antane
1
#340968 2006-11-20 12:01 antane
Pradėjau tvarkyti buhalteriją įmonės,kuri įregistruota 2005 metų pabaigoje.Direktorius ir buhalteris priimti įpusėjus 2006 metus.Įmonė veiklos nevykdė.Visus įmonės reikalus tvarkė akcininko įgaliotas fizinis asmuo.Yra sąskaitos,kvitai,pateisinantys reklamos ir kt.išlaidas.Visa tai sudėta į sąnaudas,mažinančias apmokest.pelną.Gal kas žinot,ar galėjo akcininko įgaliotas asmuo,ne įmonės darbuotojas. tvarkyti visus piniginius reikalus:imti pinigus iš įmonės sąskaitos,apmokėti sąskaitas ir pan. Kur apie tai parašyta smile

Ačiū!

meskinija
125
#341071 2006-11-20 15:03 meskinija
bent anksčiau tai būdavo, kad be direktoriaus neregistruodavo įmonės ,reikia papažiurėti įmonės registravimo dokumentus o šiaip tai pagal įmonės tipą reikia žiųrėti įstatymą yra juk VĮ įstatymas,AB įstatymas ,ten viskas parašyta

tomcexx
2
#344760 2006-11-29 22:16 tomcexx redaguota: 2011-09-11 05-11
gal zinote ku galima rasti koki aprasyma apie ir TAS metodu palyginima

aciu

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis