Demia
1067
#12952 2003-06-11 18:29 Demia
Ar yra cia buhalteriu, kurie veda buhalterija kokioj nors turizmo agenturoje?

"Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkiaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas."

Elvyra
132
#147609 2005-02-23 14:44 Elvyra
Kaip manote, ar gidui, dirbančiam užsienyje reikia mokėti dienpinigius, ar tai bus nutolusi darbo vieta? smile

areta
785
#211683 2005-10-04 17:12 areta
Sveiki,
mūsų įmonė PVM mokėtoja užsiimanti mažmenine prekyba sumanė platinti sanatorijų kelialapius. T.y. sanatorijos mums parduoda kelialapius viena kaina su 5% PVM, o mes juos brangiau parduodame įvairiems FA ir monėms...
Kaip šiuo atveju dėl PVM? Kaip mes turėtumėm išrašyti PVM SF???
Pvz. sanatorijos sąskaita mums : 342,86 + 17,14 PVM (360 Lt)
Mes iš žmogaus už šį kelialapį gaunam 400 Lt, bet kaip PVM??? Mes licenzijos verstis turizmu dar neturim...
Būsiu labai dėkinga už atsakymus :)

A.s.

artas71
12711
#211686 2005-10-04 17:17 artas71
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/2B8724D65A6C1D8742256F09004B23A4

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

areta
785
#212796 2005-10-06 15:14 areta
Ačiū už nuorodą :)
Kaip suprantu- mes išrašom PVM SF nerodydami PVM, su prierašu "spec.apmokest schema....."?
Tuomet manau galutiniam vartotojui, kuris yra PVM mokėtojas neapsimoka pirkti iš mūsų - juk PVM nesusigrąžins...
Ar teisingai?

A.s.

artas71
12711
#212798 2005-10-06 15:17 artas71
Taip. Tiktai abejoju, kad už kelialapį galima PVM susigrąžinti.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

areta
785
#212813 2005-10-06 15:45 areta
Dėkui Artai71

A.s.

Gob
703
#230239 2005-11-28 12:20 Gob
Sveiki. Gal kas galite pasakyti ar sudetinga vesti turizmo imones apskaita. Siandien pasiule, net nezinau sutikti ar ne. Manau, kad ten gali buti daugybe visokiu niuansu.

dalka
554
#230319 2005-11-28 14:28 dalka redaguota: 2011-09-11 03-55

Gob rašė:

Sveiki. Gal kas galite pasakyti ar sudetinga vesti turizmo imones apskaita. Siandien pasiule, net nezinau sutikti ar ne. Manau, kad ten gali buti daugybe visokiu niuansu.


Sudėtinga. Niuansų ten tikrai daugybė. Aš pati nebandžiau, bet kas dirbo, sako, kad paskui bet kur dirbti lengva smile

Gob
703
#261819 2006-03-23 10:35 Gob redaguota: 2011-09-11 04-54

artas71 rašė:

Taip. Tiktai abejoju, kad už kelialapį galima PVM susigrąžinti.


Sveikas artai,
Tai kaip is tikruju yra su PVM nuo marzos kai skaiciuoji:
1. ar 100* 18proc
2. ar 100-15.254 proc
Ziuriu toke jusu nuorodoje marzos PVM skaiciuoja pagal 2 varianta, o viena buhaltere skaiciuoja 1 variantu. tai kas teisingiau, o ji jau seniai turizme dirba smile
Be to kai skaiciuoji 2 variantu gaunasi mazesnis moketinas PVM.

Loreta13
31055
#261849 2006-03-23 11:28 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-54
Gob

15,25+84,75=100
84.75 marža
15,25 maržos PVM
100 -skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo kainų

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Gob
703
#261951 2006-03-23 13:53 Gob redaguota: 2011-09-11 04-54

Loreta13 rašė:


Gob

15,25+84,75=100
84.75 marža
15,25 maržos PVM
100 -skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo kainų


Tai Loreta as ta ir klausiu, jei pvz:
Gauta pajamu 2000
Sanaudos 400 su PVM, tai marza su PVM 2000-400=1600
ir reikia tada:
1. 1600-15.254proc=1355.94 marza be PVM
ar
2. 1600*18 proc.=......
Kuri varianta as turiu rinktis, nes as mau kad teisingesnis yra 1.

Gob
703
#261983 2006-03-23 15:07 Gob
Loretukai, patikslink mane.

Loreta13
31055
#261984 2006-03-23 15:10 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-54
Gob
Na matyt nėra taip.
Jei čia kalba apie turizmo įmones.
Tokia schema jie turbūt perparduoda turus, keliones.
Tarkime, perka už 2000 Lt
Parduoda lietuviečiui už 3000 Lt
Tai marža 847,46
Maržos PVM 152,54
Pajamos čia bus 3000-152,54=2847.46
Pardavimo PVM 152,54
Pardavimo savikaina 2000

O veiklos sąnaudos fiksuojamos atskirai

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Gob
703
#262066 2006-03-24 07:22 Gob redaguota: 2011-09-11 04-54

Loreta13 rašė:


Gob
Na matyt nėra taip.
Jei čia kalba apie turizmo įmones.
Tokia schema jie turbūt perparduoda turus, keliones.
Tarkime, perka už 2000 Lt
Parduoda lietuviečiui už 3000 Lt
Tai marža 847,46
Maržos PVM 152,54
Pajamos čia bus 3000-152,54=2847.46
Pardavimo PVM 152,54, tai sita suma negi dar reikia parodyti 0600 formoj, kaip pardavimo PVM, bet kiek zinau turizme paslaugos apsimokestina 0% PVM arba is vis neapsimokestina, tai is kur atsiranda pardavimo PVM
Pardavimo savikaina 2000

O veiklos sąnaudos fiksuojamos atskirai



Sveika, radau komentara jusu, o kaip reiketu tokiu atveju daryti korespondencijas va cia man jau ir nebe suprantama, kaip visa tai koresponduoti.
O pajamos nuo kuriu skaiciuojamas pelnas bus 2847.46?

Nezianau ar turesit noro man kvailai paaiskinti.

Loreta13
31055
#262083 2006-03-24 08:12 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-54
Gob
Jums atsakydama aš visai nesigilinau į PVM tarifo taikymą-18, 0 ar neapmokestinama.
Aš jums bandžiau paaiškinti maržos principą.
Marža-tai skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo kainos, minus maržos PVM.
O tas maržos PVM, žinoma, gali būti ir 0. Ir marža-tai ne koks pelno skaičiavimo būdas, o PVM apskaičiavimui taikoma schema

O dėl PVM skaitykite PVMĮ komentarą
Tarkime 105 straipsnis skirtas tik jums.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Gob
703
#262155 2006-03-24 10:08 Gob redaguota: 2011-09-11 04-54

Loreta13 rašė:


Gob
Jums atsakydama aš visai nesigilinau į PVM tarifo taikymą-18, 0 ar neapmokestinama.
Aš jums bandžiau paaiškinti maržos principą.
Marža-tai skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo kainos, minus maržos PVM.
O tas maržos PVM, žinoma, gali būrti ir 0. Ir marža-tai ne koks pelno skaičiavimo būdas, o PVM apskaičiavimui taikoma schema

O dėl PVM skaitykite PVMĮ komentarą
Tarkime 105 straipsnis skirtas tik jums.


Didelis aciu uz pagalba. smile

ro
109
#271430 2006-04-27 09:51 ro redaguota: 2011-09-11 04-56

Loreta13 rašė:


Gob
Na matyt nėra taip.
Jei čia kalba apie turizmo įmones.
Tokia schema jie turbūt perparduoda turus, keliones.
Tarkime, perka už 2000 Lt
Parduoda lietuviečiui už 3000 Lt
Tai marža 847,46
Maržos PVM 152,54
Pajamos čia bus 3000-152,54=2847.46
Pardavimo PVM 152,54
Pardavimo savikaina 2000

O veiklos sąnaudos fiksuojamos atskirai



Norejau issiaiskint viena dalyka, kodel lietuvaiciui turizmo paslaugas parduoda butent uz 3000 Lt? Yra nustatyti kokie apribojimai? O gal tik rinka diktuoja savo kaina?
Suprantu, kad 1000 Lt yra TAVO pelnas + PVM. O kaip jei tu nesi PVM moketojas? Ketinu uzsiimti poilsio organizavimu kaip individualia veikla, nes turizmo paslaugu teikeju gali buti tik juridinis asmuo, be to ten dar yra visokiu man ne pagal kisene niuansu. Juk savokos "poilsio organizavimas" ir "turizmas" skirtingos ? Pasidalinkit savo ziniom kas jau "isisukes" sioje veikloje.
Buciau be galo dekinga:) ir sorry uz daugiau nei viena "dalyka" smile smile

Atliekų rūšiavimui - taip.( www.espp.lt).

ro
109
#271582 2006-04-27 14:05 ro
teisinga kritika irgi laukiama smile

Atliekų rūšiavimui - taip.( www.espp.lt).

ro
109
#271962 2006-04-28 12:33 ro redaguota: 2011-09-11 04-56

ro rašė:

teisinga kritika irgi laukiama smile


tai gal kokia pavyzdine islaidu samata pridetumet. butu tikrai idomu paanalizuot.

Atliekų rūšiavimui - taip.( www.espp.lt).


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis