digin
78
#1296713 2015-12-14 11:48 digin

digin rašė:


Sveiki
Įmonė parduota be notaro pradžioje metų, tik ką įsigaliojus naujai įstatymo pataisai (neįsigilinus į naujoves). Kas gręsia, pardavus akcijas be notaro?


t.y. įmonės akcijos parduotos

Slexjus
39
#1299773 2016-01-12 17:20 Slexjus
Labas vakaras,

tikiuosi kas nors pagelbės, ar nukreips reikiama linkme. Iš tikrųjų neradau tinkamesnės temos , kaip ši.
Turiu tokį klausimą:
2015 m. birželio mėnesį fizinis asmuo įsigijo ne vienerius metus veikiantį UAB. Tapo jo akcininku ir direktoriumi.
Iškart buvo pakeistas įmonės pavadinimas ir veikla.
Tų pačių metų rugpjūtį buvo pakeistas direktorius. Realiai nuo birželio iki rugpjūčio jokios veiklos nebuvo.
Sakykit, kaip su balanso pateikimu? Kadangi iki birželio mėnesio dar buvo "judėjimas" banko sąskaitoje, kurią gavome nupirkę įmonę. Tai balansą reikia pateikti nuo 2015.01.01 iki 2015.12.31? Vadinasi reikia įtraukti ir tuos likučius, judėjimus, nors realiai patys prie to neprisilietėme?
Buhalterinė programa visiškai nauja, viskas vedama nuo nulio. Tad dar vienas svarbus dalykas, kaip pavaizduoti įstatinį kapitalą? Nelabai įsivaizduoju kokią sąskaitą debete nurodyti...
Labai daug "googlinau", žiūrinėjau.. nežinau ar negerai suformuoju klausimą, tačiau nieko nesuradau. O su tokiu atveju dar neteko susidurti.. Labai tikiuosi kad kas nors pagelbės, arba nukreips kur apie tai skaityti.
Iš anksto dėkoju už vargą.

agiedre
3022
1   #1302844 2016-01-29 13:50 agiedre
taip, balansą reikia pateikti, su visu "paveldėjimu"


Šiandien veidrodyje tokius siaubus rodė!!!

virbuh
7909
#1302855 2016-01-29 14:20 virbuh

rašė:

Vadinasi reikia įtraukti ir tuos likučius, judėjimus, nors realiai patys prie to neprisilietėme?


Kai įtrauksite jų likučius, tai ir viskas susidėlios, nes (senai veikianti , kaip rašėte).
Įstatinis jau labai senai buvo parodytas, dabar tik kaip rašo ''paveldėjimo '' likučius, judėjimus žiūrėkite.

dontcha
2699
#1310932 2016-03-21 15:37 dontcha
SVeiki, kaip elektroniu budu(VĮRC savitarna) pateikti prasyma kad vienas akcininkas isigyja visas akcijas iš kito akcininko?
Ar per forma"prasymas keisti juridinio asmens duomenisir dokumentus" ir pasirinkti pildyti vienintelis akcininkas:)

Tobulėjimui nėra ribų

Tess
20260
1   #1310947 2016-03-21 16:16 Tess
Taip.

wlaurita
69
#1312410 2016-03-30 15:31 wlaurita
Įmonė A turi ne Lietuvos įmonės B akcijų. Dabar nori tas akcijas parduoti. Kokia procedūra? Surašyti pirkimo-pardavimo sutartį? Reikia tvirtinti notariškai? Ar reikia išrašyti sąskaitą parduodamoms akcijoms? Ačiū. smile

Tess
20260
#1312443 2016-03-30 16:37 Tess redaguota: 2016-03-30 16-41
Jei įmonė B neregistruota LT, gal tuomet reikia pasidomėti toje šalyje, kurioje įregistruota įmonė.
Jei tai būtų LT įmonė, tuomet parduodant daugiau nei 24 proc. reikėtu notaro. Jei mažiau, užtektu tarpusavyje pasirašyti sutartį.
Pateikti pakeitimus JAR.

urtele
13544
#1312502 2016-03-31 09:05 urtele
Gal galit pasakyt, kokie žingsniai, įsigijus UAB. FA vienintelis akcininkas.
Turime
1.akcijų pirkimo pardavimo sutartį, patvirtintą notaro
2. pateiktas RC naujas akcininkų sąrašas.
?
Parašyti vienintelio akcininko sprendimą dėl naujo direktoriaus skyrimo ir seno atleidimo laisvos formos?).
Atleidimą Sodrai , kad atleisti direktorių ir buhalterę, pateikia senoji buhalterė ?
Reikia pateikti RC JAR-1 ir JAR-AF, galima nuvykus, nes neturi kol kas el. parašo
pranešti VMI apie direktoriaus skyrimą? Ar matys VMI iš Registrų centro?
Sodrai ir bankui prasineša pats direktorius?
Nežino akcininkas kur jam eiti ir ką daryti smile

wlaurita
69
#1312506 2016-03-31 09:16 wlaurita

Tess rašė:


Jei įmonė B neregistruota LT, gal tuomet reikia pasidomėti toje šalyje, kurioje įregistruota įmonė.
Jei tai būtų LT įmonė, tuomet parduodant daugiau nei 24 proc. reikėtu notaro. Jei mažiau, užtektu tarpusavyje pasirašyti sutartį.
Pateikti pakeitimus JAR.


Ačiū. O akcijų perleidimo pelnas/nuostolis apmokestinami pelno mokesčiu? Ar turi įtakos akcijų išlaikymo terminas?

digin
78
#1319003 2016-05-18 09:32 digin
1.akcijų pirkimo pardavimo sutartį, patvirtintą notaro
O ką daryti, jei pardavimas vyko be notaro? Kokios pasekmės laukia?


Tess
20260
#1319015 2016-05-18 09:45 Tess
Gali pripažinti sandorį negaliojančių.
O kas jums trukdo apgauti įstatymą ir pasirašyti ne 1 sutartį, o 5 parduodant po 20 procentų?

inesike
96
#1319708 2016-05-24 18:46 inesike
Sveiki, ar teisingai suprantu, kad jei UAB 100% akcijų parduodame už 1000 eurų tai notarų nelabai reikia. Remiuosi šiuo punktu: Nuo 2015 metų sausio 1 d. įsigaliojo reikalavimas, kad uždarųjų akcinių bendrovių akcijų pirkimo–pardavimo sutartis, kai parduodama bent 25% akcijų arba pardavimo kaina yra didesnė kaip 14.500 Eur, reikia tvirtinti pas notarus.
Mane glumina žodelis "arba"..
Lauksiu komentarų smile
Ačiū

Tess
20260
#1319735 2016-05-25 09:22 Tess
Notaras būtinas, kai parduodama daugiau nei 25 proc. akcijų.

Tabeliss
1503
#1319738 2016-05-25 09:53 Tabeliss
jeigu yra du akcininkai A turi 55proc B turi 45proc.
norim be notaro perleisti B akcininko akcijas. tai kiek bus tas 25proc? 25proc ar 11,25proc (45*25proc) ? smile nes neaišku ar 25proc visų įmonės akcijų ar akcininko?

Tess
20260
#1319742 2016-05-25 10:04 Tess
Perleiskite 24 proc. + 21 proc. Per 2 akcijų pirkimo pardavimo sutartys. Tik aišku turėtu būti pasirašomos skirtingomis dienomis. Viena pvz. šiandien, kita rytoj.

Tabeliss
1503
#1319744 2016-05-25 10:08 Tabeliss
ačiū Tess

Rainis
15064
1   #1319751 2016-05-25 10:43 Rainis

inesike rašė:


Sveiki, ar teisingai suprantu, kad jei UAB 100% akcijų parduodame už 1000 eurų tai notarų nelabai reikia. Remiuosi šiuo punktu: Nuo 2015 metų sausio 1 d. įsigaliojo reikalavimas, kad uždarųjų akcinių bendrovių akcijų pirkimo–pardavimo sutartis, kai parduodama bent 25% akcijų arba pardavimo kaina yra didesnė kaip 14.500 Eur, reikia tvirtinti pas notarus.
Mane glumina žodelis "arba"..
Lauksiu komentarų smile
Ačiū


Dviejų teiginių (šiuo atveju reikalavimų) sujungimas jungtuku "arba" (loginė sudėtis) reiškia, kad apribojimas taikomas, jei įvykdyta bent viena iš sąlygų.
1) Jūsų pavyzdys "už 1000 € parduodama 100 proc. akcijų" - įvykdyta 1 dalis "parduodama bent 25 proc. akcijų", vadinasi, notariškai tvirtinti būtina.
2) parduodama 10 proc. akcijų už 15000 € - įvykdyta antroji dalis, notaras būtinas.

Soltera
77
#1322675 2016-06-20 12:27 Soltera
Sveiki,

įmonė A įsteigė įmonę B už 10 000 eur. Įmonė B nuostolinga ir po kiek laiko ją parduoda už tokią pat kainą kaip ir įsteigė. Už 10 000 eur.
Ar teisingai darau korespondenciją?

D271 10 000 eur (nes iškarto ir sumokėjo)
K 16 10 000 eur.

Nei 5 nei 6 kl. nereikia, nes neatsirado nei nuostolis, nei pelnas?

kate666
402
#1322696 2016-06-20 14:25 kate666
Sveiki, UAB yra vienas akcininkas- direktorius. Dabar parduodamos 50 proc. akcijų, bus du lygiaverčiai savininkai. Kadangi tai sandoris tarp dviejų fizinių asmenų, tai jis tvirtinamas notaro. Ką privalo padaryti buhalterė po akcijų pardavimo? Kiek skaičiau , reikia pateikti kelias formas Registrų centrui. JAR-1 ir JAR-AF. Ir viskas?
Dėkoju, jei kas pakonsultuos.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis