Sandra_v
4591
#1244464 2014-10-09 16:21 Sandra_v
Gal galit pasakyt, ar nukreipt, kokia tai būtų suma dėl kurios turėtumėm grąžintis, šiaip čia toks kaip ir vienkartinis atvejis PVM'o apie 13EUR.

Visi geniai miršta nuo smegenų sukrėtimo

Tininga
49566
#1244465 2014-10-09 16:23 Tininga

Sandra_v rašė:


Gal galit pasakyt, ar nukreipt, kokia tai būtų suma dėl kurios turėtumėm grąžintis, šiaip čia toks kaip ir vienkartinis atvejis PVM'o apie 13EUR.

50 eurų.



Sandra_v
4591
#1244470 2014-10-09 16:41 Sandra_v
Ačiū labai:)

Visi geniai miršta nuo smegenų sukrėtimo

snaige1
188
#1244654 2014-10-12 20:37 snaige1 redaguota: 2014-10-12 20-46
Noriu paklausti ar teisingai išrašytos sąskaitos?
rąstelius parduoda LT PVM mokėtoja, perka LT PVM mokėtoja, sąskaita išrašyta su 21 % pvm ir nuoroda PVM įst. 96 str. 1 d. 10.2 punktas. pagal mane čia viskas gerai. bet taip pačiai išrašyta sąskaita ir PL PVM mokėtojai? ar taip gali būti?

Ačiū

artas71
12728
#1244691 2014-10-13 11:19 artas71
Ne. Nebent PL PVM mokėtojas jų neišveža iš LT arba sugalvojo pats juos čia pat LT,parduoti.


www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

snaige1
188
#1244718 2014-10-13 13:11 snaige1

artas71 rašė:


Ne. Nebent PL PVM mokėtojas jų neišveža iš LT arba sugalvojo pats juos čia pat LT,parduoti.




išvežti iš LT, yra pristatymo į Lenkiją žyma dokumentuose. Gal galit padėti koks PVM tarifas ir koks straipsnis tokiu atveju turi būti taikomas? ačiū

artas71
12728
1   #1244723 2014-10-13 13:21 artas71
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000068497
- PVM įstatymo 49 straipsnio 1 dalis (prekės tiekiamos į kitą valstybę narę) − Direktyvos 2006/112/EB 138 (1) straipsnis;

PVM 96 str. yra lokali (t.y lietuviška) PVM piktnaudžiavimo išvengimo schema.
Gal kokioje Ispanijoje tai galioja apelsinams, o Italijoje- Parmezano sūriui.. O pas mus- medienai,ir metalo laužui .
Todėl pardavinėjate su 0%bendra tvarka


www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Akrima
57
#1244990 2014-10-14 23:25 Akrima
Sveiki, sveiki, na ir nesimiega dėl šito nelemto dalyko. Labai labai jums iš anksto ačiū už atsakymus.
1. Teikiame Švedijos įmonei - PVM mokėtojai skardos kirpimo ir lankstymo paslaugas. Kiek žinau tos skardos iš mūsų keliauja pas kitą paslaugų teikėja lietuvoje, kuris jas dažo. Klausimas: Kokį PVM tarifą turiu pritaikyti išrašydama PVM s/f. Švedijos įmonei už atliktas paslaugas? Vieną sąskaitą tokiems pat darbams išrašiau su 0 PVM , ir galvoju, juk tai ne prekių tiekimas, jokių įrodančių dokumentų, kad aš jas parduodu ir tiekiu į ES kitą šalį neturiu, įtariu, kad negerai išrašiau smile.
2. Keli mūsų darbininkai išvykę į tą pačią Švediją dengia namų stogus. Vėl gi: Kokį PVM tarifą turime rodyti PVM s/f-oje už atliekamus stogų dengimo ir skardinimo darbus?

artas71
12728
#1244991 2014-10-14 23:47 artas71
1. PVMĮ 49 str. 1 d. komentaras 467-468 puslapiai
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000131424&tree_id=1000007324
2.Jeigu teikiamos paslaugos yra išimtinai ir tiesiogiai susijusios su konkrečiu nekilnojamojo turto objektu, tai tokios paslaugos laikomos paslaugomis, susijusiomis su nekilnojamaisiais pagal prigimtį daiktais ir apmokestinamos toje šalyje, kur yra NT.taigi,jums gali atsirasti prievolė registruotis PVM mokėtojais Švedijoje.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Akrima
57
#1245105 2014-10-15 19:12 Akrima
Ačiū artas71, tik tuomet dar prašau jūsų komentaro antru klausimu, nes matau, kad ne tiksliai viską vakar parašiau smile O situacija tokia, mūsų įmonė sudariusi sutartį su Švedijos įmone dėl konkrečių stogų dengimo darbų, kuriuos ten atlieka mūsų įmonės darbuotojai. Žodžiu mes esame subrangovai. O tokiu atveju manau nėra prievolės registruotis PVM mokėtojais Švedijoje, mes už atliktus darbus išrašome Švedijos įmonei sąskaitą jie apmoka. Ar šiuo atveju tiks PVM 49 str. 1 d.??? smile Ačiū.

ras123
709
#1245172 2014-10-16 14:15 ras123
Sveiki, padekite. Sitacija tokia įmonė PVM mokėtoja iš el. parduotuves Estijos PVM mokėtojos pirko telefoną ir yra pateikta sąskaita su VAT 20 %. Ar ne 0 % turėjo būti?

Loreta13
31055
#1245194 2014-10-16 17:30 Loreta13
Na neįrodėte, kad esate PVM mokėtojai.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

ras123
709
#1245255 2014-10-17 09:07 ras123

Loreta13 rašė:


Na neįrodėte, kad esate PVM mokėtojai.


Tai vadinasi VAT 20 proc. -neleidžiami?

Loreta13
31055
#1245398 2014-10-17 21:11 Loreta13

ras123 rašė:

Tai vadinasi VAT 20 proc. -neleidžiami?

Na čia apie tai buvo diskusija :)
Nebandėte su jais aiškintis smile
O gal bandysite PVM grąžintis smile


Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Lapute123
129
#1245507 2014-10-20 13:51 Lapute123
Sveiki,

gal kas galėtų pakonsultuoti dėl PVM Švedijoje, ar LT įmonė atliekanti statybos darbus Švedijoje privalo registruotis PVM mokėtoju Švedijoje? Jei privalo - kada?

laurita29
37
#1245546 2014-10-20 20:42 laurita29
Iš UK įsigijome prekes (ir jie ir mes PVM mokėtojai) Po keleto mėn. UK firma mums išrašė Kreditinę sąskaitą, bet jau kaip komisinius su 0 PVM tarifu.
Klausimai:
1. Kaip atspindėti apskaitoje kreditinę sąskaitą, nes ji neįtakoja ankstesnės sąskaitos?
2. Kaip tai parodyti PVM deklaracijoje? Manau FR0600 20 eilutėje, bet kaip su FR0564?

Labai dėkoju už pagalbą :)

Loreta13
31055
#1245555 2014-10-20 22:02 Loreta13
Kaip galima mažinti komisinius, jei jų iki to laiko nebuvo smile
Ar aš čia kažko nesuprantu smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Loreta13
31055
#1245557 2014-10-20 22:13 Loreta13
LT įmonė parduodama prekes pritaikė PVMĮ 49 str.
Įrodymus turi pakankamus (Mokėjimo nurodymai, važtaraščiai, sutartys, tikrintas PVM kodas)
Po sandorio praėjus porai metų VMI patikrinimo metu (buvo teiktas užklausimas tai ES šaliai) nustatyta, kad įmonė pirkėja dabar tapo blogiete :)
Nieks ten jokio menamo PVM nedeklaravo nors ji tuomet buvo PVM mokėtoja, o dabar ta įmonė ir išvis kažkur išdingojo.
Žinome, kad valstybės biudžete PVM nesurinktas, Nauji metai artėja...
Gal kas turite kokių nuorodų į teismų praktiką, ar čia gali tą Lietuvos įmonę priverst sumokėt PVM, nors ji veikė visiškai sąžiningai ir pagrįstai taikė ir deklaravo PVMĮ 49 str... smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Loreta13
31055
#1245558 2014-10-20 22:35 Loreta13
P.S. teorinių pamąstymų nereik :)
Šiandien daug (net per daug) jų išgirdau iš VMI smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

laurita29
37
#1245582 2014-10-21 09:59 laurita29

Loreta13 rašė:


Kaip galima mažinti komisinius, jei jų iki to laiko nebuvo smile
Ar aš čia kažko nesuprantu smile



Taigi, ir aš nežinau kaip čia pasielgti :(

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis