naujabuh
9
#1039006 2012-03-07 14:44 naujabuh

Tininga rašė:



naujabuh rašė:


Koleges, prašau patarti, kaip geriau padaryti: direktorius važiuo komandiruotėn į užsienį darbo reikalais,bet po susitikimo pasilieka savaitgaliui poilsiui. Ar galiu už poislio dienas dienpinigių nemokėti( jei komandiruotę formičiau tik susitikimo dienomis) ? Ir kaip tada vertinti grįžimo avia bilietą, jei komandiruotė jau pasibaigus? Tikiuosi aiškiai padėsčiau smile

Buvo kažkada konsultuotasi su VMI dėl to. Tai pagal jų komentarą grįžimo bilietai jau bus nebe komandiruotės sąnaudos, o pajamos natūra. Taip pat ir dienpinigių nebebus.





Aišku, labai ačiū smile

rimantas88
1134
#1039014 2012-03-07 15:09 rimantas88
Bet kas per naglumas buhalterės, kuri gaili direktoriui pora dienų dienpinigius paskaičiuoti.

Tininga
49377
#1039016 2012-03-07 15:13 Tininga

rimantas88 rašė:


Bet kas per naglumas buhalterės, kuri gaili direktoriui pora dienų dienpinigius paskaičiuoti.

Čia dar ir nuo direktoriaus priklauso... Buhalterė klausia kaip reikia. O praktikoje visaip būna. Visko prikuriam smile
Kita vertus, mūsiškis šiems dalykams buvo gana principingas, ir tokias išlaidas laikydavo savo "privat".



amadina22
19802
#1039018 2012-03-07 15:22 amadina22
Tai gal galima perrašyti įsakymą, nurodant kitą komndiruotės pabaigos datą (aišku, čia su direktoriaus žinia), jei jis nori kad būtų ir dienpinigiai ir bilietas apmokėtas.

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

rimantas88
1134
#1039019 2012-03-07 15:23 rimantas88
Na dažniausiai kas principingas tokiuose reikaluose, tas vagia milijonais.

Tininga
49377
#1039027 2012-03-07 15:33 Tininga

rimantas88 rašė:


Na dažniausiai kas principingas tokiuose reikaluose, tas vagia milijonais.

Mūsiškis, a.a., tikrai nebuvo toks. Jis buvo sąžiningas ir teisingas visose srityse. Esu dėkinga likimui, kad teko pažinoti tokį Žmogų.
Netgi gyveno gana kukliai. Nusipirko seną sodybą, ir svajojo, kad joje gyvens seni niekam nebereikalingi arkliai ir kitokie gyvūnai...


Rasute
632
#1039263 2012-03-08 15:14 Rasute redaguota: 2012-03-08 15-18

Tininga rašė:



holdingas rašė:


Darbuotojas dirba puse etato. Siunčiamas į komandiruotę. Ar būtina komandiruotėje būtą laiką skaičiuoti 8 val.?

Dar reikia turėti galvoje, kad ir kelionės laikas įskaitomas į darbo laiką. Va, prieš valandą išsiunčiau į komandiruotę žmogų, kuris dirba 2 val. per dieną. Neišvengiamai teks jam įrašyti 8 valandas, nes kitaip jis nespėtų niekaip.



su kuo lyginant dienpinigius, kai darbuotojas dirba pagal laisvą grafiką -pagal faktiškai išdirbtas valandas ir jos nevisada būna po 8 val per dieną. Prie ko lyginti dienpingių sumą-prie darbo sutartyje nustatyto valandinio atlygio, ar užtkes to mėnesio kai buvo komandiruotėje paskaičiuotos algos?
VMI dienpinigių apmokestinimą tai rašo taip:
"Mėnesinis darbo užmokestis viršija 1040 Lt (800 x 1,3) sumą, ar valandinis atlygis viršija 6,31 Lt (4,85 x 1,3) sumą."
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000106413
Tai užtenka, kad valandinis būtų didesnis nei 4,85 x 1,3?

Tininga
49377
#1039265 2012-03-08 15:17 Tininga

Rasute rašė:


su kuo lyginant dienpinigius, kai darbuotojas dirba pagal laisvą grafiką -pagal faktiškai išdirbtas valandas ir jos nevisada būna po 8 val per dieną. Prie ko lyginti dienpingių sumą-prie darbo sutartyje nustatyto valandinio atlygio, ar užtkes to mėnesio kai buvo komandiruotėje paskaičiuotos algos?

Jei nustatytas valandinis - tai ir lyginame su valandiniu. Riba yra 4,85*1,3=6,31 Lt. Jei valandinis tarifas mažesnis nei 6,31 Lt, tai dienpinigius lyginame su faktiškai priskaičiuotu DU.



naujabuh
9
#1039277 2012-03-08 15:40 naujabuh

rimantas88 rašė:


Bet kas per naglumas buhalterės, kuri gaili direktoriui pora dienų dienpinigius paskaičiuoti.




Nenoriu veltis i diskusija, bet kas per naglumas vertinti situacija, kai nezinai visu aplikybiu!

Tess
20273
#1039303 2012-03-08 19:07 Tess
Nustatytas DU - 400 Lt.
Dienpinigiai - 382 Lt.
Tai turiu apmokestinti 182 Lt GPM ir Sodra? smile

tilija
13
#1039311 2012-03-08 19:39 tilija
Taip.

Tik , kolegos, kaip su GF įmokom? irgi skaičiuosis?

Editux36
627
#1039315 2012-03-08 20:01 Editux36

tilija rašė:


Taip.

Tik , kolegos, kaip su GF įmokom? irgi skaičiuosis?



Ne, nes darbuotojų natūra gautos pajamos nepriskiriamos įmokų į GF bazei.

Kur yra santuoka be meilės, ten atsiras meilė be santuokos. Benjamin Franklin.

zodiakas
2831
#1039560 2012-03-09 14:36 zodiakas
Patikslinkit kurios dienos kursu reikia perskaičiuoti ar pirkimo 02.06 atr išvažiavimo į komandiruotę 01.23?
Na pirkta prekė komandiruotės metu.Rašau avansinę ir suabejojau kurios dienos kursą imti?

Dewa
408
#1039667 2012-03-09 17:04 Dewa
Visos komandiruotės išlaidos, padarytos užsienio valiuta, įvertinamos pagal išvykimo į komandiruotę dieną galiojantį valiutos kursą.

Byla
12139
#1039743 2012-03-10 09:18 Byla redaguota: 2012-03-10 09-27

Tess rašė:


Nustatytas DU - 400 Lt.
Dienpinigiai - 382 Lt.
Tai turiu apmokestinti 182 Lt GPM ir Sodra? smile


Jei nustatytas DU 400 Lt , tai turite apmokestinti visą sumą tiek sodrai tiek GPM.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000062370

Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

amadina22
19802
#1039744 2012-03-10 09:32 amadina22

Byla rašė:



Tess rašė:


Nustatytas DU - 400 Lt.
Dienpinigiai - 382 Lt.
Tai turiu apmokestinti 182 Lt GPM ir Sodra? smile


Jei nustatytas DU 400 Lt , tai turite apmokestinti visą sumą tiek sodrai tiek GPM.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000062370



Kodėl?


Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Neringa10101
24
#1039754 2012-03-10 13:16 Neringa10101
Viršijanti 50 % DU dalis turi būti apmokestinama, bet ne visa

Byla
12139
#1039760 2012-03-10 14:13 Byla redaguota: 2012-03-10 14-26

amadina22 rašė:



Byla rašė:



Tess rašė:


Nustatytas DU - 400 Lt.
Dienpinigiai - 382 Lt.
Tai turiu apmokestinti 182 Lt GPM ir Sodra? smile


Jei nustatytas DU 400 Lt , tai turite apmokestinti visą sumą tiek sodrai tiek GPM.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000062370



Kodėl?



Todėl kad neatidžiai perskaičiau klausimą. smile smile
Daugiau taip nedarysiu. smile Ir skaityti iš ryto nesiseka... Ir suvokti ką perskaičiau... Žinau kad reikia dirbti, bet valkiojuosi po internetą... smile

Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

amadina22
19802
#1039763 2012-03-10 14:53 amadina22
Būna visiems, mane kartais irgi sustabdo, kai ne į tą pusę pradedu atsakinėti smile

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Editux36
627
#1039767 2012-03-10 15:07 Editux36

amadina22 rašė:


Būna visiems, mane kartais irgi sustabdo, kai ne į tą pusę pradedu atsakinėti smile



Nepastebėjau smile , Jūs visada į dešimtuką pataikot smile

Kur yra santuoka be meilės, ten atsiras meilė be santuokos. Benjamin Franklin.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis