Tax.lt narys RenataLen

Missing
Tax.lt narys nuo
2018-02-28
RenataLen
forume parašė 10 žinučių

RenataLen naujausios žinutės:

2018-10-19 11:38 Bendra » Nedarbingumo paskaičiavimas iš darbdavio lėšų » #1401991

Tininga rašė:



RenataLen rašė:


tai žodžiu ligos pašalpai skaičiuoti už spalio mėnesį imu 3 paskutinių mėnesių algas, t.y.07-09 mėn.

Taip.





ačiū
2018-10-19 11:24 Bendra » Nedarbingumo paskaičiavimas iš darbdavio lėšų » #1401986
tai žodžiu ligos pašalpai skaičiuoti už spalio mėnesį imu 3 paskutinių mėnesių algas, t.y.07-09 mėn.
2018-10-19 10:55 Bendra » Nedarbingumo paskaičiavimas iš darbdavio lėšų » #1401978

Tininga rašė:



RenataLen rašė:


Sveiki,
ir aš pasimečiau tarp tų skaičiavimų už ligos 2 dienas, už kurias turi mokėti darbdavys. Jei susirgo spalį, tai pašalpos dydį skaičiuoti reikia iš 07-09 mėn. algų? O Sodros puslapyje skaičiuoklėje randu nurodyta, kad atlyginimus reikia imti iš 06-08 mėnesių pajamų. Tai kaip iš tikrųjų?
Ir dar reikia pasitikrinti dėl "lubų" ir "grindų" dydžių? O juos iš kokių mėnesių tada skaičiuoti?
Esu žiauriai pasimetus smile smile

Darbdavys tai ne Sodra - ji kitokį laikotarpį ima. Darbdavys vadovaujasi VDU aprašu.
O kokias lubas ir grindis jūs čia žadat skaičiuoti? smile



Skaičiuot tai, kad nebūtų mažiau leistinos normos, bet kadangi alga ne minimumas, tai ir nebus mažiau. Bet kai pamenu vos įsidarbinus žmogui ir susirgus tą patį mėnesį, kai nebuvo toj darbovietėj pajamų, tai pamenu, kad tikslinau Sodrai formą. Tada dar šone padėjėją turėjau smile
2018-10-19 10:16 Bendra » Nedarbingumo paskaičiavimas iš darbdavio lėšų » #1401972
Sveiki,
ir aš pasimečiau tarp tų skaičiavimų už ligos 2 dienas, už kurias turi mokėti darbdavys. Jei susirgo spalį, tai pašalpos dydį skaičiuoti reikia iš 07-09 mėn. algų? O Sodros puslapyje skaičiuoklėje randu nurodyta, kad atlyginimus reikia imti iš 06-08 mėnesių pajamų. Tai kaip iš tikrųjų?
Ir dar reikia pasitikrinti dėl "lubų" ir "grindų" dydžių? O juos iš kokių mėnesių tada skaičiuoti?
Esu žiauriai pasimetus smile smile
2018-10-17 11:07 Darbo teisė » Atostogos » #1401862
"Taip, ji turi teisę į vieną papildomą poilsio dieną - "mamadienį". "
Bet mamadienis į kasmetinių atostogų sąvoką neįtraukiamas juk? smile Pagal DK aš jai į programą įtraukiu tada tik kasmetines atostogas 20 darbo dienų?

2018-10-17 09:45 Darbo teisė » Atostogos » #1401847
Sveiki,
noriu ir aš pasitikslinti :)
Įsidarbinom naują žmogelytę, kuri augina šeimoje 3 vaikus: 16, 10 ir 2 metų. Jei gerai suprantu darbo kodeksą, jai priklauso viena papildoma diena (DK 138str. 3 punktas).
Ar tikrai taip supratau? smile
2018-06-15 08:34 Įvairūs » reprezentacines islaidos » #1394455

Tininga rašė:



dzoli rašė:

Gal neteisingai suformulavau?Man neaišku ar išlaidos kavai, kuria vaišinami tik klientai - tai reprezentacinės ar kokios kitos sąnaudos?


Mes jas priskiriame reprezentacinėms išlaidoms.



O jei priskiriate reprezentacinėm sąnaudom, pildot kokius reprezentacijos sąnaudų aktus? Pas mane yra taip, kad nusipirko žetonų kavos aparatui, stovinčiam įmonės patalpose, ir už juos pirkta kava vaišins klientus. Tai ir suabejojau ar tiems žetonams reikia pildyti kokį reprezentacinių sąnaudų aktą, ar ne.
2018-06-04 12:53 Apskaita & Auditas » Balansas ir Pelno (nuostolio) ataskaita » #1393606
arba
www.avnt.lt/assets/Veiklos-sritys/Apskaita/VAS/VAS-pristatymai/FA-istatymu-aktualijos20170213-skelbti.pdf
2018-04-25 14:17 Apskaita & Auditas » Balansas ir Pelno (nuostolio) ataskaita » #1390452

Rute rašė:



Vikbo rašė:


4.1.
Visų įmonės įsigytų ir turimų savų akcijų skaičius, jų nominalioji vertė ir įstatinio kapitalo dalis, kurią tos akcijos sudaro.
Įstatinis kapitalas-2896 eur.

Balanso priede kalbama apie savas akcijas. Savos akcijos – tai akcijos, kurias įsigijo jas išleidusi bendrovė. Dažniausiai, akcijos priklauso akcininkams.



Tai vistik ten rašosi iš Registrų centro išrašo apie įmonę vardinių akcijų skaičius ar ne? Mūsų atveju akcijų skaičius = Vardinių akcijų skaičiui. Nesigaudau aš juose smile

2018-02-28 09:50 Bendra » Leidžiami ir neleidžiami atskaitymai » #1385549
Labas,
ar galėtų kas protingai paaiškinti "žaliai" buhalterei, kaip geriau sutvarkyti brokuotas prekes? prekės buvo pirktos skirtingais laikotarpiais nuo 2017m.09mėn. ir iš skirtingų tiekėjų. Jos tiesiog per laiką ir dėl kraustymosi į kitas patalpas buvo apgadintos ir parduoti galimybės nėra. Direktorius jas nori tiesiog nurašyti kaip broką. Ar jas nurašyti kaip broką, ar gal geriau kaip nors nurašyti sunaudotas įmonės reikmėms?
Jei nurašyti kaip broką, tai skaitysis kaip nurašymas į neleidžiamus atskaitymus: D6kl-brokuotų prekių sąnaudos; K 2040-Pirktų prekių, skirtų perparduoti, įsig.savikaina? Ką daugiau reiktų pasidaryt tokiu atveju? Reikia kokį aktą susirašyt? Kaip su PVM atskaitos tikslinimu? Kurio laikotarpio tą tikslinimą reiktų daryti? Brokuotų prekių savikaina apie 25Eur.
Prašau patarimo!!!!!!!

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2017 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2017 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2018-01-01
152.92 EUR
Draudžiamosios pajamos
nuo 2018-01-01
476 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2018-01-01
2,45 EUR ir 400 EUR