Tax.lt narys AgneAA

Tax.lt narys nuo
2005-03-15
AgneAA
forume parašė 157 žinučių

AgneAA naujausios žinutės:

2019-06-21 21:42 Gyventojų pajamų mokestis » Patalpų nuoma iš fizinio asmens ir GPM » #1414866
Ačiū už nuomonę. Man taip pat tokie klausimai kyla. Bandysiu išsinarplioti :)
2019-06-20 20:21 Gyventojų pajamų mokestis » Patalpų nuoma iš fizinio asmens ir GPM » #1414842
Laba diena,
Susidūriau su labai įdomiu nuomos iš fizinio asmens atveju. UAB išsinuomojo 5 metams patalpas iš fizinio asmens, įsipareigodama jas įrengti, investuojama 50 tūkst. Eur sumą. Ši suma traktuojama kaip nuomos mokestis, daugiau jokių nuomos mokesčių UAB nemokės. Išmokėjimų pinigais fiziniam asmeniui nėra, naudą jis gavo ( patalpos įrengtos). Kaip manote, ar toks nuomos modelis yra GPM objektas? Jei tai, kada atsiranda prievolė mokėti GPM ? Pinigų išmokėjimo momento fiziniam asmeniui nėra. Investuoti pinigai sukaupti būsimųjų laikotarpių sąnaudose, paskirstomi proporcingai pagal nuomos sutarties laikotarpį ir kas mėnesį nurašomi dalimis į sąnaudas.
2019-06-15 12:44 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1414694
Aš taip pat manau, kad panašus vidurkis šiai dienai. Aš tiesiog neįvertinau, kad gali būti toks apkrovimas.
2019-06-15 12:13 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1414691
Už pilną darbo dieną- vidutinio dydżio įmonė, audituojama. Vis tiek yra gairės, kokia gali būti alga.
2019-06-14 23:58 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1414687
O kokia jūsų nuomone dabar yra vidutinė vyr. Buhalteris alga ?
2019-06-12 19:49 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1414592
Aš taip pat manau :)
2019-06-12 17:32 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1414589
1600 eur i rankas.
2019-06-11 22:02 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1414553
Labas vakaras,

Noreciau pasitarti :). Nebesuprantu, as nesugebu dirbti, ar vadovai nori suprasti darbo apimciu.

Įmonė apie 200 darbuotojų. Yra buhaltere, kuri skaičiuoja darbo užmokestį ir veda kasą. Retkarčiais išrašo saskaitas- ne darbo užmokesčio skaičiavimo metu, ir ne tada, kai mano, kad turi daug darbo. T.y. jei neišrašo, darbas pereina man.

Vyr. Buhalteris, t.y. aš:) pagal įmonės tvarką atsako už šiuos darbus:
1. Pavedimai, banko suvedimas, srautų planavimas, pirkėjų/ tiekeju skolų analize, priminimai vadovai ar klientams apie nesumoketas skolas;
2.Pirkimų sąskaitų suvedimas- 300 - 400 vnt
Pardavimai sąskaitų 50 proc maždaug israsymas, visu 100 proc sukelimas is gamybinės programos į apskaitos. Išankstinių sąskaitų rašymas. Sąskaitų 100- 200 vnt/mėn.
3. Gamybos vedimas - kiekvieno gaminio atskirai, kalkuliacijos visada skirtingos. 100- 200 per mėn.
4. Pakuotės apskaita
5. Intrastatas - surinkti duomenis užtrunka apie 1 d.
6. Komandiruočių apskaita - būna beveik kas mėn.
7. Ilgalaikis turtas
8. Šeši automobiliai
9.visos deklaracijos.
10. CMR pildymas - kasdien bent po 3.
11. Į muitine vazinejimas del Euro 1. Nedaznai, bet tvarko vyr. Buhalteris.
12. Planinių savikaina skaičiavimas
13. Sutarčių visu rašymas. Priedų prie sutarčių rengimas bei grįžimo kontrolė.
14. Užsakymų kontrolė- ar visos sąskaitos parašytos.
15. Visu įsakymų, išskyrus su DU rengimas.
16 Sandėlio likuciu kontrolė.
17. Darbas su auditu.
18. Faktoringo apskaita
19. Tuoj bus atidaryta el. Parduotuvė- jos apskaita.
20. Avansiniu apyskaitu suvedimas.
21. Prekiu, parduotų per kasos aparata - informacijos surinkimas ir suvedimas i programa.
22. Dviejų programų- gamybinės ir apskaitos likučių atlyginimas.
24. Konsignacijos apskaita
23. Ir visa kita- kas ką sugalvoja. Kaip pasakė vienas darbuotoja - ten rasosi įmonės kodas, todėl tai jau buhalterija :).

Beje, mobilūs telefonas turi būti asmeninis, mobilūs parašas asmeninis, imaučių, segtuvu neperka- naudokite senus, kaip norite, taip sukites.

Savininkų nuomone - tai vieno zmogaus darbas ir taškas. Jo mąstymu, buhalterija baigiasi ties sąskaitos įstatymų ir pinigų gavimu.
Pradirbau menesi. Parasiau prasyma atleisti. Pasakiau, kad sveikatos savo negadinsiu, kad darbo krūvis nežmoniškas. Kaip manot, ar aš teisi ? Jie mane iškvailino...






.


2019-05-25 20:55 Bendra » Akcininko paskola » #1414043
Laba diena,

Norėčiau pasiteirauti, gal žinote ar reikia įmonei registruoti Lietuvos banke paskolą, gautą iš akcininko, ne Lietuvos piliečio, tačiau turinčio leidimą gyventi Lietuvoje ?

Ķaip paskolos registravimas gali atsiliepti įmonės veiklai ? Kokiu tikslu renkami šie duomenys ?

Dėkoju iš anksto už visas nuomones.
2018-10-31 07:53 Bendra » Darbai kurios reikia padaryti įmonėje iki 2019-01-01 » #1402476
Sveiki,
Gal žinote kokie bus Sodros tarifai nuo 2019 01 01 šiuo metu dirbantiems pagal terminuotas darbo sutartis bei užsieniečiams, dirbantiems pagal darbo vizas ?
2016-10-04 09:21 Bendra » i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos » #1333370

virbuh rašė:


Liūdniausia, kad nėra konkrečiai sakoma, kada ta prekė tampa pirkėjo. Jei tokį klausimą užduotumėt, kada tampa pirkėjo preke, ar kai sąskaita išrašyta, nes kai krauna, tai krauna jau ne pardavėjo prekę, bet pirkėjo prekę.


Prekė turbūt tampa pirkėjo, kai jis patvirtina, kad prekę gavo (arba pasitvirtina automatiškai per 5 dienas). Nes važtaraštyje gali būti ir neteisinga informacija - ji gali būti prekes atvežus tikslinama.
2016-10-04 08:41 Bendra » i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos » #1333360
Taip, bet kas yra prekės siuntėjas, nurodo ne VMI o KTI.
KTI turbūt sulaukė begalės užklausimų šiuo klausimu, nes įdėjo šį išaiškinimą:

"Kas turi išrašyti važtaraštį?
Registracijos Nr. 1052 2016-09-28
Naujas dokumentas
Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso (toliau – Kodeksas) 30 straipsnio 1 dalyje nustatyta, kad siuntėjas turi kartu su kroviniu įteikti vežėjui siuntėjo pasirašytą važtaraštį, o pagal Kodekso 26 straipsnio 2 dalies nuostatas, krovinio siuntėjas – fizinis ar juridinis asmuo, perduodantis vežti krovinį jo nurodytam gavėjui."

taip pat pavyko prisiskambinti telefonu, vėlgi atsakė taip- siuntėjas tas, kas pakrauna prekes, visiškai nesvarbu, kas užsako transportą.

Dar kartą paskambinau ir į VMI - jie liepia skambinti į KTI :)
2016-10-04 06:20 Bendra » i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos » #1333351
Aciu. O galime padiskutuoti naujai del 1 punkto smile ? Keliu transporto inspekcijos konsultaciniame puslapyje atsirado 9.28 naujas isaiskinimas, kas turi israsyti vaztarasti.
Pasaj jo, vaztarasti vezejui turi iteikti siuntejas. O siuntejas yra asmuo perduodantis krovini nurodytam gavejui.

Jei ziurint tiesiogiai- prekes perduoda vezejui pardavejas, vadinasi jis tampa siunteju, jis ir teikia i-vaz. Ir nebesvarbu, kas uzsako transporta. Pirkejas, uzsakydamas transporta, prekiu sau neperduoda. Vadinasi jis ne siuntejas. Komerciniai santykiai yra: pardavejas/ vezejas/ pirkejas. Siuntejas - tas, kas pakrauna prekes, t.y. pardavejas. Su patvirtintu i-vaz jis isleidzia vezeja pervezti prekiu.

Ka manote?...
2016-10-03 21:46 Bendra » i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos » #1333348
Sveiki,

Gal kas susidurete su tokiomis situacijomis:
1.Vienas tiekejas mums atsiunte oficialu rasta, kuriame nurode- kadangi mes patys (pirkejai)uzsakome transporta, vadinasi pagal KTK 27 str. Tampame prekes siuntejais, ko pasekoje turime buti vaztarascio rengeju;

2. Preke vaziuoja is muitines posto arba i muitines posta. Transporta samdom mes. Krovinio gabenimui Lietuvoje israsomas CMR. Anksciau VMI aiskino, kad jei pildomas CMR, teikti i- VAZ nereikia. Dabar raso kitaip- jei su CMR isvaziuoja is Lietuvos/ ivaziuoja i Lietuva teikti nereikia. O jei Lietuvoje vaziuoja su CMR ?

3. Preke vaziuoja i ES. Transporta samdom mes, uzpildom CMR iki ES pirkejo, vezejas pasiraso. Bet faktiskai preke pirmiausia nuvyksta iki vezejo logistikos centro, ten persikrauna, vezejas perspausdina CMR is savo sistemos ir preke i ES isvyksta jau is ten. Kaip tada su i-VAZ? Turim teikti ? Ar neturim ? Mes neprasom, kad vezejas persikrautu prekes. Jis tai daro pagal savo vidine tvarka..


Aciu...

2016-01-19 10:09 Bendra » Ilgalaikio turto nusidėvėjimas » #1300604
Sveiki,

Gal žinote:

Jei įmonė gavo statybų leidimą inžineriniams tinklams tiesti, pastato rekonstrukcijai. Darbai atlikti, inžineriniai tinklai įmonės veikloje naudojami, pastatas taip pat po rekonstrukcijos naudojamas. Tačiau registrų centre po baigimo pakeitimai neužregistruoti.

klausimas toks: Ar galima po darbų užbaigimo didinti ilgalaikio turto vertę, įvesti į eksplotaciją inžinerinius tinklus bei skaičiuoti nusidėvėjimą nepridavus registrų centrui. Ar būtinai darbų pabaiga yra registravimas registrų centre ?

Man kažkodėl atrodo, kad kol neįregistruota, tol laikoma, kad tai nebaigta statyba.
Auditoriai sako, kad nieko blogo, jei nusidėvėjimą pradėsime skaičiuoti. Darbai baigti, kad nepriduoti, nieko baisaus...

Ir tas pats su įranga, kuri turi būti užregistruota registrų centre, kaip potencialiai pavojinga įranga. Ar galimą ją pradėti eksplotuoti ( t.y. skaičiuoti nusidėvėjimą), kol tokia registracija neatlikta

2016-01-06 09:25 Blevyzgos » Pasijuokime mieli draugai » #1298755
Iš realaus gyvenimo:

mano septynerių metų sūnus, vakar guldamas miegot tarė:

- jei tie žmonės nebūtų suvalgę vaisių, man nereikėtų mokytis, tvarkytis, eiti į treniruotes... žaisčiau visą laiką...
2015-12-27 18:49 PVM » PVM tarp ES valstybiu » #1297665
Laba diena,
Gal galite padeti ? Turime tokia situacija(visos imones PVM moketojos): LT imone A parduoda produkcija kitos ES salies imonei B. Israsoma PVM saskaita faktura, pagal 49 str, taikomas 0 PVM tarifas. Taciau CMR pildomas, ir preke vaziuoja i tos pacios ES salies imone C, kur yra pertvarkoma i kitoki formata. Is imones C su vaztarasciu preke nusiunciama i imone B. Lietuvos imone A is imones C gauna saskaita uz paslauga, kuri padidina jos gaminio savikaina.
Klausimas: ar galima tokiam pardavimui taikyti 49 str., ar tai butu ivezimas verslo tikslais ? VMI aiskios pozicijos neissako...

Buciau dekinga uz jusu nuomone :)
2014-03-03 11:44 Pelno mokestis » PLN204 ir pelno (nuostolio) ataskaita » #1210980
Laba diena,

gal galite padėti?

Kur PLN 204 reikia parodyti mažinamas neleidžiamų atskaitymų sumas ( susidariusiais dėl skirtingo pripažinimo apskaitoje ( po ilgalaikio turto vertės padidnimo)).
Pernai metais visas ilgalaikio turto (kurio vertė jau nebesiekė naujai nustatyto ilgalaikio turto vertės) nenudėvėta suma buvo perkelta į neleidžiamus. Suma, kuri šiemet turėjo būti nudėvėta - būtų normalios sąnaudos mažinanti apmokestinamąjį pelną. Kur ji turi būti įrašoma PLN 204 ? Gal kas žinot ?
2013-02-20 09:06 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1134206

mariska rašė:


Na yra VAS metorinės rekomendacijos. Aš remčiausi jomis. Beja, o ką auditorė sako apie VAS metodą? Juk VAS yra aukščiau už auditoriaus nuomonę smile



Ji sako, kad VAS sako tą patį, ką ir ji smile
Kad taip taisoma neesminė ankstesnių laikotarpių klaida 2012 metais. Kad 2012 m. rezultatas turi būti parodytas teisingas, o 2011 m. klaida atsispindi 2012 m. balanse (neliečiant 2011 m. dalies), tik ne ataskaitinių metų, o ankstesnių metų pelno/nuostolio eilutėje.

Kad nereikia šios sumos rodyti 2012 m. PLN204, tik tikslinti 2011 m. Ji traktuoja, kad 2012 m. šią sumą rodytume kaip neleidžiamus tik tuo atveju, jei netikslintume 2011m. T.y. radome klaidą, sąnaudų nekoreguojam, dedam į 2012 m. neleidžiamus ir užmirštam.
2013-02-20 08:46 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1134199
Tame ir esmė, kad suma nereikšminga.
Ji traktuoja, kad butent taip taisomos nereikšmingos sumos.

Jei būtų reikšminga, tada reikėtų taisyti 2011 m., aiškinamajame rašte aiškinti, teikti lyginamą informaciją ir pan.

Vakar šia tema diskutavom su ja. Pasiskambino ji kitai auditorei, toji patvirtino, kad taip ir turėtų būti teisingai.
O aš vis tiek dar nesutinku su jų versija. Ir dabar nežinau, ką daryti? smile
2013-02-20 08:21 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1134189

mariska rašė:


Va ką sakau VAS metodinės rekomendacijos

Pavyzdys
UAB „G” 20X4 metais pastebėjo, kad 20X2 m. pelno (nuostolių) ataskaitoje nebuvo
parodytos 500 Lt reklamos sąnaudos. Ši suma balanse buvo nurodyta, kaip išankstiniai
apmokėjimai. Klaida nelaikoma esmine, todėl ji taisoma 20X4 m. pelno (nuostolių)
ataskaitoje padidinant reklamos sąnaudas 500 Lt ir sumažinant balanse nurodytą
išankstinių apmokėjimų sumą. Ankstesnių laikotarpių informacija nekoreguojama


www.aat.lt/index.php?id=175



Aš taip pat maniau. Bet auditorė teigia, kad 2011 m. mes ir nekoreguojam, nes taisom 2012 m. stulpelyje ankstesnių metų rezultatą. Pernai metų balansas koks buvo, toks ir lieka. O šių metų balanse tą skirtumą rodome ne ataskaitinių metų rezultate, bet ankstesnių. Ir klaidą parodom nuosavo kapitalo pokyčių ataskaitoje.

2013-02-19 16:41 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1134085
Sveiki,

2012 m. buvo rasta, kad reikia mažinti 2011 m. sąnaudas, tarkim 1000 Lt. Klaida neesminė.

Kaip teisingai turi būti padaryta ?

1.
sąnaudas mažiname 2012 m. ir pelno (nuostolių) ataskaitoje 2012 m. didėja pelnas prieš mokesčius.
2012 m. PLN204 1000 Lt parodome 43 eilutėje ir 2011 m. PLN 204 didiname pelną.
Balanse tas 1000 Lt įtakoja 2012 m.pelno/nuostolio rezultatą.
Nuosavo kapitalo pokyčių ataskaitoje apie šią klaidą įrašų nedarome.

2.
2012 m. pelno (nuostolių) ataskaitoje parodome tik 2012 m. rezultatą.
2012 m. PLN204 tas 1000 Lt neatsispindi
2011m. PLN 204 koreguojame
2012 m. balanse 1000 Lt koreguojame ankstesnių metų pelno/ nuostolio rezultatą
parodome klaidų taisymą nuosavo kapitalo pokyčių ataskaitoje.

Auditorė sako, kad teisingas yra antrasis variantas. Aš nesu visai tikra dėl to.

Labai norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę. Ačiū

2
2012-03-21 13:55 Apskaita & Auditas » Kai tikrina auditas » #1043383

Loreta13 rašė:



AgneAA rašė:

Kas kiek metu reikia keisti audituojančią įmonę. Ir kur apie tai yra parašyta ?

20 straipsnis
www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=417277
31 straipsnis
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=413791
20 ir 25 straipsniai
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=417298
Kitokių ribojimų nemačiau :))



Ačiū Jums
2012-03-19 11:39 Apskaita & Auditas » Kai tikrina auditas » #1042516
Sveiki,

Kas kiek metu reikia keisti audituojančią įmonę. Ir kur apie tai yra parašyta ?
2012-02-08 10:53 Programinė įranga » PRAGMA 3.2 » #1029163

Airam rašė:


Pasiziurek ar uzdetas taskiukas, DU skaiciavimo lange iskarto po datos, saiciuojant DU, taikyti NPD



uzdetas :).

tiesa sakant ir su juo bandziau ir be jo.
2012-02-08 10:18 Programinė įranga » PRAGMA 3.2 » #1029134

Sveiki,



Virgulka rašė:


Dėkui smile

jurgamei rašė:


Kai skaičiuojant DU pasbaudi mygtuką, kad suskaičiuotu DU Jūsų klausia atlyginimų išmokėjimo datos, ta data turi būti 2011 12 mėn. Tada pritaiko visus NPD






As taip pat taikiau GPM uz gruodzio menesi - skaiciuojant DU rasiau ismokejimo data 2011 12 31. Atlyginimai faktiskai buvo ismoketi sausio men.

Dabar pragma netaiko sausio men atlyginimams NPD.

Ka daryti ? Gal kas zinot ?
2012-01-26 10:33 PVM » PVM susigrazinimas is uzsienio » #1024365

Ingapoc rašė:



Kristiana- lenkai negražina PVM'o už nuosavus ir įmonių automobilius,kurių bendra masė mažesnė kaip 3,5 t, gal užtat jums ir negražino?



Laba diena,

VMI man išaiškino, kad jei ES šalyje pirktų prekių PVM yra 50 Eur, reikia kreiptis dėl PVM grąžinimo. Kitaip šis PVM yra neleidžiami atskaitymai.

Turime kuro čekių, kuriais piltas kuras lengviesiems automobiliams Lenkijoje ir visų čekių PVM suma viršija 50 EUR.

Kur galima rasti išaiškinimą, kad lengviesiems automobiliams pilto kuro PVM negrąžinamas ? Gal kas turi tokį dokumentą, gautą iš Lenkijos ?

Būtų didelis AČIŪ

2011-02-19 09:27 Darbo teisė » 6 darbo dienu sutartis ir darbo dienu perkelimas » #917501
Na ka gi smile . Aciu uz konsultacija
2011-02-19 09:15 Darbo teisė » 6 darbo dienu sutartis ir darbo dienu perkelimas » #917495

Alina55 rašė:

Čia kalba apie gruodžio 24 d. (Kūčias).
Darbuotojas turi dirbti pagal naujos įmonės darbo grafiką, t. y. ne nemokamas imti, o vasario 19 d. dirbti kartu su visais įmonės darbuotojais.



na taip 24 d. ( smile . O kur apie tai pasiskaityti galima ?
Nemokamu visi isejo pas mus siai dienai, todel labai gaila to zmogaus.
2011-02-19 08:58 Darbo teisė » 6 darbo dienu sutartis ir darbo dienu perkelimas » #917489

Alina55 rašė:

[quote=AgneAA][/quote]
Jeigu kalbate apie naujai priimtus darbuotojus po gruodžio 24 d., tai jie turi dirbti vasario 19 d., jeigu pagal įmonės darbo grafiką - tai darbo diena.



Tada kaip tuo atveju, jei zmogus kitoje imoneje dirbo 23 d. - ankstesneje imoneje si diena perkelta i 02 19 nebuvo.
Dabar isidarbino naujoje imoneje. Cia jam liepia imti nemokama diena, nes 12 23, dabartines imones darbuotojai ilsejosi.

Isakyme juk rasoma taip (bent pas mus): darbo diena is 2010 12 23 perkeliama i 2011 02 19...

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2017 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2017 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2018-01-01
152.92 EUR
Draudžiamosios pajamos
nuo 2018-01-01
476 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2018-01-01
2,45 EUR ir 400 EUR