names
2566
#1269705 2015-04-21 12:48 names
Laba diena.Tai prastovos nerašyti? Man ta 1 val. darbo kažkaip nesiderina, nes mokam ne valandinį o DS nustatytą DU.O kaip žymėti jei 0val dirbta tą dieną?

Tininga
49047
#1269708 2015-04-21 12:52 Tininga

names rašė:


Laba diena.Tai prastovos nerašyti? Man ta 1 val. darbo kažkaip nesiderina, nes mokam ne valandinį o DS nustatytą DU.O kaip žymėti jei 0val dirbta tą dieną?

Ką reiškia "nesiderina"? Jei tiek dirbo, tiek ir apmokate. Valandinis paprastai suskaičiuojamas: DU/167*faktiškai dirbtų valandų skaičius. O jei nulis, tai ir rašot - 0.



names
2566
#1269719 2015-04-21 13:09 names
O jei daleiskim balandžio 17 būtų parašytas įsakymas dėl prastovos nuo 04.20 iki 04 23, tai tada turėčiau žymėti prastovą 20 dieną ir ją apmokėti?

Alina55
11033
#1269721 2015-04-21 13:21 Alina55
Taip, tuomet žymėti prastovą 20 dieną ir ją apmokėti.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

names
2566
#1269724 2015-04-21 13:25 names
Aišku, ačiū mergaitės.

Indrulke
37
#1271202 2015-04-30 10:38 Indrulke
sveki, kaip žymite per atostogas "papuolusią" šventinę dieną A ar S. Juk per šventinę dieną atostogos neskaičiuojamos?

Alina55
11033
#1271204 2015-04-30 10:39 Alina55
S

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

Indrulke
37
#1271206 2015-04-30 10:47 Indrulke
ačiū už atsakymą. smile

viola5
586
#1271259 2015-04-30 13:37 viola5
ar gerai suprantu, jei darbuotojui taikoma suminė darbo laiko apskaita, ir jis neatvyko į darbą dėl ligos, darbo laiko apskaitos žiniaraštyje neatvykimai žymimi pagal 5d.d. savaitę? ar pagal jo turėjusi dirbti grafiką?

KJurate
6605
#1271260 2015-04-30 13:45 KJurate

viola5 rašė:


ar gerai suprantu, jei darbuotojui taikoma suminė darbo laiko apskaita, ir jis neatvyko į darbą dėl ligos, darbo laiko apskaitos žiniaraštyje neatvykimai žymimi pagal 5d.d. savaitę? ar pagal jo turėjusi dirbti grafiką?


Visas nedarbingumo laikas L

Mokymasis – tai patirtis. Visa kita – tik informacija. A. Einšteinas
861296231

Tininga
49047
#1271261 2015-04-30 13:47 Tininga

viola5 rašė:


ar gerai suprantu, jei darbuotojui taikoma suminė darbo laiko apskaita, ir jis neatvyko į darbą dėl ligos, darbo laiko apskaitos žiniaraštyje neatvykimai žymimi pagal 5d.d. savaitę? ar pagal jo turėjusi dirbti grafiką?

Neatvykimai skaičiuojami pagal 5 d.d. savaitę.



viola5
586
#1271264 2015-04-30 13:49 viola5
o gal turite kokį dokumentą, kur tai būtu parašyta?

Tininga
49047
#1271267 2015-04-30 13:51 Tininga

viola5 rašė:


o gal turite kokį dokumentą, kur tai būtu parašyta?

Turiu J.Griciaus komentarą...

– imamos darbuotojo faktiškai per apskaitinį laikotarpį dirbtos valandos, prie kurių pridedamos nebuvimo darbe įstatymo nustatytais atvejais valandos: kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, nėštumo ir gimdymo atostogų, tėvystės atostogų ir vaiko priežiūros atostogų laikotarpius, skaičiuojant pagal 5 d. d. savaitės grafiką ir neatvykimo į darbą dėl pateisinamų priežasčių atvejai (neatvykimas į darbą administracijos leidimu, nemokamos atostogos, papildomo poilsio laiko pagal DK 214 str.) pagal faktinį darbuotojo darbo grafiką (todėl ypač svarbu teisingai nurodyti darbo laiko apskaitos žiniaraščiuose neatvykimų į darbą trukmę valandomis).



viola5
586
#1271270 2015-04-30 13:55 viola5
Ačiū

viola5
586
#1271581 2015-05-04 16:19 viola5
pasidalinu informacija, VDI atrašė, kad neatvykimai į darbą žymimi pagal 5d.d. tik esant kasmetinėm atostogom, o visi kiti pagal faktiškai darbe nebūtą laiką.

Tininga
49047
#1271583 2015-05-04 16:27 Tininga

viola5 rašė:


pasidalinu informacija, VDI atrašė, kad neatvykimai į darbą žymimi pagal 5d.d. tik esant kasmetinėm atostogom, o visi kiti pagal faktiškai darbe nebūtą laiką.

J.Gricius taip pat VDI specialistas...



viola5
586
#1271596 2015-05-04 19:06 viola5
tai labai įdomu, kuo vadovautis?

Tininga
49047
#1271604 2015-05-04 19:41 Tininga

viola5 rašė:


tai labai įdomu, kuo vadovautis?

Aš vadovaujuosi tuo, kas aukščiau parašyta. Man taip atrodo teisingiau. Tarkime, darbuotojas pasiėmė dvi savaites ND. Pagal 5 d.d. grafiką yra 80 val. Pagal jo grafiką būtų 96 val. Tokiu būdu jam padidėtų suminių viršvalandžių skaičius. Nemanau, kad tai teisinga...



viola5
586
#1271606 2015-05-04 20:24 viola5
tikrai, kad ne. o Jūs gal turite, oficialų išaiškinimą, ta prasme, kad matytusi, kas atsakė?

viola5
586
#1271607 2015-05-04 20:25 viola5
Beja, ar gerai suprantu, kad tie kurie dirba sutrumpintą darbo laiką, pvz. 38 savaitines, arba 24 savatines valandas, jiems 1 val. prieš šventinę nebesitrumpina?



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis