Tininga
49047
#1392029 2018-05-16 10:02 Tininga

KALANKE rašė:


Taip, tą supratau, bet mes pvz kompensuojame jei dirbo poilsio dieną šeštadienį ir sekmadienį už 22 val.užtrukusias kelionėje 1 dieną pridedame prie atostogų. Jei mažiau užtruko kelionėje tada kaupiame iki 22 val ir vėl 1 dieną pridedame prie atostogų. smile

Kodėl vieną dieną? Juk reikia pridėti tokios pačios trukmės poilsį smile



Buha
231
#1392032 2018-05-16 10:07 Buha redaguota: 2018-05-16 10-14

Tininga rašė:



Buha rašė:



Dabar jau pradėjo aiškinti kitaip...


Ačiū už straipsnį.Tačiau net šiandien VDI puslapyje išaiškinimas apie 107 str. 4 dalį yra neišimtas ir nepakoreguotas (čia apie tai jog kelionės laikas po darbo valandų apmokamas faktiškai).Apmaudu, kad taip klaidina...

www.vdi.lt/Forms/Tekstas1.aspx?Tekstai_ID=1371

Tininga
49047
1   #1392034 2018-05-16 10:20 Tininga

Buha rašė:


Ačiū už straipsnį.Tačiau net šiandien VDI puslapyje išaiškinimas apie 107 str. 4 dalį yra neišimtas ir nepakoreguotas (čia apie tai jog kelionės laikas po darbo valandų apmokamas faktiškai).Apmaudu, kad taip klaidina...

www.vdi.lt/Forms/Tekstas1.aspx?Tekstai_ID=1371

Ten jie išvis prastai tvarko tą savo puslapį. Jokių naujų konsultacijų praktiškai neįdeda. O šis, kur įdėjau, tai yra gruodžio mėnesio komentaras, ir jei pastebėjote, jie kalba apie vieningos pozicijos formavimą. Merits jau seniai tą patį aiškino.



KALANKE
726
#1392035 2018-05-16 10:21 KALANKE

Tininga rašė:



KALANKE rašė:


Taip, tą supratau, bet mes pvz kompensuojame jei dirbo poilsio dieną šeštadienį ir sekmadienį už 22 val.užtrukusias kelionėje 1 dieną pridedame prie atostogų. Jei mažiau užtruko kelionėje tada kaupiame iki 22 val ir vėl 1 dieną pridedame prie atostogų. smile

Kodėl vieną dieną? Juk reikia pridėti tokios pačios trukmės poilsį smile



Vadovavausi šiuo išaiškinimu :
Atsižvelgiant į tai, kad DK 107 str. 4 d. numato būtent darbuotojo teisę į kelionės laiko kompensavimą, kai kelionė vyksta ne darbo laiku, teigtina, kad ir teisę pasirinkti vieną ar kitą kompensavimo būdą priklauso darbuotojui. Darbuotojo pasirinkimas gali būti realizuojamas bet kokiu būdu, su sąlyga, kad aiškiai išreiškiama darbuotojo valia, pvz.: bendru prašymu, pvz., visada pridėti komandiruotės laiką prie kasmetinių atostogų, individualiu prašymu, pvz., pridėti konkrečios komandiruotės poilsio laiką prie kasmetinių atostogų, bendru ar individualiu susitarimu su darbdaviu ir t.t. Atkreiptinas dėmesys, kad įstatymas nenumato, kiek už kiek valandų kompensuotino laiko kiek darbo ar kalendorinių kasmetinių atostogų dienų suteikti. Taigi darbuotojas, norėdamas pasinaudoti būtent kompensavimu papildomomis atostogų dienomis, pirmiausia turėtų sužinoti darbdavio siūlymą, kiek dienų už kiek valandų siūloma suteikti. Alternatyviai darbdavys gali deklaruoti savo siūlymą šiuo aspektu vidaus dokumentuose, pvz., darbo tvarkos taisyklėse.

Tininga
49047
#1392036 2018-05-16 10:22 Tininga

KALANKE rašė:



Tininga rašė:



KALANKE rašė:


Taip, tą supratau, bet mes pvz kompensuojame jei dirbo poilsio dieną šeštadienį ir sekmadienį už 22 val.užtrukusias kelionėje 1 dieną pridedame prie atostogų. Jei mažiau užtruko kelionėje tada kaupiame iki 22 val ir vėl 1 dieną pridedame prie atostogų. smile

Kodėl vieną dieną? Juk reikia pridėti tokios pačios trukmės poilsį smile



Vadovavausi šiuo išaiškinimu :
Atsižvelgiant į tai, kad DK 107 str. 4 d. numato būtent darbuotojo teisę į kelionės laiko kompensavimą, kai kelionė vyksta ne darbo laiku, teigtina, kad ir teisę pasirinkti vieną ar kitą kompensavimo būdą priklauso darbuotojui. Darbuotojo pasirinkimas gali būti realizuojamas bet kokiu būdu, su sąlyga, kad aiškiai išreiškiama darbuotojo valia, pvz.: bendru prašymu, pvz., visada pridėti komandiruotės laiką prie kasmetinių atostogų, individualiu prašymu, pvz., pridėti konkrečios komandiruotės poilsio laiką prie kasmetinių atostogų, bendru ar individualiu susitarimu su darbdaviu ir t.t. Atkreiptinas dėmesys, kad įstatymas nenumato, kiek už kiek valandų kompensuotino laiko kiek darbo ar kalendorinių kasmetinių atostogų dienų suteikti. Taigi darbuotojas, norėdamas pasinaudoti būtent kompensavimu papildomomis atostogų dienomis, pirmiausia turėtų sužinoti darbdavio siūlymą, kiek dienų už kiek valandų siūloma suteikti. Alternatyviai darbdavys gali deklaruoti savo siūlymą šiuo aspektu vidaus dokumentuose, pvz., darbo tvarkos taisyklėse.


Bet jei kelionėje užtruko dvi dienas, tai nemanau, kad teisinga suteikti 1 atostogų dieną... smile



KALANKE
726
#1392047 2018-05-16 10:49 KALANKE
Kodėl taip manote? juk jie nedirba, tai tik kelionė. Kol jūsų straipsnio šiandien nemačiau tai ir apmokėdavom dar viengubu tarifu ir plius už 22 val. 1 diena priklausydavo.
Dabar jau nebežinau kaip reikės elgtis. Visi buvo susipažinę su kompensavimo būdu, parašė prašymus kad prie atostogų pridėti. O dabar žiūri kad jau nebereikia apmokėti už tą dieną. Tik atiduoti .

Tininga
49047
#1392048 2018-05-16 10:52 Tininga

KALANKE rašė:


Kodėl taip manote? juk jie nedirba, tai tik kelionė. Kol jūsų straipsnio šiandien nemačiau tai ir apmokėdavom dar viengubu tarifu ir plius už 22 val. 1 diena priklausydavo.
Dabar jau nebežinau kaip reikės elgtis. Visi buvo susipažinę su kompensavimo būdu, parašė prašymus kad prie atostogų pridėti. O dabar žiūri kad jau nebereikia apmokėti už tą dieną. Tik atiduoti .

Na, ne vien atiduoti dieną - ją dar ir apmokėti.
Mano manymu, kad jei kelionė tęsiasi per dvi kalendorines dienas, tai reikėti pridėti 2 dienas prie atostogų. Jei sutelpa į vieną - tai tada vieną.



KALANKE
726
#1392052 2018-05-16 11:07 KALANKE
Mes viską pliusuojame ir kelionę po darbo valandų ir poilsio. Ir už 22 val. viena diena.
Gal tada reikėtų vadovui pasiūlyti kad už 12 val. priklauso 1 diena, gal būtų logiškiau?nes dabar jau nebemokėsime už tą dieną kai keliavo, tik atiduodant apmokėsim.

Tininga
49047
#1392055 2018-05-16 11:11 Tininga

KALANKE rašė:


Mes viską pliusuojame ir kelionę po darbo valandų ir poilsio. Ir už 22 val. viena diena.
Gal tada reikėtų vadovui pasiūlyti kad už 12 val. priklauso 1 diena, gal būtų logiškiau?nes dabar jau nebemokėsime už tą dieną kai keliavo, tik atiduodant apmokėsim.


O kodėl būtent 22 valandos jums = viena poilsio diena? smile


KALANKE
726
#1392060 2018-05-16 11:16 KALANKE
Tiesiog taip nusprendė.

Tininga
49047
#1392061 2018-05-16 11:23 Tininga

KALANKE rašė:


Tiesiog taip nusprendė.

Na, nežinau... Belieka pasidžiaugti, kad neturime bent jau šio galvosūkio smile



Dale123
20
#1392454 2018-05-21 14:09 Dale123
Sveiki,

Darbuotojas buvo komandiruotėje Austrijoje ir parvežė sąskaitą už viešbučio paslaugas. Ten nurodyta, jog apgyvendinimas, bet sąskaitos apačioje yra išskirstytos sumos apmokestinant 10 proc, ir 13 proc. PVM tarifais. Klausimas, ar man visą sąskaitos sumą dėti į komandiruotės sąnaudas (leidžiamus atskaitymus), ar aiškinti, kas tais tarifais apmokestinama( tikėtina kad viena suma yra pusryčiai, bet sąskaitoje nėra įvardinta) ir tiesiog darbuotojas turėtų grąžinti tą sumą, kuri būtų priskirta pusryčiams.

Tininga
49047
1   #1392458 2018-05-21 14:32 Tininga

Dale123 rašė:


Sveiki,

Darbuotojas buvo komandiruotėje Austrijoje ir parvežė sąskaitą už viešbučio paslaugas. Ten nurodyta, jog apgyvendinimas, bet sąskaitos apačioje yra išskirstytos sumos apmokestinant 10 proc, ir 13 proc. PVM tarifais. Klausimas, ar man visą sąskaitos sumą dėti į komandiruotės sąnaudas (leidžiamus atskaitymus), ar aiškinti, kas tais tarifais apmokestinama( tikėtina kad viena suma yra pusryčiai, bet sąskaitoje nėra įvardinta) ir tiesiog darbuotojas turėtų grąžinti tą sumą, kuri būtų priskirta pusryčiams.

Jei nėra išskirta ir įvardinta kaip pusryčiai, nemanau, kad galėtumėte reikalauti iš darbuotojo grąžinti šią sumą ar mažinti dienpinigius.
O PVM likimas priklausys nuo to, ar mėginsite jį grąžintis. Jei suma maža, ir tikrai žinote, kad per metus nesusidarys 50 €, tai tada galite iš karto dėti į sąnaudas.



KALANKE
726
#1392547 2018-05-22 12:21 KALANKE
Du klausimai:
1. Ar siunčiant į komandiruotę nuo 05.31įsakyme reikia nurodyti jau kitą t.y. naują nutarimą nors dar tik įsigalios.
2. Ar galima rašyti įsakyme " apmokamos visos išlaidos, kurios numatytos komandiručių sąnaudų atskaitymo iš pajamų tvarkoje"?ar reikia konkrečiai išvardinti?

Tininga
49047
#1392549 2018-05-22 12:30 Tininga

KALANKE rašė:


Du klausimai:
1. Ar siunčiant į komandiruotę nuo 05.31įsakyme reikia nurodyti jau kitą t.y. naują nutarimą nors dar tik įsigalios.
2. Ar galima rašyti įsakyme " apmokamos visos išlaidos, kurios numatytos komandiručių sąnaudų atskaitymo iš pajamų tvarkoje"?ar reikia konkrečiai išvardinti?

Birželiui dar galioja sena tvarka. Mes vardijame, kokias išlaidas ketiname apmokėti.



KALANKE
726
#1392550 2018-05-22 12:39 KALANKE
Supratau, ačiū

Borga
801
#1392596 2018-05-22 16:26 Borga

KALANKE rašė:


Du klausimai:
1. Ar siunčiant į komandiruotę nuo 05.31įsakyme reikia nurodyti jau kitą t.y. naują nutarimą nors dar tik įsigalios.
2. Ar galima rašyti įsakyme " apmokamos visos išlaidos, kurios numatytos komandiručių sąnaudų atskaitymo iš pajamų tvarkoje"?ar reikia konkrečiai išvardinti?



Kažką praleidau smile , kokį nutarimą turit minty?


Jei liūtas rodo dantis, dar nereiškia, kad jis šypsosi.

Tininga
49047
#1392599 2018-05-22 16:33 Tininga

Borga rašė:


Kažką praleidau smile , kokį nutarimą turit minty?

www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/1c07e590492411e8ade598b2394a491d
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/05eb6290492511e8ade598b2394a491d



Dovile976431
90
#1392703 2018-05-23 15:39 Dovile976431
Sveiki, įmonėje vairuotojas, perveža krovinius Lietuvoje, iš vieno miesto į kita, iš kito į dar kitą ir t.t .. ar būtinos komandiruotės, jei toks yra darbo pobūdis kiekvieną dieną? ar gerai jei pvz yra nustatytas pvz sutartas atlyginimas ant popierius Pvz. 800 Eur. į mėn. ir darbuotojas jį gauna be papildomų dienpinigių.

Tininga
49047
#1392707 2018-05-23 15:49 Tininga

Dovile976431 rašė:


Sveiki, įmonėje vairuotojas, perveža krovinius Lietuvoje, iš vieno miesto į kita, iš kito į dar kitą ir t.t .. ar būtinos komandiruotės, jei toks yra darbo pobūdis kiekvieną dieną? ar gerai jei pvz yra nustatytas pvz sutartas atlyginimas ant popierius Pvz. 800 Eur. į mėn. ir darbuotojas jį gauna be papildomų dienpinigių.

Labiau tiktų kompensacijos už darbą susijusį su važinėjimu, atliekamą kelionėje.




Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis