Loreta
28821
#348688 2006-12-12 10:21 Loreta
Dar ir kaip galima - pagal sutartį avansas, kaip minėjau.
Jūs įsipareigojate pagal sutartį gauti jiems reikalingas prekes, jie jums praveda avansą. Bet sąskaitos išrašyti tikrai negalit, neturėdami prekių.
Ir ataskaitinis laikotarpis čia ne prie ko.

Špyga taukuota...

arnutis
74
#348735 2006-12-12 11:07 arnutis redaguota: 2011-09-11 05-12

Loreta rašė:

Dar ir kaip galima - pagal sutartį avansas, kaip minėjau.
Jūs įsipareigojate pagal sutartį gauti jiems reikalingas prekes, jie jums praveda avansą. Bet sąskaitos išrašyti tikrai negalit, neturėdami prekių.
Ir ataskaitinis laikotarpis čia ne prie ko.


Tame ir esmė ,kad šefas užsiciklino ir reikalauja išrašyt sąskaitą ,net aš nežinau ,kodėl.Jei tai būtų avansas tai tiek ir aš sutvarkyčiau...

lenacka1117
2002
#367149 2007-02-01 13:26 lenacka1117 redaguota: 2011-09-11 05-17
Eilinį kartą pasimečiau teisės aktų labirintuose. Situacija tokia, kad 2007 sausio mėn. išvežėme tvarkyti atliekas, kurios įmonės veikloje susidarė 2006 metais. Iš tvarkytojų įmonės gavome sąskaitą už atliekų utilizavimą ir nors sąskaita išrašyta 2007 m. sausio mėn., bet sąnaudos priskirtos 2006 m. (tada realiai jos ir atsirado). Pasimečiau toje vietoje, kad už kai kurias atliekas jie mums moka ir tą pačią dieną mes jiems išrašėme sąskaitą už tas atliekas. Ar teisingai pasielgiau, tas pajamas irgi traukdama į 2006m.
Ar šioje vietoje taisingai interpretuoju 10 nuostatą:
Pagal palyginimo principą pajamos ir sąnaudos, susijusios su tuo pačiu sandoriu, turi
būti pripažįstamos tą patį ataskaitinį laikotarpį.

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

Irmina7
378
#367157 2007-02-01 13:40 Irmina7 redaguota: 2011-09-11 05-17

lenacka1117 rašė:

Eilinį kartą pasimečiau teisės aktų labirintuose. Situacija tokia, kad 2007 sausio mėn. išvežėme tvarkyti atliekas, kurios įmonės veikloje susidarė 2006 metais. Iš tvarkytojų įmonės gavome sąskaitą už atliekų utilizavimą ir nors sąskaita išrašyta 2007 m. sausio mėn., bet sąnaudos priskirtos 2006 m. (tada realiai jos ir atsirado). Pasimečiau toje vietoje, kad už kai kurias atliekas jie mums moka ir tą pačią dieną mes jiems išrašėme sąskaitą už tas atliekas. Ar teisingai pasielgiau, tas pajamas irgi traukdama į 2006m.
Ar šioje vietoje taisingai interpretuoju 10 nuostatą:
Pagal palyginimo principą pajamos ir sąnaudos, susijusios su tuo pačiu sandoriu, turi
būti pripažįstamos tą patį ataskaitinį laikotarpį.


Kaip suprantu Jūsų įmonės veikloje gaunasi atliekos, kurias reikia priduoti Atliekų tvarkytojams ir sumos nėra didelės. Aš viską traukčiau į 2007 metus , kam dairytis atgal smile

lenacka1117
2002
#367164 2007-02-01 13:51 lenacka1117
Ir man buvo tokia mintis viską dayti jau šiais metais.
Bet ir pernai, nors atliekos buvo išvežtos 2006m. pradžioje, bet sąnaudos buvo įtrauktos į 2005 m. Tai ir šiemet buvusi buhalterė patarė daryti taip pat, aš jos ir paklausiau. Tik vat susimąsčiau ar nenusižengsiu apskaitos taisyklėms, jei tos pajamos irig bus įtrauktas į 2006 metus, o ne 2007.
Operacija jau atlikta, tai ar turiu dabar viską atitaisyti.

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

Irmina7
378
#367178 2007-02-01 14:03 Irmina7 redaguota: 2011-09-11 05-17

lenacka1117 rašė:

Ir man buvo tokia mintis viską dayti jau šiais metais.
Bet ir pernai, nors atliekos buvo išvežtos 2006m. pradžioje, bet sąnaudos buvo įtrauktos į 2005 m. Tai ir šiemet buvusi buhalterė patarė daryti taip pat, aš jos ir paklausiau. Tik vat susimąsčiau ar nenusižengsiu apskaitos taisyklėms, jei tos pajamos irig bus įtrauktas į 2006 metus, o ne 2007.
Operacija jau atlikta, tai ar turiu dabar viską atitaisyti.


2006 metais jau žinojote kiek pajamų gausite už atliekas ? Kokioje sąskaitoje ? Tik kartą metuose atliekas priduodate ?

lenacka1117
2002
#367195 2007-02-01 14:28 lenacka1117
Atliekas turim priduoti kas ketvirtį. Pagal visą tvarką turėjimo jas priduoti dar gruodį, bet pavėlavome. 2006 m. dar nežinojame, kokiai sumai tų atliekų susidarė, žinojome tik kiekinę išraišką.
Gal dar kieno nors nuomonę galėčiau išgirsti šiuo klausimu.
Kol dar nesudaryta atskaitomybę, galiu taisyti, bet nežinau ar to reikia.
Aš visgi galvoju, kad pagal kaupimo principą sąnaudo priklauso 2006 m., aš abejoju dėl tų pajamų.

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

lenacka1117
2002
#367323 2007-02-01 21:46 lenacka1117
gal kas dar patvirtins ar paneigs mano nuomonę?

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

kls
663
#367357 2007-02-02 08:03 kls redaguota: 2011-09-11 05-17

lenacka1117 rašė:

Atliekas turim priduoti kas ketvirtį. Pagal visą tvarką turėjimo jas priduoti dar gruodį, bet pavėlavome. 2006 m. dar nežinojame, kokiai sumai tų atliekų susidarė, žinojome tik kiekinę išraišką.



Atliekas arba pridavėte, arba ne. Abejoju, ar tikslinga būtų atvaizduoti apskaitoje įsipareigojimą priduoti atliekas. Taip pat abejoju, ar atliekų savikainą dedate į produkcijos savikainą.

Taigi, kada pridavėte - tada ir pajamos.

DaivaP
5537
#367360 2007-02-02 08:07 DaivaP redaguota: 2011-09-11 05-17

kls rašė:

Taip pat abejoju, ar atliekų savikainą dedate į produkcijos savikainą.


O kur reikia dėti? smile

Sielos erdvė, kurioje ji gali išskleisti sparnus, yra tyla. A. de Sent Egziuperi

Loreta13
31055
#367364 2007-02-02 08:12 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-17
asolo
Tie keli litukai pajamų, tiesiog bus normalios pajamos. Kaip jūsų kokie pardavimai ar paslaugų pajamos. T.y. apmokestinamos.
O sąskaitą susikurkite jums patinkančią. Galite taip ir pavadinti - mažų klaidelių taisymo pajamos:))))

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

kls
663
#367371 2007-02-02 08:18 kls redaguota: 2011-09-11 05-17

DaivaP rašė:



kls rašė:

Taip pat abejoju, ar atliekų savikainą dedate į produkcijos savikainą.


O kur reikia dėti? smile



Jei parduotų arliekų pajamas apskaityčiau kaip kitos veiklos pajamas (s.52x), tai ir jų savikainą šalia (s.62x). Čia jau kaip apskaitos politikoje pasirašysim.

lenacka1117
2002
#367374 2007-02-02 08:19 lenacka1117 redaguota: 2011-09-11 05-17

kls rašė:



lenacka1117 rašė:

Atliekas turim priduoti kas ketvirtį. Pagal visą tvarką turėjimo jas priduoti dar gruodį, bet pavėlavome. 2006 m. dar nežinojame, kokiai sumai tų atliekų susidarė, žinojome tik kiekinę išraišką.



Atliekas arba pridavėte, arba ne. Abejoju, ar tikslinga būtų atvaizduoti apskaitoje įsipareigojimą priduoti atliekas. Taip pat abejoju, ar atliekų savikainą dedate į produkcijos savikainą.

Taigi, kada pridavėte - tada ir pajamos.


Va būtent, kad atliekų tvarkymo sąnaudos yra traukiamos į parduotų prekių savikainą. Tai šioje vietoje, manyčiau kad visgi tikslinga traukti į 2006 m. Vis dar abejonės kamuoja kaip su pelno mokesčiu, ar tikrai tai bus leidžiami atskaitymai. Užsiciklinau aš ties tom atliekom. smile

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

kls
663
#367395 2007-02-02 08:35 kls redaguota: 2011-09-11 05-17

lenacka1117 rašė:

Va būtent, kad atliekų tvarkymo sąnaudos yra traukiamos į parduotų prekių savikainą.


Kur parašyta, kad vienareikšmiškai privalu taip daryti?


lenacka1117 rašė:

manyčiau kad visgi tikslinga traukti į 2006 m.


Nebent tik tuo atveju, jei tai ypač reikšmingos sumos.


lenacka1117 rašė:

Vis dar abejonės kamuoja kaip su pelno mokesčiu, ar tikrai tai bus leidžiami atskaitymai. smile


Abejočiau, jei pardavimo sąskaita bus išrašyta 2007 metais.

lenacka1117
2002
#367406 2007-02-02 08:49 lenacka1117
Taip, bandau mąstyti kitaip. Sumos tikrai nėra didelės ir nereikšmingos ir tai į kuriuos metus aš jas trauksiu ar 2006 ar 2007 m., beveik jokios įtakos finansinei atskaitomybei neturės. Kadangi abi sąskaitos patvirtinančios ir pajams ir sąnaudos išrašytos jau 2007 m. ir dar sausio pabaigoje, manyčiau tai galima būtų traktuoti net kaip pobalansinį įvykį, kurių PM nepripažįsta. Iš viso to darau išvadą, kad geriau traukt į 2007 m. Apskaitai per daug nenusižengsiu ir dėl PM bus ramu

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

kls
663
#367409 2007-02-02 08:56 kls redaguota: 2011-09-11 05-17

lenacka1117 rašė:

Taip, bandau mąstyti kitaip. Sumos tikrai nėra didelės ir nereikšmingos ir tai į kuriuos metus aš jas trauksiu ar 2006 ar 2007 m., beveik jokios įtakos finansinei atskaitomybei neturės. Kadangi abi sąskaitos patvirtinančios ir pajams ir sąnaudos išrašytos jau 2007 m. ir dar sausio pabaigoje, manyčiau tai galima būtų traktuoti net kaip pobalansinį įvykį, kurių PM nepripažįsta. Iš viso to darau išvadą, kad geriau traukt į 2007 m. Apskaitai per daug nenusižengsiu ir dėl PM bus ramu



Taip. Čia įpiršau savo nuomonę.
Dar pasižiūrėk, kaip buvo daroma anksčiau, pasikonsultuok su kuo nors dar ir priimk sprendimą.

lenacka1117
2002
#367414 2007-02-02 09:04 lenacka1117
Pernai irgi atliekos buvo priduotos sausio mėn., bet sąnaudos buvo trauktos į 2005m. Bet tada tų pajamų nebuvo. Dar į VMI paklausimą parašiau kaip ten su tais leidžiamai atskaitymais, tai gal sulauksiu atsakymo. Na, kol kas tegul būna 2007 m.

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

DaivaP
5537
#367429 2007-02-02 09:19 DaivaP redaguota: 2011-09-11 05-17

kls rašė:


Jei parduotų arliekų pajamas apskaityčiau kaip kitos veiklos pajamas (s.52x), tai ir jų savikainą šalia (s.62x). Čia jau kaip apskaitos politikoje pasirašysim.



Pas mane išvežtas metalo laužas. Tai senos užsigulėjusios prekės. Dariau eilinį pardavimą, tik tas detales pardaviau po 0,50-2,00 Lt (panašiai pagal svorį). Žinoma, gavosi pardavimas žemiau savikainos. Pardavimo koresponduojančios sąskaitos 50 ir 60. Todėl mažumėlę subalamūtino Jūsų komentaras, kad tai negali būti 60 s-ta.
Reiks įsitraukti į apskaitos politiką dėl visa ko.
Ačiū.

Sielos erdvė, kurioje ji gali išskleisti sparnus, yra tyla. A. de Sent Egziuperi

Verdi
33
#374786 2007-02-23 08:52 Verdi
Esu dar naujokė buhalterijos srityje, tai niekaip nerandu atsakymo šiame skyrelyje. Jeigu mes išrašom sąskaitą už paslaugas, sąskaitos data sausio mėn, o sąskaitoje nurodyta kad tai už gruodžio mėn paslaugas. Tai į kurį mėnesį pajamas tada dėti į sausio ar į gruodžio ?

Loreta13
31055
#374842 2007-02-23 10:15 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-18

Verdi rašė:

Esu dar naujokė buhalterijos srityje, tai niekaip nerandu atsakymo šiame skyrelyje. Jeigu mes išrašom sąskaitą už paslaugas, sąskaitos data sausio mėn, o sąskaitoje nurodyta kad tai už gruodžio mėn paslaugas. Tai į kurį mėnesį pajamas tada dėti į sausio ar į gruodžio ?


Tai gruodžio mėn pajamos ir sausio pardavimo PVM.
Ar taip jums patinka smile
Man tai nepatinka, todėl visada rašau pardavimo PVM s/f tada, kai suteikiame paslaugas - t.y. tą patį mėn. už tą patį mėn.:))

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis