lancile
53
#1043463 2012-03-21 16:04 lancile
jei išmokama vienam akcininkui 170 000 Lt dividendų (atskaičius 20 proc GPM)ar nekyla prievolės registruotis PVM mokėtoju?

amadina22
19802
#1043487 2012-03-21 16:21 amadina22
Fizinis asmuo, juk jis nevykdo PVM apmokestinamos veiklos.

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

lancile
53
#1043529 2012-03-21 16:56 lancile
Taip, jis nevykdo veiklos.

kitas atvejis:
O kaip tada su tantjemomis? Fizinis asmuo gavo pajamų 100 000 Lt dirbdamnas su verslo liudijimu. Ir dabar išmokama 60 000 lt tantjemų(atskaičius 15 proc GPM). Per paskutinius 12 mėn. bendra gauta pajamų suma 160 000 Lt. Ar jam nekyla prievolė registruotis PVM mokėtoju?

Kažkaip man kliūna tas PVMas.

klem
4016
#1044980 2012-03-25 19:44 klem

lancile rašė:


Taip, jis nevykdo veiklos.

kitas atvejis:
O kaip tada su tantjemomis? Fizinis asmuo gavo pajamų 100 000 Lt dirbdamnas su verslo liudijimu. Ir dabar išmokama 60 000 lt tantjemų(atskaičius 15 proc GPM). Per paskutinius 12 mėn. bendra gauta pajamų suma 160 000 Lt. Ar jam nekyla prievolė registruotis PVM mokėtoju?

Kažkaip man kliūna tas PVMas.


DU nėra PVM objektas smile

Protingai patylėti irgi menas.

lancile
53
#1045085 2012-03-26 09:26 lancile
O prie ko čia DU?

Rainis
15064
#1045090 2012-03-26 09:38 Rainis

lancile rašė:


O prie ko čia DU?


Ar tantjemos yra PVM objektas?
Paskaitykite PVMĮ 3-ią straipsnį, ten išvardinta, kas laikoma PVM objektu.
Žinių užtvirtinimui paskambinkite 1882.

lancile
53
#1045107 2012-03-26 10:27 lancile
Jau dėkojau už nuraminima, tad pasikartosiu - ačiukas smile

holdingas
6993
#1048510 2012-04-03 11:29 holdingas
Išmokant dividendus, pajamų mokestis 15 %?

Voveruska01
3965
#1048515 2012-04-03 11:35 Voveruska01

holdingas rašė:


Išmokant dividendus, pajamų mokestis 15 %?


Fiziniai asm. 20proc


amadina22
19802
#1048522 2012-04-03 11:42 amadina22
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000106096&tree_id=1000007612

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

holdingas
6993
#1048537 2012-04-03 11:57 holdingas
Ačiū. Dividendus išmokam po akcininkų susirinkimo, ania?

zvirblis
115
#1049275 2012-04-04 14:56 zvirblis
laba diena
2012 balandžio 2 dieną įvyko akcininkų susirinkimas.Buvo nuspresta 100000 lt. skirti dividentams. Ar aš galiu šiandien pervesti akcininkui 80000 lt. Kokią deklaraciją man reikia pildyti kad galėčiau sumokėti 20000 mokesčių ir per kiek laiko aš turiu juos sumokėti ir pateikti deklaraciją


Ačiū

amadina22
19802
#1049277 2012-04-04 14:57 amadina22
Galite.
Deklaruojate FR0572A tokiais pat terminais kaip ir išmokėtą DU ir VMI sumokėtą (išskaičiuota iš dividendų) GPM.
Dividendus išmokate iki 15, tai ir GPM iki 15, jei po 15, tai ir GPM po 15.

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

luna5656
175
#1049347 2012-04-04 16:50 luna5656
Sveiki
o sakykite ar galima po akcininkų susirinkimo išmokėti dividendus, nors nesame dar pristatę balanso registrų centrui?

Rainis
15064
#1049356 2012-04-04 17:07 Rainis

luna5656 rašė:


Sveiki
o sakykite ar galima po akcininkų susirinkimo išmokėti dividendus, nors nesame dar pristatę balanso registrų centrui?


Galima - šie veiksmai neturi tarpusavio ryšio.

luna5656
175
#1049359 2012-04-04 17:13 luna5656
Tai jei akcininkų susirinkimas įvyksta ir nusprendžia išsimokėti dividendus tai galima ir mokėt ar dar reikalingi kažkokie dokumentai? O balansas ir pelno (nuostolių) ataskaita,kiek suprantu, turėtų būti ankstesne data patvirtintas direktoriaus? smile

Rainis
15064
#1049364 2012-04-04 17:22 Rainis

luna5656 rašė:


Tai jei akcininkų susirinkimas įvyksta ir nusprendžia išsimokėti dividendus tai galima ir mokėt ar dar reikalingi kažkokie dokumentai? O balansas ir pelno (nuostolių) ataskaita,kiek suprantu, turėtų būti ankstesne data patvirtintas direktoriaus? smile


Na ne visai taip.
Balansą, pelno/nuostolių ataskaitą, kitas MFA formas sudaro buhalteris, pasirašo direktorius.
Akcininkų susirinkimas patvirtina MFA, paskirsto pelną (tame paskirstyme jūsų atveju numatyta skirti dalį pelno dividendams).
Kai akcininkų susirinkimas patvirtina pelno paskirstymą, buhalteris sudaro dividendų išmokėjimo žiniaraštį.
Ir viskas - galima juos mokėti.

lancile
53
#1049709 2012-04-05 15:24 lancile

Rainis rašė:



lancile rašė:


O prie ko čia DU?


Ar tantjemos yra PVM objektas?
Paskaitykite PVMĮ 3-ią straipsnį, ten išvardinta, kas laikoma PVM objektu.
Žinių užtvirtinimui paskambinkite 1882.




Grįžtu prie temos apie tantjemų išmokėjimą ir PVM ribą.
Skambinau į VMI, tai jie net nekonsultuoja šiuo klausimu, aiškina, kad nėra išaiškinimo ir pakomentuoti dėl PVM ribos negali. Pasakė tik tiek, kad šiuo metu patys laukia komentaro dėl tantjemų įtraukimo į 155 000 Lt PVM ribos skaičiavimo bazę. Tipo rašykit raštišką užklausimą.

toitoi
543
#1050446 2012-04-09 18:05 toitoi
Noriu patarimo nes nesu susidūrusi su ūkininko apskaita . Jei ūkininkas nori išsiimti pelną uždirbtą kokie būtų mokesčiai. Gal atsiras kurie veda ūkininko buhalterija

angelka
2819
#1050449 2012-04-09 19:00 angelka
Ūkininko pelnas (apmokestinamosios pajamos-leidžiami atskaitymai) yra apmokestinamas tik vieną kartą. Visos jo uždirbtos lėšos gali būti naudojmos asmeninėms reikmėms nemokant papildomų mokesčių.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis