Apskaita

A
antane 1
2006-11-20 12:01 antane
Pradėjau tvarkyti buhalteriją įmonės,kuri įregistruota 2005 metų pabaigoje.Direktorius ir buhalteris priimti įpusėjus 2006 metus.Įmonė veiklos nevykdė.Visus įmonės reikalus tvarkė akcininko įgaliotas fizinis asmuo.Yra sąskaitos,kvitai,pateisinantys reklamos ir kt.išlaidas.Visa tai sudėta į sąnaudas,mažinančias apmokest.pelną.Gal kas žinot,ar galėjo akcininko įgaliotas asmuo,ne įmonės darbuotojas. tvarkyti visus piniginius reikalus:imti pinigus iš įmonės sąskaitos,apmokėti sąskaitas ir pan. Kur apie tai parašyta smile

Ačiū!
M
meskinija 125
2006-11-20 15:03 meskinija
bent anksčiau tai būdavo, kad be direktoriaus neregistruodavo įmonės ,reikia papažiurėti įmonės registravimo dokumentus o šiaip tai pagal įmonės tipą reikia žiųrėti įstatymą yra juk VĮ įstatymas,AB įstatymas ,ten viskas parašyta
T
tomcexx 2
2006-11-29 22:16 tomcexx 2011-09-11 05-11
gal zinote ku galima rasti koki aprasyma apie ir TAS metodu palyginima

aciu
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui