sing
545
#263674 2006-03-29 15:02 sing
Nupirkome televizoriu (3000+PVM), dabar direktorius nori, kad imone jam ji parduotu. Kaip cia bus su PVM ir pelnu?
Padekite, prasau smile

Kad pasimokytum iš savo klaidų, pirmiausia reikia suvokti, kad jas darai.

Loreta13
31055
#263695 2006-03-29 15:35 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-54

sing rašė:

Nupirkome televizoriu (3000+PVM), dabar direktorius nori, kad imone jam ji parduotu. Kaip cia bus su PVM ir pelnu?
Padekite, prasau smile


Sandoris su susijusiais asmenimis.
Su PVM ir būtinai rinkos kaina

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

sing
545
#263774 2006-03-29 18:06 sing
Loreta13, gal galite truputi daugiau pakomentuoti, kaip ta sandori sudaryti ir kaip nustatyti rinkos kaina? Ir kaip PVM, bus atskaitomas?

Kad pasimokytum iš savo klaidų, pirmiausia reikia suvokti, kad jas darai.

Loreta13
31055
#263775 2006-03-29 18:14 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-54

sing rašė:

Loreta13, gal galite truputi daugiau pakomentuoti, kaip ta sandori sudaryti ir kaip nustatyti rinkos kaina? Ir kaip PVM, bus atskaitomas?


Koks atskaitomas smile
Tai jūs perkate iš direktoriaus, ar jam parduodate smile Apie kokią atskaitą klausiate. smile
Kai pirkote, PVM atskaitėte
Kai parduosite, PVM sumokėsite.
Tik kaina turi būti reali, rinkos, nes parduodate direktoriui-susijusiam asmeniui.
Paskaitykite PMĮ 40 straipsnio komentarą.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

sing
545
#263781 2006-03-29 18:36 sing
Su PVM viskas aisku, kai iskart apie du dalykus galvoju, tai taip ir gaunasi smile
Aciu uz pagalba, tikiuosi paaiskes, kai pasiskaitysiu ..

Kad pasimokytum iš savo klaidų, pirmiausia reikia suvokti, kad jas darai.

Darutiz
470
#312499 2006-08-31 15:36 Darutiz
O jei aš perku naudotas stakles su tikslu jas perparduoti. Tai gal galiu taikyti PVM 106 str. 1 punktą. Kaip manot? smile

Rolf
17235
#312511 2006-08-31 15:47 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-05

Darutiz rašė:

O jei aš perku naudotas stakles su tikslu jas perparduoti. Tai gal galiu taikyti PVM 106 str. 1 punktą. Kaip manot? smile



106 straipsnis. Šio skirsnio nuostatų taikymas

1. PVM mokėtojas, tiekiantis naudotas prekes, meno kūrinius, taip pat kolekcinius ir (arba) antikvarinius daiktus, kaip jie apibrėžti šiame straipsnyje, už tiekiamas naudotas prekes, meno kūrinius, kolekcinius ir antikvarinius daiktus skaičiuoja PVM šiame skirsnyje nustatyta tvarka. Šio skirsnio nuostatos taikomos PVM mokėtojams, kurie vykdydami savo ekonominę veiklą nuolat verčiasi naudotų prekių, meno kūrinių, taip pat kolekcinių ir (arba) antikvarinių daiktų tiekimu. Kai PVM mokėtojas tiekia savo naudotą ilgalaikį materialųjį turtą, šių sandorių atžvilgiu laikoma, kad jis atitinka šios dalies reikalavimus dėl nuolatinio vertimosi naudotų prekių tiekimu.



Darutiz
470
#312527 2006-08-31 15:59 Darutiz
Taip, bet mes nuolat nesiverčiam šia veikla. Tai yra vienetiniai atvejai. Bet jei vis tiek galima taikyti šį straipsnį tai puiku būtų smile

Rolf
17235
#312552 2006-08-31 16:14 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-05

Darutiz rašė:

Taip, bet mes nuolat nesiverčiam šia veikla. Tai yra vienetiniai atvejai. Bet jei vis tiek galima taikyti šį straipsnį tai puiku būtų smile



Juodu šriftu paryškinta, taikoma kai NUOLAT tuo įmonė verčiasi. Jūsų atveju negalima taikyti.



Darutiz
470
#312565 2006-08-31 16:23 Darutiz
Aišku dabar viskas. Dekui

Dewa
408
#369012 2007-02-07 10:22 Dewa
Gal kas nors pritars mano minčių teisingumui smile smile smile

Parduodame pastatą, pastatui atlikta rekonstrukciją, tačiau ją atliko mūsų nuomininkai prieš 4 metus (bet kuriuo atveju jau prieš 24 mėnesius). Sąskaitos mums neišrašė, pastatą jie nuomosis ir toliau. Mes pastatą pirkome be PVM. Mastau, kad ir parduodame be PVM.
Ir PVM atskaitos čia nieks tikslinti neturi.

KATOKIS
340
#382583 2007-03-20 09:24 KATOKIS
Labutis,likviduojama įmonė akcininkams už skolas perlleido ilgalaikį turtą,abejoju ar teisinga sąskaitų korespondencija D 442 fin.skolos K-123 IT, K-5211 pajamos ,nusidėvėjimas skaičiotas nebuvo.Busiu labai dėkinga jei padėsite. smile

KATOKIS
340
#382607 2007-03-20 10:01 KATOKIS
labai .labai prašau padėkite smile smile

Loreta13
31055
#382955 2007-03-20 19:52 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-20

KATOKIS rašė:

Labutis,likviduojama įmonė akcininkams už skolas perlleido ilgalaikį turtą,abejoju ar teisinga sąskaitų korespondencija D 442 fin.skolos K-123 IT, K-5211 pajamos ,nusidėvėjimas skaičiotas nebuvo.Busiu labai dėkinga jei padėsite. smile

Su likvidavimu sudėtinga.
mic.vmi.lt/documentspublic.do?&id=1000001777#tr1000001777
Bent kažkiek informacijos.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Jazminele
1
#384363 2007-03-26 11:51 Jazminele
Laba diena .
Turiu klausimėlį už atsakymą būčiau laaaabai dėkinga smile
Kaip apmokestinamas nekilnojamojo turto padavimas asmeniui ,kai pavyzdžiui: miškas pirktas už 20000 lt. prieš du metus ,pardavimo kaina 12000 lt., vertė sumažėjo nes jame padaryti kirtimai .Mano buhalterė sako ,kad pelnas bus skaičiuojamas nuo 12000 lt. smile
Iš anksto dėkoju už dėmesį smile

kinoana
1031
#447363 2007-10-18 11:13 kinoana
ar gali įmonė parduoti IT (automobilis) mažiau likutinės vertės?

gyvate
1286
#447366 2007-10-18 11:15 gyvate
Gali. Ir jei įrodys, kad tai rinkos kaina, nuostolius galėsite perkelti į leidžiamus atskaitymus, jei neįrodys- tai neleidžiami atskaitymai.

Mokau dirbti Būtent ir Nano programomis enumar35@yahoo.com

kinoana
1031
#447371 2007-10-18 11:21 kinoana redaguota: 2011-09-11 05-35

gyvate rašė:

Gali. Ir jei įrodys, kad tai rinkos kaina, nuostolius galėsite perkelti į leidžiamus atskaitymus, jei neįrodys- tai neleidžiami atskaitymai.


o kokie priimtini įrodymai? pvz., serviso remonto sąmata?

gyvate
1286
#447381 2007-10-18 11:31 gyvate
Na gali spaudoje paskelbti, kad parduodi tokį tai tokį auto su įmonės telefonu. Paskui surašai aktuką, kad buvo sulaukti 10 skambučių, iš kurių buvo pasiūlyta aukščiausia kaina xlt, už kurią Jūs auto ir pardavėte, Tai ir bus rinkos kaina. Prie aktuko prisekite ir laikraščio iškarpą su tuo skelbimuku. na jei auto brangus-galite ir nepriklausomų ekspertų išvadas pridėt....

Mokau dirbti Būtent ir Nano programomis enumar35@yahoo.com

kinoana
1031
#447386 2007-10-18 11:37 kinoana redaguota: 2011-09-11 05-35

gyvate rašė:

Na gali spaudoje paskelbti, kad parduodi tokį tai tokį auto su įmonės telefonu. Paskui surašai aktuką, kad buvo sulaukti 10 skambučių, iš kurių buvo pasiūlyta aukščiausia kaina xlt, už kurią Jūs auto ir pardavėte, Tai ir bus rinkos kaina. Prie aktuko prisekite ir laikraščio iškarpą su tuo skelbimuku. na jei auto brangus-galite ir nepriklausomų ekspertų išvadas pridėt....



tai aktuke galiu paršyt, kad 10 asmenų pasiūlė mokėti 1 Lt ir tai bus rinkos kainos įrodymas? smile


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis