lllaima
311
2   #1423490 2020-04-23 12:08 lllaima
Pajamuojam į bendrą katilą, o nurašome pagal kiekvienos auto kelionės sunaudotą kiekį iš to bendro katilo kiekvieno mėn. gale.

Kristiana__
8497
1   #1423491 2020-04-23 12:19 Kristiana__
Jaučiu ir man pribrendo reikalas taip daryt. Ba su tais pajamavimais ant kiekvienos mašinos jau nelaiko nervai.

Kuo mažiau taisyklių, tuo gyvenimas paprastesnis.

lllaima
311
#1423492 2020-04-23 13:15 lllaima
Nurašom į suteikt. pasl. savikainą, tai vistiek įmonės sąnaudos. Tik normas sekti pagal mašinas ir viskas OK. smile

Saule65
1463
#1423494 2020-04-23 14:15 Saule65
O ar tvarkote šį žurnalą? Įdedu iš mokesčių suflerio:
Degalų apskaitos tvarkymas transporto įmonėje kas mėnesį
PASKELBTA: 2019-09-12
Vilkikas neprivalo grįžti į Lietuvą kiekvieno mėnesio paskutinę dieną, kad būtų galima užfiksuoti skaitiklių rodmenis ar užregistruoti per mėnesį įsigytų degalų kiekį. Gali būti naudojamos tokios informacijos perdavimo priemonės kaip interneto ar mobilusis ryšys. Taip įmonės buhalterija gali laiku gauti degalų apskaitos žurnalui pildyti reikalingą informaciją ir skaitmenines dokumentų kopijas bei ataskaitas.

Klausimas

Pagal naftos produktų ir avanso apskaitos reikalavimus įmonė privalo degalų kiekį ir nuvažiuotus kilometrus įtraukti į avanso apyskaitą ne rečiau kaip kas mėnesį. Kaip elgtis, jei vilkikų vairuotojai važiuoja ilgiau (2–3 mėnesius)?

MERITS atsakymas

Šiuo metu yra tokių priemonių, kaip internetas ar mobilusis ryšis, ir rašytinė ar vaizdo informacija gali būti perduodama elektroniniu paštu, SMS žinute, naudojant įvairias ryšio programėles ir panašiai. Iki šiol egzistuoja ir tradicinis paštas, kuriuo gali būti siunčiami popieriniai dokumentai, jeigu įmonei taip patogiau.

Taigi yra įvairių priemonių gauti skaitiklių rodmenis ir žurnalui, kurį pildyti reikalauja Naftos produktų, bioproduktų, kitų degiųjų skystų produktų ir gamtinių dujų apskaitos taisyklės (VMI viršininko 2011-01-25 įsakymas Nr. VA-16), reikalingus dokumentus ar jų skaitmenines kopijas. Buhalteris neprivalo mėnesio paskutinę dieną įlipti į kiekvieną vilkiką ir asmeniškai nurašyti skaitiklių rodmenis. Taip pat nebūtina įrašus registre daryti tik remiantis originaliais dokumentais.

Kaip ir kada pateikti reikalingą informaciją ir dokumentus (dokumentų kopijas, ataskaitas, o vėliau – originalus), nustato įmonė.

blackgate
3781
#1423497 2020-04-23 14:51 blackgate

Kristiana__ rašė:


Jaučiu ir man pribrendo reikalas taip daryt. Ba su tais pajamavimais ant kiekvienos mašinos jau nelaiko nervai.


Žiūrint kaip pajamuojate, jei rankiniu būdu, tuomet žinoma marios darbo, bet būna, kad programa automatiškai nuskaito sąskaitų duomenis ir skaido pirkimus pagal mašinas.

Neiti priekin, lygu žengti atgal.

Kristiana__
8497
#1423498 2020-04-23 14:57 Kristiana__
Ne dėl darbo kiekio čia susimasčiau į bendrą katilą vesti. Dėl informacijos stokos - atsiranda atvejų, kai priskirtas korteles atiduoda kitai mašinai, o aš sužinau, kai jau prieinu prie kuro nurašymo ir pamatau, kad ta mašina kuro "nesipylė". Su mano programos galimybėmis, tada laukia daug kruvino darbo atstatyti teisybei. Šiandien trūko kantrybė smile Turiu ką veikti ir be nesąmoningo taisymo smile
Ačiū smile


blackgate rašė:


Žiūrint kaip pajamuojate, jei rankiniu būdu, tuomet žinoma marios darbo, bet būna, kad programa automatiškai nuskaito sąskaitų duomenis ir skaido pirkimus pagal mašinas.




Kuo mažiau taisyklių, tuo gyvenimas paprastesnis.

Kristiana__
8497
#1423499 2020-04-23 15:04 Kristiana__
Tai kad neturim jo pildyti.
Ar Jūs turit kuro talpyklų ?




Saule65 rašė:


O ar tvarkote šį žurnalą? Įdedu iš mokesčių suflerio:
Degalų apskaitos tvarkymas transporto įmonėje kas mėnesį
PASKELBTA: 2019-09-12
Vilkikas neprivalo grįžti į Lietuvą kiekvieno mėnesio paskutinę dieną, kad būtų galima užfiksuoti skaitiklių rodmenis ar užregistruoti per mėnesį įsigytų degalų kiekį. Gali būti naudojamos tokios informacijos perdavimo priemonės kaip interneto ar mobilusis ryšys. Taip įmonės buhalterija gali laiku gauti degalų apskaitos žurnalui pildyti reikalingą informaciją ir skaitmenines dokumentų kopijas bei ataskaitas.

Klausimas

Pagal naftos produktų ir avanso apskaitos reikalavimus įmonė privalo degalų kiekį ir nuvažiuotus kilometrus įtraukti į avanso apyskaitą ne rečiau kaip kas mėnesį. Kaip elgtis, jei vilkikų vairuotojai važiuoja ilgiau (2–3 mėnesius)?

MERITS atsakymas

Šiuo metu yra tokių priemonių, kaip internetas ar mobilusis ryšis, ir rašytinė ar vaizdo informacija gali būti perduodama elektroniniu paštu, SMS žinute, naudojant įvairias ryšio programėles ir panašiai. Iki šiol egzistuoja ir tradicinis paštas, kuriuo gali būti siunčiami popieriniai dokumentai, jeigu įmonei taip patogiau.

Taigi yra įvairių priemonių gauti skaitiklių rodmenis ir žurnalui, kurį pildyti reikalauja Naftos produktų, bioproduktų, kitų degiųjų skystų produktų ir gamtinių dujų apskaitos taisyklės (VMI viršininko 2011-01-25 įsakymas Nr. VA-16), reikalingus dokumentus ar jų skaitmenines kopijas. Buhalteris neprivalo mėnesio paskutinę dieną įlipti į kiekvieną vilkiką ir asmeniškai nurašyti skaitiklių rodmenis. Taip pat nebūtina įrašus registre daryti tik remiantis originaliais dokumentais.

Kaip ir kada pateikti reikalingą informaciją ir dokumentus (dokumentų kopijas, ataskaitas, o vėliau – originalus), nustato įmonė.




Kuo mažiau taisyklių, tuo gyvenimas paprastesnis.

Saule65
1463
#1423500 2020-04-23 15:24 Saule65
Aš irgi taip pagalvojau, bet kalba apie vilkikus. Tik radau ir pasidalinau ir pati suabejojau.

lllaima
311
1   #1423501 2020-04-23 15:26 lllaima
To žurnalo reikia tiems kas laiko talpyklose.

Saule65
1463
#1423510 2020-04-24 07:45 Saule65
Kaip apskaitoje vairuotojų DU, sosdros įmokas, dienpinigius, transporto remontą, keliate tiesiai į 6kl savikainą paslaugų ir prekių?

Kristiana__
8497
#1423547 2020-04-27 09:10 Kristiana__ redaguota: 2020-04-27 09-13
Gavom subsidiją smile
Kaip kažkas rašė - jokių patvirtinimų apie dokumentų gavimą ir pan. Kantrybės dėka sulaukėm pinigėlių į sąskaitą. Gavom mažiau nei priskaičiavom.
Gal ir Jūs jau gavote ?


blackgate rašė:


Gavome atsakymą, kad dokumentai priimti ir daugiau jokio atsako. Įdomu, koks bus rezultatas, ar gausime subsidijas. Realiai dėl karantino apribojimų visoje ES veikla buvo beveik pristabdyta, bet kita vertus krovinių gabenimo veikla juk nebuvo LR Vyriausybės uždrausta tiesiogiai, ar nebus ta priežastis nemokėti paramos? smile




Kuo mažiau taisyklių, tuo gyvenimas paprastesnis.

blackgate
3781
#1423578 2020-04-27 13:54 blackgate

Kristiana__ rašė:


Gavom subsidiją smile
Kaip kažkas rašė - jokių patvirtinimų apie dokumentų gavimą ir pan. Kantrybės dėka sulaukėm pinigėlių į sąskaitą. Gavom mažiau nei priskaičiavom.
Gal ir Jūs jau gavote ?


blackgate rašė:


Gavome atsakymą, kad dokumentai priimti ir daugiau jokio atsako. Įdomu, koks bus rezultatas, ar gausime subsidijas. Realiai dėl karantino apribojimų visoje ES veikla buvo beveik pristabdyta, bet kita vertus krovinių gabenimo veikla juk nebuvo LR Vyriausybės uždrausta tiesiogiai, ar nebus ta priežastis nemokėti paramos? smile





Mes dar negavome. smile

Neiti priekin, lygu žengti atgal.

Kristiana__
8497
#1423586 2020-04-27 14:33 Kristiana__
Tadum kantrybės smile


blackgate rašė:

Mes dar negavome. smile




Kuo mažiau taisyklių, tuo gyvenimas paprastesnis.

deimantynas
28
#1423590 2020-04-27 15:49 deimantynas

blackgate rašė:


Kažkada rašiau užklausimą dėl VDU skaičiavimo, kai naudojamasne dirbtų, bet nustatytų valandų skaičius ir gavau ilgą, šablonišką atsakymą, kad "skaičiuojant darbuotojo vidutinį valandinį darbo užmokestį turi būti vadovaujamais Aprašo nuostatomis, t.y. skaičiuojamojo laikotarpio darbo užmokestį dalijant iš faktiškai dirbtų per tą laikotarpį valandų skaičiaus (įskaitant viršvalandžius)." smile




Laba diena, gal galite suteikti daugiau informacijos kaip paskaičiuoti dartbo užmokestį vairuotojams kurie dirba pagal indvidualų darbo grafiką. Kaip paskaičiuoti mėnesinį darbą jei viei dirba 6 savaites, kiti mėnesį, dar kiti 8 savaites? Gal turite pavyzdžių? Kaip tabelį žymite? Ir kur jie dedami kai grįžta, bet nedirba.

blackgate
3781
#1423603 2020-04-28 10:02 blackgate

deimantynas rašė:



blackgate rašė:


Kažkada rašiau užklausimą dėl VDU skaičiavimo, kai naudojamasne dirbtų, bet nustatytų valandų skaičius ir gavau ilgą, šablonišką atsakymą, kad "skaičiuojant darbuotojo vidutinį valandinį darbo užmokestį turi būti vadovaujamais Aprašo nuostatomis, t.y. skaičiuojamojo laikotarpio darbo užmokestį dalijant iš faktiškai dirbtų per tą laikotarpį valandų skaičiaus (įskaitant viršvalandžius)." smile




Laba diena, gal galite suteikti daugiau informacijos kaip paskaičiuoti dartbo užmokestį vairuotojams kurie dirba pagal indvidualų darbo grafiką. Kaip paskaičiuoti mėnesinį darbą jei viei dirba 6 savaites, kiti mėnesį, dar kiti 8 savaites? Gal turite pavyzdžių? Kaip tabelį žymite? Ir kur jie dedami kai grįžta, bet nedirba.



Jeigu vairuotojams nustatyta suminė darbo laiko apskaita, apskaitant darbo laiką, skaičiuojant darbo užmokestį reikia, reikia vadovautis suminės darbo laiko apskaitos taisyklėmis.
Tabelyje žymimos dirbtos valandos, kai vairuotojai grįžta, jiems žymimas poilsio laikas arba atostogos pagal grafiką ar atskirą prašymą.

Neiti priekin, lygu žengti atgal.

deimantynas
28
#1423608 2020-04-28 10:42 deimantynas
Taip, šitas aišku bet gal turite apie sumine darbo apskaitą pavyzdžių ir dokumentų, kad būtų galima pasigilinti? Ir dar aktualesnis dalykas individualus darbo laiko režimas, kaip tai sutvarkyti ir gal taip pat kokios nors informacijos kad pasigilinti būtų galima?

Tininga
49584
#1423609 2020-04-28 10:49 Tininga

deimantynas rašė:


Taip, šitas aišku bet gal turite apie sumine darbo apskaitą pavyzdžių ir dokumentų, kad būtų galima pasigilinti? Ir dar aktualesnis dalykas individualus darbo laiko režimas, kaip tai sutvarkyti ir gal taip pat kokios nors informacijos kad pasigilinti būtų galima?

Aš labai abejočiau, kad vairuotojui galima nustatyti individualų darbo laiko režimą. VDI puslapyje yra nemažai konsultacijų apie vairuotojų darbo laiko apskaitą. Panagrinėkite.



deimantynas
28
#1423610 2020-04-28 10:53 deimantynas
Vairuotojams pagal viską ir manau galima taikyti tik individualų, kadangi jie važiuoja kaip jiems išeina ir jiems nenustatysi kiek važiuos per dieną, nes gali darbo būti arba ne, grafiko čia nepadarysi. Bet čia manau, pagal kiekvieną atskirai.

Kristiana__
8497
1   #1423614 2020-04-28 11:07 Kristiana__ redaguota: 2020-04-28 11-46
Nelabai jie gali važiuoti, kaip išeina :) Praėjo tie laikai :) Stovėt gali, kaip išeina, o važiavimui yra griežti darbo ir poilsio režimai :)
Tas Jūsų vadinamas "individualus" yra ne kas kita, kaip suminis. Ties sumine darbo laiko apskaita ir gilinkitės.



deimantynas rašė:


Vairuotojams pagal viską ir manau galima taikyti tik individualų, kadangi jie važiuoja kaip jiems išeina ir jiems nenustatysi kiek važiuos per dieną, nes gali darbo būti arba ne, grafiko čia nepadarysi. Bet čia manau, pagal kiekvieną atskirai.




Kuo mažiau taisyklių, tuo gyvenimas paprastesnis.

deimantynas
28
#1423622 2020-04-28 11:44 deimantynas
Na todėl ir aktualu apie abu darbo laiko režimai nes nauja veikla tai labai aktualu. Nes pagal tai kaip yra šioje įmonėje tai vairuotojai pagal iškrovimus ir nusistato kaip jiems geriau važiuoti kiek dirbs kaip kas. Todėl grafikų čia nepridarysi. Tai gal kas turite su pavyzdžiais abiejų laiko darbo taisyklių ir informacijos kaip pritaikyti? Iš anksto dėkoju.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis