Savikaina statybos bendrovėje

M
mumu 75
2006-09-28 16:03 mumu
Visų pirma atsiprašau visų jei sukūriau naują temą, bet nieko panašaus neradau.
Mane domina kaip skaičiuojama savikaina statybos bendrovėje. Mūsų situacija tokia, statome gyvenamųjų namų kvartalą kuriame yra ir komunikacijos, bet niekaip negaliu išsiaiškinti kaip paskirstyti pavyzdžiui kelio, dujotiekio, apšvietimo darbus namams.
Kiek išsiaiškinau kelias, dujotiekis, vandentiekis gali būti perduoti į ekspluatuojančių organizacijų balansu. Gal galite plačiu papasakot apie šitą apskaitą arba duoti nuorodą kur apie tai pasiskaityti
Ačiū
K
Kamilia 897
2006-09-28 16:06 Kamilia
tax.lt/postt8968.html
blogai ieškojei smile
M
mumu 75
2006-09-28 16:22 mumu
Deja ten nieko panašaus apie mano situaciją nekalbama.
Man reikia išsiaiškinti kur ir kokiu principu dėti kelio ir komunikacijų savikainą prie statomų namų vertės.
Gal gali atsiliepti statybinių bendrovių buhalteriai
M
mumu 75
2006-09-28 19:23 mumu
Būsiu labai dėkingas
O
Oleg 519
2006-10-02 09:49 Oleg 2011-09-11 05-07

mumu rašė: Visų pirma atsiprašau visų jei sukūriau naują temą, bet nieko panašaus neradau.
Mane domina kaip skaičiuojama savikaina statybos bendrovėje. Mūsų situacija tokia, statome gyvenamųjų namų kvartalą kuriame yra ir komunikacijos, bet niekaip negaliu išsiaiškinti kaip paskirstyti pavyzdžiui kelio, dujotiekio, apšvietimo darbus namams.
Kiek išsiaiškinau kelias, dujotiekis, vandentiekis gali būti perduoti į ekspluatuojančių organizacijų balansu. Gal galite plačiu papasakot apie šitą apskaitą arba duoti nuorodą kur apie tai pasiskaityti
Ačiū


O kodėl nenorite apskaityti kelią kaip atskyrą objektą?
M
mumu 75
2006-10-02 09:53 mumu
Atskiru objektu norėčiau apskaityti, bet nežinau kur tą apskaitą vesti, ar balanse, nebaigtos statybos sąskaitoj ar excelyje, ir kaip reikės perduoti kitoms organizacijoms kurios perims šiuos kelius į savo balansą
O
Oleg 519
2006-10-02 11:06 Oleg 2011-09-11 05-07

mumu rašė: Atskiru objektu norėčiau apskaityti, bet nežinau kur tą apskaitą vesti, ar balanse, nebaigtos statybos sąskaitoj ar excelyje, ir kaip reikės perduoti kitoms organizacijoms kurios perims šiuos kelius į savo balansą


Na, kol statote - pas savę - nebaigtos statybos sąskaitose.

Kai perduosite - t.y. apiforminsite perdavimo piėmimo aktą ar kažką panašaus - tuomet jau nebereikės vęsti.

Kaip nebebūtų savikaina objekto i perdavimo-priemimo akta reikes irasyti. Reiskia ir paskaiciuoti ja reikia.
B
bumbuh 307
2006-10-17 12:33 bumbuh
Man taip pat labai aktuali ši tema. Kiek teko domėtis, statybos objektas šiuo atveju - visas gyvenamasis rajonas, o ne atskiras namas, kelias ar komunikacijos. Tokiu atveju, lyg ir nereikia skaičiuoti labai tikslios kiekvieno namo savikainos.
L
lorita 2757
2006-10-17 16:23 lorita
Taip, aktuali tema. Truputį teko domėtis taipogi. Pritarčiau Bumbuh. Nežinau, kaip skaičiuoja savikainą užsakovas, o iš genrangovo pozicijos manyčiau, kad savikaina skaičiuojama visai visumai, visam projektui (pagal sutartį) nuo inž. geolog. tyrinėjimų, techn. proj. parengimo, aplinkos apsaugos dalimi, kelio darbais, vandentiekiu, kt. darbais, namų statyba, žinoma, samdant rangovus.
B
bumbuh 307
2006-10-18 11:04 bumbuh
Aš neseniai pradėjau buhalteriauti naujai įkurtoje įmonėje, kuri kaip tik yra statybų užsakovas (generalinio rangovo nebus, patys sudarinėsim sutartis su įvairiais rangovais, kurie atlikinės darbus savo medžiagomis). Trūksta patirties ir žinių. Labai neaišku, kaip reikės elgtis su bendros paskirties žemės sklypais, kuriuose bus nutiesti keliai, šaligatviai, komunikacijos, įrengti gręžiniai, sklypais, kuriuose bus įkurtos rekreacijos zonos - miškelis, parkelis. Kaip nurašinėti jų įrengimo išlaidas ir pačių žemės sklypų vertę.
Ačiū Loritai už nuomonę, gal dar kas nors galėtų pasidalinti žiniomis ir patirtimi šioje srityje. Būčiau labai dėkinga už pagalbą.
M
marsiete 900
2006-10-18 11:37 marsiete 2011-09-11 05-08

mumu rašė: Atskiru objektu norėčiau apskaityti, bet nežinau kur tą apskaitą vesti, ar balanse, nebaigtos statybos sąskaitoj ar excelyje, ir kaip reikės perduoti kitoms organizacijoms kurios perims šiuos kelius į savo balansą

Deja tai nereglamentuoti dalykai.
Kiekvienam buhalteriui tenka išradinėti dviratį toje srityje. Bendrai skaičiuoti projektą paprasčiau, paskui išvesti vieno metro tarkim savikaina įskaitant kelius ir kitas komunikacijos. Jei yra poreikis, tai galima kiekvieno namo, ar kito objekto, kelio savikaina vesti atskirai. Bet vistiek bus bendru darbu kuriuos teks skirstyti proporcingai kokiai tai bazei. Dažniausiai balanse tai skirstyti nelabai realu, ypač jei atlyginimai nėra paskirstyti pagal objektus. Tam kuriamos papildomos lenteles, pažymos.Jei žinote, ką konkrečiai turi būti perduota kitiems, tai iškarto reiktu sekti to objekto savikaina.
M
Modestas 6751
2006-10-18 15:56 Modestas 2011-09-11 05-08

marsiete rašė:

mumu rašė: Atskiru objektu norėčiau apskaityti, bet nežinau kur tą apskaitą vesti, ar balanse, nebaigtos statybos sąskaitoj ar excelyje, ir kaip reikės perduoti kitoms organizacijoms kurios perims šiuos kelius į savo balansą

Deja tai nereglamentuoti dalykai.
Kiekvienam buhalteriui tenka išradinėti dviratį toje srityje. Bendrai skaičiuoti projektą paprasčiau, paskui išvesti vieno metro tarkim savikaina įskaitant kelius ir kitas komunikacijos. Jei yra poreikis, tai galima kiekvieno namo, ar kito objekto, kelio savikaina vesti atskirai. Bet vistiek bus bendru darbu kuriuos teks skirstyti proporcingai kokiai tai bazei. Dažniausiai balanse tai skirstyti nelabai realu, ypač jei atlyginimai nėra paskirstyti pagal objektus. Tam kuriamos papildomos lenteles, pažymos.Jei žinote, ką konkrečiai turi būti perduota kitiems, tai iškarto reiktu sekti to objekto savikaina.



Didžiosios knygos sąskaitoje realu apskaityti, tik reikia detalizuoti labai sąskaitas, kaip pvz:
D 603XX transporto išlaidos ( objekto šifras 603/3-1)
D 603XX transporto išlaidos (603/3-2)

Puikiai taikau šį metodą, o informacija tiek naudinga FA sudaryti tiek menedžmento apskaitai.

25 reglamentuoja apskaityti ir išskirti atskirus objektus.
M
marsiete 900
2006-10-18 16:11 marsiete
jei tokiu objektu daug, ne keleta, darosi perkrautas operacijų sąrašas, ypač jei į tą 603 reikia suvaikščioti iš bendros sąskaitos, pvz 20... medžiagos, arba DU
M
marsiete 900
2006-10-18 16:15 marsiete 2011-09-11 05-08
[quote=Modestas]
25
- tai sutarčių apskaita, statomas kvartalas ( dažnai užsakovo dar nėra, jei yra - tuo labiau, viena sutartis) nereiškia, kad bus x namų - x objektų ir t.t , tai pagal 25 gali būti 1 objektas
M
Modestas 6751
2006-10-18 16:17 Modestas 2011-09-11 05-08

marsiete rašė: jei tokiu objektu daug, ne keleta, darosi perkrautas operacijų sąrašas, ypač jei į tą 603 reikia suvaikščioti iš bendros sąskaitos, pvz 20... medžiagos, arba DU


Ir kiek tų daug? 10....nėra daug. Jei daugiau - galima pagal meistrus, padalinius.
Taip, detalizuoti kiekvieną reikės sąnaudų rūšį (medžiagos, DU, transportas....). Tam darbui žinoma įjungiami ir objekto atsakingi asmenys....o kas jiems? tereikia šifrą nurodyti.
M
Modestas 6751
2006-10-18 16:19 Modestas 2011-09-11 05-08
[quote=marsiete][quote=Modestas]
25
- tai sutarčių apskaita, statomas kvartalas ( dažnai užsakovo dar nėra, jei yra - tuo labiau, viena sutartis) nereiškia, kad bus x namų - x objektų ir t.t , tai pagal 25

Gali, aš neneigiu.
M
marsiete 900
2006-10-18 16:20 marsiete
Taip 10 nedaug, tikrai patogu, bet 20 jau nebe, o kaupiant per kelis metus susidaro 100 tada išvis amen butu
M
Modestas 6751
2006-10-18 16:24 Modestas 2011-09-11 05-08

marsiete rašė: Taip 10 nedaug, tikrai patogu, bet 20 jau nebe, o kaupiant per kelis metus susidaro 100 tada išvis amen butu


Sekančiais metais naudoji tuos pačius šifrus, jei objektai užbaigiami per vienerius metus. Na jeigu Jūs statote po 2-5 metus - tada -inoma daug. Bet jeigi per vienerius - nereikia naujų įvedinėti. T
B
bumbuh 307
2006-11-29 11:17 bumbuh
Sveiki,
na pas mus bus gyvenvietė - netoli 100 ind. namukų pagal beveik 10 skirtingų projektų. Statybos vyks apie 3-5 metus. Iš anksto neįmanoma žinoti kiek kokių namukų bus pastatyta - rinksis pirkėjas sudarinėdamas sutartį. Kaip tokiu atveju paskirstyti bendras išlaidas (projektas, komunikacijos ir kt.), prie ko "prisirišti", ir ar tikrai tai būtina. Gal galima, pvz. apskaitos politikoje nurodyti, kad tokios išlaidos amortizuojamos per, tarkim, 3 metus (ar tai labai kvaila mintis smile )
B
bumbuh 307
2006-11-29 12:38 bumbuh 2011-09-11 05-11

bumbuh rašė: Sveiki,
na pas mus bus gyvenvietė - netoli 100 ind. namukų pagal beveik 10 skirtingų projektų. Statybos vyks apie 3-5 metus. Iš anksto neįmanoma žinoti kiek kokių namukų bus pastatyta - rinksis pirkėjas sudarinėdamas sutartį. Kaip tokiu atveju paskirstyti bendras išlaidas (projektas, komunikacijos ir kt.), prie ko "prisirišti", ir ar tikrai tai būtina. Gal galima, pvz. apskaitos politikoje nurodyti, kad tokios išlaidos amortizuojamos per, tarkim, 3 metus (ar tai labai kvaila mintis smile )

Žinau, kad esu labai įkyri, bet labai reikia info smile Ir dar, ką reiškia perduoti į kitos ( bendrijos arba ekspluatuojančios) įmonės balansą, kur tokiu atveju dėti objekto įsigyjimo arba įrengimo savikainą. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui