetu buveinės adresą turės patvirtinti nuomininkas? VMI internete su elektroniniu parašu?
2017-01-27 18:08 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1347378
Sveiki,

bandžiau pats apsiimti šiuo reikalu ,bet nesu tikras ar gausis todėl noriu paklausti kiek man tai kainuotų ir tada galvosiu.

Dar tik startuojanti įmonė Vasario 10-12d. :
Mažoji Bendrija
Technikos remonto paslaugų įmonė (vėliau prisidėtų ir tos technikos detalių prekybą internetu)
Darbuotoju skaičius 0 (pagal DS)
Mokesčius reiktų tvarkyti už 2 narius (1 narį ir Vadovą) - patys ir dirbsime ir bent 1 metus nieko nesamdysime.
Vadovas dirbs pagal civilinę sutartį
Didžioji dalis pinigų būtų imama grynais (dirbama su kasos aparatu , pildomas kasos žurnalas)
Reikiamus dokumentus teiktume laiku ,nes žinome kaip tai yra svarbu kiekvienam buhalteriui.
Nežinau ar viską paminėjau. Bet jeigu klausimu iškiltu iškart atsakysiu.
2017-01-27 17:49 Bendra » Mažoji bendrija » #1347374

virbuh rašė:
Jūs tik nuomininkai, dėl paskirties keitimo rūpinasi savininkai. Neteko girdėt kad pultų ir lieptų kažkas keisti paskirtį.
MB už tą dalį kurią išsinuomojat iš FA mokėsite nekilnojamo turto mokestį. Išmokėdami sumas už nuomą tam fiziniam asmeniui, išlaikysit iš sumos GPM ir deklaruosit kas mėnesį.


Tik patikslindamas noriu pabrėžti ,kad tarkim jeigu atsidarome ar naują įmone ar sena perkeliam. Esmės neturi , mes savo veiklą galime vykdyti tose patalpose ? (kodėl man užkliuvo ,kad pats savininkas sako ,kad gali reikėt keist patalpas į komercines ar kitas ,nes negalėsit veiklos vykdyt - tai noriu įsitikinti) smile
Dėkoju už papildomą info dėl mokesčių. smile
2017-01-27 16:24 Bendra » Mažoji bendrija » #1347365
Sveiki forumiečiai,

situacija tokia ,kad radome patalpas įmonei. (įmonė MB - prekiausime internetu/dirbtuvėse ir užsiimsime technikos remontu)

Kodėl atėjau čia - nes patalpos kurias radome yra buvusi kavinė / tada parduotuvė / tada vėl kavinė ir dabar tos patalpos skeltos pusiau ir padaryti 2 gyvenamieji butai atskirti tiek įėjimu tiek didele siena. (tačiau savininkas nusprendė nenuomuoti ,kaip butų , o labiau nori komerciniam dalykui ,nes butu paklausa per maža)

Ant popierių abu šie objektai yra butai ir mokesčiai mokami ,kaip už butą ,jokio PVM. Viename iš jų jau kiek aš žinau legaliai (1metus laiko) atidarytas Grožio salonas ir viskas yra tvarkoje. Jiems reikėjo pereiti higienos komisija ir kitus niuansus ,bet nebuvo forminta ,kaip komercinės patalpos.

Klausimas būtų ar teisiškai reiktų keisti paskirtį mūsų atvėju ? Ar tiktų ,kad veikla vykdoma bute?
(klausiu tik dėl to ,kad susitaupytų laikas ir nereiktų keitinėti nieko , popierių tvarkyti , papildomų išlaidų mokėti)

p.s įvardijau ,kaip butus ,bet patalpos yra perdarytos ir tusčios todėl puikiai tinka offisui ir įėjimas yra atskiras nuo laiptinės.
Tikiuosi gerai paaiškinau situacija... smile
2017-01-14 10:59 Programinė įranga » Nemokama apskaitos programa » #1345579
Sveiki , perskaičiau apie 60 puslapių nuo pradžios ir pagalvojau ,kad labai daug laiko prarandu. Tikslas mano buvo išsiaiškinti ,kaip ši versija ?
1) Ar viskas veikia ?
2) Ar failai yra apsaugoti nuo vagystės ar errorų, praradimo?
3) Kur parsisiūsti naujausią versiją?
4) Updates pasidaro automatiškai?
5) Kur galima donate kūrėjui ?
2017-01-12 18:57 Bendra » Mažoji bendrija » #1345438
Sveiki , gal žinote puslapį , turite savą medžiagą sukaupę , apie MB apskaitą? Nuo A iki Z?
Būčiau labai dėkingas. (noriu įkurti verslą , beliko įsteigti įmonę ,o kadangi norėdamas sumažinti kaštus noriu išmokti pats ,kaip vadovas tvarkyti buhalterija /apskaitas/deklaracijas/suprasti apie pelno isemima /mokescius skirtingais atvėjais ?, ketinu dar bent jau 15-20 dienelių ar net jeigu reiks ir daugiau mokytis - stengtis suprasti.
2017-01-04 20:52 Bendra » Individualios veiklos klausimai - tema laikina » #1344229
Žmogus su aukštuoju ,bet jaučiuosi visiškas mulkis šituose reikaluose - atrodo elementarių dalykų nepagaunu... smile

Pasiskaičiau detaliau apie Individualios veiklos pažyma ,jog ji išduodama su visam ir nereikia jos keisti tas tikrai super , o ir kiti argumentai kuriuos išsakėt man labiau prie širdies nei liudijimas.
Esu šiek tiek susipainiojas tarp liūdijimų ir pažymos.


Tikrindamas Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriuje dėl būsimos veiklos vien dėl technikos taisymo randu 3 variantus - nejaugi visų 3 pažymų man reiktų ar aš kažka ne taip suprantu ,nes jie visi 3 priklauso tai pačiai grupei ,bet skirtinga klasė ? Norint : tvarkyti kompiuterius , telefonus , TV ir t.t.

Grupė : 95.1 Kompiuterių ir ryšių įrangos remontas

Klasė : 95.11 Kompiuterių ir išorinės įrangos remontas
95.12 Ryšių įrangos remontas

Ir tada dėl prekybos dalimis reiktų vėl gi kitos pažymos ar kelių ?

Grupė: 47.4 Informacijos ir ryšių technologijų (IRT) įrangos mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse

Klasė: 47.41 Kompiuterių, jų išorinės ir programinės įrangos mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse
47.42 Telekomunikacijų įrangos mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse
47.43 Garso ir vaizdo įrangos mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse

Atrodo lyg ir nusipirkus viena - grupės pažymą tarkim 47.4 galėčiau daryti ir kitus dalykus prirašytus į klasę ?
Bet netikiu gyvendamas Lietuvoje ,kad užteks tik vienos - išsklaidykit klaidingas mintis. smile smile
2017-01-04 20:49 Bendra » Individualios veiklos klausimai - tema laikina » #1344228

Luka_Paciolis rašė:

1) Kiekvienai veiklos rūšiai yra išduodami skirtingi verslo liudijimai.
Tuomet reiktų nusipirkti Prekybos bei Remonto.. liudijimus ,kad būtų galima ir prekiauti?
Kaip suprantu už juos atskirai reiktų mokėti ir mokesčius ? Tada ar negeriau būtų įkurti įmonę?


3) Mano manymu, geriau yra individuali veikla su pažyma, nei individuali veikla įsigijus verslo liudijimą. Kodėl? Visų pirma vykdant veiklą su pažyma, nereikia iš anksto mokėti mokesčių, tokių kaip gyventojų pajamų mokesti , socialinio draudimo įmokų. Mokėtumėte tik privalomo sveikatos draudimo įmokas kas mėnesį (jei niekur kitur nedirbate pagal darbo sutartį). Individualią veiklą vykdant su pažyma yra galima samdyti darbuotojus, tuo tarpu pagal verslo liudijimą to daryti draudžiama.

Šie dalykai aiškus - o kaip dėl mokesčių ? Ar būtų galima į mano verslo liūdijimą ar pažymėjima įrašyti mano kolega ,kad jis galėtų kartu dirbti su manimi ?

/\
l
l
l
Verslo liudijimas gyventojui nesuteikia teisės įtraukti kitų, jo verslo liudijime nenurodytų asmenų, į savo vykdomą veiklą, kadangi įsigyjant verslo liudijimą gyventojas avansu sumoka pajamų mokestį už pajamas iš verslo liudijime nurodytos veiklos, kurią vykdo jis pats ar kartu su jo verslo liudijime nurodytais asmenimis.




Buvo atsakyta plačiai ir aiškiai tad dingo nemažai klausimėlių , bet vis dėl to jų dar yra ir papildžiau cituotadamas tekste ir po juo kaip atskira žinutę ką norėčiau patikslinti.

Dėkoju už kantrybę. smile smile smile
2017-01-03 23:08 Bendra » Individualios veiklos klausimai - tema laikina » #1344073
Sveiki visi ,

Pirmiausia tai sveikinu su naujais metais ir kaip sakant su naujais metais naujos galimybės.

Esu labai žalias ir tenoriu informacijos ,kaip verslą pradėti padarant kuo mažiau klaidų.

Turiu talentingą kolegą ir pats esu nagingas , daug metų tvarkome įvairią techniką. Norime ta talentą išnaudoti ,bet tam reikia žinių ir jūsų pagalbos teikiant informacija - atsakymus į klausimus.

Daug skaičiausi ir kas man neaišku bandysiu sudėti į keletą klausimėlių/pąmastymų :

1) Norint užsiimti technikos taisymų (radijų /tv ir pnš) reikalingas Verslo liūdijimas (EVRK klasė 95.11; įeina į EVRK klasę 33.12). Klausimas : norint užsiimti ir TV detalių prekyba , radijų apsaugos priemonėmis ,telefonų dėklais , grynai technologijų priemonėmis - reikalingas atskiras Verslo liūdijimas prekybai? (pasitikslinti noriu)

2) Ar reikia turėti kokia nors licenzija prekiauti detalėmis ar taisyti TV/radijus ir pnš techniką.?
(niekur nerandu info apie tai www.verslovartai.lt/lt/paslaugu-tiekejams/leidimu-sarasas/ tikrinau šiam saraše ,bet galbūt nepapildytas.) (pasitikslinti noriu)

3) Kas geriau verčiantis tokiu verslu ? Verslo liūdijimas ar IV pažyma ? Ir kodėl?
(gal kas nors verčiatės kažkuo panašiu ir žinote kas būtų geriau)
Suprantu tiek ,kad reiktų apskaičiuoti kokios maždaug būtų pajamos ,kad būtų galima nustatyti ką geriau rinktis ,bet to prognozuoti negaliu , neįsivaizduoju ,nors žinau ,kad paklausa bus - tik galbūt ne tokia pastovi ,o galbūt kaip tik sėkminga.


4) Kaip tiksliai reiktų vesti apskaitą? Geriau įsigyti kasos aparatą ar ne?

5) Kaip su samdomais darbuotojais ? Ar savo kolegą turėčiau samdyti ,kad legaliai dirbtų pas mane ?

6) Radau tokia informacija ,jog perkant verslo liūdijimą tu negali samdyti darbuotojų ? Bet dviejų verslo liūdijimų pirkti nenorėtume , kaip galima apeiti šita reikalą jeigu vis dėl to pasirinktumėm pirkti verslo liūdijimą?

7) Kaip suprasti jei gyventojas yra PVM mokėtojas arba priskiria turtą individualiai veiklai – pajamos pripažįstamos pagal kaupimo apskaitos principą, jei ne – pinigų apskaitos principą.?



Ačiū už kantrybę visiems ,kurie ras laiko atsakyti į vieną ar kitą klausimą. ;)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui