paukstis
paukstis
189
#11998 2003-06-05 16:58 paukstis
Situacija: daug skolininku, kuriu skola nevirsija 500 Lt ir kur nurasoma supaprastinta tvarka. Reikia įrodyti du punktus, norint tokias skolas pripažinti beviltiskomis:
1. pastangos susigrąžinti, ir
2. skolos beviltiškumą;
Dėl pirmo punkto ok, galvoju, kad galim įrodyti, nes siuntėme registruotais laiškais įspėjimus, faksu siuntėm, turim ataskaitas iš skolų išieškojimo firmos.
Tačiau, kaip įrodyti skolos beviltiškumą??? Jeigu su skolininku nepavyko susisiekti, patikėkit visur kur įmanoma buvo ieškoma: internete, įmonių rejestre, įmonių kataloguose, gal kas dar žinot kaip surasti adresiukus ir tel?, nu toliau, jei nepavyko susisiekti, tai iš kur žinau ar skola beviltiška ar ne? o net jeigu pavyko susisiekti, tai balanso savo jis tikrai neduos ar metines finansines atskaitomybės???
Kas susidūrėt su šia problema praktikoje patarkit kaip sprendžiat?
Dėkui
Satlas
Satlas
1296
#12021 2003-06-05 21:40 Satlas
Paprasciau nebuna o kartais ir buna. Skolos beviltiskuma irodziau taip.
Paskambinau i skolininko miesto savivaldybes rejestro skyriu ir suzinojau imones ir vadovo adresus. Issiemiau rastiskas pazymas. Vienas duomuo is "zaliu lapu" (mokesciu moketoju rejestras) (pvz siauliuose kainuoja 5 Lt).
Siais duomenim remiantis padavem i teisma (del teismo isakymo priemimo). Tie adresai netiko, teismas per savo saltinius nieko nerado. Po daug laiko gavom rasta, kad nera i ka nukreipti isieskojimo. Tai buvo sanaudos - leidziami atskaitymai su visom pretenzijom ir kita tufta.
Vat taip. Tu turi gauti is teismo ar kokios kitos (pvz rejestro skyrius - jog imone likviduota) valstybines ar labai rimtai skambancios institucijos rasta su antspaudais ir tt.
Is pricipo padavimas i teisma ir nieko nepesimas tai tau ir beviltiskumo irodymas.
Ekfin
Ekfin
1895
#12025 2003-06-05 22:31 Ekfin
Satlai, ar galėtum konkrečiai įvertinti:
Beviltiška skola 500.00
Išlaidos jai įteisinti : ______________ (kiek?)
artas71
artas71
12734
#12035 2003-06-06 08:31 artas71
"turim ataskaitas iš skolų išieškojimo firmos".

Tai kokias išvadas suformulavo skolų išieškojimo firma?

Turėjo viena firma gal 20 senų skolyčių iki 600 Lt. Urmu skolų išieškojimo
firmai. Atgavo 30% per 1 mėn.Kainavo 12-15 % nuos skolos.
Dar 50% - beviltiškos (likviduota, bankroto bylos,IĮ savininkas miręs).
Dar 20% - parašyta skolų išieškojimo įmonės išvada apie skolų
išieškojimo negalimumą ir skolų beviltiškumą.

http://www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke
Satlas
Satlas
1296
#12039 2003-06-06 09:03 Satlas
Jo artas teisus jei skolu daug tai optimalus variantas tik firma pasirinkti reikia ne is akies.

Satlas
Satlas
1296
#12041 2003-06-06 09:18 Satlas redaguota: 2011-09-11 03-10

Ekfin rašė:

Satlai, ar galėtum konkrečiai įvertinti:
Beviltiška skola 500.00
Išlaidos jai įteisinti : ______________ (kiek?)



Lietuvoje ~35 Lt Laiko kiek sugaisi negaliu pasakyt (musu zmones vazineja kiekviena diena visoje Lietuvoje todel man keliones islaidu nera tik ju laikas sugaistas). Jei nori pasakyt ar apsimoka. Sutinku - ne. As nuo pelno nusirasiau virs 12000 Lt skolu kuriu beviltiskumo neapsimokejo irodineti, nes skolininkai buvo uzsienieciai (Rusija) o ten visur ant 5 raidziu siuncia arba siulo varianta kelis kartus brangesni nei ta konkreti skola.
Zodziu ka norejai pasakyt supratau. Tu teisus.
Zmogus neklause ar apsimoka - klause kaip padaryt. Ekonomiskumas kita diskusija.
paukstis
paukstis
189
#12251 2003-06-06 17:45 paukstis
Visiems.
Nekalbu apie likviduotas, bankrutavusias imones ar mirusius, Dėl jų problemų nėra.
nekalbu ir apie teismo įsakymo kaip čia kažkas pasiūlė variantą, nes beveik visų skolininkų adresai ir jų direktorių adresais šaukimai nebūtų įteikti ir teismo įsakymo procedūra negalima tokiu atveju galima tik ieškinį duoti. Į teismą kreiptis savaime aišku galima ir dėl tokio kelio irgi nebūtų jokių problemų ir toks kelias žinomas, klausiau ne to.
Esminis klausimas "supaprastinta tvarka" kaip ji įgyvendinama? Iki 500 Lt skola beviltisku skolu nurasymo tvarkoje numatyta, kad nurašyti ją galima supaprastinta tvarka, t.y. nebūtina teismo sprendimas ir antstolio raštas apie išieškojimo negalimumą ir apie tokį kelią nekalbama!!! Klausiu ar supaprastinta tvarka reiškia tik "popieriuje" supaprastinta, neva tai galima, tačiau realiai be teismo neįgyvendinama, ar vis dėl to kas nors susidūrėt ir sugebėjot įrodyti "Skolos beviltiškumą" be teismo ir be antstolių pagalbos???
Kokie dokumentai pagrįstų "skolos beviltiškumą"?
Sorry, kad nedarašiau iki galo klausimo iš karto, nes kai pats viską žinai tai galvoji kad tavo mintis ir kiti gali perskaityti:)
Satlas
Satlas
1296
#12252 2003-06-06 17:49 Satlas
Ai sory pauksti, nesusiduriau. Bet jei ka isvystysi parasyk butinai.
Ekfin
Ekfin
1895
#12259 2003-06-06 22:22 Ekfin
Satlai, nieko "kruto" pasakyti nenorėjau. Paprasčiausiai iki šiol esu įsikalęs, kad beviltiškų skolų pripažinimo tvarka yra beviltiška. Gal, sakau, kas nors pasikeitė, supaprastėjo.
Elena
Elena
945
#12265 2003-06-07 13:41 Elena
PMĮ 25 str. komentaras Nr.08-2-05-11821 nuo 2002-12-31.

10. Jei mokesčio mokėtojas abejoja, ar pakanka įrodymų skolas pripažinti beviltiškomis, jis gali kreiptis į apskrities valstybinę mokesčių inspekciją (ar jos skyrių), kuri turi įsitikinti, kad iš pateiktų dokumentų galima daryti išvadą apie skolų beviltiškumą.

smile smile smile
jurgele
jurgele
659
#45257 2003-11-24 13:18 jurgele
O sakykite, jei yra bankrutuojanti firma, teismui pateiktas ieškinys, skola virš 2000 Lt, jie tikrai nesumokės, tai kada aš galiu traukti į beviltiškas išlaidas?
Ingusia
Ingusia
252
#45272 2003-11-24 13:46 Ingusia redaguota: 2011-09-11 03-17

jurgele rašė:

O sakykite, jei yra bankrutuojanti firma, teismui pateiktas ieškinys, skola virš 2000 Lt, jie tikrai nesumokės, tai kada aš galiu traukti į beviltiškas išlaidas?


Kai baigsis byla ir gausi dokumentus jog ji nemoki, likviduota ir pan. tada galėsi nurašyti į beviltiškas, kuri mažins apmokestinamą pelną.
Ir dabar gali nurašyti kap beviltišką, tačiau ji meažins apmokestinamojo pelno.
Tad rinkis ar lauksi metus gal mažiau ar daugiau priklauso nuo teismo eigos arba nurašai dabar kaip beviltiškas, tačiau nemažinančias apmokestinamojo pelno.
Aš pasirinkau 1-ąjį variantą. tai dabar bus tikriausiai 3-eti metai. Bet neturiu pakankamai įrodymų jog ji nesumokės t.y. nutarties iš teismo ir negaliu nurašyti...
Lana
Lana
300
#45274 2003-11-24 13:49 Lana
Tada kada bus teismo sprendimas, o tai gali trukti labai ilgai. Pas mane yra tokie atvejai, jau 3 metus negalime gauti teismo sprendimą smile
jurgele
jurgele
659
#45285 2003-11-24 14:15 jurgele
O toms, kurios iki 500 Lt teismo sprendimo nereikia? Žinau, kad bankrutavo, tai taip ir dedu į sąnaudas, mažinančias apmok. pelną? Na, nėra jokių raštų, kad mes bandėme išsireikalauti skolą... Bankrutavo ir bankrutavo, ką ten iš jų sulauksi...
Lana
Lana
300
#45289 2003-11-24 14:26 Lana
Jeigu padavete į teismą butinai reikia sulaukti....

jurgele
jurgele
659
#45302 2003-11-24 14:52 jurgele redaguota: 2011-09-11 03-17

Lana rašė:

Jeigu padavete į teismą butinai reikia sulaukti....



Ne, na jeigu nemokėjo firma nemokėjo, o paskui sužinome, kad ji bankrutavusi? Yra tokių nedidelių sumų, galvoju susitvarkysiu. Jos bankrutavo tada, kai manęs toje firmoje nebuvo, tai jau prieš pora metų tikrai... Ką daryti? Jei į jokį teismą jų nedavėme?
Lana
Lana
300
#45312 2003-11-24 15:02 Lana
Tiesiog reikia dokumento įrodančio, kad ji bankrutavo, gal iš savivaldybės ar .........
simas
simas
524
#46324 2003-11-27 19:25 simas
Pas mus jau toj bus metai, kaip pakabinta skola pirkėju iš Danijos. Buvo renkami įvairus raštai apie tą įmone. Ar dirba ar nedirba neaišku tą įm. , tik aišku, kad pasigavome didelius ragus, ant 37000 lt.. Be musu dar kelios Lietuvos įmonės bendravo su tais pačiais užsakovais - rezultatas tas pats, ragai, o teismas toms firmoms nieko nepadėjo. O šiais metais, tą pati firma (aš taip manau, nes tarpininkai tie patys), nors šiek tiek pavadinimas skiriasi, jau kaip du mėn. veloja su apmokėjimu 10000 Lt. Mano klausimas toks: Kaip nurašyti tokias skolas , kada pastangas susigražinti gal įrodytume, bet daugiau tikrai nieko. Mano manimu tai papraščiausi aferistai. Pirma duoda užsakymus nedidelėm sumom, o po to kaip deda, tai vos ne bankrotas firmai , algu nėra iš ko mokėti ir mokesčiu taip pat, o po to patis žinote kas buna.....
Riencia
Riencia
488
#57693 2004-01-22 12:44 Riencia
Gal kas gali parasyti kokia butu korespondencija perkeliant skolas i abejotinas? Ir kada jas po to galima nurasyti?Tai nedideles sumos.
Motherboard
Motherboard
710
#57710 2004-01-22 13:05 Motherboard
D 6 klasė K 24X9(-)
24x9 sąskaita yra kontrarinė (Kaip nusidėvėjimas.)
Balanse bus rodoma 24 sąskaitos likutis ( 24X0 minus 24X9)
Dėl nurašymo, pripažinimo rasite čia:
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=160366&Condition2=skolų

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. IV ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. IV ketv. 0,00013699 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-06-01
225,84 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2023-01-01
5.14 € / 840 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Įmonė
Viešoji įstaiga International Republican institute , 300111797
Vilnius Jogailos g. 4
Cris Lituania, UAB , 305702779 , PVM k. LT100013855315
Lvivo g. 25-104, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 09320
187 tūkst. € / -113 tūkst. €
GarnytėLT, MB , 305694599
Žiemgalių g. 19-52, Kauno m., Kauno m. sav. 48205
3,98 tūkst. € / 2,19 tūkst. €
Marova, UAB , 305631104 , PVM k. LT100013486118
Vilnius J. Savickio g. 4-7
Medmeda, UAB , 303287747
Rietavo sav. Medingėnų k. Lentpjūvės g. 1
ENCANTADORA, UAB , 301806905
Panevėžio r. sav. Ibutonių k. Ibutonių g. 48
-473 €
White Financial, UAB , 305137397
Vilnius Žalgirio g. 90-100
66,6 tūkst. € / 26,2 tūkst. €
Didžiasalio bendruomenė , 155644846
Pupienos g. 3, Didžiasalio k., Didžiasalio sen., Ignalinos r. sav. 30153
GERBA, UAB , 147881475 , PVM k. LT478814716
Panevėžio m. sav. Panevėžio m. Tinklų g. 27
60,4 tūkst. € / -6,54 tūkst. €
Ladenta, UAB , 304939960
Joniškio r. sav. Joniškio m. Žemaičių g. 1B
137 tūkst. € / 42,7 tūkst. €
Asociacija Baltijos chemijos grupė , 135701962
Laisvės al. 75-16, Kauno m., Kauno m. sav. 44304
42,1 tūkst. €
Vivaila, UAB , 132543749
Kauno m. sav. Kauno m. Savanorių pr. 39-7
2,3 tūkst. € / -5,39 tūkst. €
Kooperatinė bendrovė Tradux , 126145840 , PVM k. LT261458418
Šeškinės g. 26, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 07157
76,5 tūkst. € / 1,95 tūkst. €
Holtas, UAB , 304298312
Alytaus r. sav. Takniškių k. Takniškių g. 60
41 tūkst. € / 1,13 tūkst. €
Autoprofas, UAB , 300693600 , PVM k. LT100004281014
Radviliškio r. sav. Radviliškio m. Stadiono g. 14
68,2 tūkst. € / -4,75 tūkst. €